prille relatie

12-07-2014 22:25 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames, ik heb nogmaar sinds 1week een nieuwe vriend hij is superknap en gespierd en lief en oh echt perfect! Ik kwam bij zijn thuis en we begonnen passioneel te zoenen en hij knuffelde me, streelde me over mijn gezicht en vertelde me hoeveel hij wel niet van me houdt. Tijdens het zoenen ging hij achter mijn broek met zijn hand. Toen ik dat bij hem wou doen duwde hij mijn hand weg en zei 'dat komt nig wel' waarom deed hij dat bij mij maar mocht ik niet bij hem? Is hij niet zeker van ons of wil hij niet dat ik zijn perfecte lichaam aanraak? :(
Alle reacties Link kopieren
Hij houdt hoeveel van je?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hij houdt na een week al van je?
Na 1 week? Knap toch...
Alle reacties Link kopieren
Ze mogen ook steeds later opblijven tegenwoordig...
Alle reacties Link kopieren
Teveel Twilight gelezen?
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat vreemd!
Alle reacties Link kopieren
Hij is een vampier!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Wellicht was zijn pluimpje te klein.

Perfect lichaam zegt niks van de afmeting van ijn apparaat.
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk als iemand na een week al zegt dat hij van je houdt, dat kan toch nooit waar zijn!!!

Buiten dat, als je niet in zijn broek mag graaien, zal het wel een kleintje zijn
If you can dream it, you can do it.
Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
Bijna 18. Dus ik vind jullie reacties zeer flauw. Ik weet dat je na een week nog niet van iemand kunt houden, ik ben niet achterlijk. En ik ken hem wel al 3jaar dus het is niet alsof ik hem pas ken. Blijkbaar zitten hier toch ook een hoop onvolwassen mensen op, als je niets zinnigs te reageren hebt zwijg dan gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil na een week nog niet dat hij met zijn hand achter mijn broek gaat hoor. En zeker wil ik niet achter zijn broek. Stel je voor.
quote:kleintje0807 schreef op 12 juli 2014 @ 22:52:

Bijna 18. Dus ik vind jullie reacties zeer flauw. Ik weet dat je na een week nog niet van iemand kunt houden, ik ben niet achterlijk. En ik ken hem wel al 3jaar dus het is niet alsof ik hem pas ken. Blijkbaar zitten hier toch ook een hoop onvolwassen mensen op, als je niets zinnigs te reageren hebt zwijg dan gewoon.Lieverd, lees je eigen OP nog eens. Het is zeer kinderlijk geschreven, zitten taalfouten in. En je opent binnen een uur drie topics, niet gek dat we in de lach schieten toch?
Alle reacties Link kopieren
..........



ok

Ik zwijg.

Echt heus.

Ik heb ook echt geen idee wat ik hierop moet zeggen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:fairy1 schreef op zaterdag 12 juli 2014 22:55 Ik wil na een week nog niet dat hij met zijn hand achter mijn broek gaat hoor. En zeker wil ik niet achter zijn broek. Stel je voor.



Dus laat je het toe en doe je het zelf ook.



Je wilt het allebei niet en toch is het gebeurd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Sorry diva!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 juli 2014 @ 22:33:

Teveel Twilight gelezen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Gaat helemaal mis. Sorry fairy.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Misschien had hij even daarvoor wel een nat windje gelaten en wilde hij niet dat jouw hand daarin terecht zou komen?
Tja, een reeelaaasssie is ook niet graai maar raak voor een knaak.
Alle reacties Link kopieren
quote:kleintje0807 schreef op 12 juli 2014 @ 22:52:

Bijna 18. Dus ik vind jullie reacties zeer flauw. Ik weet dat je na een week nog niet van iemand kunt houden, ik ben niet achterlijk. En ik ken hem wel al 3jaar dus het is niet alsof ik hem pas ken. Blijkbaar zitten hier toch ook een hoop onvolwassen mensen op, als je niets zinnigs te reageren hebt zwijg dan gewoon.



Correctie:



Je bent wel achterlijk.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij eerst getrouwd wil zijn.

Wacht 3 weken. Heeft hij je dan nog niet gevraagd, Move on!
Alle reacties Link kopieren
Als ik het goed begrijp zit hij met zijn hand in jouw broek, maar mag jij niet met jouw hand in zijn broek. Klopt dat? En jij wilt weten waarom niet.



Serieus antwoord op deze vraag: vraag het hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:kleintje0807 schreef op zaterdag 12 juli 2014 22:25 Beste dames, ik heb nogmaar sinds 1week een nieuwe vriend hij is superknap en gespierd en lief en oh echt perfect! Ik kwam bij zijn thuis en we begonnen passioneel te zoenen en hij knuffelde me, streelde me over mijn gezicht en vertelde me hoeveel hij wel niet van me houdt. Tijdens het zoenen ging hij achter mijn broek met zijn hand. Toen ik dat bij hem wou doen duwde hij mijn hand weg en zei 'dat komt nig wel' waarom deed hij dat bij mij maar mocht ik niet bij hem? Is hij niet zeker van ons of wil hij niet dat ik zijn perfecte lichaam aanraak? :(
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven