chatten tijdens spelletje op telefoon

01-10-2014 21:40 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vraag... wat is jullie mening over chatten tijdens een spelletje op de telefoon.



Mijn vriend speelt een bepaald spel op de telefoon waarbij je in een virtuele wereld kastelen moet bouwen en land moet aanmaken. Je kent dat soort spelletjes wel.



Nu zag ik in mijn ooghoek dat je dus ook met medespelers kan chatten. Nu las ik dat hij het volgende typte: ik ga even eten....Zie jullie zo.



Ik stoor me enorm aan het feit dat er zoveel op de telefoon word gespeeld. Ik snap dat je na een drukke baan even wilt afschakelen. Ik doe dat ook. Niet met spelletjes maar een boek of tv kijken. Geen probleem. Maar waarom geeft het mij dan zo'n raar idee dat hij tegen een wildvreemde zegt dat hij er zo aan komt. Het lijkt wel alsof hij een hele eigen wereld daar heeft.



Voor jullie beeldvorming...dat ding gaat mee naar bed, naar de toilet, op de bank. Standaard word dit gespeeld.



Mijn vraag....wat is jullie mening.



Voor de duidelijkheid. ..Hij weet dat ik het vervelend vind dat er zoveel gespeeld word op de telefoon...maar dat ik hem zijn ontspanning niet wil wegnemen.



Wat vinden jullie?
Wat vind je nou erg, het spelen of het chatten?
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook 'te' worden Indd!
Alle reacties Link kopieren
Mijn telefoon zit ook zowat vastgelijmd aan mijn hand, dus ik zeg niks...
Hij doet het waar je bij bent, dus zou ik er geen punt van maken. Hij spreekt ook over " jullie" ipv " jou".

Als het tussen jullie in komt staan mbt quality time, zou ik me wel druk maken, maar als hij nog genoeg tijd voor jou heeft, laat lekker gaan.
Alle reacties Link kopieren
Chatten hoort bij dat soort spelletjes..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Waarom benoem je het chatten zo expliciet?



Als hij met mensen bezig is is het toch niet gek dat hij zich even afmeldt?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vermoeiend, die types die hun omgeving wel/niet willen vertellen wat ze vinden. Klinkt nogal passief agressief
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik stoor me enorm aan het feit dat er zoveel op de telefoon word gespeeld. Ik snap dat je na een drukke baan even wilt afschakelen. Ik doe dat ook. Niet met spelletjes maar een boek of tv kijken. Geen probleem.Wat is het verschil tussen zijn 'een spelletje op de telefoon spelen' en jouw 'lezen of tv kijken'?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, dat hij zegt dat hij gaat eten tegen degene met wie hij speelt lijkt mij niet zo'n punt.

Maar als hij echt alleen maar met dat spel bezig is dan word het wel vervelend, daar zou je best afspraken over kunnen maken, dat jullie ook af en toe gezellig iets doen zonder dat spel.
Alle reacties Link kopieren
quote:paleviolet, 86 seconden geleden

Maar als hij echt alleen maar met dat spel bezig is dan word het wel vervelend, daar zou je best afspraken over kunnen maken, dat jullie ook af en toe gezellig iets doen zonder dat spel.En zonder boek of tv van TO?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 01 oktober 2014 @ 21:49:quote:Ik stoor me enorm aan het feit dat er zoveel op de telefoon word gespeeld. Ik snap dat je na een drukke baan even wilt afschakelen. Ik doe dat ook. Niet met spelletjes maar een boek of tv kijken. Geen probleem.Wat is het verschil tussen zijn 'een spelletje op de telefoon spelen' en jouw 'lezen of tv kijken'?Ik weet het. Tv kan niet mee naar het toilet.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor jullie reacties. Ik stoor me vooral aan dat geplak aan de telefoon. Dat chatten viel me later pas op. Ik weet niet. Ik zal me wel druk maken om niks. Kijk het zit bij ons wel snor. Maar ik speel koop van dat soort spelletjes... blijkbaar is het dus normaal dat er gechat word.



En tja..wat dan het verschil is tussen een boek of een spelletje? Geen idee eigenlijk.



Laten gaan zeggen jullie dus eigenlijk?



Maar grrrrrr bestonden er maar heel even geen telefoons en dergelijke. Kenbaar maken...ik weet het....maar je wilt ook geen zeurkous zijn....
quote:deviliefde schreef op 01 oktober 2014 @ 21:57:

[...]





Ik weet het. Tv kan niet mee naar het toilet.ben je bang dat hij op de wc misschien "door chat" met eventueel een vrouw?
quote:niri schreef op 01 oktober 2014 @ 22:00:

Thanks voor jullie reacties. Ik stoor me vooral aan dat geplak aan de telefoon. Dat chatten viel me later pas op. Ik weet niet. Ik zal me wel druk maken om niks. Kijk het zit bij ons wel snor. Maar ik speel koop van dat soort spelletjes... blijkbaar is het dus normaal dat er gechat word.



En tja..wat dan het verschil is tussen een boek of een spelletje? Geen idee eigenlijk.



Laten gaan zeggen jullie dus eigenlijk?



Maar grrrrrr bestonden er maar heel even geen telefoons en dergelijke. Kenbaar maken...ik weet het....maar je wilt ook geen zeurkous zijn....



Ik heb het gevoel dat je iets niet verteld. ?.. iemand zei het al eerder, waarom stoort het chatten je?

Je hebt recht op je gevoel hoor! Snoer jezelf de mond niet, omdat je denkt dat je "zeurt".
Alle reacties Link kopieren
" Maar grrrrrr bestonden er maar heel even geen telefoons en dergelijke. Kenbaar maken...ik weet het....maar je wilt ook geen zeurkous zijn.... "





Hè watte?



Dat snap ik niet.



Wat mag hij dan wél doen als jij tv kijkt of een boek zit te lezen?



Wees blij dat ie met zijn telefoon zit te kutten.

Houdt ie in ieder geval zijn mond als jij wil lezen.

Ik zeg win-win.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Oh nee er is niet iets wat ik niet vertel. Misschien dat mijn eerste relatie kapot is gegaan omdat hij chatte maar dan via verkeerde suites....



Misschien dat dat me beangstigd. Ik steek mijn hand er voor in het vuur dat hij me niet bedriegt....maar het gevoel wat me bekroop toen ik zag dat hij aan het chatten was. Kan het moeilijk omschrijven.



Terwijl ik het nu eigenlijk ook doe!

Het feit dat ik mijn verhaal even heb kunnen luchten is wel prettig.



Fijn deze reacties.
En wat doe jij nu dan? Is dit forum niet net zoiets als 'chatten in een virtuele wereld'?
Zou me hier ook aan ergeren!
quote:niri schreef op 01 oktober 2014 @ 22:11:

Oh nee er is niet iets wat ik niet vertel. Misschien dat mijn eerste relatie kapot is gegaan omdat hij chatte maar dan via verkeerde suites....



Misschien dat dat me beangstigd. Ik steek mijn hand er voor in het vuur dat hij me niet bedriegt....maar het gevoel wat me bekroop toen ik zag dat hij aan het chatten was. Kan het moeilijk omschrijven.



Terwijl ik het nu eigenlijk ook doe!

Het feit dat ik mijn verhaal even heb kunnen luchten is wel prettig.



Fijn deze reacties.



ik begrijp je helemaal...je wilt het aan jezelf eigenlijk niet toegeven dat zijn chatten als een trigger werkt en je doet denken aan wat je ex heeft gedaan.

zulke gevoelens zijn heel normaal, ookal zijn ze wellicht irreëel.

We hebben allemaal zo onze triggers.

praat met hem. Zeg wat het chatten jouw voor gevoel geeft. Door het bespreekbaar te maken, haal je ook de druk er vanaf en kan hij laten zien wat hij precies doet.

je zeurt echt niet.
Ik ken die spelletjes wel. Dat gechat gaat over mestvorken en zo die je elkaar moet toesturen om missies te kunnen voltooien, en de echte die hards melden zich inderdaad af ter verklaring van het feit dat ze even geen mestvorken sturen.
quote:pip- schreef op 01 oktober 2014 @ 22:20:

En wat doe jij nu dan? Is dit forum niet net zoiets als 'chatten in een virtuele wereld'?Ik vind een (overwegend) vrouwen forum waar je problemen kunt bespreken wel wat anders. Deze site mag je toch ook niet als date site gebruiken?
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 oktober 2014 @ 22:24:

Ik ken die spelletjes wel. Dat gechat gaat over mestvorken en zo die je elkaar moet toesturen om missies te kunnen voltooien, en de echte die hards melden zich inderdaad af ter verklaring van het feit dat ze even geen mestvorken sturen.
quote:ana_isabel schreef op 01 oktober 2014 @ 22:26:

[...]





Ik vind een (overwegend) vrouwen forum waar je problemen kunt bespreken wel wat anders. Deze site mag je toch ook niet als date site gebruiken?Geloof me, met de meeste deelnemers aan dat soort spelletjes wil je echt geen date.
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 oktober 2014 @ 22:32:

[...]



Geloof me, met de meeste deelnemers aan dat soort spelletjes wil je echt geen date.

hahaha ik vind jou altijd zo grappig

( enne...ik snap je punt..)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven