sex tegen wil, relatie altijd getwijfeld ,niet houden van

17-09-2014 22:52 316 berichten
Alle reacties Link kopieren
j
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:20
Reden: Spijt
% gewijzigd
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:05:

Haar ex wil haar terug. Zij wil dit niet. ! Zij wil geen contact met hem maar geeft aan hem aan dat contact mogelijk is



Ik snap er echt niets van. !Ik ook niet! Kun je hier eens een normale zin van maken aub?
Alle reacties Link kopieren
j
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:28
Reden: spijt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misschien is zij wel heel bang voor hem ?
Vertrouw haar en wees lief voor haar.

Dat verdient ze.

Al het andere waar je over zit te piekeren is niet belangrijk.

We hebben allemaal zo onze "what was i thinking?" exen. Dat zegt helemaal niks over haar gevoel voor jou.
Volgens mij wil ze wel contact, maar wil ze niet dat jij dit weet .
Alle reacties Link kopieren
g
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:28
Reden: spijt
% gewijzigd
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:21:

Als zij contact wil is dat voor mij geen probleem heb ik met haar besproken. Al zij het wil is het prima.



Waarom dan zo ingewikkeld.Dat moet je aan haar vragen.
Alle reacties Link kopieren
k
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:29
Reden: spijt
% gewijzigd
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:05:

Ik vind het lastig te snappen dat een vrouw een langdurige relatie onderhoud met iemand zonder van deze persoon te houden. !



Wat zegt ze hier zelf over dan? Bleef ze uit angst, omdat ze een belofte had gedaan die ze niet wilde verbreken? Dat antwoord weet alleen zij.



Zij is hier zelf over begonnen omdat zij er last van heeft. !

Ik wil haar hiermee helpen maar dan doet zij ontwijkend. En verteld tegenstrijdigheden.



Niet doen, jij bent namelijk niet haar therapeut. Als ze er echt last van heeft moet ze hulp zoeken.



Haar ex wil haar terug. Zij wil dit niet. ! Zij wil geen contact met hem maar geeft aan hem aan dat contact mogelijk is



Ik snap er echt niets van. !Nee, daar snap ik ook geen bal van. Geen contact is geen contact.
Als je van haar houdt, wat maakt haar verleden dan uit? Waarom die drang om alles te weten? Is er soms iets wat je bang maakt/wat je niet vertrouwt?
Alle reacties Link kopieren
l
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:29
Reden: spijt
% gewijzigd
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:24:

Ik denk dat het iets over betrouwbaarheid in relatie zegt.

Heb het gevoel dat zij niet zegt wat zij echt wil.

Zij wil kinderen met mij maar moet dan volledig zeker zijn van haarHoe lang zijn jullie samen?
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:26:

Vraag alles aan haar leg ook uit wat het met mijn gevoel doet.

Zij doet ontwijkend

Haar vorige relatie heeft zij als traumatisch ervarenWaar is dit een reactie op? Je komt heel wazig over.
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:26:

Vraag alles aan haar leg ook uit wat het met mijn gevoel doet.

Zij doet ontwijkend

Haar vorige relatie heeft zij als traumatisch ervarenWaarom traumatisch? Sorry hoor, maar het klopt niets van het verhaal wat je hier opschrijft (wil je niet beschuldigen van liegen, maar dit verhaal snijdt geen hout).
Alle reacties Link kopieren
l
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:30
Reden: spijt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
k
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:30
Reden: spijt
% gewijzigd
Verwarring13, kun je zeggen dat je echt gelukkig bent? Want eerlijk gezegd word ik al moe van je verhaal. Zoveel drama en tegenstrijdigheden. Het is toch niet meer leuk op deze manier?
Alle reacties Link kopieren
l
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:31
Reden: spijt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niet met iemand af willen spreken kan toch betekenen dat het voor jou niet hoeft omdat je iemand niet mist, omdat je die gene niets - meer - hebt te vertellen, omdat het niets toevoegt, omdat je het zonde van je tijd vindt en je wel leukere dingen kan bedenken om te doen, maar dat het tegelijkertijd ook niet zo is dat je dood gaat van ellende als je wel met elkaar praat/ chat oid?



" ik wil niet strijken " . Is dat een " ik ga het uit principe nooit doen, punt, uit " of kan het " ik heb geen zin om te strijken " betekenen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom misbruikt voelen? Ze was er toch zelf bij?
Alle reacties Link kopieren
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:31:

Traumatisch omdat zij zich misbruikt voelde na seks Van die 2 seconden zonder penetratie?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, al 2 jaar samen? Ik dacht dat het pril was en dat dit over de onzekerheid in een nieuwe relatie ging. Wat een drama, vermoeiend hoor, alleen al om te lezen.
De sex had zij nooit zin in de man kon niet in haar komen en kwam na 1 of 2 seconden al klaar !



Deze zin vind ik zo raar! Als hij niet in haar kan komen, hoe kan hij dan klaarkomen? Ik ken geen mannen die spontaan klaarkomen, en al zeker niet 10 jaar lang.
Alle reacties Link kopieren
m
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:31
Reden: spijt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 00:36:

Misbruikt omdat zij de seks niet wilde maar vond dat zij het niet kon weigeren. Hij heeft nooit aandacht voor haar gehad ze verkrampte kon nooit klaarkomen was altijd stressGrote kans dat haar ex zich ook misbruikt voelt; tien jaar samen, nooit penetratie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven