knappen vrouwen af op een rare hobby?

14-10-2010 15:17 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
misschien een rare vraag maar knappen vrouwen af op reptielen hobby's aangezien ik hier veel rare dieren heb lopen en mensen dit maar raar en eng vinden. wat is er nou mis met slangen en hagedissen? anderen houden toch ook gewoon van een kat of hond? dit mag dan wel anders wezen maar toch het is en blijft een dier die in principe niks doen.
Als ze niet loslopen, ach nee, dan zou ik er geen last van hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er wel op afknappen. Ik heb zelf niets met reptielen en zou me moeilijk kunnen voorstellen waarom iemand dat leuk vindt (zelfde geldt overigens voor mensen die 20 katten hebben).



Mijn partner hoeft overigens niet dezelfde hobbies te hebben als ik, maar zodra zijn hobby in ons huis rondloopt word je er toch wel erg mee geconfronteerd.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Alle reacties Link kopieren
Waar wil je heen met je post???

Afgewezen??? Of.....



Er is niets mis met slangen of hagedissen in het algemeen maar zou er niet aan moeten denken dat mijn potentiele lover deze huisdieren zou houden want ik ben er bang van...om over spinnen nog maar te spreken.



Of een hagedis of slang niets doet valt te bezien...een hond of kat kan ook gemeen bijten of krabben
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Als je er heel veel tijd mee kwijt bent misschien, maar dat geldt voor elke hobby (voor mij dan).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben panisch voor bepaalde beesten. Maar dan ook echt, echt pure paniek.

Zou iemand nou juist dat soort beesten houden dan zou dat wel een reden kunnen zijn om te denken " who's next? ". Maar dat is dan meer omdat ik mezelf mijn paniek niet zie overwinnen, dan dat ik het een lullig, stom hobby'tje vind.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk zou ik sowieso niet direct aangetrokken worden door iemand die beesten heeft rondlopen. Een allergie voor het ontbreken van hoofdletters maakt dat alleen maar erger.
Alle reacties Link kopieren
Wuiles, hoe zit het dan met jouw plaatje? Dit zou toch een perfecte partner voor je kunnen zijn
Waarom noem je het een rare hobby? Commentaar gehad?
Alle reacties Link kopieren
quote:colalight schreef op 14 oktober 2010 @ 15:24:

Wuiles, hoe zit het dan met jouw plaatje? Dit zou toch een perfecte partner voor je kunnen zijn Ik zal je een geheim verklappen: die foto is niet op ons eigen erf geschoten.
Alle reacties Link kopieren
Ja, rare hobby's zijn voor mij zeker een turn-off.



En zolang een slang geen stok kan apporteren vind ik het een rare hobby.
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
Brrr, het idee dat je bij een kerel in bed kruipt die slangen in huis heeft... My worst nightmare!!! Sorry, maar ik zou er never nooit in huis durven slapen. Misschien overdreven, maar ik heb echt een slangen-fobie.
Alle reacties Link kopieren
wat kunnen sommige mensen moeilijk doen om en paar beesten das toch niet meteen een afknapper... nieuwe uitdaging eerder.
quote:christiannn schreef op 14 oktober 2010 @ 15:17:

misschien een rare vraag maar knappen vrouwen af op reptielen hobby's aangezien ik hier veel rare dieren heb lopen en mensen dit maar raar en eng vinden. wat is er nou mis met slangen en hagedissen? anderen houden toch ook gewoon van een kat of hond? dit mag dan wel anders wezen maar toch het is en blijft een dier die in principe niks doen.



dat ligt helemaal aan de vrouw in kwestie.

In principe zou ik er niet op afknappen, ik heb zelf ook hagedissen gehouden vroeger.

Maar als je bijvoorbeeld elke vrije ruimte in je huis vol heb staan met terraria, zelf muizen fokt voor voedsel en je elke cent en vrije minuut in je hobby stopt zou ik er wel op afknappen.

Dat heeft trouwens weinig met de soort hobby te worden hoor...ik zou ook afknappen op een vent die alleen maar leeft voor voetbal, om maar iets te noemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze leuk...



Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Overigens geen enkel probleem als het betreffende beest pootjes heeft. Maar zolang ze kruipen... neeee!
Alle reacties Link kopieren
quote:sanne1987 schreef op 14 oktober 2010 @ 15:30:

wat kunnen sommige mensen moeilijk doen om en paar beesten das toch niet meteen een afknapper... nieuwe uitdaging eerder.Een bak met hagedissen een nieuwe uitdaging??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
ik vind ze juist leuk....
Alle reacties Link kopieren
quote:sanne1987 schreef op 14 oktober 2010 @ 15:30:

wat kunnen sommige mensen moeilijk doen om en paar beesten das toch niet meteen een afknapper... nieuwe uitdaging eerder.Zo zou ik het persoonlijk niet bekijken. Of het nu om honden, varkens, vogels of hagedissen gaat, TO en ik zijn duidelijk niet voor elkaar geschapen.
Alle reacties Link kopieren
quote:wuiles schreef op 14 oktober 2010 @ 15:26:

[...]





Ik zal je een geheim verklappen: die foto is niet op ons eigen erf geschoten.

Ow, haha



Over rare hobby's gesproken. Ik zag een keer een aflevering over mannen die levensechte poppen in huis hadden om hun leven mee te delen. Daar zou ik niet echt mee kunnen leven...
Alle reacties Link kopieren
mijn ex vond mijn hobby maar niets maar is niet daarom uitgegaan maar ik wou weleens willen weten wat andere vrouwen van dit deze hobby vonden.



geen van alle dieren loopt vrij rond. dus alles zit goed opgesloten in de bak maar ik haal wel alles er een keer uit om wel aan mensen gewend te raken wel zo fijn als je moet verschonen.



verder heb ik ook niet heel veel dieren.



4rattenslangen

2luipaard gecko's

1yemen kameleon

1leguaan

3gifkikkers. (zijn niet giftig)
Alle reacties Link kopieren
Waarom heten ze gifkikkers als ze niet giftig zijn? Het zou mijn ding niet zijn, al deze beesten, maar dat heb ik ook met honden, katten, konijnen, enz.
Alle reacties Link kopieren
quote:christiannn schreef op 14 oktober 2010 @ 15:35:

mijn ex vond mijn hobby maar niets maar is niet daarom uitgegaan maar ik wou weleens willen weten wat andere vrouwen van dit deze hobby vonden.



geen van alle dieren loopt vrij rond. dus alles zit goed opgesloten in de bak maar ik haal wel alles er een keer uit om wel aan mensen gewend te raken wel zo fijn als je moet verschonen.



verder heb ik ook niet heel veel dieren.



4rattenslangen

2luipaard gecko's

1yemen kameleon

1leguaan

3gifkikkers. (zijn niet giftig)Je vergeet zeker de dooie ratten, muizen en kuikentjes die ze eten...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het persoonlijk superleuk als iemand zulke dieren heeft maar ik hou dan ook van alle dieren of ze nu lopen, kruipen, glijden of zwemmen.

maar ik kan me voorstellen dat veel vrouwen niet zitten te wachten op dat jij hun jouw nieuwste slang komt showen;-)
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn leuk, maar wel in de dierentuin. Ik zou er op afknappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven