eindelijk

18-04-2014 10:33 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is eindelijk uit tussen mij en mijn vriend ! De 1e omdat ik voorwaarden stelde aan mijn lichaam .

Hij heeft het uitgemaakt ,dan hoef ik het niet te doen

Hij was mijn gezeur en geklaag over het verleden zat en sneerde laat je maar nemen

straks alleen zijn spullen pakken

een vriend hebben is echt een nachtmerrie.

Ik zal het gezelschap missen en de eenzaamheid zal me besluipen ook financieel zal ik er op achter uit gaan.



houden van was er al niet meer ,maar dit was het niet waard
Alle reacties Link kopieren
Een goede vriend hebben is geen nachtmerrie. Maar ga eerst aan de slag met jezelf. Leer van jezelf te houden want dat ben je waard.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Waarvan akte. Voor zover ik het kan volgen althans.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom pak je zijn spullen in?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet... Maar blijkbaar is ze er blij om, dus goed zo.
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niks van, maar veel sterkte in je single-bestaan.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 18 april 2014 @ 10:50:

Waarom pak je zijn spullen in?omdat het uit is
Alle reacties Link kopieren
Als je zo graag wou dat het uit was waarom maakte je het zelf niet gedaan? Volgens mij maak je nu jezelf wat wijs. Zou me niet verwonderen dat je binnenkort in een zwart gat valt.
Zijn je hoofdletters en punten en komma's kapot?
Alle reacties Link kopieren
Ragweed, zoek Hulp!
Wat wil je nou precies horen? Niet verkeerd bedoeld maar ik vraag me af of je niet gewoon op zoek bent naar aandacht en medelijden.
Alle reacties Link kopieren
Geloept.



Zoek zsm goede hulp. Begin met een andere huisarts als deze je niet helpt.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ragweed i.p.v. steeds weer topics openen kun je beter een dagboek kopen of eindelijk eens hulp gaan zoeken.

Met de reacties en tips hier doe je toch niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrssippie schreef op 18 april 2014 @ 11:24:

Wat wil je nou precies horen? Niet verkeerd bedoeld maar ik vraag me af of je niet gewoon op zoek bent naar aandacht en medelijden.correct
quote:saaaaar81 schreef op 18 april 2014 @ 11:25:

Geloept.



Zoek zsm goede hulp. Begin met een andere huisarts als deze je niet helpt.Even totaal offtopic: hoe moet je loepen?
Alle reacties Link kopieren
Stop eens met je zelfbeklag enzo. Je bent niet de enigste met een moeilijke jeugd. Het leven gaat verder.
quote:ragweed schreef op 18 april 2014 @ 11:43:

[...]



correctAandacht vragen bij een psychiater zou beter voor je zijn maar laat me raden dat wil je niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op 18 april 2014 @ 11:45:

[...]





Even totaal offtopic: hoe moet je loepen?door op het loepje te klikken, middelste symbooltje
Alle reacties Link kopieren
mijn moeilijke jeugd is doorgegaan tot mijn 24e het is pas een jaar geleden gestopt dat ze me niet meer slaat uitscheld o.i.d
quote:lilalinda schreef op 18 april 2014 @ 11:51:

[...]



door op het loepje te klikken, middelste symbooltjeBedankt! (Suf dat ik dat niet eerder heb ontdekt :-)
quote:ragweed schreef op 18 april 2014 @ 11:52:

mijn moeilijke jeugd is doorgegaan tot mijn 24e het is pas een jaar geleden gestopt dat ze me niet meer slaat uitscheld o.i.dHoogste tijd om nou eindelijk eens hulp van een psychiater in te schakelen.!
Ik denk dat professionele hulp, dus van een psycholoog, echt wel nodig is voor jou. In je topics lees ik dat je last hebt van veel onverwerkte issues waardoor je nu het gevoel hebt dat alles mislukt.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 18 april 2014 @ 12:14:

[...]





Hoogste tijd om nou eindelijk eens hulp van een psychiater in te schakelen.!Dit dus ipv hier steeds topics te openen, aandacht vragen en zelfbeklag. Doe er wat aan. Snap je vriend wel. Dat je moeilijke jeugd had kan je niet aan doen. Wel hoe je ermee omgaat en je je leven verder oppakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven