mijn ex is zo koud

18-10-2014 18:47 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Graag zou ik was advies willen hebben voor mijn probleem.

Ik had een relatie met een hele lieve vrouw en we hielden veel van elkaar.

Mijn ex werkt in een gevangenis en dat brengt nogal veel stress met zich mee.De laatste 2weken was de stress zo erg dat we elkaar nog amper zagen en dat ze gewoonweg niet veel meer sprak met mij.

Ik heb haar met rust gelaten omdat ze me dat vroeg.

Vorige week had ik er genoeg van en vroeg haar of ze nog wel door wilde gaan met mij. Ze zei; ik wil heel graag met jou zijn want ik hou van jou en ze was bang om me te verliezen. En ik heb haar gezegd; goed dan ga ik je helpen en gaan we samen een oplossing zoeken.

De volgende dag kreeg een whatsapp met daarin; ik wil niet meer samen zijn met jou. Ik vroeg natuurlijk waarom en het enigste wat ze zei was; ik wil niet meer met jou praten en ik wil niks meer van jou.

Wat moet ik nu doen? ik ben echt radeloos en zit met zoveel vragen. Ze wil helemaal geen contact meer met mij
Alle reacties Link kopieren
Ze is je ex en wil geen contact.

Hoe duidelijk wil je het hebben?
Alle reacties Link kopieren
Juist makkelijk, koude exen. Heb je nooit meer last van.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ex is van EXIT!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
Dit is inderdaad wel heel koud. Heb je helemaal geen reactie meer gehad?
Alle reacties Link kopieren
Beetje sneu om het zo uit te maken ...

Hoe lang waren jullie samen?
Alle reacties Link kopieren
wat shit en dan krijg je zo shit gevoel.

laat haar maar, tijd zal het leren en niet te veel over nadenken doe leuke dingen.

afleidingen helpt bij piekeren
Dat is precies mijn verhaal ook! Geloof me stop er asjeblieft mee, want je gaat haar wel terug krijgen hoor, maar daarna doet ze het weer en dan komt het weer goed en dan gebeurd het zonder reden weer. Net zolang tot je jezelf helemaal niks meer waard voelt en alleen nog maar bezig bent met afvragen waarom? Nou sommige mensen zijn dus blijkbaar zo gevoelloos en egoïstisch, alsjeblieft stop ermee en doe jezelf dit niet aan!
Eigenlijk ook wel weer mooi. Ze heeft laten zien wat een kutwijf ze is. Doe er je voordeel mee.
Meestal zeg ik laten gaan,

Maar, hoelang waren jullie bij elkaar? heb je eerder enige aanwijzing gehad dat er iets aan de hand kon zijn? vertel eens iets meer...
Alle reacties Link kopieren
Zo iemand ben je toch liever kwijt dan rijk? Al komt dat makkelijk over gezegd dan gedaan.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:indotje schreef op 18 oktober 2014 @ 18:47:



Mijn ex werkt in een gevangenis en dat brengt nogal veel stress met zich mee.De laatste 2weken was de stress zo erg dat we elkaar nog amper zagen en dat ze gewoonweg niet veel meer sprak met mij.

Ik heb haar met rust gelaten omdat ze me dat vroeg.

Vorige week had ik er genoeg van en vroeg haar of ze nog wel door wilde gaan met mij. Ze zei; ik wil heel graag met jou zijn want ik hou van jou en ze was bang om me te verliezen. En ik heb haar gezegd; goed dan ga ik je helpen en gaan we samen een oplossing zoeken.

De volgende dag kreeg een whatsapp met daarin; ik wil niet meer samen zijn met jou.



misschien is ze overspannen? en weet ze zich geen raad meer met dingen.



en creeert ze dus op een bruske manier rust voor zichzelf.



loslaten en je op je eigen leven richten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven