is dit vreemd of zie ik het verkeerd

25-07-2014 23:32 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben sinds 5 weken met iemand aan het daten. In deze weken heeft hij slechts 1x tijd gehad om wat af te spreken in het weekend. En ik verwacht echt niet dat iemand hele week tijd heeft maar 1 avond in het weekend afspreken moet toch zeker wel kunnen... We spreken dus steeds eigenlijk alleen af door de week 2 a 3 keer.



Ben ik nou een zeur dat ik verwacht dat iemand ook 1 avond in het weekend tijd voor me heeft?
Wel logisch toch dat hij na een paar weken daten niet al zijn afspraken om jou heen bouwt?
Alle reacties Link kopieren
Ja.
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch geen daten??



Ohh sorry, dacht dat je elkaar 1 keer had gezien in die 5 weken
Alle reacties Link kopieren
Is hij/zij soms barman/barvrouw, waardoor er in de weekeindes gewerkt moet worden?
Dus je ziet elkaar 2 of 3 keer in de week? Lijkt me al rijkelijk vaak eerlijk gezegd. Waarom is het zo belangrijk om ook nog in het weekend af te spreken?
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval zijn dat vragen die je aan die persoon moet stellen, als het je al bevreemd dat die persoon geen tijd voor je heeft in de weekeindes...
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het vreemd is. Het is wél duidelijk dat jij en hij totaal andere behoeften hebben wat betreft elkaar zien. Ik zou er ook niets mee kunnen hoor, met zo iemand. Laat maar dan.
Alle reacties Link kopieren
Nee werkt niet in weekend. Maar juist om elkaar beter te leren kennen zou ik het leuk vinden om op vr, zat of zon 1 van die avonden wat samen te doen
Alle reacties Link kopieren
Ik had pas 3 dates met iemand die toen begon te mekkeren dat hij het vervelend vond dat ik de afspraken die ik al had niet cancelde om het weekend met hem door te brengen. Tsja, had nu eenmaal al weken wat afspraken staan ivm afscheid van vrienden die emigreren.

Date 4 is er niet meer gekomen.
Alle reacties Link kopieren
O haha ik heb het ook verkeerd om gelezen. Jullie zien elkaar twee a drie keer per week?! Dat is toch hartstikke vaak? Nee ik vind hier echt niets vreemds aan.
quote:morgan25 schreef op 25 juli 2014 @ 23:38:

Nee werkt niet in weekend. Maar juist om elkaar beter te leren kennen zou ik het leuk vinden om op vr, zat of zon 1 van die avonden wat samen te doenWat is dan het verschil met door de weeks?
Alle reacties Link kopieren
Nou in weekend avond afspreken, dan heb je wat meer tijd dan op door de weekse avond. Omdat ik moet werken wil ik dan toch ook op tijd weer gaan slapen. In weekend hoef je daar niet op te letten. Maar misschien verwacht ik inderdaad te veel en te snel al
quote:morgan25 schreef op 25 juli 2014 @ 23:42:

Nou in weekend avond afspreken, dan heb je wat meer tijd dan op door de weekse avond. Omdat ik moet werken wil ik dan toch ook op tijd weer gaan slapen. In weekend hoef je daar niet op te letten. Maar misschien verwacht ik inderdaad te veel en te snel alJe ziet hem 3 avonden in de week, dat is al veel. Ik denk dat je idd teveel verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Ja misschien wel... Ik ben ook nogal achterdochtig door mijn vorige relatie. En merk dat ik toch in bepaalde patronen verval. Ik vind het heel lastig om me weer opnieuw voor iemand open te stellen ben heel bang teleurgesteld te worden weer. Maar zo maak ik het mezelf lastig
Alle reacties Link kopieren
Ja, je zeurt.



Wees blij dat hij een leven heeft.
Alle reacties Link kopieren
Begrijp het wel. Is toch juist leuk om in het weekend filmpje te pakken, uit eten te gaan, naar de kroeg met vrienden oid.



Maar, vijf weken is wel vrij kort. Zou nog even afwachten voordat ik wat van zou zeggen als ik jou was.
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo achterdochtig? Ben je bang dat hij er ook nog een weekeindrelatie op nahoudt?
Alle reacties Link kopieren
Het is niet dat ik elke dag wil afspreken daar heb ik ook geen tijd voor. 2 a 3 keer per week is genoeg. Alleen vind ik het gewoon jammer dat een van die keren niet gewoon ook eens een dag in het weekend kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het zou er voor mij een beetje van afhangen waarom hij niet in het weekend wil afspreken.

Als hij bv nooit op vrijdag- en zaterdagavond kan omdat hij dan met vrienden wil stappen (en dan de hele dag erna nodig heeft om bij te komen) zou het voor mij niet zo geweldig voelen.

Nee, er is niets mis om met je vrienden uit te willen, maar als jij daar nooit bij mag zijn, of als hij nooit bereid is een keer verstek te laten gaan om iets met jou te doen, dan zou ik dat persoonlijk niet zo leuk vinden.

Dus, wat doet hij dan in de weekenden?
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Misschien gaat hij al tijden op zaterdag stappen met 'de jongens'? Ik kan me voorstellen dat dat contact heel anders wordt als jij erbij bent of als je die avond opeist.



Vraag gewoon eens of hij een keer in het weekeind iets wil doen.
Wat doet hij in het weekend?
quote:morgan25 schreef op 26 juli 2014 @ 00:04:

Het is niet dat ik elke dag wil afspreken daar heb ik ook geen tijd voor. 2 a 3 keer per week is genoeg. Alleen vind ik het gewoon jammer dat een van die keren niet gewoon ook eens een dag in het weekend kan zijn.



Gut meid je date nog maar 5 weken met hem.!

Heel goed mogelijk dat hij al ver voor het daten allerlei afspraken had staan.
Alle reacties Link kopieren
Je ziet hem toch regelmatig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat doet hij in de weekenden dat hij niet kan? Als hij op vrijdagavond trainen heeft, op zaterdag zijn vaste stapavond met vrienden en zondag voor zichzelf wil hebben, dan zal je nog even moeten wachten tot hij daar iets voor op wil geven omwille van jou. Jullie daten nog maar sinds ongeveer deze maand! Je wil te snel en hardlopers zijn doodlopers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven