leraar en ik

23-07-2014 20:15 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_204295 wijzigde dit bericht op 16-07-2015 20:29
Reden: Herkenning
% gewijzigd
Kappen!



1 hij is je leraar en hij heeft een relatie.
Wil jij een vreemdganger? Je bent veel meer waard dan dat!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik vind mag ik niet zeggen.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Laat die gesprekken zien aan de vertrouwenspersoon op school. Die zal je antwoord geven op je vragen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Lust. Hij voelt niets voor je. Je wordt gebruikt, of nee je laat je gebruiken. Zoek een leuke (!) jongen die wel vrij is.
Oh ja geloof hem als hij zegt dat hij niets voor je voelt. Je bent een paar borsten en een vagina voor hem. Sorry maar het is niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er niets van.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het moeilijk om na zo'n lange tijd opeens het contact te verbreken :(
Hihi? Je weet met 19 jaar toch dondersgoed dat je leraar niet op die manier met je om mag gaan? Daar kan hij enorme problemen mee krijgen. Volgens mij wil geen enkele leraar dit risico lopen en wordt hen dit heel erg goed in de oren geknoopt. Eens dus met viva-amber.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 23 juli 2014 @ 20:18:

Wat ik vind mag ik niet zeggen.+1
Als het waar is, is het een vieslap die verkeerd bezig is.

Een leraar, een relatie, veel ouder. Hij is niet wijs.

Maar ik weet niet of het waar is...
Alle reacties Link kopieren
Ben je 19?

Echt?

On-ge-loof-lijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als ik je vader was bond ik je aan de keukentafel vast en flikkerde ik je pc en je mobiel het raam uit. Om te beginnen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 23 juli 2014 @ 20:27:

[...]



+1+2
Als een leraar dit doet verdient hij het om meteen ontslagen te worden.



Maar heet deze leraar toevallig kjell?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou dit niet waar zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:koetja1995 schreef op 23 juli 2014 @ 20:15:

Beste lezers,

Al anderhalf jaar loop ik rond met gevoelens voor mijn leraar. Het contact begon onschuldig via facebook maar uiteindelijk liep dit uit op sexting.



Hij is jouw leraar, hij hoort geen contact te hebben met jou via Facebook en al helemaal niet seksueel getint!



Het intensief contact begon vorig jaar nadat we samen op vakantie gingen via school. Hij nam na dit reisje veel contact op, wat ik dus leuk vond omdat ik toen al verliefd op hem was (wat hij dus nóg niet wist).



Uh... jullie deden toch al samen aan sexting?





Een paar dagen later kwam mijn vader dus naar mij toe en hij vertelde me dat ik een gesprek met hem open heb laten staan, waar hij van geschrokken was. Mijn vader vertelde dat hij contact had opgenomen met de docent en hem verteld heeft dat hij moest stoppen.



Verder heeft jouw vader geen stappen ondernomen naar de leiding van de school?



Hij vertelde dat hij veel had gedronken en dat hij opgewonden was en of ik geen foto kon sturen. Ik heb toen hoogstens een beetje inkijk laten zien omdat ik niet meet durfde.



Waarom heb je dat gedaan?



Na een paar pogingen zei hij dat we echt moesten stoppen omdat hij zijn baan op het spel zette



Daar komt hij een beetje te laat achter. Bovendien is dat niet jouw verantwoordelijkheid maar de zijne.



mijn gevoelens voor hem heb opgebiecht. Hij schrok er niet van want hij had al zijn vermoedens.



Ja duh... waarom zou je anders foto's van jezelf sturen?



Nu heb ik hier gemixte gevoelens bij omdat ik soms denk dat hij een beetje gebruik maakt van mijn gevoelens aangezien hij zegt dat hij niks voor me voelt. Opmerkelijk is dat hij het initiatief qua contact neemt.



Dat is niet opmerkelijk, dat doen misbruikers meestal.





Altijd als ik vraag of het wat kan worden zegt hij: wie weet... misschien over 5 jaar.. Wat vinden jullie hiervan? Wil hij meer of doet hij dit voor de lust?



Hij doet dit omdat het kan, zo simpel is het. Makkelijke seks met een gewillig slachtoffer.

Mijn advies: vertel aan je vader wat er is gebeurd en als je dit niet durft, omdat je je bijvoorbeeld schaamt, stap dan naar een vertrouwenspersoon op school of naar je huisarts. Wat die man doet is heel erg fout!
Alle reacties Link kopieren
quote:koetja1995 schreef op 23 juli 2014 @ 20:25:

Ik vind het moeilijk om na zo'n lange tijd opeens het contact te verbreken :(Het wordt nog veel erger als je het niet doet..
Alle reacties Link kopieren
Wat een ongewoon lauwe reactie van je vader.
Alle reacties Link kopieren
"me niet meer aan het vunzige lijntje houden anders moet ik je berichten aan het schoolbestuur en je vriendin laten zien van ene soofke op een of ander forum"
Alle reacties Link kopieren
quote:koetja1995 schreef op 23 juli 2014 @ 20:34:

Waarom zou dit niet waar zijn?



Omdat leraren doorgaans niet zo naïef zijn om halfblote foto's van zichzelf te sturen.

En als jouw vader hem al bij zijn strot heeft zou zo'n vent met een IQ van boven de 10 al stoppen met jou te contacten.

Erg ongeloofwaardig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:loquase schreef op 23 juli 2014 @ 20:36:

Wat een ongewoon lauwe reactie van je vader.Precies, ook dat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
En TO: alles bewaren,niet uit schaamte weggooien. Facebookberichten, chatgesprekken, foto's. Straks wordt het jouw woord tegen het zijne.. en dan sta je sterk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven