sex tegen wil, relatie altijd getwijfeld ,niet houden van

17-09-2014 22:52 316 berichten
Alle reacties Link kopieren
j
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:20
Reden: Spijt
% gewijzigd
En, wat ga je nu doen?
Alle reacties Link kopieren
o
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg de indruk, dat je boos op ons bent.



Waarom?
Is waarschijnlijk beter voor je. Last van paniekaanvallen. Zoveel last van stress dat zelfs je gevoel voor grammatica weggelopen is.



Lijkt me geen leuke relatie.
Alle reacties Link kopieren
p
Waarom boos op jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Niet alles gelezen alleen de eerste blz.



Ik snap je vraag wel en gedachten:hoe kan iemand in een relatie blijven waar geen houden van is etc.



Ja ik snap dat ook niet.

Ik heb de boel opgebroken en ben gegaan.



Maar het schijnt dat anderen dat niet doen en in rare situaties dan belanden niet mijn kop of thee.



Maar ik ben een rechtlijnig mens die niet door angst zich laat weerhouden wellicht is dat het?????
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Maar verwarring waarom steekt dit nu ineens de kop op dat je gaat analyseren?



Je vertrouwt haar niet dan houd het toch op?



Heeft het me je vorige huwelijk te maken dat je heel erg voorzichtig bent en alles gaat wegen?



Mensen doen nu eenmaal dingen waar ze laten van zeggen jee dat ik dat niet zag of wat stom dat ik daar in meeging etc.



Zul je zelf ook hebben in je vorige huwelijk dat je terug kijkt van heee dat was dom had ik kunnen weten etc.



Dat is ouder worden en ervaren en van leren voor de toekomst.



Wees blij dat je beide een mooie nieuwe kans op een mooie liefde hebben

Dat is toch wat telt?



Ja en verwaarloosd opgroeien ook al ben je arts kan je verkeerde keuzes maken uit niet ontwikkelde stukjes die je later pas weet te bereiken en ernaar te gaan leven.

Intelligentie uit een boekje is anders als mens zelf ontwikkeld zijn.



En ja dat stadium had ze waarschijnlijk dan pas na 14 jr huwelijk.



Ze heeft er wel naar gehandeld mag je ook trots op zijn.



Enne die kinderwens zou ik dan maar laten als het allemaal zo lastig is.
Wauw, dit topic is er vannacht niet duidelijker op geworden. TO, wat heeft ze gezegd?
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsmarge schreef op 18 september 2014 @ 10:35:

Toch maar ff gelezen .!

Ik blijf bij RENNEN.!





Ze naait jou .!

Kan ex niet loslaten .!

Jou houd ze zoet met hij is slecht en ik wil geen contact .!

Maar als hij dan contact zoekt is hij welkom .!

En straks vraag jij je ook af;



Waarom bleef ik zolang in deze relatie zitten ondanks de vele signalen .!@ TO en mrsmarge: WAAROM elke keer die punten met uitroeptekens?!

I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
quote:md0110 schreef op 18 september 2014 @ 16:31:

[...]





@ TO en mrsmarge: WAAROM elke keer die punten met uitroeptekens?!

Zou mrsmarge geen geintje maken, denk je?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2014 @ 16:35:

[...]





Zou mrsmarge geen geintje maken, denk je?Zou het?
I'm a goal digger.
quote:md0110 schreef op 18 september 2014 @ 16:36:

[...]





Zou het?verwarring13 in "sex tegen wil, relatie altijd getwijfel..."
Alle reacties Link kopieren
quote:md0110 schreef op 18 september 2014 @ 16:36:

[...]





Zou het?Dan loep je haar eens om te kijken of ze dit altijd doet, of alleen op dit topic.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wees blij dat de relatie over is. Dit kon niet langer goed gaan.

Als je altijd maar in het verleden blijft hangen......
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2014 @ 16:38:

[...]





Dan loep je haar eens om te kijken of ze dit altijd doet, of alleen op dit topic.Geloof je heus wel hoor. Sjongejonge
I'm a goal digger.
Jeetje wat een raar topic, met een vreemde to, maar eerlijk gezegd ook wel vreemde reacties.



Ten eerste worden aan to juist die vragen gesteld, waarvan hij zelf graag het antwoord wil ("waarom is ze lang bij die vent gebleven?" etc.). Dat maakt het allemaal niet duidelijker voor onze verwarde dokter.



Daarnaast is het toch niet zo moeilijk te geloven (is niet hetzelfde als begrijpen) dat iemand zo lang in een slechte relatie blijft?! Het forum staat vol met voorbeelden. Ik begrijp werkelijk niet waarom de vriendin van to niet vertrouwd wordt omdat zij niet eerder is vertrokken bij haar ex.



Het begrijpen is een tweede en dat is ook niet gemakkelijk, waarschijnlijk ook niet voor de vriendin van to. Er is een tijdje terug een topic geweest over waarom mensen over hun grenzen laten gaan (en volgens is mij is daar ook sprake van wanneer je seks hebt zonder daar echt achter te staan). Misschien dat je daar wat wijzer van wordt, to. Ik heb er niet voor gestudeerd, maar ik denk dat het veel te maken heeft met een bepaald (laag) zelfbeeld en weinig zelfvertrouwen hebben.



Hoewel ik wel begrijp waarom to zich vragen stelt, lijkt het mij niet verstandig dat hij zijn vriendin daarmee bestookt. Zij zal zichzelf waarschijnlijk hetzelfde afvragen en ermee worstelen waarom ze dit allemaal zolang heeft toegestaan. Ik kan mij voorstellen dat zij zichzelf behoorlijk wat verwijten maakt en het lijkt mij dan niet echt helpen dat je door nieuwe partner (je steun en toeverlaat) wordt bestookt met vragen die je zelf ook niet kunt beantwoorden.



To, mijn advies is om dit niet te rationeel te benaderen (rationeel is het ook niet te verklaren) en je partner te steunen en vertrouwen te geven. Sterkte.



Trouwens, waar komt jouw stress vandaan? Komt doordat jullie relatie stroef verloopt of heb je het bijvoorbeeld druk op het werk en betrek je deze stress op je relatie?
Alle reacties Link kopieren
k
Alle reacties Link kopieren
Nu snap ik het!

Tja, niet zo moeilijk hoor, gewoon een erg egoistische vrouw, die alleen aan haar zelf denkt, verdraaid de dingen allemaal he?

.

Maar je hebt het dus kapot gemaakt he..?

Ze is weg gelopen, weg gegaan..?

dat is dan heel fijn voor jou, ben jij even blij dat je van zo,n iemand af bent.

Ze nam jou om van hem af te komen, dat jij dan voor haar zorgt. tegelijkertijd hou ze nog een slag om de arm..ook nog beetje bij hem in de buurt te blijven.

Ik voel aan je dat jij nooit aan haar .ik hou van jou, zou kunnen zeggen.

.

Dan weet je wat jou te doen staat.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Dus omdat zij halve waarheden vertelt begin jij te twijfelen. Waarna zij boos wordt omdat je twijfelt? Heeft ze dan toch mooi aan zichzelf te danken.
Wees blij dat je er vanaf bent, zij heeft jou gebruikt om aan haar relatie te ontsnappen, misschien denkt ze niet anders te kunnen, maar die heeft problemen zat, voor een prille relatie moet je dat niet willen.......

Die is dus in staat jaren lang te liegen over zeer essentiële zaken, zoals in een huwelijk blijven zitten met iemand van wie ze niet houdt, of waarin ze niet haar verlangens kan uiten, als iemand dat zo lang volhoudt, hou kun jij er dan op vertrouwen dat zij bij jou wel aangeeft wat ze echt wil? of wat ze voor je voelt?

Ik denk dat zij beter professionele hulp kan gaan zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Je (ex) vriendin staat blijkbaar niet zo in contact met haar gevoel. Dat kan en hoeft geen probleem te zijn.



Jij vindt dat blijkbaar niet acceptabel, je krijgt er stress van.



Dan zijn jullie geen match.



Jammer, maar het gaat om persoonlijkheidskenmerken en ook al kun je wat aanpassingen maken zijn die redelijk onveranderlijk.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
i
Alle reacties Link kopieren
l

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven