date en 2 grote puisten....

01-09-2014 13:25 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames en heren



Ik weet dat jullie gaan zeggen dat ik me aanstel of me gaan uitlachen maar heb sinds gister 2 grote puisten op mijn kaaklijn en deze zijn slecht te camoufleren denk ik. As weekend heb ik een date!! met die 2 grote knoeperts... Ik voel me er ontzettend onzeker door, met name omdat de rest van mijn huid nou ook niet ontzettend egaal is (vlekjes etc) maar dit is prima te camoufleren en dan voel ik me ook zelfverzekerd. Ik wou er dus een pleister opplakken en zeggen dat ik van de fiets ben gevallen en dus een schaafwond heb. Liever dat dan die 2 grote puisten (kan er niks aan doen dat die pleister erop moet...). Ik zet dit expres op de relatie peiler omdat ik benieuwd ben naar jullie mening. Paar meiden uit mijn omgeving meosten er om lachen maar ik voel me op die manier wel stukken zelfverzekerder dan met 2 grote puisten (en dit straal ik dan ook wel uit ben ik bang), het getuigt denk ik ook wel van moed als je met een pleister op je gezicht op date gaat. Wat vinden jullie? ben heel benieuwd, ook vooral naar de mening van de mannen!
Alle reacties Link kopieren
Bikkel zijn en met z'n 3en die knakkebol blijven aanstaren.



Niet verbergen, ook niet met make-up.



Alle reacties Link kopieren
Stel je niet zo aan zeg!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Date uitstellen
Alle reacties Link kopieren
Niet verbergen en vooral vanaf blijven TO dan heb je kans dat ze grotendeels weg zijn aankomend weekend. En jij ziet het veeeeeeeeeel erger dan je date hoor.
Alle reacties Link kopieren
Aanstaand weekend? Dan kunnen ze alweer weg zijn hoor, of een stuk geslonken. Ik ben geen man maar wel een date-expert en een nog grotere puistenbezitter. Maar ik heb soms de leukste dates met de grootste puisten op mijn gezicht gehad. En die mannen vonden mij ook leuk (ondanks/inclusief puisten)! Het is niet comfortabel, maar het is helemáál niet comfortabel als je er de hele tijd aan denkt.



Je idee is wel grappig, maar wat doe je als je verder met hem date en er steekt weer een puist de kop op? Je kunt niet van je fiets blijven vallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind juist met een pleister op date gaan geen gezicht. En dan om gelijk ook te liegen dat je van de fiets bent gevallen lijkt me ook geen puik plan Dat getuigt bij mij helemaal geen moed, maar juist onzekerheid. Ik zou eigenlijk dikke pech aan hebben en gewoon met die knoeperts op date gaan. Take it or leave it!



Je kan je knoepertjes eventueel nog proberen weg te krijgen met speciale spul zoals salicylzuur of aspirine oplossen met beetje water en een papje van maken. Dat kan je op je puisten smeren.



Maar een pleister op je kaaklijn en liegen??? Nee, absoluut geen voorstander van.
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de reacties, wel een beetje wat ik had verwacht...

heb een foto ervan gemaakt en naar een vriendin gestuurd en die zei ook (heel eerlijk) dat het balen was maar dat daar make-up voor bestaat. Dat zegt wel genoeg lijkt me.

Maak ik mezelf nou compleet belachelijk met zo'n pleister? ik hoef het er neit vanaf te halen, dus hij zal er ook niet achterkomen.
Mijn vriendin heeft een plotselinge aangezichtsverlamming gehad toen ze volop aan het daten was. Ze zag er dus heel anders uit dan op haar profielfoto, maar is toch tegen die ene aangelopen die daar doorheen keek en waar ze nu mee samenwoont.

Die pukkels hebben waarschijnlijk minder impact op je uiterlijk, dus ik zou er gewoon camouflage overheen smeren en net doen of er niets aan de hand is. Twee pukkels is voor mij overigens 'een goede dag', dus ik vind het helemaal al beetje overdreven om je daar druk over te maken
Alle reacties Link kopieren
quote:zephora schreef op 01 september 2014 @ 13:31:

Aanstaand weekend? Dan kunnen ze alweer weg zijn hoor, of een stuk geslonken. Ik ben geen man maar wel een date-expert en een nog grotere puistenbezitter. Maar ik heb soms de leukste dates met de grootste puisten op mijn gezicht gehad. En die mannen vonden mij ook leuk (ondanks/inclusief puisten)! Het is niet comfortabel, maar het is helemáál niet comfortabel als je er de hele tijd aan denkt.



Je idee is wel grappig, maar wat doe je als je verder met hem date en er steekt weer een puist de kop op? Je kunt niet van je fiets blijven vallen.haha daar heb je idd een punt in. Vaak voel ik me na verloop van tijd wel op mijn gemak bij iemand en dan durf ik me ook prima zonder make-up te vertonen. Maar in het begin vind ik erg eng en met dit soort dingen voel ik me dan ook erg onzeker en wil dat dus niet uitstralen!
Géén pleister op plakken! Ben je meteen maar van plan om te gaan liegen op je date... beetje raar.



Het is maandag, voordat het weekend is zijn die puisten waarschijnlijk al voor het grootste deel verdwenen.

En anders zitten ze er nog steeds... so what? Je date zal je toch moeten accepteren, mét of zonder puisten... Jij bent leuk omdat je jou bent, je eventuele puisten maken je echt niet minder leuk!

Heb zelfvertrouwen, t komt wel goed :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 01 september 2014 @ 13:34:

Mijn vriendin heeft een plotselinge aangezichtsverlamming gehad toen ze volop aan het daten was. Ze zag er dus heel anders uit dan op haar profielfoto, maar is toch tegen die ene aangelopen die daar doorheen keek en waar ze nu mee samenwoont.

Die pukkels hebben waarschijnlijk minder impact op je uiterlijk, dus ik zou er gewoon camouflage overheen smeren en net doen of er niets aan de hand is. Twee pukkels is voor mij overigens 'een goede dag', dus ik vind het helemaal al beetje overdreven om je daar druk over te maken de kleinere/minder opvallende pukkels heb ik niet meegeteld
Alle reacties Link kopieren
Naar de apotheek, benzoylperioxide aanschaffen en er elke avond opsmeren. Zijn die puisten zo weg.



Een pleister er op, hoe kòm je erbij
Als die jongen je nóg leuk vindt met die pukkels, moet het wel echte liefde zijn!
Al had je wel een schaafwond op je gezicht, dan nog steeds vind ik het raar dat je daar een pleister overheen plakt.



Wat je ook hebt, een pleister trekt altijd meer aandacht dan wat eronder zit.
Alle reacties Link kopieren
Nou, hier dan een reactie van een man.



In ieder geval klopt het wat veel forummers hier zeggen dat die puistjes voor je date veel minder erg zijn dan dat je er zelf tegen aan kijkt. En natuurlijk begrijp ik dat je ze liever niet zou hebben op dit moment. Maar dat zelfde geldt voor jou date natuurlijk. Misschien heeft hij ook wel een paar puistjes.



Dus het is minder erg dan jij het zelf ziet.

Maar ga nu ook geen pleisters plakken. Dan moet je al in de eerste date gaan liegen smoesjes gaan vertellen. En je kan beter gewoon eerlijk zeggen hoe het zit.



Probeer het een beetje te verdoezelen met make-up. Dat zal niet geheel onzichtbaar zijn maar dan zeg je het gelijk bij binnenkomst. Heb je dat vast gehad.



Ik durf er om te wedden dat als je hem belt of een berichtje stuurt en je zegt: "ik heb momenteel een tweetal puistjes. Ik schaam me rot en zullen we de date verplaatsen?" Hij dan zal antwoorden iets zoals: "wat maakt dat nu uit. Ik wil jou heel graag ontmoeten. Met of zonder puistje. Het gaan mij om jou.



Weet je date1, mannen maken zich veel minder druk om dit soort dingen als jijzelf doet. Gewoon gaan en geen smoesjes. Wees eerlijk en je hoeft je niet te schamen.



Het zal immers toch niet zo puisterig zijn als een oude toverheks met haakneus en wratten waar haren uit groeien.

Dan zou je pas een probleem hebben.



Ik zeg, veel plezier op je date.
Sorry, maar: oh wat erg! Niet één, maar zelfs twee joekels! Kruip in je bed, dekens over je heen en er niet uit komen voordat die twee weg zijn!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hey meid,



Ik zou je er nu niet druk om

Maken, het is pas over paar dagen en als je er niet aanzit, kan het al aardig opgeknapt zijn.



Koop een verzorgende maskertje, dat kan altijd wonderen doen.
Alle reacties Link kopieren
's Nachts een beetje tandpasta erop, dan drogen ze wat sneller uit. Voor de rest, het is moeilijk, maar probeer er van af te blijven!

En je hebt nog ruim een halve week, dan zijn die dingen toch wel wat verdwenen?
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Het is pas maandag hoor!
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de reacties

vind het wel opvallend dat de meesten tegen een pleister zijn, heb dat in het verleden wel eens gedaan maar kreeg er geen rare reacties op, eerder bezorgde reacties. En persoonlijk vind ik dit ook wel meer een leugentje om eigen bestwil ipv liegen.



ik snap dat sommigen het overdreven vinden, maar denk dat de mensen met een minder mooi huidje het goed kunnen begrijpen. Het is nl niet zo dat ik alleen die 2 pukkels heb en voor de rest een gaaf huidje. Alle hulpmiddelen zoals benzoylperoxide en salicylzuur pas ik al toe.



Rob_uit_zeist, dank voor je lieve reactie! doet me goed! maar als ik dan in de spiegel kijk baal ik wel weer ontzettend. Maar denk dat niet al te overdreven camouflage, leuke kleding en haar ook al ontzettend veel kan doen! Even wat dingen uitproberen deze week want vandaag loop ik er echt bij als ma flodder en dat is neit heel erg bevorderend voor het zelfvertouwen :D
Alle reacties Link kopieren
Het is nu maandag dus tegen het weekend zullen ze grotendeels weggetrokken zijn. Mits je er niet aan gaat lopen pulken of ze probeert uit te knijpen. Afblijven dus.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Onzekerheid is niet erg, het is menselijk. Het willen verdoezelen is de bitch en maakt dat je je onzekerheid alleen maar voedt. Ik ben liever onzeker en eerlijk dan gemaakt zelfverzekerd. Een ander kun je in de maling nemen maar jezelf nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik had op beide wangen en m'n kin een puistje. Niet extreme maar wel zo dat je van die bulten zag onder m'n make up en de roodheid niet helemaal te verbergen was met make up (of ik had een pannenkoek). Dus toch weggewerkt met concealer. Zeg ik tegen een vriendin een een zeurbui "en m'n huid is ook nog vet slecht". Zegt ze dat ze niks ziet. Toen heb ik ze alle drie aangewezen en toen zag ze ze pas. Blijkbaar focussen andere mensen zich niet zo op je huid en rode plekjes. Ze kijken meestal naar je ogen en mond. Valt toch weer mee :-)
Alle reacties Link kopieren
Ga onder de zonnebank, drogen ze uit, kun je ze kapot maken ;).
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven