nog niet gescheiden, en toch een nieuwe vriend. Vreemdgaan?

31-07-2014 01:52 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of er al een onderwerp hier van is, maar had geen zin om te zoeken haha



Ik ben officieel getrouwd op papier, dus nog niet gescheiden, en toch ben ik al weg bij mijn aanstaande exman.

We hebben overigens nooit samengewoond, vanaf het begin af aan al niet, omdat hij dat absoluut niet wou.

We hadden op het laatst elke week ruzie, en soms werd er zelfs geslagen en gekrabd! We hebben heel veel pogingen gedaan om het goed te laten werken maar de ruzies werden steeds erger en heftiger tot ik het op het laatst zat werd en zei: En NU is het genoeg geweest, ik hoef je nooit meer te zien. We zijn klaar, het is over.

Ik ben toen noodgedwongen naar mijn ouders toegegaan omdat hij mijn huissleutels had ingepikt en weigerde die terug te geven, en hij ging naar zijn huis toe.

paar dagen bij mijn ouders gebleven, en toen met mijn vader nieuwe sleutels laten maken en teruggegaan naar mijn eigen huis.

Toen hebben mijn man en ik nog wel over en weer via sms facebook en email contact gehad, ruzie natuurlijk, maar we hebben elkaar eigenlijk sinds dien niet meer gesproken of gezien.

Wel heeft hij nog een aantal keer dringend en dwingend voor mijn deur gestaan heel opdringerig als een stalker, maar heb hem niet binnengelaten en ben ook verder niet meer ingegaan op zijn telefoontjes, belletjes en wat dan ook.

Een paar dagen later, kwam ik in contact met iemand die ik al wel sinds 2011 kende, maar nooit echt specifiek supercontact gehad.

maar dat contact tussen hem en mij werd steeds persoonlijker en steeds meer, en op een dag, toen we een gezamelijke muziekdag hadden, kreeg ik van hem achter zijn bus eerst een omhelzing, en toen ineens, keek ie me heel diep verliefd aan, en toen gaf hij mij zomaar uit het niets een heel klein gevoelig en teder kusje op mijn mond! Dit gebeurde op zaterdag 5 april 2014...

Ik wist niet wat me overkwam, en toen ik wegliep van hem dacht ik ineens: o-o... volgens mij ben ik verliefd! En later heb ik dit ook tegen hem gezegd...

Ik voelde me op dat moment verschrikkelijk schuldig tegenover John(zo heet mijn aanstaande exman), want, ik was ten slotte nog getrouwd en ik werd zomaar verliefd op een ander!

En dat terwijl ik me ZO had voorgenomen om pas aan wat nieuws te beginnen als ik gescheiden zou zijn...

Naja... Dat ging niet echt op blijkbaar...

3 dagen na de kus was hij bij mij thuis geweest voor het eerst en toen hebben we gerotzooit met elkaar... en toen zat ik te denken dat ik eigenlijk aan het vreemdgaan was... wat officieel ook echt zo was... en dit zei ik ook tegen hem nadat hij er om vroeg waar ik aan dacht... tsja, en nu, 3 maanden, 3 weken en 5 dagen later heb ik dan uit eindelijk toch een relatie met hem opgebouwd. Ik ben dolgelukkig met hem, en ben verliefder als ooittevoren, ben zelfs nog nooit zo extreem verliefd geweest als op hem in me hele leven!

maar goed, dan nóg, ik ben nog steeds niet van John gescheiden..

Ik heb het al wel tegen hem gezegd dat ik verliefd ben op een ander in een facebookberichtje.

Want hij stuurde mij vorige week een FB berichtje dat hij weer contact wou en vrienden wou zijn en alles, maar hij stond er wel achter dat we gingen scheiden.

Maar heb hem toen ''afgewezen'' en meteen maar verteld van mijn verliefdheid. En dit was het enige contact sinds 3 maanden wat ik met hem had.

Dus wat denken jullie, is het vreemdgaan, of niet?

Ik kan er niks aan doen, ik werd echt verschrikkelijk verliefd op die man.. allemaal door dat ene lieve tedere kleine kusje die hij mij gaf.

Joh ik vind het niet vreemdgaan hoor...heb het zelf ook gedaan. Was nog paar maanden op papier getrouwd omdat we middenin de verkoop van ons gezamelijke huis zaten en we waren toen al bijna een jaar uit elkaar toen dat eindelijk rond was. Toen gelijk de scheiding aangevraagd. Betekent dus toen ik huidige vriend leerde kennen ik nog getrouwd was. Vond ie niet erg aangezien hij niet de ambitie had om me binnen een week ten huwelijk te vragen ofzo. Toen ik vriend ontmoette sprak of zag ik ex al nauwelijks en woonden we al apart.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex en ik waren nog een jaar of 4 (!) na het uit elkaar gaan op papier getrouwd.

Gewoon laksheid eerlijk gezegd.

Vreemdgaan? Welnee!

Dan ben ik een hoop vreemdgegaan in die 4 jaar hoor.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Wat vreemd dat jij tot de maand,week en dag die dingen weet!

Wordt eens ontspannen en relaxed.
Alle reacties Link kopieren
Hij stond erachter dat 'we' gingen scheiden in je op!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-07-2014 09:46
Reden: Verwijderd ivm trollhunten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou Lucky kan het even wat minder. Ik weet ook nog precies de eerste dag van mijn laatste eerste zoen: 19 januari 2006. En dat zal rond een uur of 22.00 zijn geweest. Hoezo vreemd?

Ik word wat kriebelig van de manier van schrijven in de OP, zou mijn manier niet zijn, maar niet iedereen is gelijk een troll.



@TO. Je bent tegen allebei open. Lijkt me geen vreemdgaan. Al helemaal niet als je al uit elkaar bent met je ex.



Wat ik me wel afvraag, hoe kan je sleutels laten bijmaken als je ex de originelen heeft. Daarvandaan je trouwens een melding van kunnen maken bij de politie.
Ik vind je zeer kinderlijk schrijven. Jij bent nog niet klaar voor het echte leven, laat staan voor een nieuw vriendje.



Ik zie het niet als vreemdgaan, maar dat neemt niet weg dat ik jou niet serieus neem.
juridisch gezien pleeg je overspel ja..



maar daar is alles dan ook mee gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Sinds dat ene kusje, heb je gezien wat voor icoontje je erbij plaatst?





maar dat contact tussen hem en mij werd steeds persoonlijker en steeds meer, en op een dag, toen we een gezamelijke muziekdag hadden, kreeg ik van hem achter zijn bus eerst een omhelzing, en toen ineens, keek ie me heel diep verliefd aan, en toen gaf hij mij zomaar uit het niets een heel klein gevoelig en teder kusje op mijn mond! Dit gebeurde op zaterdag 5 april 2014...
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Je was getrouwd maar hebt nooit samengewoond en toen ben je uit jouw huis naar je ouders gegaan. Goh.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Een paar dagen later zat je bij een advocaat?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Haha MV, dat viel mij ook al op. Klein kusje > wham, meteen een linkse directe.
Je titel is 'nog niet gescheiden, en toch een nieuwe vriend. Vreemdgaan?' En je geeft zelf het antwoord al: 'en toen zat ik te denken dat ik eigenlijk aan het vreemdgaan was... wat officieel ook echt zo was... '. Wat wil je nu van ons horen?
Ik vind het overigens wel erg vreemd dat jij en je bijna ex niet normaal, volwassen contact met elkaar kunnen hebben. - alleen contact via social media, zijn telefoontjes weigeren..



Maar van een nieuwe vriend, nee dat vind ik niet vreemd. Het is 'uit' tussen jullie. Alleen op papier moet een en ander nog afgewikkeld worden.
Ben je al wel bezig om je scheiding af te wikkelen?
Alle reacties Link kopieren
Ik gok er maar even op dat de vader ook een sleutel had. Of dat de sleutelmaker zich ook in het hoge noorden bevind...



Maarre, serieus. Berichtjes via fb? Met je aanstaande ex? En als hij dan langs komt om in het echt te praten noem je dat opdringerig en stalkerig....

Je klinkt als een vreselijk onvolwassen vrouw, met je ongelooflijk tedere kusje.
Alle reacties Link kopieren
Raar verhaal, hoezo getrouwd zijn en nog nooit samengewoond hebben? Waarom dan trouwen?



En wat maakt het uit of het vreemdgaan is of wat wij er van vinden het klinkt nl niet als een relatie met je aanstaande ex-man.
Dit gaat over die vriend van 29 jaar ouder?

Hoe oud ben je zelf?
Alle reacties Link kopieren
Misschien zit John ook wel op het Viva forum.
Ik vind het raar dat hij haar sleutels had, en meenam, zodat zij haar eigen huis niet in kon.

En bovendien deze sleutels niet terug heeft gegeven.



Ik weet niet hoe het bij jullie zit,,maar aan mijn sleutelbos hangt mijn eigen huissleutel, die van mijn ouders, schoonouders, broer, mijn buren en van mijn werk.

En die zullen geen van alle amused zijn als ik moet meedelen dat ik hun sleutel niet meer heb, omdat ex ze heeft meegenomen en niet terug wil geven.



Daarnaast hebben de bovenstaande mensen ook bijna allemaal een sleutel van ons huis, dus mocht ik mijn sleutelbos kwijt zijn, dan kan ik er altijd in .



Maar misschien is het feit dat meerdere mensen de sleutel van jouw huis hebben (en andersom) ook wel vreemd.
Is dit vreemd gaan? Nee, verder wel een heel vreemd verhaal.
Apart verhaal..



Je had een nep huwelijk en nu maak je je zorgen wat de rest van de wereld vindt van een paar kusjes?
Alle reacties Link kopieren
het is geen vreemdgaan, tich zou ik persoonlijk nooit een vaste relatie aangaan met iemand die nog niet gescheiden is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven