niet netjes

28-08-2014 14:08 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
v
Alle reacties Link kopieren
Wat kinderachtig zeg.

Wees een vrouw en volwassen en ga een gesprek aan.
Alle reacties Link kopieren
Waarom doe je het dan zo?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dit meen je toch niet? Terecht dat je je nu slecht voelt. Wat een lage actie.
Alle reacties Link kopieren
Terecht schuldig. Als je als vent zo wordt afgedaan na dik vier jaar, mag ie blij zijn dat hij van je af is. Echt ontzettend not done. Je geeft hem geen eens de kans om zijn kant van het verhaal te doen.
Smell the flowers while you can....
Alle reacties Link kopieren
Tjonge zeg, hij mag -in dit geval- blij zijn van iemand af te zijn die op zo'n onvolwassen manier een relatie beëindigt! Dat doe je als je 14 bent...
Wat heeft hij gedaan,waardoor jij dacht dat deze manier voor jouw de juiste was?
Alle reacties Link kopieren
Je weet zelf ook wel dat dit heel laf is. Is er nog kans om terug te gaan en het op een volwassen manier te beëindigen? Na vier jaar heeft hij namelijk wel recht op meer dan een kaartje. Uitmaken is moeilijk maar ook de afsluiting voor jullie beiden is erg belangrijk en een kaartje is gewoon echt niet genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, je OP verwijderen. That'll teach him.
Smell the flowers while you can....
Alle reacties Link kopieren
Dit is inderdaad niet erg netjes, is er een reden dat je dit zo aanpakt?

Is hij vaak erg agressief, of ben je bang dat hij je zal ompraten?

Als je zeker weet dat dit is wat je wil dan zou ik gewoon die kaart gaan terughalen en op een volwassen manier het gesprek aangaan (tenzij je echt bang bent dat hij je iets zal aandoen, laat dan maar zitten)
Ik ben erg benieuwd wat er niet netjes was. Iemand de OP gekoppiepeest?
Alle reacties Link kopieren
Ow, was weer niet snel genoeg zie ik
Alle reacties Link kopieren
wat is het record op weghalen???



zoals jij het gedaan heb zou van mij alleen mogen als je zeker weet dat uitmaken jouw klappen opgeleverd had...



ter info voor de rest ze heeft de spullen opgehaald en een kaart neer gelegd met zijn huis sleutel er bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 28 augustus 2014 @ 14:19:

Ik ben erg benieuwd wat er niet netjes was. Iemand de OP gekoppiepeest?

Ze heeft toen d'r vriend niet thuis was snel d'r spulletjes gepakt en een briefje op tafel gelegd dat het uit is.

Ze voelt zich nu ook wel schuldig, maar had eigenlijk gehoopt dat wij zouden zeggen dat het helemaal niet erg is
Alle reacties Link kopieren
De TO heeft al haar spullen uit huis gehaald en een kaart met huissleutels achtergelaten. Vriend leest dus dat ze de relatie heeft beeindigd vanavond, wanneer hij thuis komt in een half leeg huis.
Alle reacties Link kopieren
Tjongejonge.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Jullie weten toch niet wat de reden is! Miss is ze wel heel bang voor haar vriend en is dit de enige manier en heeft ze eindelijk de stap durven zetten
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Dank Scamp en Paleviolet.
Alle reacties Link kopieren
quote:dance01 schreef op donderdag 28 augustus 2014 14:25 Jullie weten toch niet wat de reden is! Miss is ze wel heel bang voor haar vriend en is dit de enige manier en heeft ze eindelijk de stap durven zettenDaar was ik niet eens op gekomen. Als het zo is dan heb ik er begrip voor. Hoe dan ook, sterkte de komende tijd TO. Ook de persoon die het uitmaakt zal het moeilijk hebben na een relatie van 4 jaar.
quote:dance01 schreef op 28 augustus 2014 @ 14:25:

Jullie weten toch niet wat de reden is! Miss is ze wel heel bang voor haar vriend en is dit de enige manier en heeft ze eindelijk de stap durven zettenStond dat in haar weggehaalde OP?
Alle reacties Link kopieren
Als haar vriend tijdens hun relatie net zo was als mijn ex tijdens onze relatie dan kan ik me heel goed voorstellen dat ze geen andere manier kon bedenken dan deze. Ik ben destijds ook ongeveer zo vertrokken. En ik heb er geen spijt van gehad.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader had ook van die strakke acties bij zijn partner. Niet mijn moeder overigens.

Deze vrouw nam hem ook nog eens elke keer terug
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:dance01 schreef op 28 augustus 2014 @ 14:25:

Jullie weten toch niet wat de reden is! Miss is ze wel heel bang voor haar vriend en is dit de enige manier en heeft ze eindelijk de stap durven zettenDan moet je dat even in de OP zetten soïso en dan zou ze zich niet schamen toch maar trots op zichzelf zijn?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:dance01 schreef op 28 augustus 2014 @ 14:25:

Jullie weten toch niet wat de reden is! Miss is ze wel heel bang voor haar vriend en is dit de enige manier en heeft ze eindelijk de stap durven zettenDan nog zijn er andere manieren. Ze had het hem persoonlijk kunnen zeggen in een openbare gelegenheid bijvoorbeeld, of met een bodyguard achter de hand. Of desnoods via de telefoon, dat is al beter dan gedumpt worden met een kaartje dat je bij thuiskomst vindt in een leeggeklauwd huis.
Alle reacties Link kopieren
Als mishandeling oid de reden was, dan had ze er dat vast wel bijgezet.

Het enige wat er stond was dat ze al enige tijd in een dip zaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven