aaaah wat moet ik met deze man

24-04-2014 15:53 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu bijna half jaar contact met leuke man. Ontmoet in de kroeg, hij begon te zoenen en ik vond m leuk. Nummers uitgewisseld. Na aantal weken afgesproken. Vanaf toen aantal keer afgesproken waarbij we beide initiatief namen om afspraak te plannen. Na aantal weken exclusiviteit aan elkaar beloofd. Als we afspreken zijn na tien minuten de kleren uit. Spreken ook alleen maar bij elkaar thuis af. Hebben nog nooit wat anders gedaan. Hem wel gelijk duidelijk gemaakt dat ik het niet alleen voor de sex wil. Hij heeft toen duidelijk gemaakt dat het hem daar ook niet om draaide. Hij zegt nog nooit een relatie gehad te hebben en daar onzeker over te zijn. Alleen laatste tijd moet initiatief om af te spreken steeds bij mij vandaan komen. Hij heeft me zelfs gister vergeten door te geven of hij gister langskwam of niet. Vertik het nu om weer te vragen om af te spreken. Maar als ik een tijd niks van me laat horen zoekt hij weer contact. En als ik op stap ben geweest vraagt hij standaard of ik me wel gedragen heb. Ik vind hem echt leuk en merk dat ik afhankelijk wordt van zijn aandacht. Wat moet ik hiermee…
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een seksvriend. Niks meer, niks minder.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 24 april 2014 @ 15:55:

Je hebt een seksvriend. Niks meer, niks minder.En dus de man vertellen dat je zijn seksvriendin niet wilt zijn en hem uit je leven zetten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dit is een seksrelatie en niets meer.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Na een half jaar en dan alleen dit soort contact?

Hebben jullie ook wel eens een dagje wat leuks gedaan samen? Bijv shoppen, terrasje pakken, naar het strand?



Dit klinkt heel erg als een sexvriend inderdaad.
Only dead fish go with the flow
Jullie doen niets anders dan alleen maar seks hebben, binnen 10 minuten nadat jullie binnen zijn. Nee hoor, jij hebt een echte heuse relatie en absoluut geen seksrelatie hoor



Ken je dat nummer: Paradise by the dashboardlight?
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil jij hem ook slechts als seksvriend.

Tenslotte gingen je kleren niet vanzelf uit, na tien minuten.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik kan hem niet weerstaan helaas
Alle reacties Link kopieren
quote:rose1 schreef op 24 april 2014 @ 16:06:

Nee ik kan hem niet weerstaan helaas



Je WIL hem niet weerstaan. Dat is heel wat anders.



Heb je hem al eens voorgesteld ergens anders af te spreken dan thuis? Of vind je het zo eigenlijk wel prima, maar heb je ergens in je koppie dat je te 'goed' bent voor een seksrelatie en dus nu wel ontevreden zou moeten zijn?
quote:Doreia schreef op 24 april 2014 @ 16:05:

Jullie doen niets anders dan alleen maar seks hebben, binnen 10 minuten nadat jullie binnen zijn. Nee hoor, jij hebt een echte heuse relatie en absoluut geen seksrelatie hoor



Ken je dat nummer: Paradise by the dashboardlight?
Alle reacties Link kopieren
quote:rose1 schreef op 24 april 2014 @ 16:06:

Nee ik kan hem niet weerstaan helaasMag ik zijn nummer? Dat trucje wil ik ook leren, dat een vrouw mij niet kan weerstaan.
Luister ook eens naar dat nummer Booty Call. Dat is het namelijk. En als je dat niet wil, moet je ermee kappen. Natuurlijk kun je hem weerstaan. Of beunt hij soms bij als hypnotiseur?
Alle reacties Link kopieren
Wat je met deze man moet? Nou gewoon, een lekkere geile seksrelatie hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:rose1 schreef op 24 april 2014 @ 16:06:

Nee ik kan hem niet weerstaan helaas





Nou neukze!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:rose1 schreef op 24 april 2014 @ 16:06:

Nee ik kan hem niet weerstaan helaas



Nou, geniet er dan maar van zolang het duurt.

Geen 'rare dingen' meer in je hoofd halen als hij niks van zich laat horen. Waarschijnlijk heb je binnenkort weer gewoon heerlijke seks met hem.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Afgaand op je topic titel, met hem neuken? Als het bed alles is wat jullie delen is het geen andere relatie dan een heuse seksrelatie. En als je het vraagt om te gaan eten ergens, wat zegt hij dan?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 24 april 2014 @ 15:58:

Na een half jaar en dan alleen dit soort contact?

Hebben jullie ook wel eens een dagje wat leuks gedaan samen? Bijv shoppen, terrasje pakken, naar het strand?



Dit klinkt heel erg als een sexvriend inderdaad.



Nja het alternatief klinkt ook niet fraai: shoppen, terrasje, hmmm.



Is dat wat men vandaag de dag doet voor de lol?
Alle reacties Link kopieren
quote:meerdereklanten schreef op 24 april 2014 @ 16:35:

[...]





Nja het alternatief klinkt ook niet fraai: shoppen, terrasje, hmmm.



Is dat wat men vandaag de dag doet voor de lol?Inderdaad, dan kun je nog beter neuken.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Lekker doorneuken!
Alle reacties Link kopieren
Je vraagt : wat moet ik ermee ?

Ik vraag : wat wil je ermee ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
quote:rose1 schreef op 24 april 2014 @ 16:06:

Nee ik kan hem niet weerstaan helaasWant je valt altijd op zijn pik als hij binnen komt? Hebben jullie al een een gesprek gevoerd? Je weet wel, wat mensen doen om elkaar te leren kennen?
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 24 april 2014 @ 16:10:Dat trucje wil ik ook leren, dat een vrouw mij niet kan weerstaan. Zoek een vrouw met lage eigenwaarde.

Die denken dat zij een man nodig hebben om gelukkig te zijn.

Om aandacht te krijgen neuken ze zo vaak als jij wilt.

Het nadeel is wel dat ze vaak ook gaan denken dat ze een liefdesrelatie hebben en verwachtingen gaan opbouwen.

Kijk maar naar Rose.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
1x=genoeg
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 24 april 2014 @ 17:09:

[...]



Zoek een vrouw met lage eigenwaarde.

Die denken dat zij een man nodig hebben voor aandacht.

Om die aandacht te krijgen neuken ze zo vaak als jij wilt.

Het nadeel is wel dat ze vaak ook gaan denken dat ze een liefdesrelatie hebben en verwachtingen gaan opbouwen.

Kijk maar naar Rose.



Jij bent mijn favoriete man op het VF. Zo, even lekker off topic.



Rose, als dit voldoende is voor jou dan is het ok, maar als je wel meer wil, dan kun je er beter mee kappen.

Ik vind een seksrelatie prima, als het voor beide partijen duidelijk is dat dat het is en niet meer.

Als je wel meer wil dan moet je dit niet toestaan, want je wordt nu gebruikt.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:rose1 schreef op 24 april 2014 @ 16:06:

Nee ik kan hem niet weerstaan helaas



En je hoopt dat als je flink je best doet in bed hij uiteindelijk voor je kiest.



Begrijpelijk want hoop doet leven, toch is de realiteit dat je op deze manier een boel tijd verspilt, je staat op deze manier niet open voor wel serieuze mannen.



En hij? Hij vind het prima, neuken wanneer het hem uitkomt en rustig uitkijken naar iemand voor wie hij wel 100% wil gaan.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven