mijn vriend bewaart foto's van zijn ex'n

02-10-2014 06:57 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb genoeg vriendinnen waar ik vaak mijn verhaal aan kwijt kan, maar in dit geval lijkt het of niemand zich in mijn situatie kan verplaatsen...

Mijn vriend en ik zijn nu 9 maanden samen. Hebben hiervoor al een relatie van 1,5jaar gehad en tussendoor ook nog wat afgescharreld met elkaar. Zeg dat we de afgelopen 5 jaar al een rol in elkaars leven spelen. Je kunt stellen dat we heel wat samen hebben meegemaakt.



Nou zat ik van de week op zijn laptop en keek bij toeval naar zijn afbeeldingen. Hier zag ik romantische foto's van hem en een meid in Rome. Het was in de tijd dat wij niet bij elkaar waren dus eigenlijk niks aan het handje, zou je zeggen. Maar bij mij kwam een misselijk gevoel naar boven en ben ik verder gaan zoeken.

Op een oude telefoon kwam ik foto's van wel 10 verschillende meiden tegen. En aan de tijd te zien was het allemaal voordat wij weer samen waren. Ik ben er werkelijk kapot van.

Ik heb alles aan mijn vriend opgebiecht. Hij zei dat het allemaal verleden tijd is. Dat ik alles mocht wissen. Dat ie alleen van mij houdt en oprecht alleen met mij is.

Fijn om te horen! Maar het rotgevoel blijft aan me knagen omdat ik constant beelden zie. Beelden van mijn vriend die verliefd kijkt naar een andere vrouw...

Hoe ga ik hiermee om... Hoe zet ik mij erover heen... Hoe zou jij reageren als je in mijn schoenen stond
Alle reacties Link kopieren
Therapie nemen?





Lijkt mij heel normaal om nog foto's te hebben.
Er zit niets anders op dan je erbij neer te leggen. Het was in een periode dat jullie uit elkaar waren, en ook zijn reactie nu vind ik heel netjes. Ben jij nooit verliefd geweest op een ander voor hem?
En jij hebt zelf alle foto's van vorige vriendjes wel weg gegooid?
Je hebt dit jezelf aangedaan TO. Als je er niet mee om kan gaan dat hij een verleden heeft dan kun je beter de relatie beëindigen ( en op zoek naar een maagd).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog foto's van mijn exen & zou het niet op prijs stellen wanneer mijn vriend zou willen dat ik die weg zou doen. Dat heeft hij in 10 jaar tijd ook nog nooit gedaan. Jouw vriend reageert onwijs lief op jouw onzekerheid. Wees daar maar blij mee.
Ik heb ook nog foto's van diverse exen. En geen vent die van mij gaat vrgane om die weg te gooien, ik zou daar gek zijn zeg!



Mijn verleden maakt mij tot wie ik nu ben, en daar hebben die exen ook aan bij gedragen. Als iemand daar moeite mee heeft dan is dat zijn probleem, niet die van mij. Sterker nog, dan is hij dus blijkbaar niet blij met degene die ik (nu) ben, en dan kan hij maar beter gaan.
naaktfoto's?
Alle reacties Link kopieren
JA!!ik zou niet weten waarom je behoefte hebt om foto's van je ex'n te bewaren?!
Alle reacties Link kopieren
Geen naaktfoto's maar wel in bikini of kussend met een meid
Alle reacties Link kopieren
Seriously? Mijn man heeft ook nog wat foto's van zijn exen en ik kom om van de foto's van exen en scharrels. Dat is toch normaal?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik ook dat je je aanstelt. Foto's hebben van het verleden vind ik heel normaal. Ook van exen. Zou er niet elke dag mee geconfronteerd willen worden, maar jij hebt het zelf opgezocht.

Grow up, zou ik zeggen.
Mijn hemel, doe wat aan je jaloezie want het klinkt alsof je daardoor nog wel eens in de problemen kan komen. Iedereen heeft recht op zijn eigen private herinneringen. Zou toch echt heel ongezond zijn als zijn hele leven alleen om jou zou moeten draaien.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp werkelijk niet wat nou het probleem is. Als je het een rotgezicht vindt moet je niet naar die foto's kijken. Het is niet de schuld van jouw vriend dat jij je nu rot voelt. Deal met je gevoel en maak er geen issue tussen jullie van.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
ik zou er ook geen problemen mee hebben. Het lijkt me erger als hij de hele dag aan die meiden denkt. Daar heb je namelijk geen controle over.
Hier hebben we allebei nog wel foto's van exen, de pikante kiekjes zijn verwijderd, die hoeven we niet meer te zien.

Als ik jou was, niet meer naar kijken. Je vriend is wel heel lief dat hij zo reageert.
Alle reacties Link kopieren
Je schrok al van de eerste foto's die je zag en ging vervolgens lekker verder met je speurtocht. Goed verhaal! Wat een drama om het feit dat jouw vriend ook een leven heeft geleefd voordat jullie bij elkaar kwamen. Je hebt een probleem met jezelf; steek daar je tijd en energie in inspector Gadget.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou maar heel snel volwassen worden en je over zo'n futiliteit heen zetten, jaloezie en controle drift zijn zeer onaantrekkelijk.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Wij bekijken elkaars fotoboeken met exen daarin. En ook vakantiefilmpjes waar exen in voorbijkomen.

Het is onderdeel van ons verleden. Heel normaal.

Ik zie het probleem dus niet.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Zolang het geen naaktfoto's zijn (daar zou ik ook niet happy van worden) zie ik het probleem er niet van in. Het is zijn verleden net zoals jij die ook hebt. Heel normaal hoor.



Kijk als ze nou overal in je gezicht geduwd worden omdat hij nog foto's aan de muur heeft of zijn bureaublad van de pc dat romantische kiekje van rome.



Misschien kan je vragen of hij het wat meer weg wil stoppen. Dus niet bij dr rest van de foto's op z'n telefoon maar ergens in een map op z'n pc. Maar verder dan dat, ik zie het probleem niet zo.
Waarom zou hij die foto's weg moeten gooien dan? En waarom ga jij er naar op zoek?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de foto's nog. De exen zijn een deel van mijn leven geweest en hebben me mede gevormd tot wie ik nu ben. De eerst partner die eist dat ik geen herinneringen mag bewaren aan mijn leven voor hem is direct zelf ook ex
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Fotoboeken van vakanties met vorige relaties staan gewoon in de kast. Zijn mooie periodes geweest die bij het verleden horen. Ga zelfs soms koffie drinken met exen om bij te kletsen. Ik zou er niet tegen kunnen als mijn huidige relatie daar jaloers over doet. De jaloezie van jou slaat niet op hem en zijn verleden, maar op onzekerheid van jou.
Hij is bereid ze nu allemaal weg te gooien/te wissen. Wat is dan nu het probleem? Dat hij andere vriendinnen heeft gehad?



En stop met 'per ongeluk' in zijn computer/telefoon te kijken. Of heb je reden hem te wantrouwen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn man wilde eens een foto van onze dochter laten zien toen ik op een verkeerd knopje drukte en er een foto verscheen van een wulpse vrouw in lingerie op bed (Dit was ooit een scharreltje van hem).



Ik kwam niet meer bij! Man was zo in paniek, probeerde allerlei excuses te verzinnen waarom die foto er nog op stond.



Maar goed, jij stelt je aan. Iedereen heeft een verleden, ik heb ook nog foto's van mijn ex ergens in een laatje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven