Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:34.
Dit onderwerp heeft 1841 reacties, en bestaat uit 74 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 74.
De laatste reactie is geplaatst op 03-01-2012 18:57.
- Lieve mensen, op verzoek van Angel5 wordt er hierbij een nieuw topic geopend omdat in het oude topic het maximaal aantal berichten is bereikt.
Deze topic is bedoeld voor iedereen die wil meepraten over de gevolgen van vreemdgaan in een relatie.
Aangezien dit een openbaar topic betreft zijn uiteraard alle reacties welkom.
Ik heb zelf ontzettend veel steun gehad aan de medeforummers toen ik geconfronteerd werd met het vreemdgaan van mijn partner inmiddels ruim een half jaar geleden.
Dus welkom "oude" en "nieuwe" forummers.
Moniekk
Hier is het oude topic!
hoe was de relatie bij jullie na vreemdgaan?
- Het is hier erg rustig geweest de afgelopen maanden en dat beschouw ik dan maar als een goed teken:-)
Doowap, ik vind je stelling/mening te kort door de bocht. Inmiddels lopen er diverse topics over en door "vreemdgangers" en daarin zijn zeer uiteenlopende verhalen/drijfveren etc. te lezen.
Ik denk niet dat een vreemdganger per definitie geen passie (meer) voelt bij z'n vaste partner. Er zijn zo veel redenen waarom mensen vreemdgaan en/of een (nieuwe) spanning buiten de deur zoeken. - p.s. Doowap, heb de site bekeken, maar zoiets zou ik nooit overwegen. Fijn als je als partner op deze wijze op de hoogte wordt gebracht.
- Het is lange tijd stil (geweest) op dit topic. Een goed teken (hoop ik) ?
Hier weer even een moeilijk moment. Gisteravond keek ik naar "Overspel" op Ned. 1 waar twee gebonden mensen een geheime affaire hebben. Dat doet me toch nog wel wat en ik vraag me af of dat ooit anders wordt. Is dat herkenbaar voor jullie ? Het voelt ongemakkelijk terwijl het voorheen geen enkel probleem was om naar te kijken. Ik vraag me dan ook af of ik het wel volledig heb verwerkt.
Het is hier inmiddels bijna drie jaar geleden en het speelt niet meer een (de hoofd)rol in mijn /ons leven.
Maar ik zie dat "zij" mijn vriend nog steeds volgt via de social media. (linkedin en facebook). Ze wilde hem toevoegen als contact ?? Hij heeft het me verteld en besloten om niet(s) te reageren. Elke vorm van een reactie is voeding. Ik vind dat best moeilijk en heb de neiging om wél te reageren. Tot nu toe niet gedaan :-) - Hallo Moniek, ik kan begrijpen dat je wil reageren op de nieuwe toenaderingspogingen van de "andere" vrouw. Doe het aub niet. Ik heb ´t zelf wel gedaan en het heeft alleen maar meer ellende tot gevolg gehad. Ze keerde haar woede nu tegen mij.
Het beste is werkelijk om niet te reageren, maar wel om deze pogingen van haar op te schrijven, uit te printen of iets dergelijks. Dit valt nl. onder stalking en is strafbaar. Ik ga er hierbij wel van uit dat je man haar ooit duidelijk heeft gemaakt dat hij geen contact meer wenst van haar kant. Zo niet,dan moet hij dit alsnog doen, niet jij. Gewoon een korte mededeling dat hij geen contact wil en haar verdere pogingen gaat registreren als stalking.
Overigens, het feit dat je partner het vertelt aan jou of het laat zien aan jou zou ik ook aangrijpen als een teken dat hij er nu anders instaat en voor jou gaat. Sterkte.Geluk is een ramp. Je wordt er zo lui van. (Tom Lanoye) - Oh ja, om nog even te reageren op je vraag hoe "bedrogenen" nu reageren op overspel van anderen, hetzij op tv of ergens anders, het volgende. Ik heb een hond en wanneer ik die uitlaat zie ik een heleboel, ben ik achter gekomen. Nu woon ik ook meer op ´t land met veel kleine paadjes, hoge maisvelden, stukjes bos e.d. Onlangs zag ik een auto onbeheerd staan op een rare plek, toen ik dichterbij kwam, bleek er links nog een auto te staan en op het paadje ertussen stond een stel waarvan de man zeker dik in de 50 was te vozen. Ik schrok en ik neem aam dat zij ook schrokken, ik ben verder gelopen, maar de woede borrelde in mij omhoog en ik had ze wel toe willen roepen "minstens 1 van jullie heeft een partner die niets van jullie ontmoeting af weet, maar ja het is de grote liefde hè" Iedere keer wanneer ik eraan denk, gaat er ook door mij heen hoe ontzettend kinderachtig zo´n grote liefde is zo van Pssssst, voorzichtig zijn hoor, niet verder vertellen dat we zoveel van elkaar houden, want mijn vrouw/man mag het niet weten dat ik de grote liefde gevonden heb. Daarom speelt zich ook alles in ´t verborgene af, in ´t geniep, zeg maar.Geluk is een ramp. Je wordt er zo lui van. (Tom Lanoye)
- Moniekk, ik vraag me af of je overspel wel ooit ECHT zal verwerken..ik denk het niet. Het feit dat je lief je kan bedriegen..hoe veel makkelijker zal het dan voor andere mensen zijn? Wie is er wel echt eerlijk? Ik hoor en zie het ook overal om me heen. Het lijkt wel of je uniek bent als je een monogame relatie hebt!
En die andere vrouw bij jou...goed dat hij het in ieder geval eerlijk meldt...dat is denk ik ook de enige manier om het vertrouwen weer terug te krijgen. En idnerdaad, elke vorm van aandacht is teveel...negeren is het enige dat werkt denk ik...
Zelf ben ik intussen aardig wat stappen verder. T bedrog is inmiddels een ruim jaar geleden, ik kreeg deze week een broef dat de scheiding is uitgesproken door de rechter en ik ben intussen heel gelukkig met mijn date van destijds. Ja, dezelfde die ik stop had gezet toen hij serieuser werd..was ik nog niet aan toe maar na een maand wist ik dat ik hem niet kon missen. Intussen zijn we overtuigd van elkaar en dat voelt zoooo goed. Ik heb bij hem vertrouwen dat hij me niet zal bedriegen maar toch spookt t wel eens hoor..hij woont best een stukje bij me vandaan en dan heb je niet altijd 'zicht'op iemand..zou ook niet moeten natuurlijk maar die angst om wat je lief wel of niet doet...helemaal slijten zal het niet ben ik bang..
Maar ik ben zo blij met deze man! Wat een verademing..op alle vlakken! Zo kan het dus ook.....
Hoe is het met de rest? - Chrissie, ik ga het contact niet opzoeken. Ik hoop haar echter niet tegen te komen, maar die kans is wel klein.
Ook ik zie om me heen wel dingen die niet kloppen, mensen die elkaar "treffen" op plaatsen die niet voor de hand liggen.
Zoals die man van Iris donderdagavond reageerde (in Overspel) dat vond ik zo herkenbaar. Zo voelde ik mij ook ,vreselijk belazerd en machteloos met het verschil dat mijn partner wel praatte en het niet stilzweeg. Iris is zo tot over haar oren verliefd op die foute advocaat waarvan ik nog steeds de indruk heb dat hij een spel speelt.
De sms met "ik verlang naar je" toen hij de mobiel van Iris afpakte. Zo herkenbaar !! Zo'n berichtje snijdt door je ziel. Ik heb ze ook gelezen en de mobiel van mijn partner heeft het vervolgens niet overleefd:-) Pure machteloosheid en frustratie.
Ik vind het best vreemd dat ik er toch nog wel zo heftig op reageer.
Kkaat, fijn bericht !! Goed om te horen dat je zo gelukkig bent ! - hoi moniekk en alle anderen, Hier weer eens een berichtje van mij. Het is bij ons nu bijna drie jaar geleden (alweer) en het gaat goed. Zeker met ups en downs maar we mogen niet klagen. Ik kom haar nog wel geregeld tegen en merk dat zij daar meer moeite mee heeft dan ik. En daar geniet ik wel van (slecht, ik weet het, maar goed). Zij sms of mailt ook nog af en toe en mijn man laat dat direct aan mij zien.
Ik denk ook niet dat we hier ooit echt over heen komen. Het vertrouwen is op een zo dusdanige manier kapot gemaakt dat komt nooit meer helemaal goed. Maar we hebben te veel samen wat wel goed, leuk en gezellig is om de relatie laten stranden.
En ja, ik reageer af en toe ook heftig op beelden, verhalen die over overspel gaan bij anderen. Kan het soms ook niet zien, omdat het zo gemeen is en ik weet wat voor pijn het met zich meebrengt.
Gr. M. - quote:mensa schreef op 05 oktober 2011 @ 09:35:
hoi moniekk en alle anderen, Hier weer eens een berichtje van mij. Het is bij ons nu bijna drie jaar geleden (alweer) en het gaat goed. Zeker met ups en downs maar we mogen niet klagen. Ik kom haar nog wel geregeld tegen en merk dat zij daar meer moeite mee heeft dan ik. En daar geniet ik wel van (slecht, ik weet het, maar goed). Zij sms of mailt ook nog af en toe en mijn man laat dat direct aan mij zien.
Ik denk ook niet dat we hier ooit echt over heen komen. Het vertrouwen is op een zo dusdanige manier kapot gemaakt dat komt nooit meer helemaal goed. Maar we hebben te veel samen wat wel goed, leuk en gezellig is om de relatie laten stranden.
En ja, ik reageer af en toe ook heftig op beelden, verhalen die over overspel gaan bij anderen. Kan het soms ook niet zien, omdat het zo gemeen is en ik weet wat voor pijn het met zich meebrengt.
Gr. M.
Heel herkenbaar deze uitspraak !!
Bij mij/ons is het nog maar een half jaartje geleden en ik weet niet wie "zij" is. Hier ook veel ups en downs, hoewel de ups momenteel de overhand nemen.
Bij mij voelt het precies zoals jij zegt: Het wordt nooit meer zoals het ooit is geweest. En dat vind ik echt zo vreselijk jammer. Maar ook hier hebben wij samen nog teveel leuke en gezellige dingen om ermee te kappen.
Dus bij jou zijn na 3 jaar de downs nog steeds niet verdwenen ? Had een klein hoopje dat het na zo'n tijd mss echt vergeten zou zijn, maar eigenlijk weet ik wel beter.Je zult niet doodgaan van huishoudelijk werk, maar waarom zou je het risico nemen ?! - quote:mensa schreef op 05 oktober 2011 @ 09:35:
En daar geniet ik wel van (slecht, ik weet het, maar goed). Zij sms of mailt ook nog af en toe en mijn man laat dat direct aan mij zien.
.
Waarom blokkeert je man haar niet op de mail en neemt
een ander nummer?
Dit moet slopend voor je zijn, iedere sms de vraag, is zij het?Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen. - Hoi HBG, we hebben hier een andere oplossing voor bedacht. Hier kunnen we allebei prima mee leven. Dit geeft dus geen extra stress eigenlijk vind ik het wel grappig als zij iets smst, daarmee laat zien dat zij niet met de situatie kan omgaan en dus niet gelukkig is.
We zijn er niet meer zo mee bezig. Eerder wel hoor. Tijd heelt toch ook. Het verdriet is er nog wel maar staat niet meer zo op de voorgrond als het eerste jaar. We kunnen samen veel plezier maken en genieten van elkaar.
Gr. M - Ik ben gisteren zo geschrokken ! Ik had de hele dag niets gehoord van mijn partner en hij kwam pas om 20 uur binnen met de boodschap dat ik niet boos moest worden, maar dat hij de hele dag niet op kantoor was geweest. Met die mededeling wilde hij me een zoen geven en ik deinste terug. Ik schrok me echt helemaal kapot ! Hij zag mijn gezicht en gooide zijn jas aan de kant en kwam meteen naast me zitten en pakte met beide handen mijn gezicht vast.
Hij bedoelde te zeggen dat hij alleen maar onderweg was geweest (dus wel had gewerkt maar niet op kantoor) en om die reden iets niet had gedaan wat hij mij had beloofd.
Ik schrok zo dat vervolgens de tranen kwamen en ik ook verdrietig was omdat ik blijkbaar ZO heftig reageerde. Wat betekent dat ? Hij schrok weer van mij.
Het was echt een impulsieve reactie en de gevoelens van toen kwamen weer even helemaal terug. Vreselijk. Beiden helemaal beduusd
- Jeetje Moniekk, dat is dus een hele primaire reactie, en tja, als iemand zegt Niet boos worden... Of niet schrikken, dan schrik je toch juist......
Wat het betekent?
Hmmm, tja, kweenie.. dat het toch nog heel dicht aan de oppervlakte zit? en dat je in 1 seconde weer terug kunt zijn bij toen, dat je die gevoelens blijkbaar in een tel weer hebt...
Niet handig van hem om zo plompverloren dergelijke mededelingen zo'n sterke lading te geven, maar daar was hij zelf ook al wel achter denk ik...
Wat een impact he, misschien kom je er nooit echt helemaal overheen...
Liefs - oh moniek dat was schrikken.
mischien wel even goed om er bij stil te staan voor hem want hij zal nooit begrijpen hoe pijnlijk en verdrietig die periode voor jou is geweest.
he bah dat wanhopige gevoel dat wil je het liefst nooit meer voelen wat erg vervelend.
ik hoop dat hij je verder goed heeft laten weten dat dat nooit meer zal gebeuren en dat jij de enigste bent.
dikke knuffel. - _lieve_bloem wijzigde dit bericht op 11-01-2012 11:46 met 100%: is goedLOL+LOL=HIHI
- @New woman, hoe gaat het met jou ???
@Silencer, hij is idd erg geschrokken en heeft denk ik ook wel het besef hoe diep dit mij/ons heeft geraakt. Het was geen bewuste actie/reactie van mij, maar het haalde in een paar seconden het verleden in volle glorie weer naar boven.
@ Lieve Bloem, ik maak uit jouw reactie op dat dit ook bij jou/jullie heeft gespeeld en je leven behoorlijk overhoop heeft gehaald ?
@Chrissie, ik zie ook vaak dingen die niet kloppen, wat wordt er toch gerommeld en vooral niet nagedacht. En het geeft mij ook echt een naar gevoel, zo van.....daar gaan we weer ! - _lieve_bloem wijzigde dit bericht op 11-01-2012 11:45 met 100%: is goedLOL+LOL=HIHI
- @Bloem, wat erg dat je een beetje onzeker bent geworden. Niet doen hoor ! Natuurlijk is een geheime affaire spannend en is er sprake van een oneerlijke vergelijking. Iemand die je alleen op leuke momenten ziet, waarmee je alleen leuke dingen doet/deelt, je hebt samen een "geheim" en alle spannende afspraakjes maken dat de spanning alleen maar toeneemt. Een vaste partner is iemand die je dagelijks ziet en waarmee je vertrouwt raakt, waarmee je ook veel niet leuke dingen deelt én de dagelijkse beslommeringen, irritaties etc.
Je afvragen of je het wel goed doet is iets wat je moet bespreken met je partner, maar dan misschien niet in die bewoordingen. Je kunt samen bespreken waar je wensen liggen en wat je van elkaar vindt. Vergeet daarbij niet te benoemen wat je in elkaar waardeert, wat de positieve punten zijn, maar natuurlijk zijn er ook dingen die niet zo leuk zijn.
Je afvragen of je een goede minnares bent legt onnodige druk bij jezelf en maakt dat je er misschien ook niet (meer) van kan genieten. Sex met een minnares is (zucht!) ook weer nieuw/spannend. Je kent elkaar niet, weet niet hoe je reageert. Je kunt jezelf er helemaal gek mee maken, iemand idealiseren en het allemaal veel mooier maken dat het is. Het welbekende gras.....
Jezelf vergelijken met een minnares heeft helemaal geen zin.
Ik heb mijn partner daarover heel veel gevraagd en kan me er zelfs nog wel wat bij voorstellen. Ik begrijp dat je verliefd kan worden op een ander. Zeker als er ineens veel (nieuwe) aandacht is en je weer een soort van "boost" krijgt. Er "iets" mee doen is ook het steeds een stukje opschuiven/verleggen van je grenzen en je kop in het zand steken.
Het is lastig om je te verplaatsen in de denkwijze van de "vreemdganger" maar als ik alle verhalen lees en kijk hoe bij mijn partner in die periode was dan vergelijk ik het toch met een soort van verslaving. - Net een beetje dit topic doorgelezen en ga er straks helemaal voor zitten. Ben benieuwd naar jullie verhaal en wil graag mijn verhaal met jullie delen. Ik heb een topic op dit forum staan.. Die zijn heftig, net als de rest van mijn leven op dit moment.
Ik ga nu mijn kids ophalen uit school, en ga dan proberen mijn verhaal hier op het scherm te krijgen
Alvast heel veel sterke en geluk voor jullieEr zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart! - Problemo, ik heb net een stukje van je topic/situatie gezelen. Wat een nachtmerrie !! Hoe is het op dit moment ? Hoe moet dit nu verder. Het is vreselijk moeilijk maar probeer nu echt alleen aan jezelf en aan je kinderen te denken. Je man heeft zichzelf in een onmogelijke situatie gemanoevreerd. Hij heeft dus onbeschermde sex met haar gehad. Heb je je al laten testen ?
Wat hij nu denkt en voelt, daarmee moet je je niet bezighouden. Mijn ervaring is dat dit (zolang hij in zijn roes van verliefdheid zit) niet eerlijk en oprecht zal zijn naar jou toe, maar enkel berust op "damage-control". Ik heb niet alles gelezen, maar kies echt voor jezelf en probeer een doorverwijzing te krijgen naar een psycholoog of maatschappelijk werker. Het is belangrijk dat je je verhaal kwijt kunt. Zij kunnen je ook op weg helpen met adviezen etc.
Ik ben het eens met mensen die reageren en aangeven dat je eigenlijk even los moet zijn van je man. Ik zie overigens niet in waarom jij weg moet gaan. Laat hem tijdelijk weggaan zodat je even de spanning en de verwarring niet hoeft te voelen, maar ook even de rust kunt krijgen. Sterkte !! - hoi moniekk. Op dit moment zitten we in de situatie dat mijn man zegt in te zien wat hij heeft veroorzaakt en dat hij er alles aan wil doen om mij weer opnieuw voor zich te winnen. alles ligt open en bloot. telefoon alle gegevens enz. hij heeft toegegeven haar en mij aan het lijntje te houden zodat hij uiteindelijk niet alleen zou zijn. Ik ben bezig geweest met mijn koffers inpakken en dat heeft hem hoop ik de ogen geopend. Ik durf niet te vertrouwen, maar ik hoop wel dat hij het inziet wat ie verliest. Telefoongegevens, alles mag ik nu inzien als ik wil en heb hem ook gezegt dit te doen voor mijn eigen rust. Ik heb hem verteld dat als hij nog contact opneem,t met haar dat ik wegga. in ons huwelijk is geen ruimte voor haar.Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart!
- Problemo, als ik terugdenk aan die periode dan vind ik dat ik dat niet goed heb gedaan. We zijn namelijk samen in een huis gebleven, ieder onze eigen (slaapkamer) en dat is eigenlijk zelfpijniging. Je komt niet tot rust, de spanning is voelbaar, de pijn en het verdriet ook. Ik had nog maar net mijn vader verloren en stond aan het begin van een behandeling in het ziekenhuis. Alles liep toen door elkaar. Dat is eigenlijk ook onze "redding" geweest omdat ik besloot goed voor mezelf te zorgen en eerst aan mijn gezondheid te willen werken. Dat gaf ik de 1e prioriteit en dat heb ik mijn partner ook laten weten. Dus ik hoefde van mezelf op dat moment niet(s) te kiezen dan al mijn energie te gebruiken voor mijn herstel en daarnaast mijn moeder dit alles te sparen. Zij had haar man verloren, ik mijn vader.
Mijn partner kon ik die eerste tijd absoluut niet vertrouwen. Hij riep vanalles, maar kon het niet waarmaken. Kon niet van haar loskomen. Liet me zien dat hij met haar was gestopt (mails en telefoongesprek in mijn bijzijn) maar sprak toch nog met haar af. Zij was tot over haar oren verliefd op hem en bleef natuurlijk ook aan hem trekken. Dus ik trek de vergelijking een beetje met een verslaving waarin de verslaafde niet voor rede vatbaar is.
Dus ik besloot toen om hem niet meer toe te laten in mijn hart totdat ik zover was om mijn keuze te maken en te kijken wat ik met deze man nog wilde. Hij leverde zijn eigen gevecht (met behulp van therapie).
Ik heb hem echt duidelijk moeten maken dat contact met een derde in een relatie toch echt niet mogelijk was. Althans, niet als je niet kiest voor een open relatie. Dat heeft lang geduurd, dat loslaten.
En wat dat doet met de vaste partner ? Nog meer leugens, nog meer vernedering en het verder laten afbrokkelen van het laatste muurtje.
Ik ben nu 3 (!) jaar verder en het beheerst absoluut niet meer mijn leven (zou ook niet goed zijn na drie jaar), maar vergeten doe ik het niet en het heeft mij absoluut veranderd.
Ik begreep dat jou man "haar" zwanger heeft gemaakt ? Lees hier maar eens terug. Je zult herkenning vinden. Ik begrijp ook dat je twijfel hebt of jouw partner wel de vader is. Als dit het geval is dan zal zij in het leven van jouw partner blijven als hij een vader voor zijn kindje wil zijn. Daarin kan ik je niet adviseren. Ik zou het denk ik niet trekken om met de (ex)minnares van mijn partner geconfronteerd te worden/blijven. - @ moniekk op mijn topic heb je ook gepost met het feit dat je het moest zien als een verslaving.. Ik heb dit altijd voor ogen gehouden.. Moeilijk moeilijk. Er is zoveel gebeurt, zoveel gezegt en zoveel aangehoort! mijn god wat een hel.. Ik heb een verwijs kaart voor psych opgehaald bij huisarts. gepraat met vrienden. (waar mijn man als eerste aan opgeboegt heeft wat ie heeft gedaan.. )
Ja hij heeft onveilige seks gehad en ik ben ik afwachting van uitslagen. Zij heeft gezegt zwanger te zijn en met alles gedreigt. hij moest mij eruit zetten want zij krijgt een baby. zij zou abortus doen om hem te kwellen. hij is met mij een weekendje weg gehweest, totaal verknald door jalouzie van haar kant. En toen wij weer terug waren heeft zij opgebeld dat ze een miskraam had gehad en dat ze zo in de put zat. Nou ik zou zeggen lees de topics maar door..
Mijn man heeft zo veel gelogen tegen mij, terwijl hij zij met mij verder te willen... en dat heeft mij nog het meeste pijn gedaan. En dat hij steeds contacten onderhield met haar. want hij vind haar zielig. Deze week kwam hij in gesprek eindelijk tot conclusie dat als hij mij wilde (poging tot) hij toch echt alles moet verbreken met haar. alles! Ik heb letterlijk met mijn koffers in de handen gestaan om te vertrekken. Heb hem gezegt dat als hij nog steeds doorgaat met haar dat ik ga.. En ik meen het. Ik voel mij sterk in dat besluit, maar bovenal voel ik mij erg onzeker. hij geeft aan absoluut met mij verder te willen.. Hij zegt dat ik alles in mag zien. tel alles plus rekeningen. En dan moet je opnieuw alles op gaan bouwen.. moeilijk. voor mij en voor hem..
Hij voelt het vuur aan zijn schenen en schaamt zich. Hij heeft het er moeilijk mee dat ie als boeman afgeschildert wordt, en tegelijkertijd heeft hij het besef dat hij dat zelf heeft veroorzaakt. hij wil geen hulp van buitenaf, maar ik wel en dat ga ik ook doen. ben al aan het bellen geweest. Maar ja er zijn wachtlijsten.
Hij is van de week nog bij mensen op koffie geweest waar hij zijn verhaal aan had verteld. Ik ben daar ook in mijn eentje geweest. Hij heeft ook hulp nodig voor verwerking, ik ook..
En of we er in de toekomst uit komen? Ik weet het niet. Ik hoop het. Hij zegt mij dat ie dankbaar is dat ik zo lang op hem heb gewacht en ik zeg op mijn beurt.. dat het kantje boort was.. het is zo moeilijk om opnieuw verder te gaan.
Ik hoop dat jullie op dit forum misschien nog tips hebben voor mij? Wie is er ook nog bij partner na ontrouw en hoe hebben jullie dat verwerkt?Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart! - Problemo, ik denk dat je beter een nieuwe topic kunt openen "hoe verder na vreemdgaan deel 3" want in deze topic zijn de meeste dames niet meer actief op het forum. Voor mij is het inmiddels ook drie jaar geleden.
Ik reageer nog wat uitgebreider naar je, maar heb een erg duk weekend (gehad). Sterkte ! - Up voor "blauwe"
Dit onderwerp heeft 1841 reacties, en bestaat uit 74 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 74.
De laatste reactie is geplaatst op 03-01-2012 18:57.