ex berichtje sturen of niet?

02-09-2014 19:48 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd!!
anoniem_206794 wijzigde dit bericht op 03-09-2014 14:24
Reden: achteraf spijt van mijn verhaal hier op het forum
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee. Niet doen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Niet doen..
Nou ja.. dat dus..
Nee, niet doen. Hij heeft aangegeven dat hij geen berichten meer wil en dat hij een vriendin heeft.
Niet doen.



Je bent geen opgever, dus dat is je drijfveer, je wil hem eigenlijk terug. Het is ook heel erg ongepast wel om het overlijden van zijn vader daarvoor te gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen. Hij zegt duidelijk dat hij helemaal geen contact meer met je wil. Dit is weer bedelen om wat aandacht. Als hij maar even een paar seconden aan je denkt. Hij heeft een ander. Heeft hij verdriet over zijn vader dan verwerkt hij dat met haar. Klaar
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Move on en niet gaan stoken.

Zoek je eigen geluk
Alle reacties Link kopieren
De ex van mijn vriend appt mijn vriend ook elk jaar op de sterfdag van zijn vader. Heel attent vind hij dat. Maar..zijn ex heeft niet de illusie dat het niet serieus tussen ons is en heeft verder ook geen gevoelens meer voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Je kan het niet hebben dat hij niets meer van je wilt en nu ga je de dood van zijn vader misbruiken als geldige reden om toch nog wat te kunnen sturen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand een relatie heeft, moet je dat respecteren en er buiten blijven.
Alle reacties Link kopieren
Nee, zeker niet doen. Ook niet denken dat jij weet hoe hij zich nu voelt met zijn nieuwe vriendin. Ook dat weet je niet. Iedereen voelt en gedraagt zich anders bij een ander.

Het is uit.

Hij heeft een nieuwe vriendin

Stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Laat hem met rust
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Geen berichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
Doe je dit wel ga je redelijk wanhopig overkomen. Dat JIJ niet wil geloven dat hij serieus is met zijn nieuwe vriendin is jouw probleem. Je kunt dat heel hard gaan geloven, maar dat maakt het geen greintje meer 'waar'. Hij wil je niet eens meer op de whats app. Zegt dat hij heus wel een 'bla bla, mooi weer he?' praatje wil maken maar meer niet als hij je tegenkomt. Meid, hoe harder in je gezicht wil je het nog hebben!?!



Hij wil niet meer. En het interesseert hem echt geen reet of jij nu wel of niet aan hem denkt op die dagen.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zijn jullie nu uit elkaar, hoe lang waren jullie samen en hoe lang is hij nu met dit meisje?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt geen berichtje sturen uit respect. Jouw motieven zijn puur egoisme en hebben te maken met het feit dat jij nog gevoelens hebt. Hij wil geen contact, ook geen app. Hij zal hooguit beleefd tegen je zijn wanneer hij je op straat tegen komt. Hij wil helemaal niet aan jou herinnerd worden op sterfdag van zijn vader.

Je maakt jezelf veel te belangrijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
laat die vent met rust. hij zegt niet voor niets dat hij je alleen zou spreken als hij je toevallig op straat tegenkomt. waarschijnlijk heeft hij je door en wil er niets mee te maken hebben.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 september 2014 @ 19:54:

Je kan het niet hebben dat hij niets meer van je wilt en nu ga je de dood van zijn vader misbruiken als geldige reden om toch nog wat te kunnen sturen.Juist! Zo komt het op mij dus ook over.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Welk gedeelte van, ik wil niet meer dat je appt, begrijp je niet?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Verdriet met elkaar gedeeld hebben, en vooral veel, geeft geen recht om je nu weer ongewild in zijn leven te wurmen. Wat hierboven staat. Je wil jezelf 'belangrijk' maken over zijn overleden vader. Dat is mooi gezegd. Niet doen. Het is namelijk superdoorzichtig.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Hebben we weer eens een shovel nodig?



Ik heb er nog wel één staan op het werk.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Als iemand zegt; op straat zou ik als ik je toevallig tegenkwam heus nog wel een praatje maken = totale desinteresse. Mensen waar ik me voor interesseer daar heb ik echt contact mee. Je bent gedegradeerd tot iemand die hij ooit gekend heeft, waar hij best even hoi en doei tegen wil zeggen. Maar die meteen weer zo zwaar aan de whats app ging dat hij zelfs dat heeft afgekapt. Stop met jezelf onder zijn neus te duwen, ga ermee door en je komt hem vanzelf helemaal de strot uit.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:misspatrice schreef op dinsdag 02 september 2014 19:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="blijfgewoonbianca in "ex berichtje sturen of niet?"" class="messagelink">blijfgewoonbianca schreef op 02 september 2014 @ 19:54</a>:</b>

Je kan het niet hebben dat hij niets meer van je wilt en nu ga je de dood van zijn vader misbruiken als geldige reden om toch nog wat te kunnen sturen.</div></blockquote>Juist! Zo komt het op mij dus ook over. Dat zegt ze zelf toch al. De reden om te contacten is dat hij dan aan haar denkt. Slecht hoor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
-
Nee, dan zou ik hem niet negeren. Op straat iemand tegenkomen is iets heel anders dan een berichtje sturen ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven