flirt en date een man van 54 anders ?

20-04-2014 19:42 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me afvroeg. Flirten en date mannen van 54 met een scheiding achter de rug anders dan degene die jonger zijn of geen scheiding achter de rug hebben?



En daarbij ook nog verlegen is en tot slot een zakelijke relatie is ?





Ben benieuwd naar jullie reacties en ervaringen ! Vooral met betrekking tot mijn eerste vraag
Want je wil weten of de man in kwestie al dan niet flirt? Doe eens voorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik flirt dagelijks met een 54 jarige verlegen, gescheiden zakenrelatie. Dat is niet anders dan flirten met andere mannen..
quote:johanna79 schreef op 20 april 2014 @ 19:42:

Wat ik me afvroeg. Flirten en date mannen van 54 met een scheiding achter de rug anders dan degene die jonger zijn of geen scheiding achter de rug hebben?



En daarbij ook nog verlegen is en tot slot een zakelijke relatie is ?



Proefschift aan het schrijven?
Nee, al sinds januari om een kerel aan het heendraaien zo te lezen
Alle reacties Link kopieren
@ star ja klopt, ga opeens aan alles twijfelen :(



Ik kom er dus dagelijks over de vloer. De ene keer is het puur op het zakelijke gericht. De andere x bepaalde opmerkingen. Dit kunnen complimenten zijn maar ook bepaalde blikken met olijke plagerige ogen. Maar ook de opmerking Ik neem je daar een keer mee naar toe.



Tevens gevraagd of ik bij hem wel werken en de samenwerking versterken.



De vorige x ging het over zijn scheiding en toen de opmerking maar t is goed zo heb niet perse een vrouw nodig.

En ikzelf ga binnenkort verhuizen en nu al een paar x keer de vraag waar ga je naar toe en hoe zou je het vinden om te emigreren?



En ik heb een x laten vallen dat ik op oudere mannen val. En nu tussen Door de vraag van hem wat en hoe.



En pas zijn zoon aan de tel en die merkte op jammer he je heb junior aan de lijn .



Maar aan de andere kant als ik kijk wat er gezegd en geschreven wordt. Hij belt Veel (ja zakelijk) hij wil je horen zien etc en neemt je mee etc.



En dat is dus niet het geval hij merkt dingen. Op Maar het komt er niet van zeg maar.
Joh vraag die man gewoon een keer mee voor een kop koffie. Als je blijft draaien zul je het nooit weten. Zet'm op
quote:johanna79 schreef op 20 april 2014 @ 19:59:

@ star ja klopt, ga opeens aan alles twijfelen :(



Ik kom er dus dagelijks over de vloer. De ene keer is het puur op het zakelijke gericht. De andere x bepaalde opmerkingen. Dit kunnen complimenten zijn maar ook bepaalde blikken met olijke plagerige ogen. Maar ook de opmerking Ik neem je daar een keer mee naar toe.



Tevens gevraagd of ik bij hem wel werken en de samenwerking versterken.



De vorige x ging het over zijn scheiding en toen de opmerking maar t is goed zo heb niet perse een vrouw nodig.

En ikzelf ga binnenkort verhuizen en nu al een paar x keer de vraag waar ga je naar toe en hoe zou je het vinden om te emigreren?



En ik heb een x laten vallen dat ik op oudere mannen val. En nu tussen Door de vraag van hem wat en hoe.



En pas zijn zoon aan de tel en die merkte op jammer he je heb junior aan de lijn .



Maar aan de andere kant als ik kijk wat er gezegd en geschreven wordt. Hij belt Veel (ja zakelijk) hij wil je horen zien etc en neemt je mee etc.



En dat is dus niet het geval hij merkt dingen. Op Maar het komt er niet van zeg maar.Nou, dat maakt de boel een stuk duidelijker
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat sowieso elke man anders flirt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik snap dit soort vragen niet. Of iemand wel of niet met je flirt, dat merk je toch?
Alle reacties Link kopieren
Als je er niks voor voel wel ja, maar dat is het punt juist. En dan weet je het niet meer. En dan onzekerheid tja.
Alle reacties Link kopieren
Vraag hem mee uit eten. Doe niet zo moeilijk. Je kan een blauwtje lopen, nou en. Nog nooit iemand aan dood gegaan.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Als je dan bedenkt dat ze al een aantal keer prettig plat gelegd had kunnen zijn.....
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen vindt hij je leuk. Maak een keer een afspraak net voor lunch tijd en vraag of hij gezellig mee gaat eten.
Opinions are like assholes. Everybody has one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven