kleineren

30-07-2014 11:57 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede middag

graag had ik even willen weten hoe jullie hierop reageren

mijn man doet niks anders dan mij kleineren

een voorbeeld 8 dagen gaan werken dan 1 avondje thuis dag nadien weer werken kijk ik op mijn vrije avond 1 uurtje naar tv en ben ik volgenshem lui omdat ik niks thuis gedaan heb komaan na 8 volle dagen werken bedoel dan 10 en of meer uren weg hé

Ook in de winkel moet het steeds zijn zin zijn vraag ik iets ja vragen dan gaat het niet of te duur of heb ik volgens hem niet nodig

ook steeds de nodige commentaar op mijn kleren mijn haar mijn eigenlijk op alles

ook met mijn zoon uit een eerder huwelijk gaat het niet goed niks doet die goed volgens mijn man dan toch niet

hoe lang houd je dat als mens vol ?? kun je wel denken dat ik met plezier ga werken en liefst zo weinig mogelijk thuis ben

wat moet ik doen ???????????
Hoe lang wil jij dit nog volhouden? Is het wel eens gezellig bij jullie thuis? Zo niet, stop er dan mee.
Alle reacties Link kopieren
En je bent getrouwd met hem? Waarom?

Waarom die je dit jezelf en je kind aan?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend.... ( vul maar iets in ) dat je je kind aan zo'n stiefvader bloot hebt gesteld. Kan me niet voorstellen dat hij pas zo is geworden na de trouwdag.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat je moet doen? Je grenzen aangeven. Als hij vind dat het huis niet opgeruimd is dan mag hij zelf zijn handen uit de mouwen steken. We gaan natuurlijk vanaf de zijlijn geen commentaar geven.



Voor wat betreft het commentaar op te duur of niet nodig. Dan had ik mijn zuurverdiende centjes voor zijn neus geheel aan mezelf verbrast.



En als hij je kind afzeikt zet je hem direct buiten de deur.
Alle reacties Link kopieren
Wat een malloot die man van je. Dus hij is bij een luie donder van een vrouw en een stiefzoon die niets waard is en ook niet gaat worden. Waar is de eigenwaarde van je man gebleven?! Hij doet zichzelf enorm tekort om bij jullie te blijven! Ik hoop dat hij gauw de vrouw van zijn dromen vindt die wel perfect past bij zijn behoeften!



Nu even serieus: waarom laat jij je kleineren? Ben je bang voor hem?
Ja het duurt zolang jij het pikt. Waarom laat je je zo behandelen? Nog erger waarom laten moeders hun kinderen zo behandelen? Wees eens een grote meid en kies voor je kind.
Alle reacties Link kopieren
Wat doe je daar nog?
Alle reacties Link kopieren
Een lot uit de loterij maar zeker geen winnend lot, zelfs geen troostprijs. Waarom blijf je bij zo'n lamzak?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet zo goed waarom je zo lang in deze relatie zit?



De basis van een relatie is naar mijn mening vertrouwen en respect, in jouw post zie ik geen respect!

Als de basis van een relatie al niet goed is, is het onmogelijk om jezelf te zijn in een relatie en je goed te voelen in een relatie.



Kies voor jezelf en voor je eigen geluk
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Waarom kies jij hier voor?

Ga bij hem weg!
Alle reacties Link kopieren
Hoe bijzonder dat jij zelf zo mee gaat en zelfs jezelf kleineert.. Check je nick name eens..



Dit is toch echt jouw keuze, jij kiest er zelf voor dit te ondergaan en te accepteren, elke vrouw die van zichzelf houdt weet dat ze voor zichzelf moet kiezen.. En voor je zoon..



Er mee stoppen dus!
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar ik begrijp niet waarom je bij hem blijft?

Ik weet niet eens of ik nog een gesprek met hem zou aangaan om hem de kans te geven te veranderen.



Stoppen hiermee, jij en vooral je zoon verdienen beter.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook niet dat je je kind dat aandoet. Je schrijft dat je het liefst zo weinig mogelijk thuis bent, maar ik neem aan dat je je zoon niet meeneemt naar je werk, dus dat betekent dan dat hij in zijn eentje met die man zit opgescheept en alles over zich heen krijgt zonder dat jij er bent om het voor hem op te nemen. Of neem je het überhaupt al niet voor hem op?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Wat ik mij dan weer afvraag is niet waarom je man dit doet



Maar waarom jij dat tolereert?



Niet lullig bedoeld: een echte vivavrouw had dat nooit geaccepteerd en had hem de deur gewezen. Dat jij dat niet doet zegt dus iets



maar wat
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp werkelijk waar niet dat vrouwen hun kinderen willens en wetens blijven blootstellen aan zo'n kutjanus.



Is alleen zijn werkelijk zo'n drama?



Sorry, maar in mijn ogen ben je dan een waardeloze moeder.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
quote:marleentje1954 schreef op 30 juli 2014 @ 11:57:



wat moet ik doen ???????????De eerstvolgende keer dat hij weer een rotopmerking maakt sta je rustig op, maak je je groot en loop je naar hem toe. Dan zeg je "Hee gast ik zeg dit maar één keer dus let goed op. Ik ben jouw negativiteit spuugzat en mijn grens is bereikt. Jij stopt met dit gedrag of we gaan scheiden. En dan loop je rustig weg en ga je je kind excuses aanbieden dat je niet eerder ingegrepen hebt en beloof je hem dat hij dit nooit meer mee hoeft te maken.
Alle reacties Link kopieren
wat schattigheid zegt



maar je kunt ook gewoon nu alvast een ander huis gaan zoeken, want een eikel die zijn mond houd omdat je anders weggaat is niet heel veel beter dan een eikel die niet zijn mond houdt eigenlijk he?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 30 juli 2014 @ 12:09:

Wat een malloot die man van je. Dus hij is bij een luie donder van een vrouw en een stiefzoon die niets waard is en ook niet gaat worden. Waar is de eigenwaarde van je man gebleven?! Hij doet zichzelf enorm tekort om bij jullie te blijven! Ik hoop dat hij gauw de vrouw van zijn dromen vindt die wel perfect past bij zijn behoeften!

quote:Fame schreef op 30 juli 2014 @ 12:00:

En je bent getrouwd met hem? Waarom?

Waarom die je dit jezelf en je kind aan?Dat vraag ik me ook af? Waarom trouw je zo'n man die niets liefs en leuks aan jouw en je zoon's leven brengt. Je hebt een baan, maar je bent niet zelfstandig anders was je niet aan zo'n kutjanus blijven hangen. Ik heb zo'n stiefvader gehad en ik kan je vertellen wat hij doet is gelijk aan geestelijke mishandeling. De gevolgen voor jouw zoon zijn niet te overzien. Hij wordt blootgesteld aan geestelijk geweld, heeft een moeder die hem niet steunt en als hij op een gegeven moment wegloopt moet je niet vreemd staan te kijken. Je stond erbij en keek er naar.
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn lange zinnen zeg..
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder zit ook in zo'n huwelijk. Ik heb geen medelijden met haar. Totaal niet. Al het respect voor haar ben ik verloren.

Ze kan klagen en zielig doen. Bah. De hele reden dat hij haar kleineert is omdat zij dat toelaat.

Volgens mij vindt ze deze slachtoffer rol heel prettig. Er zijn namelijk altijd mensen die zeggen: "ach arme jij"
Alle reacties Link kopieren
quote:schattigheid schreef op 30 juli 2014 @ 13:22:

[...]



De eerstvolgende keer dat hij weer een rotopmerking maakt sta je rustig op, maak je je groot en loop je naar hem toe. Dan zeg je "Hee gast ik zeg dit maar één keer dus let goed op. Ik ben jouw negativiteit spuugzat en mijn grens is bereikt. Jij stopt met dit gedrag of we gaan scheiden. En dan loop je rustig weg en ga je je kind excuses aanbieden dat je niet eerder ingegrepen hebt en beloof je hem dat hij dit nooit meer mee hoeft te maken.

HE-LE-MAAL mee eens.

Kom voor jezelf en voor je kind op.
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer doet hij dit? Sinds kort?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren




GOOI HEM ERUIT.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven