hoe krijg ik bewijs

25-04-2014 15:37 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Korte samenvatting: TO en man wonen sinds vier maanden in Spanje. Sinds een week of twee lijkt man wel heel erg close met een andere Nederlandse vrouw.

Vrouw was vriendin van TO maar neemt duidelijk afstand. Man is knorrig ruzie maken en plotseling zeer gehecht aan zijn telefoon. Er gebeuren rare dingen, die er op wijzen dat vrouw en man van TO buiten TO om veel contact hebben met elkaar.

Man geeft aan rust te willen en vertrekt precies op dagen dat de echtgenoot van andere vrouw in Nederland is naar een "hostel". niets wijst er echter op dat hij dat daadwerkelijk heeft gedaan. Man geeft vervolgens aan dat hij TO vooral ziet als de moeder van zijn kinderen.
Sorry te lang, veel te lang en onoverzichtelijk. Heb wel wat beters te doen dan me hier doorheen te worstelen.
quote:markovic schreef op 25 april 2014 @ 15:38:

Sorry te lang, veel te lang en onoverzichtelijk. Heb wel wat beters te doen dan me hier doorheen te worstelen.Eens.
Wet van Wuiles.

Ik kom hier niet doorheen.
Sorry, ik ben afgehaakt, niet door te komen.

Hoeveel bewijs heb je nodig? Ik had op een derde van je verhaal al genoeg hoor.
Heb het tot bijna de helft volgehouden toen ik zag dat ik nog net zoveel tekst moest.. sorry daar is niet doorheen te komen.
Volgens mij heb je al genoeg bewijs (en heb slechts de helft gelezen....).
Sterkte.....
Ben jij een deurmat? Hoeveel bewijs heb je nodig?
Ik sluit me aan. Een heel stuk inkorten en alinea's gebruiken!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Als je bewijs nodig hebt om jezelf te overtuigen dat je man liegt dan zou ik nu al de stekker eruit trekken. Vertrouwen is een groot goed in de relatie. Je kan het beter omdraaien: laat hem maar bewijzen dat hij NIET vreemdgaat. Maar het gebrek aan vertrouwen is killing voor jullie relatie.
sorry allemaal voor de elle lange verhaal! ik heb het allemaal even van me af zitten tikken om overzicht te krijgen ( niet te doen met zoveel tekst inderdaad) maar hemel wat voel ik me ellendig.
Lieve meid, Ik wil je best advies geven, maar kort dan eerst je tekst in. Alle bijzaken eruit en een samenvatting.

Ik heb je tekst vluchtig gescand en vlekken in onderbroeken en shoarma halen doen totaal niet ter zake en hoef ik ook eigenlijk niet te weten.
Huts!
Te lang en veel taalfouten bovendien.

Erg vermoeiend lezen.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Heb je lekker van je af geschreven?

Mooi, maak dan in godins naam een uittreksel want dit verhaal is echt niet te lezen zo, ben na een aantal minuten afgehaakt toen ik zag dat je verhaal nog minstens 3 keer zo lang was, sorrie...

En wat de verdenking betreft, je zit lekker klem daar in Verweggistan als je hem al wilt verlaten. Om meer zekerheid te krijgen laat je het verhaal rusten, althans verbaal. Maarrrrr, regel zo'n gsm-tracker die je onder zijn auto plakt. Dan kun je 'm zo volgen en de auto opsporen zodat je er een heterdaadje van kunt maken. Enne, heeft de kennis een vriend of man? Zo ja, schakel die ook gewoon in...
Gister was de dag dat haar man weer terug zou zijn hier. En zoals ik al had verwacht: ja hoor mijn man via de sms: 'Ik kom naar huis, niet voor jou maar voor de kinderen'. En geheid dat hij a.s maandag weer vind dat hij rust nodig heeft en weer in de hostal gaat slapen want dan is haar man weer weg…

Ik heb hem thuis laten komen want onze oudste dochter van 4 leid er ook erg onder merk ik ze is een papas kindje. Toen hij thuis kwam heeft hij met zijn jas nog aan gauw zijn was (ondergoed) in de wasmachine gegooid of dat ik maar niet mocht zien hoe die eruit zagen..

Toen onze dochter op bed lag geprobeert er achter te komen wat er aan de hand is. En kwam het hoge woord eruit: Hij houd van me als moeder van zijn kinderen en weet niet of hij nog door wilt…

Hier heb je toch je antwoord?
Korte samenvatting: TO en man wonen sinds vier maanden in Spanje. Sinds een week of twee lijkt man wel heel erg close met een andere Nederlandse vrouw.

Vrouw was vriendin van TO maar neemt duidelijk afstand. Man is knorrig en plotseling zeer gehecht aan zijn telefoon. Er gebeuren rare dingen, die er op wijzen dat vrouw en man van TO buiten TO om veel contact hebben met elkaar.

Man geeft aan rust te willen en vertrekt precies op dagen dat de echtgenoot van andere vrouw in Nederland is naar een "hostel". niets wijst er echter op dat hij dat daadwerkelijk heeft gedaan. Man geeft vervolgens aan dat hij TO vooral ziet als de moeder van zijn kinderen.

Lieve TO, het klinkt inderdaad alsof jouw man een verhouding heeft met die andere vrouw. Dit is teveel om nog te verklaren door toeval.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Aanvulling: Door hem niet meer aan te spreken en hem te controleren raakt hij dat opgejaagde kwijt en zal hij na verloop van enige tijd slordig worden, waardoor jouw poging om de waarheid te achterhalen makkelijker zal worden. Daarnaast heb jij dan de ruimte om te bedenken wat jij met jouw leven wil, mocht hij daadwerkelijk vreemd gaan.

Mosterd...

Heb toch maar ff verder gelezen... Tijd om je koffers te pakken, de kinderen in de auto te zetten en naar Nederland te reizen.
quote:choilleich schreef op 25 april 2014 @ 15:52:

Aanvulling: Door hem niet meer aan te spreken en hem te controleren raakt hij dat opgejaagde kwijt en zal hij na verloop van enige tijd slordig worden, waardoor jouw poging om de waarheid te achterhalen makkelijker zal worden. Daarnaast heb jij dan de ruimte om te bedenken wat jij met jouw leven wil, mocht hij daadwerkelijk vreemd gaan.Misschien is het beter om de keuze zelf maar te maken en hem gewoon buiten te gooien.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
eens met de anderen, te lange lap tekst om doorheen te komen. maar ik heb een beetje gescand en zag nog een naam... even weghalen lijkt me handig. (stond vlak na het stukje over de shoarma-rol)

verder zegt het stukje wat doreia eruit heeft gepikt genoeg lijkt me. maar dan nog hoop ik altijd dat een vent de ballen heeft om eerst met zijn vrouw te praten voordat hij m er bij een ander inhangt. of dat hier het geval is.... neig naar een ja. maar ik lees niet het hele verhaal en je bent er zelf denk ik ook al uit.
Ik heb het hele verhaal gelezen, maar volgens mij heb je al bewijs genoeg. Hij zegt zelf dat hij niet weet of hij met je door wil. Laat je die beslissing van hem afhangen, of kom je voor jezelf op?
Heb toch maar ff verder gelezen... Tijd om je koffers te pakken, de kinderen in de auto te zetten en naar Nederland te reizen.
mag ik je verkorte versie pikken en neerzetten ipv dat elle lange verhaal bovenaan? was echt niet mijn bedoeling mensen ermee te irriteren! nogmaals Sorry
Ach lieverd, je vertrouwt hem voor geen cent, en dat boeit hem niet eens. Of hij nou wel of niet vreemdgaat, maakt dat echt uit voor je?

Als hij nu niet vreemd blijkt te gaan ( wat ik zelf ook niet geloof) dan is je relatie nog steeds niet goed.
Het lijkt me vrij duidelijk dat hij vreemdgaat. Maar als je echt bewijs wilt zou ik een oppas regelen en eens gaan kijken waar hij 's avonds uitspookt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven