na de derde date, ik vind je leuk gezegd

21-09-2014 11:33 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,



Na wat topics gelezen te hebben, en alle goede tips gezien te hebben. Heb ik nu zelf maar een topic aangemaakt..



Het zit zo (oeps heel verhaal)



2 maanden geleden een leuke man leren kennen via tinder, en daarmee aan de praat geraakt, na een weekje hebben we dan ook nummers uitgewisseld.



We zeiden steeds dat we maar moesten afspreken, maar ons contact verwaterde..en het kwam er niet van, tot een maand geleden hij me weer aansprak.



We raakte weer aan de praat, en hebben voor eind die week nog een date ingepland. Het was een heerlijke avond, hij was leuk galant en hebben uren gekletst.

De tweede date was ook fijn, en we baalde dat ik op vakantie ging en we moesten wachten met de derde date.



in de tussentijd hebben we redelijk wat contact gehad ( wat minder toen ik op vakantie was), en meteen de avond dat ik terug kwam ( vrijdagavond) is hij naar mij toe gekomen. Hij is toen blijven slapen, en hebben toen ook seks gehad.



Alleen nu merk ik dat ik hem zeker leuk vindt, ik wil niet direct zeggen verliefd. Maar ik wil wel graag tijd met hem doorbrengen, alleen... ik heb totaal geen idee hoe hij erin staat.



Hij complimenteerd me namelijk nooit.. hij zegt alleen wel na de date dat hij het erg leuk vond en me graag weer wil zien. Ik heb geen idee of hij andere date, ik heb hier ook niet naar gevraagd maar ik heb een vermoeden van wel. Mijn gevoel zegt dat hij het alleen voor de seks doet, maar ik heb daar niet echt een aanleiding voor ( het is gewoon een gevoelsdingetje)



Nu is het zo, toen hij vrijdag bij mij was keek hij de hele avond niet op zijn telefoon, hij geeft er niet om en toen hij bij me weg was heeft hij ook de hele dag niks ermee gedaan.. Maar nu heb ik gisteren in een zwak momentje hem gestuurd dat ik hem leuk vindt, en graag tijd met hem doorbreng.. dit was om 18:00 uur gisteren, en hij heeft het pas vannochtend dan ook gelezen.. Ik heb dus na onze laatste date nog helemaal niks gehoord, terwijl ik na de andere dates direct hoorde dat hij thuis was enz.

Ook vertrok hij al vroeg in de ochtend, ik hou van uitslapen en hij is vroeg wakker. Onder het mom van mij nog wat slaap te gunnen is hij weggegaan..



Dit geeft mij een gevoel dat het inderdaad misschien alleen om de seks ging, of denken jullie anders?



Nu zit ik meteen dramatisch te denken van oooh hij zal wel nog een date hebben gehad en blijven slapen enz.. Of zie je wel het was alleen maar leuk voor de seks, dat heeft hij nu gehad en hij is weg.. maar het vervelende vind ik nog, is dat ik geen antwoord op mijn berichtje krijg.. het is toch wel een cruciaal berichtje voor mij..



Het kan een beetje warrig verhaal zijn, maar hoe zouden jullie dit zien? Is het stom van me geweest het te zeggen, is het te snel? Ben ik te snel met hem het bed in gedoken?



Ik twijfel nu een beetje aan alles...
Eh, je date met hem en er zijn vervolgdates geweest. In mijn ogen is het nogal wiedes dat je hem leuk vindt en graag tijd met hem doorbrengt. Lijkt mij net zo iets als hem bellen om te zeggen dat je zijn nummer hebt...
Alle reacties Link kopieren
Dat is het risico als je ze snel 1 van bil gaat.

Want jullie hebben neem ik aan geen exclusiviteit afgesproken (doe je meestal niet op date 1 of 2). En als je dan meteen uit de kleren gaat heb je geen garantie dat hij niet ook bij andere (parallel-) dates ook uit de kleren gaat.

Ik zou zeggen: vraag het hem hoe hij er in staat.
Inderdaad, het zou een beetje raar zijn als je op een derde date gaat met iemand die je niet leuk vindt.



Het zou natuurlijk ook zo maar kunnen zijn dat hij, nu er sprake is geweest van seks, z'n doel heeft bereikt en er klaar mee is. Ik lees zoiets wel eens op dit forum.
Alle reacties Link kopieren
De "ik vind je leuk" zin bij mij, is wel als in..ik begin toch wel een gevoel voor je te krijgen, ik vind je leuk zeg maar.

En hij zal mij inderdaad ook wel leuk vinden, maar op wat voor manier..



Snel van bil gaan tja, ik had zoiets ik kan 5 dates wachten, 10 dates wachten of de derde date, als het alleen om de seks gaat dan maakt misschien het aantal dates ook niet uit. Maar inderdaad, ik heb geen idee of hij andere date, hoeveel andere hij date enz. Maar ik denk ook niet dat ik zoiets al moet vragen,.. voor exclusiviteit is het misschien wat vroeg, al zou ik het natuurlijk niet tof vinden als hij zijn avonden en weekenden vult met dates haha.



Ik ben inderdaad ook bang dat hij nu zoiets heeft van ik heb mijn doel bereikt, dus klaar ermee.. ik zou het hem willen vragen maar ik wil eerst maar wachten of ik ooit een antwoord krijg op mijn laatste ik vind je leuk berichtje..
Alle reacties Link kopieren
Onzekerheid hoort bij de begin fase van daten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou zomaar terugsturen op zo'n bericht of misschien alleen een simpel ok omdat het voor mij dus zo voor de hand liggend is dat iemand waar ik mee date mij ook leuk vindt.



Ik zou nog een date voorstellen als ik jou was en nog interesse had.
Niet eens met viva-amber. Onzekerheid ligt aan de persoon, niet aan de fase van de relatie.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je precies Annelaure?



Niet iedereen kan na date 2 aan de ander bevestigen dat er een relatie in zit. Je bent in de fase van elkaar leren kennen.



Ik vind dat berichtje eigenlijk wel schattig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
To zal kortom zelf een weg moeten vinden in het omgaan met haar eigen onzekerheden (als je dat misschien bedoelt).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Onzekerheid hoort niet bij daten, dat is niet perse verbonden met elkaar. Als je onzeker bent bij het daten ligt dat aan je persoon en niet aan het daten an sich.



Ook zonder bevestiging van een eventuele relatie kun je zeker zijn. Kijken waar het schip strandt is zo'n vorm van op een zekere manier met daten omgaan.
Het klinkt niet alsof hij je leuk vindt. Dan had hij het wel laten weten.

Je kent hem via Tinder. De kans is dan groot dat het om de seks gaat. Waarschijnlijk date hij meerdere vrouwen, zo werkt dat bij Tinder. Voor een serieuze relatie moet je daar niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nou in mijn ogen ben je wel een hele koele kikker als je geen enkele onzekerheid hebt in de begin fase van het daten. Voor mij is geen enkele spanning voelen zelfs een teken dat ik dus niet meer voel voor mijn date.



Ik vind je berichtje wel leuk, ik hoop dat hij er snel op reageert!
Alle reacties Link kopieren
Ehmmm, hij heeft vanochtend pas je berichtje gelezen. Hoe laat is het nu? Kwart voor 1.



Ik snap dat je op hete kolen zit, heel herkenbaar. Maar je zult toch geduld moeten hebben en even afwachten hoe hij op je berichtje reageert en ook dan heb je nog geen zekerheid. Daar zullen toch nog meer dates op moeten volgen.



Dat geduld lukt het beste als je ondertussen verder gaat met je leven en afleiding zoekt.
Always be yourself. Unless you can be a unicorn! Then always be a unicorn!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het berichtje ook prima, je geeft aan dat je het het leuk vond hem weer te zien, hem leuk vindt en graag bij hem bent. Niets mis mee lijkt me. Zo te lezen leeft zijn man niet met zijn telefoon, dus hij kan het gewoon gelezen hebben en later reageren, maar persoonlijk vind ik het geen goed teken dat hij na de date (met sex) niets heeft laten horen. Je zegt dat hij na andere dates wel iets liet horen, dan juist na sex zou je dat verwachten. Tinder tja, ik ken wel mensen die daar serieuze relaties door hebben gekregen, dus dat zegt ook niet altijd iets.



Ik zou nu even niets meer sturen en afwachten. Stond er trouwens een vraag in? Mijn ervaring is dat mannen berichten zonder vragen ook gewoon lezen en niet antwoorden. Er stond immers geen vraag in
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 21 september 2014 @ 12:38:

Het klinkt niet alsof hij je leuk vindt. Dan had hij het wel laten weten.

Je kent hem via Tinder. De kans is dan groot dat het om de seks gaat. Waarschijnlijk date hij meerdere vrouwen, zo werkt dat bij Tinder. Voor een serieuze relatie moet je daar niet zijn.Welnee. Tinder is weliswaar geen officieel relatiebemiddelingsbureau maar het is wel een goede manier om andere (vrijgezelle) mensen van het andere geslacht te ontmoeten. En overal waar vrijgezelle mensen elkaar ontmoeten ontstaan relaties. In heel veel vormen. Korte relaties, lange relaties, serieuze en minder serieuze relaties. En je krijgt nergens een garantie dat je ook krijgt wat je wilt. Soms moet je meerdere kikkers kussen voordat er een in een prins verandert.
Always be yourself. Unless you can be a unicorn! Then always be a unicorn!
Hoe weet je eigenlijk dat hij je bericht heeft gelezen?
Alle reacties Link kopieren
Je kiest ervoor om bij date drie seks te hebben, dus dan kies je voor het risico dat het idd alleen om de seks te doen was. Als je het veilig gedaan hebt en de seks was lekker, dan is er niks mis mee en zit er niks anders op dan even afwachten op zijn reactie. Als het een week duurt, kun je nog 1 keer een concreet voorstel doen voor een 4e date and that's iT. En onzekerheid hoort er idd gewoon bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nu zo gaan werken, dus laat lekker mijn telefoon in mijn tas.. kan ik niet kijken ook



Onzekerheid hoort bij het daten, en bij de persoonlijkheid..ik ben daar ook volledig van bewust.. Ik kan zelf af en toe ook best onzeker zijn.. En tja van deze date weet ik toevallig dat zijn ex lingerie model is, en ik met maatje 40/42 tja is toch anders ;)



Maar goed, het is gewoon meer dat ik zijn intiatief na de laatste date een stuk minder vind, en dat vooral een beetje apart vind. Als in het zijnde van hij heeft zijn doel bereikt dus tja..



Heel zeker weten dat hij het gezelen heeft weet ik natuurlijk niet, ik heb even gekeken naar de online status, heel fout i know.. het biedt geen zekerheid, kijk er normaal ook nooit naar, alleen met zo cruciaal berichtje.



Agh.. natuurlijk zit ik ook niet stil, en ik flirt ook als ik ergens ben, er is geen sprake van een relatie. Maar het zou wel fijn zijn om beide te kunnen bespreken hoe we erin staan, maar goed als ik niks hoor op mijn berichtje, dan weet ik ook wel hoe hij erin staat haha.



Het is even afwachten denk ik:(
Alle reacties Link kopieren
Je hebt geen relatie met alleen iemands lichaam.



Er bestaat wel een type man dat pronkt met een spijkerbed terwijl hij liever ligt op een luchtbed..zo een type ben je liever kwijt dan reik.



Ik zou het een beetje loslaten en je realiseren dat jij leuk bent en een leuk leven hebt of hij nou wel of niet met je verder gaat. Stop met steeds checken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het lijkt mij vreselijk als iemand ineens niets meer van zich laat horen als je seks hebt gehad, en ik zou ook geen seks hebben met iemand die ook nog andere lijntjes uit heeft staan. Maar ja, als hij daarover liegt heb je dat ook niet altijd door. Aan de andere kant zou ik ook niet door willen gaan als de seks heel erg slecht was. Als iemand met redelijk wat ervaring er niets van bakt, zit het er over het algemeen ook niet meer in.
Alle reacties Link kopieren
Ik laatst 3 maanden ge-date met dezelfde. Op de tweede date al blijven slapen. Helaas bleek ons gevoel na 3 maanden niet groot genoeg te zijn om door te gaan samen. Maar ik kreeg bijna elke dag wel een appje van hem.



Als ie je leuk vind dan zou hij dat ook moeten laten merken. En zo niet, dan jammer voor hem! Je bent vast een geweldige meid en zal dan wel iemand anders treffen!



Ik begrijp dat het berichtje terug cruciaal voor je is, zoals je schrijft,. Maar chick... je moet niet bij je foon gaan zitten wachten tot hij eens wat stuurt? Doorgaan met leuke dingen doen met vriendinnen, afleiding, terrasje pakken en verder leuke mannen spotten!
Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980 schreef op 21 september 2014 @ 14:41:

je moet niet bij je foon gaan zitten wachten tot hij eens wat stuurt? Doorgaan met leuke dingen doen met vriendinnen, afleiding, terrasje pakken en verder leuke mannen spotten!Precies! What's done is done en je ziet vanzelf of het iets wordt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties, hoewel ik nog steeds aan het werk ben tot 23:00 heb ik toch gespiekt, ook echt midden op de dag... heel slim.



Goed ik had dus een appje van hem, hij had nagedacht en ik quote "je bent een aardige dame maar dat is het dan ook. ik verwacht daar geen verandering in. Sorry"



Vriendinnen bestempelen hem natuurlijk meteen als klootzak, en dat voel ik op dit moment ook een klein beetje..meer omdat het voor mij bevestigd dat het inderdaad alleen om de seks ging.



HEt is even rot, het is even slikken en weer doorgaan.. ik ben nu al 4 jaar alleen en er wel helemaal klaar voor, niet dat ik hyet nu niet naar me zin heb maar toch.



Vanavond besloten na me werk lekker wat wijntjes te drinken, en morgen is het weer move on, en kijken wat er op me pad komt.



Het is zijn verlies, niet de mijne haha ;)
Alle reacties Link kopieren
Auw.....dat is dus een blauwtje......jammer.



Vraagje: wat vond jij zelf van de seks? Was dat helemaal geweldig of was het (achteraf) toch een beetje zo-zo?



Mijn ervaring is wel dat ik in eerste instantie daar nooit echt kritisch op ben (het is niet het belangrijkste en na een eerste keer kan het nog verbeteren), maar dat ik me dan na een tijdje ook eigenlijk wel realiseerde dat het geen vuurwerk was. En dan snapte ik het ook veel beter dat die klik er gewoon niet was en had er vrede mee.
Always be yourself. Unless you can be a unicorn! Then always be a unicorn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven