Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:32.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Relaties
  4. cadeau half jaar verkering

Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 08-12-2010 11:04.

[ cadeau half jaar verkering - Laatste pagina ]

Ga naar een onderdeel

1. Over een paar weken heb ik een half jaar verkering met mijn vriendin (17) en daarom gaan we uit eten.
    Nu wil ik nog een klein cadeautje erbij geven, dus van ongeveer 20, 30 euro.
    Ik had bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn om zo'n fotoboek van de kruitvat of etos enz te geven met leuke foto's van ons samen er in. Alleen nou weet ik niet of ze dat wel leuk vind, wat zouden jullie leuker vinden: een sieraad, ring of armband ofzo, of dat fotoboek?

En heeft iemand dan misschien nog een ideetje voor iets in het fotoboek? Want we hebben niet zo superveel foto's en het is denk ik ook leuker als je er nog iets anders bijzet, ik dacht iets van kleine gedichtjes of zoiets?
    misschien is het wel een heel raar idee hoor maar het schoot me zo te binnen:P

groetje mij:)

1. 785644334567
    Afbeelding van 785644334567
    01-11-2010, 21:43

Ik vind het een heel lief cadeau zo'n fotoboek. Het leukste is natuurlijk om er dan ook wat bij te schrijven, over de momenten waarop de foto's genomen zijn.

Maak het niet te "gemaakt" je bent waarschijnlijk geen echte dichter o.i.d. hou het gewoon dicht bij jezelf. Het idee, het feit dat je dit tpoic opent, het plan om haar mee uit eten te nemen, etc. is al SUPERROMANTISCH.

Heel veel plezier binnenkort en ik wens je een leuke verkering.

2. Ik vind het een ontzettend leuk en lief kado!

Een armband of ring vind ik niet echt origineel (maar blijft natuurlijk leuk om te krijgen!)

Een gedichtje erbij is natuurlijk altijd lief, of gewoon een regeltje met hoe lief je haar vindt ofzo.

3. anoniem64813381861
    Afbeelding van anoniem64813381861
    01-11-2010, 21:44

Ik vind het allemaal ontzettend lief bedacht. Ik zou denk ik gaan voor het fotoboek. Veel persoonlijker dan een sieraad. Leuk idee!

4. wat ben jij een lieverd!!!

Je vriendin mag blij zijn met zo'n jongen, niet om het cadeau maar omdat je attent genoeg bent om eraan te denken.

Ik zou een klein sieraadje geven, vinden meiden toch heel bijzonder. Als ze al een kettinkje draagt van haar ouders etc of waar ze aan gehecht is, doe dan een leuk armbandje, mooie oorbellen. Vraag even in de winkel of ze ermee kan douchen enz.
    Ik zit ineens te bedenken dat het pas een halfjaartje is, dan is een sieraad leuker bij een jaar.

Dan zou idd het fotoboek doen, geen spannende gedichten maar bij iedere pagina iets liefs over haar schrijven.

Medatative_rose wijzigde dit bericht op 01-11-2010 21:48 met 21%
    Als je begrijpt wat ik bedoel?

5. 785644334567
    Afbeelding van 785644334567
    01-11-2010, 21:46

Sjonge, ik vind juist zo'n fotoboek véél leuker, een poll zou hier wel goed zijn denk ik.

6. Lief! Zou zelf ook voor het fotoalbum gaan. Leuke kreten of misschien foto's van dingen die je nog met haar wilt doen (zonsondergang bekijken, reizen enz)

Ik wou dat ik kon vliegen, Je kon opzoeken in de lucht. Ik wou dat ik kon liegen, En zeggen dat ik je niet mis. Ik wou dat ik kon dromen, En samen weer met jou zijn. Ik wou dat ik kon lachen, En weer genieten van het leven.

7. quote:
    heleen1234 schreef op 01 november 2010 @ 21:46:
    Sjonge, ik vind juist zo'n fotoboek véél leuker, een poll zou hier wel goed zijn denk ik.

ja ik ook, bedacht later pas dat het een halfjaarcadeautje is, dan is een sieraadje toch iets te vroeg.

Dat hij er aan denkt is een cadeautje op zich, leuk dat er zulke jongens nog bestaan:-)

Als je begrijpt wat ik bedoel?

8. Ja, ik zou ook voor het fotoboek gaan!

9. ik zou ook zeker voor het fotoboek gaan:D

10. Fotoboek X-D en een ring bv bij een jaar X-D

Lief van je!!!

Ik heb geen motto.....

11. Wat lief. Zou nu een klein ringetje doen en bij een jaar een fotoboek. Heb je nog even de tijd om foto's te maken en te verzamelen. En een gedichtje is altijd leuk.

wind mee wordt wind tegen als je de andere kant op wil.

12. een fotoboek! dat is altijd een succes.

Een sieraad vind ik persoonlijk een beetje te veel van het goede, dat kan altijd nog

13. Fotoboek. Zoek een mooie dikke uit waar veel in kunnen maar die wel in haar tasje past en doe de fotos links erin en schuif rechts een blaadje met gedichtje of wat regels met lieve herinnering aan die foto en schrijf bij de laatste er bij dat je hoopt dat er nog duizenden fotos bij komen van jullie! Je bent romantisch en dat zal we waarderen, mijn complimenten! Succes en veel plezier.

14. Als dit een serieus topic is (ben een beetje wantrouwend; zie andere topics die vanavond geopend zijn door een nieuw account) dan stem ik voor een sierraad.

* Neem dat maar van mij aan! *

15. Sieraden doen het op zich altijd goed X-D

Maar bij een half jaar is een fotoboek ook heel leuk

16. Ik ga voor het fotoboek, zeker in combinatie met gedichtjes, spreuken etc. Dat vind ik een heel mooi gebaar.

Voor ieder ingewikkeld probleem bestaat een eenvoudige oplossing, en die is fout! Umberto Eco

17. fotoboek!!
    en ik vond dingen erin zetten die je nog met haar wil doen, heel erg leuk.
    kleine, gekke dingen.
    beschuit met aardbeien en slagroom in bed eten enzo....

behandel je levensovertuiging als je piemel; niet mee te koop lopen en nooit een ander door de strot duwen!

18. Of een foto boek met een mooie tekst erin waaruit blijkt dat je in de loop der jaren meer foto's in het album wilt verzamelen ..
    en dan plak je 1 mooie foto in als 'beginnetje' ..
    nouja, hoop dat je het snapt ;) .

Succes !

Sluit je ogen, voel de regen , voel de zon, Leef !

19. Als je maar 20-30 euro uit wil geven, dan geen sieraad. Fotoboek is heel leuk, maar dan zeker zónder gedichtje. Dat heeft al snel een sinterklaasgedicht-gehalte, zou ik een afknapper vinden. Wel heel lief en attent dat je een kadootje geeft voor een half jaar samen!

20. quote:
    danivo schreef op 01 november 2010 @ 22:22:
    fotoboek!!
    en ik vond dingen erin zetten die je nog met haar wil doen, heel erg leuk.
    kleine, gekke dingen.
    beschuit met aardbeien en slagroom in bed eten enzo....

Dit vind ik een heel leuk idee!

Gedichtje(s) zou ik persoonlijk heel kriebelig van worden (en niet op de goede manier) tenzij je echt goed bent. Maar misschien vindt ze dat juist wel leuk, dat kun jij zelf beter inschatten.

And I mean this in a pink, slightly special way (Fry)

21. quote:
    Medatative_rose, 12 uur geleden

ja ik ook, bedacht later pas dat het een halfjaarcadeautje is, dan is een sieraadje toch iets te vroeg.
    Nou, ik heb wel eens meegemaakt dat een jongen na 1x zoenen al 'subtiel' vroeg wat ik mooier vond: goud of zilver. Toen was het snel afgelopen, ik schrok me rot ;-)

22. Maar wat betreft je vraag: jij kent haar het beste. Ik zou zelf namelijk helemaal kriebelig (goede omschrijving tyche!) worden van een fotoboek na een half jaar, maar misschien vindt jouw vriendin dat wel heel leuk. Nu ik er over nadenk zou ik me sowieso achter mijn oren krabben als mijn vriend een fotoboek voor me ging maken, maar dat ligt misschien meer aan mij ;-)

Ik denk dat het idee heel lief is, maar ik zou het alleen bij het eten houden. Dat vond ik al leuk genoeg toen ik 17 was (vind ik nu nog steeds). Oh jeetje ik help je ook niet echt geloof ik, ben al weg!

23. Wat een super leuk idee... Dat fotoboek... Een sieraadje is ook leuk, maar idd, dit kan je ook geven als je een jaar bij elkaar bent.. Dan geef je vaak iets duurdere kadootjes, dus heb je zelf iets meer keuze bij de juwelier...

Het is ook leuk om eens rond te snuffelen op internet... Het klinkt misschien heel raar, maar je kan ook hele leuke kadootjes kopen bij bijvoorbeeld de pabo, zonder dat het direct erotisch hoeft te zijn... Ik heb bijvoorbeeld mijn vriend eens een hart gegeven met allemaal opgerolde briefjes erin (niet zelf gemaakt hoor) waar kreten opstaan over de liefde. Hij heeft er elke dag 1 uitgehaald.

Dat je er aan denkt is inderdaad ook al een kadootje op zich... Mijn vriend is ook zo'n kadootje...

Heel veel succes en vooral plezier!

24. Fotoboek. Voor 20 tot 30 euro heb je geen super sieraden. Wel inpakken hoor! Erg lief idee.

Soms is een sigaar gewoon een sigaar - Sigmund Freud

25. Alleen uit eten zou ik ook al leuk genoeg vinden.
    Een kado zou dan voor mij niet meer hoeven.
    Fotoboek vind ik wel een leuk idee alsje toch een kado wil geven. Als ik jou was zou ik dat dan niet in het restaurant geven want dan zou ik mij opgelaten voelen om daar kado's te ontvangen en ook niet weten waar ik het dan op dat moment zo gauw moet laten. Sieraden zou ik zelf niet zo blij mee zijn. Ik ben nogal kritisch en dan is het al gauw niet mijn smaak.