ahh ik weet het niet meer ..

01-09-2014 11:41 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik plaats hier een bericht omdat ik eigelijk niet meer weet hoe het nog verder moet. Ik zoek me gek op forums, gelijkaardige verhalen maar niks is hetzelfde.

Ik zit nu 2.5j in een relate, als je het zo kan noemen. Hij heeft een zoon, ik heb 2 kinderen uit onze vorige relatie beide. Mijn kindjes wonen bij me, zijn zoon gaat hij al jaren niet meer om. Wou het kind niet, en dan neemt hij ook de zorg niet op zich. Soms begrijp ik hem en dan kan ik wel zijn keel toenijpen dat hij zen zoon zomaar achter zich kan laten. Maar dat is men probleem niet, het zit zo : Ik woon alleen, hij heeft een eigendom. Huis staat gemeubeld, is een nieuw huis. maar niemand woont erin, ook hij niet. hij woont bij mij..Maar niet officieel. Dat wil hij niet, hij eet bij me wassen kortom alles. Ik betaal elke maand aales ook. Ik heb niks tekort, ver van, heb men eigen zaak. 2 huizen enz.. Maar ik wil meer, ik wil verder. Hij weigert altijd, als ik erover begin krijg ik onmiddelijk het deksel op men neus want hij voelt zich goed zoals het nu gaat en meer hoeft er niet over gezegd worden, dan zoek ik maar een ander zegt hij. Mijn kinderen mogen niet in zen huis binnen, want ze zouden het vuil maken!



Verder.. op 2.5j heeft hij me al ontelbaar keren bedrogen en belogen, paar weken terug nog ontdekte ik dat hij al maanden met mijn poetsvrouw ( iemand die men ma kan zijn, en die ik 100% vertrouwde) aan het smsen was. Twas niks speciaal krijg ik als antoord! Geloof ik niet, telkens doet hij dit, met zen ex afspreken achter menn gat, op tmf chat vrouwen vinden om mee naar bed te kunnen enz..Nu beloofd hij dat hij zal veranderen, dat hij me ni kwijt wil, soms huilt hij omdat hij me geen pijn wil doen enz..



En laatste punt: financieel, hij leeft op men kap, helemaal! En ik laat dit gebeuren, hij koopt auto's, die ik betaal want hij kan het niet. Ik koop zen kledij, zen eten, gewoon alles! tot zen slips toe! Meneer wil een oldtimer, hup.. ik koop het, hij wil een garage ervoor, hup ik moet zen borg betalen enz...



Ik kan niet meer..ben op ! hij heeft me wat gekraakt de laatste jaren, en toch..ik hou zielsveel van hem, en ik weet dat ik heel veel ga huilen als ik hem kwijt ben. Kortom, ik weet het niet meer :(
Alle reacties Link kopieren
I know.. Daarvoor alleen hoef ik niet bij hem te blijven. Geloof me, ik besef dit maar al te goed. Maar jullie snappen niet dat het zo lastig is hem vaarwel te zeggen. Ik heb dit al paar keer gedaan,en na enkele dagen kan ik niet meer. Dan wil ik hem horen, voelen..zien. Ik snap mezelf soms niet meer. Hoe ik mezelf zo laat gaan aan hem. Hoe ik telkens opnieuw weer bij hem wil zijn
quote:silvie899 schreef op maandag 01 september 2014 15:10 De sex.. Subliem!Er was hier een ander topic over iemand die een super relatie had, alleen de seks was niet je-van-het. Misschien kunnen jullie eens babbelen met zijn viertjes
quote:silvie899 schreef op 01 september 2014 @ 15:31:

I know.. Daarvoor alleen hoef ik niet bij hem te blijven. Geloof me, ik besef dit maar al te goed. Maar jullie snappen niet dat het zo lastig is hem vaarwel te zeggen. Ik heb dit al paar keer gedaan,en na enkele dagen kan ik niet meer. Dan wil ik hem horen, voelen..zien. Ik snap mezelf soms niet meer. Hoe ik mezelf zo laat gaan aan hem. Hoe ik telkens opnieuw weer bij hem wil zijn

Niet hem hoor... IEMAND. Jij kan niet alleen zijn. Jij hebt een vriend nodig. Een partner, een levensgezel.

En omdat je daarin zo wanhopig bent, is iedereen goed genoeg. Als ie maar man is en een piemel heeft, dan vind jij elke vent goed genoeg. En de kinderen worden daar de dupe van.
Alle reacties Link kopieren
Exuseer??? Mijn kinderen hebben nog maar mannen gezien die bij me waren, en dit was hun vader en mijn huidige vriend!! Dus mijn kinderen zijn nergens de dupe van, ze weten zelfs niks wat er zich afspeelt,dit hou ik zo ver mogelijk van hun! Als ik huil, verdrietig ben enz dan doe ik dit als mijn kinderen slapen! Je mag me hier op men spelfouten wijzen, maar niet op het feit dat mijn kinderen hier de dupe van zijn. Ze hebben alles wat ze willen, zien geen verdriet, niks. Ik viel alleen toen ik zwanger was van men 2e kindje. Ben bevallen en alleen thuis gekomen met men 2 kleine kinderen. Heb de hel meegemaakt. Maar nog nooit zijn mijn kinderen hier de dupe van geweest...!! Dus zeg me alles, kan veel verdragen maar niet over men kinderen!!!
Alle reacties Link kopieren
Denk je nou echt dat je kinderen niet door hebben/door krijgen dat je in een slechte relatie zit. Jij zorgt goed voor iedereen en slecht voor jezelf dat gaat zich een keer wreken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:silvie899 schreef op 01 september 2014 @ 15:10:

[...]



De sex.. Subliem!



Noem, het wat het is, geen relatie jullie zijn friends with benifts. Jij mag voor hem zorgen, en als beloning af en toe goede seks



Wie zorgt er voor hem wanneer hij niet bij jou kan zijn? Wanneer je kinderen bij jou zijn ipv bij hun vader?



Wanneer je vriend niet eens om kijkt naar zijn eigen vlees en bloed (zoon) gaat hij zeker niet voor een ander zorgen. Hij denkt alleen maar aan zichzelf.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
quote:silvie899 schreef op 01 september 2014 @ 14:48:

Er is inderdaad wel iets met hem,dat weet ik al een hele tijd. In een relatie heeft hij nog nooit trouw geweest. Maar ik dacht altijd dat ik misschien zijn ware was, en dat het bij ons anders ging zijn. Niet dus..



Je wil hem dus De Redder zijn. Het lag altijd aan iemand anders, niemand begreep hem, alleen jij kunt dat. En als alleen jij dat kunt, zal hij je nooit verlaten. Met trots kun je zeggen: ik, en ik alleen, heb hem gered!







Hij is altijd het probleem geweest, maar jij maakt er jullie probleem van en houdt het in stand.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet trots.. Ver van. Heb net gepraat met hem. Ahh praten,na 2 zinnen stond hij recht en is vertrokken. Heb zelfs de kans niet te zeggen hoe ik me voel
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 01 september 2014 @ 11:46:

Men, zen, twas.



Ik geloof er geen reet van.
Alle reacties Link kopieren
quote:silvie899 schreef op 01 september 2014 @ 18:41:

Ik ben niet trots.. Ver van. Heb net gepraat met hem. Ahh praten,na 2 zinnen stond hij recht en is vertrokken. Heb zelfs de kans niet te zeggen hoe ik me voelEn gij geleuf ta! Dus eerst stond hij krom?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
quote:silvie899 schreef op 01 september 2014 @ 18:41:

Ik ben niet trots.. Ver van. Heb net gepraat met hem. Ahh praten,na 2 zinnen stond hij recht en is vertrokken. Heb zelfs de kans niet te zeggen hoe ik me voelVertrokken naar waar?
Alle reacties Link kopieren
Laat het, van de eerste moment dat ik hier men hart luchte werd ik aangevallen. Nu, ik spreek de waarheid, en ik vraag me af waarom ik mezelf verdedig. Jammer dat zelfs hier ik geen begrip krijg. Ik heb gepraat met hem. Dit hoef ik niet te verantwoorden. Ik lieg hier geen seconde, echt niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op maandag 01 september 2014 18:51 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="silvie899 in "ahh ik weet het niet meer .."" class="messagelink">silvie899 schreef op 01 september 2014 @ 18:41</a>:</b>

Ik ben niet trots.. Ver van. Heb net gepraat met hem. Ahh praten,na 2 zinnen stond hij recht en is vertrokken. Heb zelfs de kans niet te zeggen hoe ik me voel</div></blockquote>Vertrokken naar waar? Geen idee
Silvie, ik ben ook een Vlaamse, maar je moet toegeven dat je OP nogal slordig was geschreven.

Verder komen de "grapjes" ook vooral voort uit het feit dat je zeer weinig informatie geeft. En je voelt je nogal snel aangevallen.

Ik begrijp dat dit allemaal niet leuk is om te lezen. Maar ipv uit te vliegen tegen de dames omdat ze "stomme grapjes" maken, zou je beter eens tegen je partner uitvliegen (die, na het lezen van je OP, dat wel verdient).

Er is ook niemand die zegt dat ze je niet gelooft. Ze kunnen enkel niet geloven dat jij je zo laat behandelen.
Is de relatie nu gedaan of heb je je gesprek niet af kunnen maken?
Maar waarom blijf je bij hem? Waarom vind jij dat jij zo iemand verdiend? En je kinderen weten echt wel dat mama verdrietig is hoor. Zij zijn niet dom. Je hoeft het niet te zeggen, ze pikken je lichaamstaal feilloos op.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met hem proberen praten, maar dat is me niet gelukt. Hij is krom gestaan en weg gegaan. Waar hij nu is weet ik niet, ik weet enkel dat hij om 20u30 moet op zen werk zijn ( nachtwerk) . Ik heb ook geen sms meer gestuurd, ik probeer door te bijten. Ik zeg wel.. Probeer... En ja, ik voel me aangevallen, ik lucht men hart en het enige wat ik krijg zijn verwijten, wat verwacht je dan? Ohh ja, dat ik me laat doen. Zoals ik me voorstel
Alle reacties Link kopieren
Het is allemaal heel vervelend voor je maar je doet dit jezelf aan. Je loopt te verkondigen wat die vent van je allemaal voor rottigs uithaalt en vervolgens blijf jij bij hem!!??



Wat wil je nu van ons?



We kennen je niet we baseren onze mening op jou OP.
Lees je eigen openingspost, alsof jij een van de lezers hier op het forum bent. Wat voor advies zou jij jezelf geven? Zie jij hier nog toekomst in? Hij wil niets. Hij wil alleen doen waar hij zelf zin in heeft.



Hij is het respect voor jou al lang geleden verloren. Dat is niet meer te maken.
Waarom wil je zo graag dat deze relatie lukt? Wat Millennial zei, vond ik zo mooi en zo waar:



Hij is altijd het probleem geweest, maar jij maakt er jullie probleem van en houdt het in stand.



Zou het niet veel leuker zijn als deze man uit je leven verdwijnt? Dat je meer energie overhoudt om te genieten van je kindjes?

Zou je niet veel liever met een man samen zijn die alles voor je over heeft? Die een perfecte stiefvader is voor je kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het knap dat je geprobeerd hebt om met hem te praten. Laat je niet door hem om slijmen.



Ik denk niet dat een echt gesprek gaat lukken en dat ligt niet aan jou. Deze meneer denkt alleen aan zichzelf. Hij heeft geen boodschap aan jouw mening.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Geen reacties gelezen, maar TO, echt een oprechte vraag: wat doe je nog bij deze man? Waarom laat jij je zó gebruiken? Levert jou deze relatie ook maar iets positiefs op?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een Belgische.



Waarom wil je met hem praten? Denk je echt dat je hem nog kan veranderen en je relatie kan redden?



Zet hem buiten en zoek onmiddellijk hulp voor jezelf om hier doorheen te komen. Echt, dit is een ongelooflijke zak en dat weet jij ergens ook wel. Heel veel sterkte.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Silvie, ik heb in praktisch dezelfde situatie gezeten als jij dus ik weet hoe moeilijk je het hebt. Deze relatie is (wat iemand al als reactie hier gaf) een verslaving waar je van moet afkicken. Dat is heel zwaar. Met heel veel moeite heb ik me los moeten sleuren van die vent. Net als bij jou was het enige dat goed was in de relatie de seks. En het is ook wel te verklaren dat juist de seks goed is in zo'n slechte relatie waarin je financieel wordt uitgekleed, gemanipuleerd en geestelijk en/of lichamelijk wordt mishandeld. Mij is uiteraard ook honderden keren gezegd dat ik er als een speer vandoor moest gaan, maar dat kan pas als je er zelf van overtuigd raakt dat het nooit beter zal worden. Nu hoop je nog van wel maar ik geef je op een briefje dat het zo blijft als dat het is. Sterker nog...het gaat alsmaar slechter worden. Ik hoop dat jij je dit heel snel gaat realiseren want hoe langer je wacht, hoe zwaarder het voor je wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:silvie899 schreef op 01 september 2014 @ 18:41:

Ik ben niet trots.. Ver van.



Omdat het niet is gelukt. Maar ergens zul je de hoop hebben gehad dat jij hem wel kon veranderen in een wat meer aangepaste man. (Je had net zo goed kunnen hopen dat hij een vrouw zou worden, al net zo'n onmogelijke opgave.)



Dat kun jij niet. Dat is niet jouw schuld, bij deze man zit de interne bedrading zo fout dat alleen intensieve therapie wat zou kunnen uithalen. En om zowel die therapie te starten als te laten slagen, is zelfinzicht nodig. Ik betwijfel dat hij dat heeft.



Hij vindt het vast wel prima zo en als jij niet voor hem zorgt, dan vindt hij wel weer iemand anders. Want er zijn helaas genoeg vrouwen zoals jij.



Gun jezelf iemand die voor jou (en je kinderen) zorgt, liefde voor jullie heeft (en niet voor onderdak en eten) en gun jezelf en je kinderen vooral een prettig leven, zonder een hoop gezeik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven