.. Verloren

31-08-2014 23:16 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik zit nu in een situatie waarvan ik niet weet hoe ik er mee om moet gaan, wat ik nu het beste kan doen..



Het is nu een tijdje geleden (9 maart) dat ik mijn relatie verbroken heb met mijn vriend. Onze relatie verliep al niet zo heel erg soepel, maar er kwam al snel een kind in het spel, en we hielden wel heel erg veel van elkaar en wouden toch voor de relatie staan.



Nu is het zo dat mijn vriend is vreemd gegaan met een meid 10 jaar jonger dan hem en die bleek ook nog eens bij ons in de straat te wonen. Voor dit vreemdgaan begonnen we al wat langs elkaar heen te leven, hij moest een vriend helpen met verhuizing en na de tijd zat hij lekker in de kroeg met die vriend, opzich niet zo heel erg, maar ik wist dat hij geen stapper was en dat zijn vriend erg beïnvloedbaar is.



Op een avond kwam hij thuis, ik lag inmiddels al op bed, en onze 4 maanden oude dochter lag ook te slapen. Hij kwam mij even vertellen dat er een meid was die hem leuk vond, en ik ben al zoooo jaloers en begon hem meteen te interviewen over haar.. en dan mijn stomste vraag ''Was ze leuker dan mij?'' .. waarop zijn antwoord ja was, ik heb hier wel zo erg op gereageerd en was wel zo emotioneel dat ik wel 4 dagen rotzooi heb zitten schoppen om deze woorden. Eindelijk besefte ik me dat ik hem had, en dat ik mij niet hoefde druk te maken.. dus klaar, we gingen weer verder.



Diezelfde week, had hij een vrijgezellen feestje, hij had er niet zoveel zin in maar ik heb hem gezegd toch te gaan. Die avond zouden zijn zus en ik ook opstap en zou mijn broer op onze meid passen en zou mijn vriend ons later weer ophalen. Toen hij er eenmaal was en het toch gezellig vond is hij mee gaan drinken en konden we dus niet terug op de gewenste tijd naar huis en waren we afhankelijk van mijn zusje die ons dus mee terug zou nemen. De volgende ochtend deed hij heel erg afstandelijk tegen mij, en ik wist dat er iets niet goed zat en begon hem te vragen wat er was. De eerste paar keer negeerde hij het een beetje, na een tijdje kwam hij naast me zitten en moest me iets vertellen, ik wist wat het was... hij was vreemdgegaan.. ook nog met een meid wat 10 jaar jonger is dan hem! Waar hij wel eens grapjes over maakte dat hij graag een meid wou van die leeftijd, mijn complete wereld stortte in!!! Ik heb mijn spullen gepakt en ben een weekje naar mijn moeder gegaan en het werd er niet beter op en ben terug gegaan naar mijn huis.



De komende weken heb ik me wel zo beroerd gevoeld, wist me geen houding te geven en alleen maar huilen.. op een gegeven moment zijn we het weer gaan proberen maar na 4 dagen was het ook al weer gebeurd. ''Ík heb geen gevoel meer voor je'' waren zijn woorden, ''Ik ben deze gehele relatie niet eerlijk tegen je geweest''. Wat kunnen woorden toch keihard zijn! Ik voelde me machteloos, werkelijk, en heb wel zoveel lelijke woorden naar zijn kop gegooid.



We waren nog een keer met z'n allen opstap geweest, na al dit gebeuren. 2 vrienden van hem en een vriendin van mij, prima.. ging goed, tot hij tegen andere wijven begon te praten en mee begon te flirten, ik trok het niet, en heb me wel zo voor schut gezet! Ik wou hem niet kwijt! Hij was/is mijn alles, en ik wou hem niet kwijt aan een andere griet, en heb dat ook laten blijken aan iedereen in die stomme kroeg.... ben daarna na de wc gerend en daar in elkaar gestort, gehuild.. ''Drank versterken je emoties'', klopt, ik had ook aardig wat op.. maar de woorden die ik hem die avond vertelde dat ik hem niet kwijt wou, dat hij mijn alles was, dat ik voor hem door het vuur ga en dat mijn gevoelens oprecht zijn deed hem totaal niets. Diezelfde avond heeft hij een meid ontmoet en inmiddels is hij daarmee verder door het leven... die dag dat ik écht uit huis ging, kwam zij er in....



Hoe ik dat weet? Ik had nog een sleutel en er lagen nog spullen van mij die ik wou, hij was weg, dus ik nam mijn kans en keek toevallig op de PC. ''Wanneer de meeste kans om zwanger te raken?'' .. ''Anticonceptie middel'' .. ''Haar naam bij inloggen van facebook'' .. ''handdoeken op de grond naast het bed..''



Intussen tijd dat ik er eerst nog woonde wist hij precies hoe hij moest pakken, hoe hij me boos kon maken en zodat hij dit kon opnemen en mocht het zo ver komen dat we voor de rechter moesten komen dat hij die opnames liet horen om te laten weten dat ik geen geschikte moeder ben! Hoe gemeen!! Ik heb echt alles voor mijn kleine meid over...



..Hoe ga ik hier mee om?? Ik hou nog zoveel van hem en elke keer als ik hem zie is het weer mis. Ik weet dat een relatie niet meer mogelijk is, dat kan gewoon niet.... ik zou dit nooit kunnen vergeten, ook niet hoe hij mij behandeld heeft op een gegeven moment. Ik sta echt met mijn rug tegen de muur... ik wil van deze gevoelens af! Ik ga er echt onder door zo
Alle reacties Link kopieren
En dat kind was als redding bedoeld?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Waar ben jij momenteel en nog belangrijker: waar is je dochtertje nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik werd in het begin van onze relatie per ongeluk zwanger, deze eindigde uit op een miskraam. Kort daarna, werd ik weer zwanger (geen ongelukje) .. hier ging onze relatie nog wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Tja... dat is het hem dus juist, ik wil zo graag van alles.. maar ik kan het gewoon niet. Ik ben er voor mijn dochtertje, en doe wat ik op het moment moet doen. Automatische piloot dus..
Alle reacties Link kopieren
quote:blackberry1980 schreef op 31 augustus 2014 @ 23:23:

Waar ben jij momenteel en nog belangrijker: waar is je dochtertje nu?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-09-2014 10:48
Reden: trollhunten
% gewijzigd
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:blackberry1980 schreef op 31 augustus 2014 @ 23:27:

[...]

je moet door de zure appel heen. je bent voorgoed aan deze lapzwans verbonden door je dochter. Maar tijd heelt wonden en ook jij zal wel weer een man tegenkomen. Tot die tijd ga je aan het werk met jezelf en moet je jezelf de vraag stellen waarom je zolang de bullshit van deze man hebt geaccepteerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op het bij mijn moeder, daar woon ik sinds ik er weg ben gegaan.. heb inmiddels wel al een huis toegewezen gekregen, maar voordat ik daar in kan duurt tot ook ongeveer begin oktober
Alle reacties Link kopieren
ik zou een zakelijk contact leggen. Alleen contact over jullie kind. Voor mij klinkt het duidelijk dat jullie als partners geen toekomst hebben. Maar zorg dat je je goed houdt voor je kindje. Vecht voor haar. Een man die je zo behandeld verdient geen vriendelijk contact.
Alle reacties Link kopieren
quote:blackberry1980 schreef op 31 augustus 2014 @ 23:23:

Waar ben jij momenteel en nog belangrijker: waar is je dochtertje nu?
Alle reacties Link kopieren
Begin oktober al? Dat is snel!

Mooi!

Dus nu aan de slag met je eigen leven en dat van je dochtertje.

En van dat gelul van zijn geluidsopnames die hij wil gebruiken bij de rechter: niks van aantrekken. Als de rechter twijfels heeft, laat hij de RvdK inschakelen. Hij neemt heus geen beslissingen op basis van een opgenomen ruzie.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 23:29:

je moet door de zure appel heen. je bent voorgoed aan deze lapzwans verbonden door je dochter. Maar tijd heelt wonden en ook jij zal wel weer een man tegenkomen. Tot die tijd ga je aan het werk met jezelf en moet je jezelf de vraag stellen waarom je zolang de bullshit van deze man hebt geaccepteerd... Weet je wat het lullige hier nog van is? Hij kijkt amper naar zijn dochter om en in 1x in de zoveel tijd komt hij haar een paar uurtjes ophalen. Wat mij betreft blijft hij uit haar leven, maar dat kan ik niet maken. Plus het feit, als zij daar is, ben ik ook wel zo bezorgd omdat ik weet dat hij niet op haar let. Zo vertelde hij me 2 weken terug dat hij haar alleen op het aanrecht laat zitten terwijl hij de afwas doet, inmiddels is ons meisje 10 maanden.. zoiets doe je gewoon niet, dat is te gevaarlijk! En zou ik zeggen ''Nee, dat gebeurt niet, gaat hij dreigen met die opnames.
Alle reacties Link kopieren
quote:Conni schreef op 31 augustus 2014 @ 23:31:

heb inmiddels wel al een huis toegewezen gekregen, maar voordat ik daar in kan duurt tot ook ongeveer begin oktoberMooi dan kan je vanaf nu starten met de rest van je leven samen met je dochter en zonder een man die jou gebruikt. Het zou tijd worden niet? Jouw dochter heeft recht op een leven zonder drama en deze man was echt niet leuk en aardig voor jou. Beter zonder een hufter dan met lijkt mij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-09-2014 10:49
Reden: trollhunten
% gewijzigd
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Conni schreef op 31 augustus 2014 @ 23:35:

[...]





.. Weet je wat het lullige hier nog van is? Hij kijkt amper naar zijn dochter om en in 1x in de zoveel tijd komt hij haar een paar uurtjes ophalen. Wat mij betreft blijft hij uit haar leven, maar dat kan ik niet maken. Plus het feit, als zij daar is, ben ik ook wel zo bezorgd omdat ik weet dat hij niet op haar let. Zo vertelde hij me 2 weken terug dat hij haar alleen op het aanrecht laat zitten terwijl hij de afwas doet, inmiddels is ons meisje 10 maanden.. zoiets doe je gewoon niet, dat is te gevaarlijk! En zou ik zeggen ''Nee, dat gebeurt niet, gaat hij dreigen met die opnames.



Sjonge, laat je toch niet zo kennen!

Hij kan helemaal niks met die opnames. Zie mijn vorige post.

Zijn jullie getrouwd of hebben jullie geregistreerd partnerschap? Zo niet, heeft hij het kind erkend?
Alle reacties Link kopieren
Begin oktober dan kan ik er gelukkig in, maar stond al sinds maart dit jaar opknappen en er moet nog zoveel gebeuren in het huis dat het ook allemaal stress mee neemt.



Ik weet dat die sukkel geen vriendelijk contact verdient, maar mijn gevoelens zeggen anders. Mijn verstand weet dat het nooit weer goed zal komen, maar als hij bij me komt met zijn nieuwe gepimpte wagen waar op staat ''I love you'' .. of een zuigplek, ja dat doet gewoon pijn. Het is nu al bijna een half jaar over, maar zo erg heb ik deze gevoelens nooit mee gemaakt... ik wil van deze gevoelens voor hem af, en dit duurt me veels te lang.
Alle reacties Link kopieren
quote:blackberry1980 schreef op 31 augustus 2014 @ 23:40:

[...]





Sjonge, laat je toch niet zo kennen!

Hij kan helemaal niks met die opnames. Zie mijn vorige post.

Zijn jullie getrouwd of hebben jullie geregistreerd partnerschap? Zo niet, heeft hij het kind erkend?



Weet je zeker dat hij niks met die opnames kan? Deze waren niet simpel met alleen woorden, ik gooide hem bv. een deo bus naar zijn hoofd.. of gooide een glas kapot. Als ik bv. aan het afwassen was kwam hij lachend binnen, opname gestart en uit het niets zegt hij ''Doe niet zo psychisch'' .. zo begonnen onze ruzies uit eindelijk, was t wel zo zat dat elke opname bewijze van erger werd. En nee we waren niet getrouwd.



Ik heb hem wel het kind laten erkennen en een papier opgestuurd naar de rechter waar hij ook voogdij heeft over haar.
Alle reacties Link kopieren
Iets met op de grond gaan liggen in het park en graspollen er uit trekken.
quote:Nemesis. schreef op 01 september 2014 @ 00:18:

Iets met op de grond gaan liggen in het park en graspollen er uit trekken.Ja je zou denken dat het dat was. Maar ik vroeg het laatst aan die mannen in het park en die zeiden dat het verticuteren was. Had niks met liefdesverdriet te maken.
Beste Connie,

Zo te lezen heeft die man geen respect voor jou. Hoe kan hij met andere lopen versieren en vreemd gaan! Een man die vreemd gaat zal dat altijd blijven doen!

Aan de hand van jou verhaal wil hij je niet!

Wat ik jou als tip geef is ga door met je leven, hoe moeilijk dit ook al zijn! Het zal een lange weg zijn met vele hobbels die je zult bewandelen maar een ding op t eind zal dit het beste voor je zijn.



Je verdient beter
Alle reacties Link kopieren






Arm kind.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je precies verloren want dat is me niet helemaal duidelijk.

Schelden, vreemdgaan, langs elkaar heen leven, ruzie maken.



Jullie halen nou niet echt het beste in elkaar naar boven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Nemesis. schreef op 01 september 2014 @ 00:18:

Iets met op de grond gaan liggen in het park en graspollen er uit trekken.



in foetushouding maar liefst hè..

Geweldig topic was dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven