daten met mannen met kind(eren )

22-04-2014 21:10 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb een bepaalde visie opde onderwerp. Ik ben 32 en ik ben al paar jaren alleen. Ik heb een voorkeur dat ik geen mannen met kinderen ga daten. Je komt sowieso op de 2e plaats . Daarnaast moet die man alimentatie betalen. Dus daar zit je mee opgescheept. Ik denkwel dat op deze leeftijd ( 30 -35) de kans klein er wordtdat je een man zonder kinderen gaat vinden. Maar ik houd hoop dat er toch nog mannen zijn rond deze leeftijd die nog geen kinderen hebben. Hoe denken jullie hier over????
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn er wel maar die man hoeft weer niet jouw droomman te zijn.
Zijn er genoeg.. Ik kom alleen maar mannen van die leeftijd tegen zonder kinderen. Gelukkig. Heb ook geen behoefte aan een man die al kinderen heeft. Ik weet niet eens of ik ze zelf wel wil, laat staan van een ander.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het slim van je. Je mag selecteren waar je maar op wilt.

Nou maar hopen dat je niet halsoverkop verliefd wordt op meneer von Trapp of dat alle meneren zonder kinderen die jij tegen komt volslagen idioten blijken te zijn.

Succes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je hebt al besloten dat je het niet wil, dus waarom zou je zo'n man de rest van jullie relatie kwalijk gaan nemen dat je liever iemand anders gehad zou hebben?
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik zelf geen kinderen wil, wil ik zeker geen man met kinderen. En als ik heel eerlijk moet zijn, het is niet netjes ik weet het, ben ik erg veroordelend als een man met meerdere vrouwen meerdere kinderen heeft. Als ik daar achter kom, nou dan ren ik meteen naar de dichtsbijzijnde nooduitgang
Alle reacties Link kopieren
quote:pompsnol schreef op 22 april 2014 @ 21:21:

Aangezien ik zelf geen kinderen wil, wil ik zeker geen man met kinderen. En als ik heel eerlijk moet zijn, het is niet netjes ik weet het, ben ik erg veroordelend als een man met meerdere vrouwen meerdere kinderen heeft. Als ik daar achter kom, nou dan ren ik meteen naar de dichtsbijzijnde nooduitgang Dat is toch glashelder en niemand zal het je kwalijk nemen, je bent vooraf glashelder
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook geen man met kinderen willen. Ik heb zelf kinderen! Afschuwelijk lijkt mij dat. Samen gesteld gezinnetje spelen.. Gelukkig hoef ik niet op zoek. Maar stel dat, dan ga ik niet daten met mannen met kinderen en ga ik nooit meer samenwonen. Hoe verliefd ik ook op man met kinderen ben. Ik vind verliefd alleen, geen goede reden. Als ik geen kinderen zou hebben, zou het ook geen optie zijn. Maar ik probeer niemand de veroordelen die het wel wil. Het is jouw leven. Dus je mag doen wat je wil. Lekker he!
Alle reacties Link kopieren
Op zich verstandig, ik zou er zeker niet naar op zoek gaan.



Maarja, ik liep er zomaar één tegen het lijf. En die liet ik niet gaan...
Ik heb ook een man (nog) zonder kinderen gevonden vier jaar geleden. Het exemplaar was reeds 35 en liep toch nog ongebonden rond.

Dat zal nu trouwens niet lang meer duren, want over vijf maanden mag ie DV z'n eerstgeborene in de armen nemen.



BGB, Herr Von Trapp hihihihi
Alle reacties Link kopieren
mannen zonder kinderen zijn er in alle leeftijden. Kijk maar naar mijn broer.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde ook geen man met kinderen en ja ik heb er één gevonden zonder kinderen.



Voor jou moet dat ook makkelijk te doen zijn. Er zijn heel veel mannen die pas na hun dertigste aan kinderen willen beginnen.

Jij bent pas 32 dus een man van tussen de 28 en 35 zou prima bij je passen. In die leeftijdscategorie zijn er nog genoeg mannen zonder kinderen te vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:fiona32 schreef op 22 april 2014 @ 21:10:

Hoi, ik heb een bepaalde visie opde onderwerp. Ik ben 32 en ik ben al paar jaren alleen. Ik heb een voorkeur dat ik geen mannen met kinderen ga daten. Je komt sowieso op de 2e plaats . Daarnaast moet die man alimentatie betalen. Dus daar zit je mee opgescheept. Ik denkwel dat op deze leeftijd ( 30 -35) de kans klein er wordtdat je een man zonder kinderen gaat vinden. Maar ik houd hoop dat er toch nog mannen zijn rond deze leeftijd die nog geen kinderen hebben. Hoe denken jullie hier over????



Leuke benauwde visie :-)

Ik heb een kind....pppsssttt. Ik betaal geen allimentatie... tegen niemand zeggen ;)



Ik hoop dat je een onwijs leuke kerel tegenkomt met een kind! Erg he haha.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
quote:fiona32 schreef op 22 april 2014 @ 21:10:

Hoi, ik heb een bepaalde visie opde onderwerp. Ik ben 32 en ik ben al paar jaren alleen. Ik heb een voorkeur dat ik geen mannen met kinderen ga daten. Je komt sowieso op de 2e plaats . Daarnaast moet die man alimentatie betalen. Dus daar zit je mee opgescheept. Ik denkwel dat op deze leeftijd ( 30 -35) de kans klein er wordtdat je een man zonder kinderen gaat vinden. Maar ik houd hoop dat er toch nog mannen zijn rond deze leeftijd die nog geen kinderen hebben. Hoe denken jullie hier over????Wat ben jij bekrompen.
Alle reacties Link kopieren
quote:zilvervlok schreef op 22 april 2014 @ 22:46:

mannen zonder kinderen zijn er in alle leeftijden. Kijk maar naar mijn broer.Want die is er in alle leeftijden?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:giette schreef op 23 april 2014 @ 00:07:

[...]





Wat ben jij bekrompen.Ik vind het duidelijk
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:pedroso schreef op 23 april 2014 @ 00:00:





Ik heb een kind....pppsssttt. Ik betaal geen allimentatie... tegen niemand zeggen ;)



.Dat is nog erger een man die wel een kind heeft maar zijn verantwoordelijkheid niet neemt ten opzichte van dat kind en geen kinderalimentatie betaald.
Alle reacties Link kopieren
quote:giette schreef op 23 april 2014 @ 00:07:

[...]





Wat ben jij bekrompen.



Wat heeft dat met bekrompen te maken?

Dat is gewoon verstandig.



Je mag blijkbaar op alles letten wel of geen humor, blond, bruin of zwart haar, minimum lengte, witte sokken, hobby juist wel voetbal of vissen of liever niet, roken of niet roken, niet werkloos maar als je verstandig bent en een man zonder kinderen kiest dan ben je blijkbaar ineens bekrompen.



Juist bij internet daten kan je selecteren en heeft het geen zin om te beginnen aan iets wat niet je voorkeur heeft.



Bij ontmoetingen in het wild komt het ook maar zelden voor dat je als bij donderslag ineens straalverliefd bent en moet liefde ook vaak groeien. Dan kan je dus maar beter gelijk kappen als je geen man met kinderen wil voordat je je emotioneel laat meeslepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 23 april 2014 @ 00:14:

[...]





Dat is nog erger een man die wel een kind heeft maar zijn verantwoordelijkheid niet neemt ten opzichte van dat kind en geen kinderalimentatie betaald.



Wie zegt dat?

Mijn ex betaald ook geen alimentatie, maar heeft wel ieder weekend de kinderen.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
quote:giette schreef op 23 april 2014 @ 00:07:

[...]





Wat ben jij bekrompen.



Leg uit! Wat is hier voor bekrompens aan? Gewoon duidelijke taal.



Laat me raden, een gescheiden man met kinderen??
quote:pedroso schreef op 23 april 2014 @ 00:00:

[...]





Leuke benauwde visie :-)

Ik heb een kind....pppsssttt. Ik betaal geen allimentatie... tegen niemand zeggen ;)



Ik hoop dat je een onwijs leuke kerel tegenkomt met een kind! Erg he haha.Ik hoop niet dat jij tegen een onwijs leuke vrouw aan loopt die niet wil daten met een man met kinderen Erg he haha
quote:fiona32 schreef op 22 april 2014 @ 21:10:

Hoi, ik heb een bepaalde visie opde onderwerp. Ik ben 32 en ik ben al paar jaren alleen. Ik heb een voorkeur dat ik geen mannen met kinderen ga daten. Je komt sowieso op de 2e plaats . Daarnaast moet die man alimentatie betalen. Dus daar zit je mee opgescheept. Ik denkwel dat op deze leeftijd ( 30 -35) de kans klein er wordtdat je een man zonder kinderen gaat vinden. Maar ik houd hoop dat er toch nog mannen zijn rond deze leeftijd die nog geen kinderen hebben. Hoe denken jullie hier over????Ik denk dat het geen moer uitmaakt hoe wie dan ook er over denkt, behalve jijzelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat helemaal niet bekrompen. Als ik single was en ik had nog geen kinderen dan zou ik ook veel liever een man zonder kinderen daten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo bekrompen? Wat een onzin. Jij bent zelf zeker alleenstaand met kind? Dan hoef je je nog niet aangevallen te voelen.

Als jij voorkeuren hebt voor een mogelijke partner, bv dat het een niet-roker moet zijn, word dat toch ook niet bekrompen genoemd?

Ik heb ook nooit mannen met kinderen willen daten, nooit gedaan ook. Ook niet toen ik al 'wat ouder' werd.

Beter duidelijk en eerlijk zijn dan sommige vrouwen (en mannen) die in een relatie stappen waarin de ander al kinderen heeft, zij er niet goed over nagedacht hebben, en het eigenlijk maar lastig en/of vervelend vinden. Dat gaat een kind echt wel merken hoor.
Alle reacties Link kopieren
je hebt er alle recht op daarnaar te kijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven