miskraam affaire

21-08-2014 21:20 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een flink probleem..

Mijn affaire, die zwanger was van haar eigen man heeft een tijdje terug een miskraam gehad. Dit is natuurlijk een hel voor haar. En dit moet ze verwerken met haar gezin. Nu was het alleen wel dat zij en ik alles, werkelijk alles deelden met elkaar. Ik wist eerder van de zwangerschap dan de vader. Ik wist haar gevoel. Het voelde zelfs een beetje alsof ze mijn kind bij zich droeg, ook omdat we al met een toekomst bezig waren.

Dit is een verschrikkelijk trauma voor haar, en dit moet ze verwerken. Maar ik word nu al een paar weken 'buiten gesloten'.

Ik wil haar zo graag helpen, maar hoe zou ik dat kunnen doen.

Ik mis haar verschrikkelijk, en ben voor mijn gevoel toch ook een beetje een kindje verloren...

Groeten uit Drenthe. ..
Ben benieuwd naar de reacties...
Ja, sneu voor je
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat die toekomst van jullie er dan uit zien?
Alle reacties Link kopieren
Sick fuck....
Ik denk dat je een toekomst met haar wel uit je hoofd kan zetten. Ze was zwanger van haar man. Nu heeft ze een miskraam gehad. Ze zoekt nu troost bij haar man en niet bij jou. Ze gaat dus niet bij hem weg. Pak de smoezenlijst alhier er maar bij om te turven welke ze al gehad heeft en welke je nog gaan tegenkomen.
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw...



Hier ga ik voor zitten.



*popcorn pakt*
You know how I know? Because I reeaally think so!
hoop je op meelezers? Groetjes uit...



ik vind het heel verdrietig voor je, maar ik denk inderdaad wat Doreia al zegt. Dat je jezelf iets voorhoudt maar dat het helaas niet de realiteit is.

Je mag op de zijlijn meedoen en je bent meer waard dan dat.
Alle reacties Link kopieren
Wist ze zeker dat het van haar man was?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk wordt je buitengesloten, je bent nr 2. Je bent er voor de leuk en de neuk, de rest deelt ze met haar man.
Dit gaat m niet worden he.... een vrouw die klaar is met haar vent laat zich niet door hem bezwangeren.
quote:haakje schreef op 21 augustus 2014 @ 21:22:

hoop je op meelezers? Groetjes uit...Mss heet z'n "affaire" Drenthe?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje... Laat jezelf onderzoeken man! Laat haar met rust.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt je nick goed gekozen he?



Ze was zwanger van haar man. Dus hebben ze recent nog geneukt. Maar jullie waten bezig met een toekomst.



Koekoek.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Sjiek zeg, zwanger en al neuken met een ander. (Die zich dat kind ook meer meteen half toe-eigent.)
Alle reacties Link kopieren
quote:foute.man schreef op 21 augustus 2014 @ 21:20:

Ik zit met een flink probleem..



Het voelde zelfs een beetje alsof ze mijn kind bij zich droeg, ook omdat we al met een toekomst bezig waren. ..Here it goes: jij zit idd met een flink probleem. Jullie waren met een toekomst bezig schrijf je. Maar zij was zwanger van haar eigen man. Klinkt logisch?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya, 13 seconden geleden

Je hebt je nick goed gekozen he?



Ze was zwanger van haar man. Dus hebben ze recent nog geneukt. Maar jullue waten bezig met een toekomst.



Koekoek.Ehm, volgens mij maken alleen mannen hun neukertje wijs dat ze al jaren droog staan en geen seks meer hebben met hun vrouw. Geen man die dat smoesje slikt hoor.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op donderdag 21 augustus 2014 21:22 Oh wauw...



Hier ga ik voor zitten.



*popcorn pakt* Ik heb de wijn al opengetrokken.
Alle reacties Link kopieren
Grumpycat, je weet het niet he! Misschien had zij ook de viva-pil, daarmee raak je tijdens het gebruik ervan zo zwanger!
Alle reacties Link kopieren
Je bent voor je gevoel ook een kindje verloren? Whut?
Dus dit bestaat ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend goedkoop wijf
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
quote:Keausje schreef op 21 augustus 2014 @ 21:31:

Dus dit bestaat ook nog.Ja, je weet wel, in die parallelle wereld.
quote:StoraHuntur schreef op 21 augustus 2014 @ 21:33:

[...]



Ja, je weet wel, in die parallelle wereld.Ik weet wel dat er meer is tussen aarde en hemel, maar we spreken nu over Drenthe!
Alle reacties Link kopieren
omg. Echt. O.M.G.



(gelukkig geloof ik er niets van)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven