date heeft geen geld..

18-08-2014 15:21 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week een date gehad met een super leuke man. Alleen 2afknappers. Hij zei dattie mn drankjes niet kon betalen omdat hij geen geld had. Uiteindelijk had hij toch betaald want de rekening viel mee. Daarna zei hij dat hij graag iets wilde gaan doen mar ook daar heeft hij geen geld voor.hij had afgelopen weekend 2familiefeestjes waarbij hij al wat geld had moeten bijleggen.toen ik samen met hem door de stad liep wilde hij bij macdonalfs wat eten maar uiteindelijk niet gegaan omdat ik geen honger had. Daarna vertelde hij dattie grag wilde winkelen maar helaas te weinig geld. Hij is 30 en heen fulltime baan en geen auto. Halfjaar geleden is zn auto gestolen en is aan t sparen voor een nieuwe, daarom kan hij ook niet op vakantie..hij wil gewoon een 2de hans volkswagen polo. Vind t

Raar allemaal. Als ik hem ernaar vraag zeggtie dat hij gewoon kan sparen en rondkomen.

Afkappen of ben ik te streng hierin?

Ohja hij begreep niet wat assertief en extravert betekende..
Alle reacties Link kopieren
Het is een Klaploper. Niet in trappen.



Afgeknapt ben ik.
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor mn telefoon doet raar..
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Datte jij je vraagtekenens hierbij heb, lijkt me gnoeg rede hier nie verder te mee gaan, toch?!
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt hem superleuk dan?
Alle reacties Link kopieren
Misschien knap je meer af op het feit dat hij 30 jaar is en geen baan heeft dan puur het feit dat hij niet zoveel geld heeft? Je wil toch dat de man waarmee je date zijn eigen broek op kan houden. Ik kan me voorstellen dat het niet zo aantrekkelijk is. Heeft hij verteld waarom hij geen fulltime baan heeft? Als hij net zijn baan heeft verloren dan is het alweer een ander verhaal dan als hij te lui zou zijn om er één te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Oh pffff ik zou ook afgrknapt zijn. Cheapo
30 jaar, geen baan, geen geld maar probeert jou wel te laten betalen, en kent hele normale Nederlandse woorden niet.



Leuk, echt iemand om een toekomst mee op te bouwen.
Alle reacties Link kopieren
De leuke kanten aan hem die verklaren waarom je zo knetterverliefd op hem bent geworden dat je er graag een relatie mee wil hebben vind ik lastig terug te vinden in je verhaal.



Oh ja, wacht, hij is super leuk schrijf je in de eerste regel. Als je steenrijk bent kun je misschien wel een relatie met hem bekostigen.
Alle reacties Link kopieren
Ik word er zelf niet warm van. Ik zou het afkappen.
Volgende!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dattie een suikertante zoekt en jij klinkt niet als een suikertante.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alleen maar afknappers: geen geld, eten met date bij de McDonalds, een tweedehands Volkswagen Polo en normale Nederlandse woorden niet kennen.
Alle reacties Link kopieren
Next! Hier zou ik snel klaar mee zijn!
????????????
Alle reacties Link kopieren
Ik las alleen de titel en was er al uit: date heeft geen geld....en dus ook geen date.
Alle reacties Link kopieren
Weg ermee.
Ik zou kijken voor wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Hij is super lief, aantrekkelijk en maakt me aan t lachen. Hij heeft trouwens wel een fulltime baan..wat betekent dat hij toch minimaal 1200 euro per maand verdient
Alle reacties Link kopieren
Alweer zo'n lot uit de loterij, waar halen sommige mensen toch in hemelsnaam al die lamlullen vandaan?
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 18 augustus 2014 @ 15:50:

Alweer zo'n lot uit de loterij, waar halen sommige mensen toch in hemelsnaam al die lamlullen vandaan?To is zelf nogal dommig dus lijkt me een match.
Alle reacties Link kopieren
[quote]sunshine-9 schreef op 18 augustus 2014 @ 15:21:

..hij wil gewoon een 2de hans volkswagen polo. [quote]



Wie is de 2e Hans?
Alle reacties Link kopieren
quote:sunshine-9 schreef op 18 augustus 2014 @ 15:45:

Hij is super lief, aantrekkelijk en maakt me aan t lachen. Hij heeft trouwens wel een fulltime baan..wat betekent dat hij toch minimaal 1200 euro per maand verdientIndien jij iemand wilt betalen om je gezelschap te houden dan zou ik er zeker voor gaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:MarianneDavids schreef op 18 augustus 2014 @ 15:50:

Alweer zo'n lot uit de loterij, waar halen sommige mensen toch in hemelsnaam al die lamlullen vandaan?Eh....kijk eens goed naar de OP. Volgens mij is het een match made in heaven! Zij verwijt hem dat hij iets tekort komt, maar ziet de balk in haar eigen oog niet....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven