ex terug bij zijn ex

17-09-2014 17:28 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben nu weere een week single, mijn ex en ik waren een half jaar samen. goede en slechte tijden uiteraard. hij was niet gelukkig in onze relatie, toen kwam hij zijn ex tegen waarmee hij 1,5 jaar voor mij mee samen was. zij was in zijn ogen perfect en rende naar haar terug. zij had het uitgemaakt om bepaalde redenen en het verbaast iedereen dat ze het weer gaan proberen. hij is blind als het op haar aankomt. hij is wel echt verliefd op me geweest en het was geen rebound maar ik wil hem terug omdat ik hem mis.

maar ik dring niet tot hem door en anderen ook niet. ik hou afstand maar hij kan me niet missen omdat hij alleen maar oog voor haar heeft. hij heeft mij verkeerde signalen gegeven hij zei dag voordat hij het uitmaakt ik wil nog heel lang bij jou blijven en we gaan er wat moois van maken en dag daarna heeft ex gezegd ik wil je wel terug en toen bestond ik niet meer en wilde hij praten en toen was het uit maar hij bleef zeggen het komt niet door haar maar goed dat bleek later van wel.

wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Niks.



Een relatie die na 6 (!) maanden al slechte tijden kent, dat wordt 'm niet.



6 maanden...ik heb onderbroeken die langer in de was zitten dan dat.



Hij wil je niet.

Laten gaan.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Hij wil haar, niet jou. Ik snap dat je verdrietig bent, maar focus je op iets anders dan hem. Want jullie zijn verleden tijd...
Alle reacties Link kopieren
Je kunt niks doen..hij houd van haar.

Pijnlijk hard voor jou, en dat spijt me voor je, maar wat me nog meer spijt is dat we van deze losers hebben schijnbaar in deze maatschappij.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Zoek een kerel die net zo gek is op jou als hij op zijn ex..
I'm a goal digger.
Hij was niet gelukkig in jullie relatie, natuurlijk wil hij je niet meer.
Erg lullig van je ex om je op deze manier te dumpen. Zoek troost bij een goede vriendin, en ga voor die traditionele 'mijn vriend heeft het uitgemaakt' adviezen: chocolade, een goede film en veel tissues. Je verdient beter dan dat en reken maar dat er een veel leuker exemplaar op je stoep verschijnt.
Klinkt lullig, maar dan was het waarschijnlijk wel degelijk rebound..

Met de beste bedoelingen van de wereld had je dit nog niet kunnen redden met hem, dat ligt niet aan jou, dat ligt aan hem, en daar kun je niets aan doen...hij zal ongetwijfeld verliefd zijn geweest, maar als die andere diep bij hem heeft gezeten, kun je daar niets mee... het verleden wint het nou eenmaal vaak..

Ga verder met je leven, en stop met trekken aan een dood paard...daar word je moe van en daar schiet je niets mee op, en reken je zelf dit niet aan...het was de verkeerde persoon op de verkeerde plaats en tijd..
Alle reacties Link kopieren
Ben je niet boos op hem? Hij heeft je op een lullige manier gedumpt eigenlijk.

Waarom wil je hem terug? Dan zal je namelijk altijd onzeker zijn of hij niet toch liever bij zijn andere ex wil zijn...

Jij bent meer waard, toch? Probeer hem te vergeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:mijnann schreef op 17 september 2014 @ 17:28:

zij was in zijn ogen perfect en rende naar haar terug. zij had het uitgemaakt om bepaalde redenen en het verbaast iedereen dat ze het weer gaan proberen. hij is blind als het op haar aankomt. hij is wel echt verliefd op me geweest en het was geen rebound maar ik wil hem terug omdat ik hem mis.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 17 september 2014 @ 17:32:



6 maanden...ik heb onderbroeken die langer in de was zitten dan dat.



Behoorlijke collectie heb je dan
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
"hij kan me niet missen omdat hij alleen maar oog voor haar heeft"

Huh die snap ik even niet..
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op woensdag 17 september 2014 17:32 Niks.



Een relatie die na 6 (!) maanden al slechte tijden kent, dat wordt 'm niet.



6 maanden...ik heb onderbroeken die langer in de was zitten dan dat.



Hij wil je niet.

Laten gaan. Dan wordt het toch echt tijd om te wassen Bella
quote:diamond-gloss schreef op 17 september 2014 @ 17:57:

"hij kan me niet missen omdat hij alleen maar oog voor haar heeft"

Huh die snap ik even niet..Hij mist TO niet omdat hij alleen maar met zijn ex in zijn hoofd zit. TO heeft dus nooit echt in zijn hart gezeten. Ze was rebound, een warmhoudertje tot ex tot zinnen zou komen. Het is lastig iemand missen als je hoteldebotel bent van een ander.
Alle reacties Link kopieren
ja weetje, ik ben ook boos, maar de redenen dat hij niet bij mij wilde blijven kloppen niet maar dat maakt niet uit want op dit moment wilt hij haar maar zij geeft niet zoveel om hem en het is kut dat hij niet inziet wat hij met mij had, en ik weet dat het dom is om op hem te wachten tot het fout gaat tussen hun dus dat wil ik ook niet, ik zou willen dat hij haar ware aard in ziet en beseft wat hij op heeft gegeven. alleen ben ik niet de juiste persoon om dat duidelijk te maken. ik wil hem terug omdat ik het gevoel heb dat er gewoon iets niet klopt en dat hij het om de onjuiste redenen heeft uitgemaakt. en ik weet niet zeker of ze weer samen komen of dat ze nu weer verliefd worden
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=HrF5bZoE8wk



Ik zou hier écht voor passen.

Sterkte
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het maakt niet uit wat zij voor hem voelt. Hij verlaat jou voor haar, dat zegt genoeg. De reden maakt niet uit.

Je kunt jezelf hoop aanpraten, maar ik zou hem vergeten en niet op hem wachten. Hij vindt jou niet leuk genoeg, dus of het wel of niet iets met die ex wordt of is, hij is klaar met jullie.
Alle reacties Link kopieren
Wat hij heeft opgegeven!! Jeez meid! Hij had zes maandjes verkering met je, haar kent hij al vele malen langer. Hij kwam erachter dat hij haar en haar aard leuker vond. Klaar.

Al ga je op je kop staan, hij vindt haar leuker.

Hij wil haar niet opgeven voor jou!

Meer redenen zijn niet nodig. En deze is heel legitiem. Hij vindt haar leuker. Nog steeds. Punt. Prima reden om een relatie voor te verbreken
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:mijnann schreef op 17 september 2014 @ 18:01:

ja weetje, ik ben ook boos, maar de redenen dat hij niet bij mij wilde blijven kloppen niet maar dat maakt niet uit want op dit moment wilt hij haar maar zij geeft niet zoveel om hem en het is kut dat hij niet inziet wat hij met mij had, en ik weet dat het dom is om op hem te wachten tot het fout gaat tussen hun dus dat wil ik ook niet, ik zou willen dat hij haar ware aard in ziet en beseft wat hij op heeft gegeven. alleen ben ik niet de juiste persoon om dat duidelijk te maken. ik wil hem terug omdat ik het gevoel heb dat er gewoon iets niet klopt en dat hij het om de onjuiste redenen heeft uitgemaakt. en ik weet niet zeker of ze weer samen komen of dat ze nu weer verliefd worden



Jouw waarheid is niet dé waarheid.



En na 6 maanden is het niet normaal om al slechte tijden te hebben gehad. Dat is juist de tijd van hopeloos verliefd zijn, misselijk worden als je elkaar een uur niet ziet, spontaan glimlachen als je aan hem denkt, etc. Heerlijke tijd!
Alle reacties Link kopieren
quote:mijnann schreef op 17 september 2014 @ 18:01:

ja weetje, ik ben ook boos, maar de redenen dat hij niet bij mij wilde blijven kloppen niet maar dat maakt niet uit want op dit moment wilt hij haar maar zij geeft niet zoveel om hem en het is kut dat hij niet inziet wat hij met mij had, en ik weet dat het dom is om op hem te wachten tot het fout gaat tussen hun dus dat wil ik ook niet, ik zou willen dat hij haar ware aard in ziet en beseft wat hij op heeft gegeven. alleen ben ik niet de juiste persoon om dat duidelijk te maken. ik wil hem terug omdat ik het gevoel heb dat er gewoon iets niet klopt en dat hij het om de onjuiste redenen heeft uitgemaakt. en ik weet niet zeker of ze weer samen komen of dat ze nu weer verliefd worden

Jij kent haar persoonlijk en weet haar ware aard?

Ik ken zoveel stelletjes waarvan de buitenwereld niet begrijpt dat ze bij elkaar zijn, en toch zijn ze gelukkig samen.

Wat jij doet is hopen maar dat maakt je zo onaantrekkelijk eigenlijk. Jij bent nog verblind door liefde meis. Hij kiest voor haar... de lullo...

Je kan gewoon niks doen om hem terug te krijgen. En waarom toch? Probeer dit hoofdstuk af te sluiten, moeilijk. Maar liefdesverdiet is altijd moeilijk. Probeer hem te vergeten en die valse hoop op te geven.
Alle reacties Link kopieren
oke true, hij heeft haar liever en onze relatie stelde blijkbaar ook niks voor, en ik moet ook niet wachten tot het misgaat tussen hun want misschien gaat het ook niet mis. maar hij moet ook niet meer zeggen dat hij nog van me houd en gevoelens heeft en dat hij had gewild dat alles anders was, hij moet ook niet meer twijfels zaaien, dus ik moet gewoon afstand houden, maar denk wel dat als het misgaat tussen hun dat hij als eerste aan mij denkt. het blijft me nog lang dwarszitten dat hij week voordat hij het uitmaakt zegt ik wil nooit meer bij je weg, dus ik ben bang dat hij heel lang soort van getwijfeld heeft en nu kiest voor een geest, want zij heeft heel veel geflikt
Rub it in rub it in rub it in...wat een kattige empatische reacties krijg je hè, TO.



Maar laat het los, veel beter voor jezelf.



@Enn: krijg bij jouw linkje een "toepasselijke" ad van Predictor Ovulatietest
Alle reacties Link kopieren
ik denk wel eens: ik moet stoppen op dit forum, want ik heb er de kracht niet meer voor...
Ja, dat heb je wel eens. Een relatie heb je met zijn tweeën en als er eentje afhaakt kun je je daar alleen maar bij neerleggen. Zeker als je pas een half jaar samen bent (maar ook na 7 jaar, zoals in mijn geval). Je hoeft ze niets goeds toe te wensen hoor. Zeg gewoon dat ze elkaar verdienen. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Geen woorden, maar daden. Als hij de ene dag zegt dat hij nog heel lang bij jou wil blijven en de volgende dag blindelings terug naar zijn ex rent, kun je die actie maar beter serieus nemen. Misschien dat hij wel degelijk om jou gaf, maar je haalt het dus niet bij zijn ex.



Dat is ongelooflijk klote en pijnlijk, maar je wil toch geen 2e keus zijn? Dat als zij er nu weer een punt achter zet, dat hij dan weer met hangende pootjes bij jou komt. Alleen maar omdat hij degene die hij echt wil niet kan krijgen. Je verdient beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven