sex tegen wil, relatie altijd getwijfeld ,niet houden van

17-09-2014 22:52 316 berichten
Alle reacties Link kopieren
j
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:20
Reden: Spijt
% gewijzigd
???



Bizarre TO,

Je hoeft hier niet te liegen, echt niet. Je bent hier niet meer of minder als je gewoon eerlijk bent. Je hoeft je niet als arts voor te doen om indruk te maken, het heeft ook geen effect want het is totaal ongeloofwaardig en haalt de aandacht weg van je werkelijke probleem.



Mijn mening over jouw relatie: zij had een telatie waarin ze vast zat en op de een of andere manier niet wegkon. Daar had ze jou voor nodig, en de ervaring dat liefde ook voor haar mogelijk was, over het precieze hoe en waarom moet je je niet druk maken, de psyche van de mens is soms niet te volgen. Verder vind ik dat jij de relatie kspot maakt door er zoveel gedoe over te maken. Dat doe jij, niet zij. Steun haar gewoon als ze zegt een nare ervaring met die relatie te hebben gehad en ga niet zo graven in haar verleden en op de letter ouwehoeren.



Echt, jij maakt het kapot, niet zij.



En doe wat aan je taal, echt onleesbaar wn van een zeer slecht niveau.
Dus de vrouw in kwestie heeft een rotjeugd gehad en een liefdeloos huwelijk. Dan komt ze TO tegen en de hemel gaat open: liefde, sex, respect, waardering, het kan niet op! Ze beëindigt haar liefdeloze huwelijk om met TO verder te gaan.



Tot zover niets aan de hand. Het lijkt wel een doktersroman! Oh, wacht....



En nu meent TO dat hij moet gaan begrijpen hoe haar vorige relatie in elkaar stak, om haar te helpen en eigenlijk ook wel om haar te geloven, te vertrouwen. Que???

Die relatie was niet goed en daarom ging ze weg.

De relatie met TO is wel goed maar levert zo te lezen wel heel veel gezeik op over haar vorige relatie.



Ik begrijp niet waarom die vorige relatie ontleed moet worden door de nieuwe partner. Ik krijg nergens de indruk dat die vrouw nu nog ernstig gebukt gaat onder die vorige relatie.
Pffff, vermoeiend zo'n TO. Alsof je tegen een muur staat te praten.

Man man man, grow some balls en zoek een ander, nadat je onzekerheidstherapie hebt gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:36:

Misbruikt omdat zij de seks niet wilde maar vond dat zij het niet kon weigeren. Hij heeft nooit aandacht voor haar gehad ze verkrampte kon nooit klaarkomen was altijd stress

Maar als zij niet zei dat ze niet wilde, of het anders wilde, dan kon hij dat toch helemaal niet weten?



Verder, over het wel/niet van hem houden, ze kan natuurlijk wel van hem hebben gehouden op een 'broer'-achtige manier. Of zichzelf voor de gek hebben gehouden. En dat ze zich daarvoor schaamt en dus niet weet hoe of wat ze moet/kan vertellen aan jou.
Alle reacties Link kopieren
quote:verwarring13 schreef op donderdag 18 september 2014 04:01 Wat ik wil horen is hoe ik dit moet plaatsen. En wat ik verder moet

Ik wil haar geloven maar het is wel een extreem verhaal



Verleden maakt niet uit voor de toekomst. Laat het.



Leuk ook om steeds weer over je ex te moeten praten met je nieuwe vriend. Pffff
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 03:46:

Zij zegt dingen die tegenstrijdig zijn

Tegen mij zegt zij het tegenovergestelde van wat zij tegen ex zegt



Hoe kan je 10 jaar samen zijn met iemand waar je niet van houd



Het verhaal is nu dat zij in haar jeugd emotioneel verwaarloosd is





Omdat je zoiets achteraf vaak duidelijker ziet dan wanneer je er middenin zit. Als je dit leeft, denk je dat dit het is, totdat je beter weet.



Ik dacht ook altijd dat de seks goed was, totdat ik mijn huidige man leerde kennen en ontdekte dat het veel beter kon. En als zij dan ook nog een liefdeloze jeugd had, dan wist ze helemaal niet beter he.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Is dit topic nou nog steeds bezig? :rof.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2014 23:07
Reden: provocerende opmerking verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een beetje moe worden van je.....



Maar goed het kan, mijn huidige vriend heeft bijna 20 jaar in een liefdeloze relatie gezeten. Hij dacht nou dit is het, maar toen kwam hij mij tegen. We zijn hartstikke happy samen en nu zegt hij zelf....pfff hoe heb ik dit zolang volgehouden. Hij weet het niet, maar weet wel dat hij blij is dat hij er vanaf is.



Denk dat hij gek wordt als ik maar doorga en doorga met vragen waarom hij dat nou zo lang volgehouden heeft. Dat weten ze zelf ook niet! Dus laat het en geniet ervan dat ze met jou het wel fijn heeft.
Alle reacties Link kopieren
l
Alle reacties Link kopieren
Het verhaal is er gedurende de nacht niet beter op geworden. Je maakt er een fraai geheel van.

En dokter ben je natuurlijk niet, totaal ongeloofwaardig. Je schrijft als iemand zonder enige opleiding.
Alle reacties Link kopieren


Je doet of het probleem bij haar ligt en haar verleden, maar het probleem ligt toch echt bij jou :/
quote:verwarring13, 12 minuten geleden

Tja stoppen is lastig !

Dacht echt perspectief te hebben met haar

Waarom moet je stoppen? Omdat jij haar vorige relatie niet begrijpt?



Newsflash: haar vorige relatie HOEF jij niet te begrijpen. Sterker nog: tenzij zij er uit eigen beweging met jou over wil filosoferen gaat die vorige relatie jou helemaal niets aan!
Tjonge jonge je zult toch bij zo'n arts terecht komen. Ga je dan ook ipv de kwaal gewoon te genezen tot in den treuren zitten zeuren en jammeren hoe ze toch zolang met die klachten rond hebben kunnen lopen?
Alle reacties Link kopieren
TO noch reacties gelezen



ahv titel:



RENNEN
Alle reacties Link kopieren
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 02:49:

Ik hou echt van haar wil niet opgeven , voel mij afhankelijkquote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 03:57:

Ik denk dat mijn gezonde verstand langzaam plaats heeft gemaakt voor afhankelijkheid van haar



Nou, je bewijst nu zelf dat iemand prima kan blijven hangen in een verkeerde relatie die niet klopt he? Als dat voor jou kan gelden nu, dan weet je uit eigen ervaring hoe haar dat ook overkomen kan zijn.



Het is niet ongebruikelijk hoor, dat mensen afhankelijk kunnen worden in de meest onmogelijke relaties.
Alle reacties Link kopieren
Dus als ik het goed begrijp zit jij er mee hoe zij in haar vorige relatie stond?



Sommige mensen doen dingen nu eenmaal niet erg handig, veel vrouwen vinden echter "zekerheid" erg belangrijk. Ook als dit eigenlijk valse zekerheid is. Kijken naar het totaal plaatje en lopen hun eigen gevoel hierbij voorbij.



Blijkbaar heb jij haar doen inzien hoe stom dat was en koos ze wél voor haar gevoel.

Zij zit dus niet meer zo in elkaar als dat ze toen zat. ( denk ik, neem ik voor het gemak aan, is wat ik uit jou verhaal opmaak )
Alle reacties Link kopieren
Jemig. Vind je het gek dat ze niet meer wil praten en dichtklapt?! Ik droog al spontaan op als ik je lees. Geen touw aan vast te knopen. Als je tegen haar praat zoals je hier typt en maar door blijft zagen was ik er ook zo klaar mee geweest. Je moet niet alles willen snappen. Dat kan ook niet. Ga niet zitten wroeten dit gaat tegen je werken. Het was haar vorige relatie. Daar heb jij niks mee te maken. Het is voor je tijd. Je was er niet bij dus laat het voor wat het is. Je wil voor jouw gevoel zekerheid dat ze wel 100% voor je gaat en niet weer maar voor 50% in de relatie zit. Nou dan moet ik je uit je droom halen. Garanties heb je nooit. Stop dus met drammen voor ze er klaar mee is en gillend weg rent.
Alle reacties Link kopieren
Toch maar ff gelezen .!

Ik blijf bij RENNEN.!

Ze naait jou .!

Kan ex niet loslaten .!

Jou houd ze zoet met hij is slecht en ik wil geen contact .!

Maar als hij dan contact zoekt is hij welkom .!

En straks vraag jij je ook af;



Waarom bleef ik zolang in deze relatie zitten ondanks de vele signalen.!



en antwoord op jouw vraag wat betekent dit voor een nieuwe relatie? Je weet nu dat ze emotioneel afhankelijk is. 10 jaar slechte huwelijk volhouden (tolleren!) zeg.. als ze maar iemand heeft he!



*Zet glazenbol terug in de kast
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 01:57:

Stress is geen factor die een rol kan spelen in formuleringen en spelling

Weet je, daar geloof ik helemaal niets van. Ik heb in het verleden ook veel stress, verdriet en onzekerheid gekend. En toch bleven mijn berichten wél leesbaar, wist ik nog steeds hoe ik interpunctie moest gebruiken en kon ik gewoon antwoord geven op vragen. Ik geloof er dus geen barst van dat je arts bent. Waarom lieg je tegen ons?

En daarbij: waarom zou je zo in paniek zijn, als je al jarenlang een relatie met deze vrouw hebt? Je hoort nu toch niet voor het eerst over haar ex?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft je vriendin gewoon een beetje overdreven om jou te pleasen...

Dat denk ik dus.
Alle reacties Link kopieren
En was je onder invloed van een of ander kalmeringsmiddel vannacht ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alles gelezen, maar begrijp ik het goed dat zij niet de schone schijn heeft opgehouden naar haar exman toe? Ze heeft niet "ik hou van jou" gezegd terwijl ze het niet meende en net gedaan alsof ze van de seks genoot?



Als ze dat wel deed, zou ik dat wel eng hebben gevonden. Dan liegt ze dus makkelijk om, bijvoorbeeld, de ander maar tevreden te houden en om het gewone leventje door te laten gaan.



Wat de precieze reden is waarom ze is gebleven, weet alleen zij. Er zijn tig mensen die in slechte relaties blijven, ook al worden ze met grote regelmaat door hun partner in elkaar geslagen! Voor de buitenwereld is het onbegrijpelijk dat iemand dan niet vertrekt. Misschien wist ze niet beter of vond ze dat ze niet moest zeuren want ieder huisje heeft zijn kruisje?



En misschien was het leven met haar ex zo slecht nog niet, maar was de band niet sterk genoeg voor haar om echt gelukkig te zijn.





Een risico van een relatie aangaan met iemand die nog in een ongelukkige relatie zit of er net uitkomt, is dat zo iemand zich aan de eerste de beste persoon vastklampt die haar/hem wil 'redden'. Om de redder te behouden, wordt dan een heleboel beloofd en gezegd. Of het allemaal waar is, is maar afwachten... Ik gok dat dit ook jouw twijfels zijn?



Doe het gewoon rustig aan. Zorg dat zij haar eigen leven weer opbouwt (met aanmoediging van jou, ze moet het uiteindelijk zelf doen) en niet voor haar geluk afhankelijk is van jou. Leer elkaar echt kennen. Wie weet is dit wél een echte liefde en beseft ze nu pas hoe een relatie hoort te zijn. Het zou jammer zijn als je dat weggooit omdat je haar keuzes in het verleden niet kan accepteren.
Alle reacties Link kopieren
p
Alle reacties Link kopieren
Of TO arts is of niet kan ik niet weten, maar ik ken wel een bevriende huisarts wiens spelling en grammatica nog beroerder is. Dus het is niet uitgesloten.
Alle reacties Link kopieren
Stumpertjes...



Een relatie hoort je blij te maken



sommige mensen kiezen voor drama!



Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven