afzeggen??

11-07-2014 16:44 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Het volgende: het is vrijmiddag, heb een smoordrukke week achter de rug (incl buitenland voor werk) en zit nu met hoofdpijn achter de pc. Morgen ga ik naar mijn ouders, mijn vader is ziek en ik ga tweewekelijks (twe uur treinen) naar hem toe. Nu zit ik met koppijn achter mijn pc de laatste dingen af te maken en wil ik heel graag zo lekker chillen. Maar...we hebben een borrel ter afscheid van een collega/ vriendin. Ze was al mijn vriendin voor ze collega werd, dus we gaan elkaar zeker nog vaak zien. Ik wil heel graag afzeggen, maar voel me zo lullig omdat er maar weinig gaan sowieso al. Is een half uur fietsen, dus ook niet heel snel even op en neer. opinies iemand?
Alle reacties Link kopieren
Gaan!!! Niet netjes om zo kort van te voren af te zeggen en door dat half uur fietsen trekt je hoofdpijn wellicht weg!
Allereerst: even een paar glazen water drinken. Dat helpt tegen hoofdpijn.



Verder mag je rustig de borrel afzeggen en roep meteen: we vieren je afscheid samen wel in een restaurantje!
Alle reacties Link kopieren
Afzeggen is echt niet leuk in dit geval, zij rekent er echt op dat je er bij bent, Hoe laat is die borrel? Als je nou een uurtje gaat, dan kun je om 8 uur al lekker op de bank zitten vanavond.

PS kun je met het OV i.p.v. de fiets? Scheelt ook alweer.
Alle reacties Link kopieren
dank, ik zit al de hele tijd an de kruidenthee, maar blijft doorzeuren. ben ook gewoon heel moe, maar idd lullig om zo laat af te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Neem een aspirine en veel water. Ik zou wel gaan, je hoeft niet lang te blijven toch? Een half uur fietsen is nu ook weer niet zo lang, Juist lekker met dit weer.
Alle reacties Link kopieren
begint om acht uur
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook gaan. Het is lekker weer, dus fiets op je gemak in het zonnetje naar de borrel straks, neem een glas koude witte wijn of een koud biertje, proost op je vriendin/collega en ga dan lekker het weekend in! Waarschijnlijk is het nog gezellig ook



Edit: oh wacht, alcohol is met hoofdpijn misschien niet zo handig, drink inderdaad vast een paar glazen water met een paracetamol. Hopelijk trekt het snel weg!
Sunlight over me no matter what I do
Alle reacties Link kopieren
Ja, het is wsl heel gezellig. eigenlijk denk ik dat ik als ik eenmaal ga toch weer blijf hangen en morgen nog moeier ben, maar goed daar bn ik ook zelf bij.
Alle reacties Link kopieren
Als het echt zo'n vriendin is, gewoon gaan. Als je het dan niet trekt ook zeggen en er vroeg weer vandoor gaan.



Een goede vriendin waardeert je moeite en heeft begrip voor je situatie.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
he, wat had ik gehoopt dat jullie allemaal zouden zeggen dat ik gwoon niet moet gaan, helaas.....
Alle reacties Link kopieren
quote:rosie76 schreef op 11 juli 2014 @ 17:00:

he, wat had ik gehoopt dat jullie allemaal zouden zeggen dat ik gwoon niet moet gaan, helaas.....Haha, ik snap het wel. Ga anders nog even een uurtje liggen. Neem een koele douche daarna. Als je er eenmaal bent is het vast leuk. Zorg ervoor dat het niet te laat wordt! ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:rosie76 schreef op 11 juli 2014 @ 17:00:

he, wat had ik gehoopt dat jullie allemaal zouden zeggen dat ik gwoon niet moet gaan, helaas.....Als het een vage collega was, dan zou ik dat misschien ook wel gezegd hebben Maar juist omdat het je vriendin is en er zo weinig mensen gaan (en er vást ook daarvan een deel niet op komt dagen, zo werkt dat), zou het echt té sneu zijn. Staat ze daar straks alleen met jullie leidinggevende en Harry van de boekhouding.
Natuurlijk ga je. Drink wat (meer) water, neem evt een pijnstiller.
Alle reacties Link kopieren
Je knapt vast op van een drankje op het terras.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als je spanningshoofdpijn hebt door de drukke werkweek, knap je wellicht wel op van 'n ontspannend wijntje.

Zou gewoon gaan omdat 't een goede vriendin is. Kan zij of iemand anders je niet met de auto komen ophalen/thuisbrengen?
Alle reacties Link kopieren
Gaan!
Alle reacties Link kopieren
Pak bus of taxi
Alle reacties Link kopieren
quote:rosie76 schreef op 11 juli 2014 @ 17:00:

he, wat had ik gehoopt dat jullie allemaal zouden zeggen dat ik gwoon niet moet gaan, helaas.....





Gaan hoor!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Gaan. Even zachtjes (!!!) je nek wat losdraaien. Op YouTube een filmpje blablabla beats headache opzoeken... Dopjes in je oren, koel washandje op je hoofd en met je ogen dicht liggen en die beats luisteren. Echt.



Wel de wekker zetten.
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet het bezoekje aan je vader een weekje uitstellen? Dat je vanavond wel gaat en morgen kunt relaxen? Of van de week een keertje gaan. Ja twee uur treinen is een tijdje maar wellicht heb je nog een vrije dag oid.
Als d'r vader ziek is en ze die al maar 1 keer per 2 weken ziet zou ik die zeker niet afzeggen. Als ze maandag nog steeds gammel is kan ze zich altijd nog ziekmelden.
Gaan. Eerder nog je vader uitstellen als dat een optie is.
Alle reacties Link kopieren
Nou elninjoo dat ligt er een beetje aan wat hij heeft natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader is ernstig ziek en gaat di allerlei uitslagen weer krijgen. Daar wil ik dus echt heen. Gewoon ff teveel van alles op het moment ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven