nog maar 2 maanden samen en al problemen

19-10-2014 12:21 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de antwoorden. Ik weet wat me te doen staat.
Alle reacties Link kopieren
Of ik het herken dat iemand raar, moeilijk en lullig doet en dat ik diegene dan nog helemaal geweldig vind? nee, dat herken ik totaal niet.

Hoe leuker je jezelf vindt, hoe minder shit je van een ander pikt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Het is pas 8 weken en dan al zoveel gezeik? Hij wil vrij zijn om seks met anderen te hebben. Laat gaan deze jongen
Alle reacties Link kopieren
Is dit de laatste man op aarde?



Hij laat gelukkig al heel snel zijn echte kant zien.



Je kent hem amper.



Doos chocola, tissues en een leuke film.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Zou maar fijn helemaal met deze man stoppen. Wordt niks meer.
wij slapen nooit.
1. Die man moet zelf naar een psycholoog.

2. Hij wil een vrijbrief om te kunnen rondneuken.

3. Jullie zijn veelte hard van stapel gelopen (samenwoon plannen, elkaars vrienden en familie erbij betrekken)

4. Hij wil alle regels bepalen (je 'mag' hem niet sms'en? Hij wil een 'regeling' elkaar 1x per week te zien? WTF??)

5. Hij wilde alleen een relatie omdat hij zich eenzaam voelde.



Vertel, wát is er wél leuk aan hem? Want hij behandelt je duidelijk helemaal niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 19 oktober 2014 @ 12:26:





Doos chocola, tissues en een leuke film.Of een flinke rubberen jongen met Duracell batterijen. beter voor de lijn en je gebit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dus zijn plan is dat jij langskomt als hij daar zin in heeft, en tegelijkertijd mag hij ook seks met andere vrouwen. Als jij voor hem het leukste zou zijn, waarom wil hij dan minder tijd met jou doorbrengen en die tijd steken in andere vrouwen?



Wees blij dat je er na 2 maanden achter komt, niet na 10 jaar en 2 kinderen. Hier zit geen toekomst in..
Psychologiestudenten studeren vaak psychologie omdat er bij hunzelf een steekje los zit.



Laat gaan en ga verder met jezelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op zondag 19 oktober 2014 12:28 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "nog maar 2 maanden samen en al problemen"" class="messagelink">Fame schreef op 19 oktober 2014 @ 12:26</a>:</b>





Doos chocola, tissues en een leuke film.</div></blockquote>Of een flinke rubberen jongen met Duracell batterijen. beter voor de lijn en je gebit. Eensch.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
wauw, super dat er zo snel gereageerd word.



Ja, ik denk dat het "blind van liefde" is.. toch langs mijn kant. Ik vind het moeilijk om het contact te verbreken. :(



Ik heb me de laatste maand al super kut gevoeld en vaak zitten wenen.. allemaal om een kerel die eigelijk alleen maar aan zichzelf denkt. Hij geeft me ergens het gevoel dat hij het nog een kans geeft maar of dit vriendschappelijk of liefdevol is? ... mja
Alle reacties Link kopieren
Het is eigenlijk heel simpel, hoef je geen psychologie voor te studeren. Deze man wil niet settelen, hij wil een seksrelatie met jou en nog een aantal andere meiden en probeert dat ook nog eens op een hele sneaky manier. Hij geeft jou de schuld, maar dit is gewoon wat hij altijd van plan was geweest. Hij houdt niet van jou, maar wel van een ander, namelijk hemzelf. Dus de oplossing is simpel: of je gaat akkoord met de open seksrelatie of je breekt definitief met hem (dus ook geen vriendschap, want dan blijf je hoop houden). Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
quote:nevermind_ schreef op 19 oktober 2014 @ 12:31:





Ik heb me de laatste maand al super kut gevoeld en vaak zitten wenen..Dus er waren eigenlijk maar zes leuke weken, van die 2 en een halve maand?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg geen contact meer.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Wat een *****viool. Zo'n vriend wil je toch niet?

Sterker nog, het is geen vriend, ook geen normale vriendschap.



Als jij je hier niet goed bij voelt, wat wil je dan nog met hem?
Tjonge jonge jonge... en dit al na 2 maanden? Ik moet er niet aan denken. Wat een drama...
6. Hij geeft je een kutgevoel

7. Je zit al een maand veel te huilen omdat hij zich als een asshole gedraagt

8. Jij blijft hem in de gelegenheid stellen zich als asshole te gedragen zolang je nog springt wanneer hij zegt dat je moet springen (je bent naar hem toe geweest voor dat gesprek)





Vertel rustig verder, ik vul de opsomming wel aan waardoor het je misschien duidelijker wordt dat je hem echt moet moet willen. Je kandit ook zelf doen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen hoor TO

Hier niet in meegaan.

Een relatie, daten, verkering geef het beestje een naam werkt niet als er eenzijdig allemaal regeltjes worden verzonnen waar een ander zich maar aan dient te houden.



Lekker laten wieberen die gast!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hoe pak ik het dan best aan?

Ik ben niet iemand die via een smsje zegt "het is gedaan" zoals hij deed ... (niet op die manier maar toch ....)



Wachten tot ik er iets van hoor en als ik daar ben dan zeggen dat ik mijzelf meer waard vind? Uiteindelijk heb ik gisteren ook gezegd dat er meer mannen zijn die wél met mij willen afspreken en meer tijd in mij willen investeren. Daar zei hij niets op, trok alleen een rare smoel.
Alle reacties Link kopieren
Als je met benefits bedoelt, al die punten die gerbera opnoemt ja dan is het wel een vriend met benefits.

Maar voor mij zou benefits iets heel anders betekenen. Net als de betekenis van Vriend trouwens, daar heb ik ook een ander idee bij dan wat jij omschrijft
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Als je in deze nonsens mee gaat heb je meteen afscheid genomen van je eigenwaarde, zelfvertrouwen en intelligentie.
Alle reacties Link kopieren
Ahja, hij had trouwens zijn facebook verwijderd omdat ik er vanalless over onze relatie opzette (goede dingen wel teverstaan) behalve op het laatste na dat smsje dat ik er vanuitging dat ik weer vrijgezel was. Hij kreeg dan berichten van vrienden van hem en daar deed hij heel lastig om. Hij vind dat niemand iets te maken heeft met de relatie en niemand zich ermee moet bemoeien.



Ik ben op gegeven moment met zijn beste vriend en diens vriendin erover gaan praten omdat die hem door en door kennen en daar was hij redelijk slechtgezind om. Ik wou gewoon weten of zij meer wisten dan ik. Ze hebben in het begin zelfs gezegd dat als er iets was, dat ik altijd mocht langskomen want ze wisten dat vroeg of laat dit ging gebeuren, of het nu met mij was of met een ander.
Alle reacties Link kopieren
quote:nevermind_ schreef op 19 oktober 2014 @ 12:41:

Hoe pak ik het dan best aan?

Ik ben niet iemand die via een smsje zegt "het is gedaan" zoals hij deed ... (niet op die manier maar toch ....)



Wachten tot ik er iets van hoor en als ik daar ben dan zeggen dat ik mijzelf meer waard vind? Uiteindelijk heb ik gisteren ook gezegd dat er meer mannen zijn die wél met mij willen afspreken en meer tijd in mij willen investeren. Daar zei hij niets op, trok alleen een rare smoel.

Jij gaat helemaal niks doen, jij laat het zo.

Hou de eer aan jezelf beste meid.

Alles is hier al gezegt, en ik vind het erg verdrietig voor je....

Een goede tip..lees het topic''mijn ex met rust laten''...ik denk serieus dat je hier nu iets aan hebt...

Ik wens je alle sterkte en kracht, de knop moet om...want bij de zin, dat hij ook vrij wil zijn in sex met anderen.....gelukkig, ben jij daar af.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:waterplant schreef op 19 oktober 2014 @ 12:44:

Als je in deze nonsens mee gaat heb je meteen afscheid genomen van je eigenwaarde, zelfvertrouwen en intelligentie.+1
Alle reacties Link kopieren
Sms-je sturen en klaar. Geen aandacht meer aan besteden, hij verandert toch niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven