lastig!

24-10-2014 18:59 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niks meer van mannen!



Sinds juni heb ik heel erg leuk contact met een jongen. Ik zie hem regelmatig bij feestjes. Gewoon gezellig en het was niks speciaals. Maar na het vele contact begonnen we elkaar toch wel leuk te vinden. Op een dag hebben we dat ook naar elkaar uitgesproken en vonden dat we maar eens moesten afspreken, dit kwam vooral allemaal van zijn kant.



Sinds 1,5 maand heeft hij ander werk waardoor hij druk is en het er niet van kwam. Hij ging zich anders gedragen en heb hier naar gevraagd waarom dit was. Reden zou zijn dat het heel druk is met zijn nieuwe baan en over ons ; de afstand was ineens een probleem (wonen 1,5 uur van elkaar) heb hem toen gezegd als hij niet wil hij t gewoon moet zeggen. Maar dat was allemaal niet zo en hij vond me echt heel leuk..



Maar nu ondertussen staat het wel tussen ons in. De gesprekken zijn ineens een stuk minder enthousiast. Maar hij blijft maar volhouden me echt leuk te vinden..



Ik weet even niet meer wat ik er mee aan moet.. Het nog even aankijken of het contact verbreken..
De reden is waarschijnlijk dat je al met hem naar bed bent geweest? Hij heeft gekregen wat hij wilde en dan is de spanning eraf.
Alle reacties Link kopieren
Nee ;) dat is niet gebeurd. Zelfs niet gezoend haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 24 oktober 2014 @ 19:05:

De reden is waarschijnlijk dat je al met hem naar bed bent geweest? Hij heeft gekregen wat hij wilde en dan is de spanning eraf.



Lees ik nou gek? Waar staat dat?

En dan nog: wat een 'the rules' redenatie.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ruim een half jaar geleden begonnen met een nieuwe baan

En ik ben NU pas een beetje gewend aan het mijn nieuwe ritme



Ik kan me voorstellen dat 1.5 uur reistijd dan zeker in het begin best wel een hobbel kan zijn eigenlijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Doe gewoon eens niks en laat het van hem uitgaan.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe baan kan veel energie in beslag nemen. Allemaal nieuwe indrukken kan in het begin mentaal opbreken. Dus ik kan me voorstellen dat voor hem, bij nader inzien, de afstand toch ineens best groot is. 1.5 uur reizen is ook niet niks..



Als hij je echt wil zien komt ie vanzelf wel. Zou er niet meer naar vragen iig.
Alle reacties Link kopieren
Ah joh, laat hem even. Als het goed zit, zit het goed.
Alle reacties Link kopieren
Of het is inderdaad voor hem dusdanig energieslurpend dat hij geen tijd kan vrijmaken. Of hij heeft een hele leuke nieuwe vrouwelijke collega ontmoet bij wie hij aan het aftasten is of dat wat kan worden, voordat hij jou aan de kant zet? Tja, tijd zal het leren. Ik zou persoonlijk voor mezelf de knoop doorhakken en het afkappen. Ik vind namelijk dat als je iemand echt leuk vindt, dan maakt een nieuwe baan of wat dan ook niet uit, dan ga je ervoor. Zo ben ik en ik val dus ook op zulke mannen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven