single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Gisteren was een top feest. We waren er rond het middaguur en hebben geen druppel regen gezien. Gelukkig.

Ik vond de wedstrijd niet heel goed. De 1e helft was nog wel leuk en spannend met grote kansen voor beiden.

De 2e helft vond ik maar zo zo.

Veel slordigheden en fouten.

Wat goed van dat team van je knul. Ook fijn dat het goed gaat met zijn knie.

Dat is erg geruststellend lijkt me.

Mijn knulletje is ook weer gezellig thuis. We zijn lekker lui. Straks ook lekker mijn bed in.

Even een paar uurtjes slaap inhalen.

Morgen weer aan het werk, ik ben gelukkig niet zo druk. Bewust, zodat ik ook thuis ben mijn knul.
ja, jouw ventje heeft nog vakantie he. Jammer dat het weer nu steeds zo slecht is. Under the Dome is weer begonnen, gaaf!

Ik heb vanmiddag lekker een paar uurtjes opgenomen, had er zin in en nu kan het nog. Volgende week is er weer een collega met vakantie. Morgen ook nog functioneringsgesprek, altijd maar weer afwachten hoe dat verloopt met hem..
Hier viel het erg mee met het weer. Het was in ieder geval droog. Mijn knul heeft de hele dag zitten gamen. Volgens mij had hij het even nodig. Vanavond is zijn training ook weer begonnen.

Morgen wel vroeg op, naar de Ortho met zoonlief, zijn beugel zit los boven. Volgende week heeft hij een afspraak, maar die kon helaas niet vroeger. Dus morgen naar het inloop spreekuur en dan volgende week maar weer



Morgen moet C naar België, hij is dan weer eens een nacht weg. Dat is lang geleden.



Ik zit ook under THE dome te kijken ja. Vind het wel een beetje vreemde serie, maar ook heel spannend.
Ja, een beetje vreemd is het wel, maar wel superspannend en ik heb geen idee welke kant het op gaat. Lekker weer hoor, dat die programma's weer beginnen.

Ik heb mijn funct. gesprek opgeschoven, er zit nl ook altijd nog een collega bij, iemand van de staf (die veel van de werkinhoudelijke zaken weet, als wij problemen of vragen hebben qua werkinhoud, overleggen we dat altijd met hem) en hij was er vandaag niet, vandaar. Was gelukkig geen probleem en het zou opnieuw ingepland worden. Eigenlijk weet hij veel beter hoe wij functioneren dan de manager en ik vind het sowieso wel fijn om er een derde bij te hebben. Nog geen idee wanneer nu. Hoe was het bij de ortho? Wat zonde zeg, dat ze dan niet nu ook gelijk dat konden doen waar je volgende week voor moet gaan? Maar dat kost zeker te veel tijd..Morgen gaat het eindelijk weer eens echt lekker weer worden he! hehe. Ik hoop dat het even blijft duren. Sterkte vanavond/vannacht, haha
Alle reacties Link kopieren
Hahaha wow, jullie zijn een leuk stel zo!

Jullie hebben een eigen topic!
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Je bent van harte welkom hoor summernights.



Fijn dat je je gesprek kon verzetten Scarlet.

Ik had vandaag weer een eniverende teamvergadering bij het Dorpsteam. We moeten gaan kiezen in welk dorp we willen werken, elk dorp krijgt zijn eigen team. Maar hoe kan ik kiezen als ik nog niet weet of ik in januari nog een baan heb? Ik ben tenslotte gedetacheerd, dus als ik boventallig wordt verklaard valt er niks te kiezen.

Pffff alleen maar onduidelijkheid hier.



Morgen gezellig met mijn knul naar Utrecht om schoenen te kopen. Leuk, leuk
Heerlijk weer om in Utrecht rond te struinen! Geslaagd voor schoenen? Wat een wazig gedoe zeg, met je werk..Nog steeds niet meer duidelijkheid? Is het bij jullie eigenlijk ook zo dat het een bepaalde tijd van tevoren bekend moet zijn of je boventallig wordt?

Bij ons moet de aanzegging een bepaalde tijd voor de daadwerkelijke datum gedaan zijn (anders kun je daar geloof ik ook weer stappen tegen ondernemen). Het zou toch helemaal te gek zijn wanneer je bijv. in december te horen krijgt dat je in januari niet meer hoeft te komen..? Of zou dat wel kunnen? Bah zeg, vervelende toestand. Net het 2e kastje gekregen, maar ik had ondertussen natuurlijk allang gebeld en er is er nóg 1 onderweg. Pff, die zou dan eigenlijk vanavond komen. Gelukkig kon ik die vent van vanmiddag al zeggen dat die van vanavond niet hoeft door te gaan, dus die gaat gelijk weer retour.

En zo blijf je bezig.whoehaha!

Mijn knul was erg in zijn nopjes, er viel een vak uit wat hij vandaag 5 uur achter elkaar zou hebben, waardoor hij maar 1 uurtje naar school hoefde. De bofkont. Ik ga zo een grote pan groentensoep maken..zin in!
Hij is zeker geslaagd. We hebben er een gezellige middag van gemaakt. Broodje gegeten, beetje over de grachten gewandeld, al houd hij dat niet zo lang vol. Mooie schoenen gekocht en een agenda voor school.

Was leuk.

Tssss dat is ook wat, 5 uur uitval en dus maar 1 uur les. Daar had ik vroeger zo de balen van, meer reizen dan op school zitten.

Wij hadden nieuwe lampen besteld omdat C een cadeau bon van fonq had gekregen van zijn werk. Een soort bonus zeg maar. Gisteren werd de tafellamp en wijnrek geleverd. Van de vloerlamp hoorden we maar niks. Nu blijkt die helemaal niet verzonden te zijn. Gaan ze als het goed is alsnog doen.



Ik heb geen idee of er een termijn aan zit op het werk Scarlet. We zouden het half juli horen en dan zou het vanaf 1 januari ingaan. Dan start ook de nieuwe jeugdwet, dus ik ga er vanuit dat die datum gewoon blijft staan.
En vandaag had ie weer zo'n dag, vielen ook weer een aantal uren uit, omdat het rooster gewoon niet klopt (had de docent vorige week al aangegeven). Goed begin van het nieuwe jaar!

Ze hebben daar leuk spul he, bij Fonq? Leuk, zo'n bon. Jammer dat zo'n bestelling dan niet helemaal goed gaat, maar de vloerlamp komt dus nog als het goed is.

Toch is het een beetje raar hoe het gaat op je werk, half juli is al ruim voorbij en toch weten jullie nog niets..Vervelend hoor.

Ja, voor ons heeft dat ook nog wel wat gevolgen, de participatiewet, omdat de instroom in de Wajong ook helemaal gaat veranderen. Ook nog erg veel onduidelijkheid hoor, want de kennis zit nog grotendeels bij ons en niet bij de gemeenten. Hoe gaan ze dat doen? Gaan ze dan onze expertise inkopen, zoals ze nu ook als doen bij de Wet Werk en bijstand, niemand die het weet..heerlijk, dat soort dingen. :(

Het was een gekkenhuis vandaag, drukdrukdruk.

Nog 1 dagje doorbijten en dan weekend!!

Vaag, wordt PEC nou vanavond wel of niet uitgezonden door RTL 7? Op de guide van Ziggo staat dat PSV op tv komt, op internet staan verschillende berichten (PEC via fox), hmm, gewoon maar afwachten dus. Ik hoop het wel in elk geval! Ik heb niet zo'n zin om 12,50euro voor 1 wedstrijd neer te tellen nl...(dat kost het, als je 1 wedstrijd via FOX wilt kijken).
De lamp is vanmorgen als nog bezorgd. En hij is mooi! Ik ben er zo blij mee.

Het is zo'n grote met een gebogen stang die dan half over de bank hangt. Met een zwarte kap. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel, Hihi staat er een beetje vaag nu.

Ajax ook weer een zware loting voor de champions leage. Pfff weer Barcelona, psg, en zo'n vage club uit Cyprus,

Nou ja, we hebben in ieder geval kaarten voor de thuiswedstrijden. We gaan het weer meemaken.

Ik heb vandaag de schuur opgeruimd. Dat heeft C voor de vakantie gedaan, maar hij ruimt anders op als ik zal ik maar zeggen.

We kunnen in ieder geval weer lopen in de schuur en de fietsen passen er goed in.

Fijn is dat altijd.
haha ja hoor, ik weet precies wat je bedoelt! zo'n lamp is echt mooi. Fijn dat ie toch nog zo snel geleverd is. Goed bezig geweest zeg, de schuur opruimen, flinke klus.

Psv is eindelijk afgelopen, nu dan PEC. Jammer genoeg staan ze al achter. Winnen of minimaal 2-2. het zal niet meevallen.
He lekker..weekend! Mijn knul moet morgen honkballen in Groningen, gelukkig pas 's middags dus er hoeft niet (te) vroeg worden opgestaan. Ik heb nog een aantal huishoudelijke klusjes te doen, had daar vanmiddag geen zin meer in. Zijn kamer is nu eindelijk op orde, met de 2 nieuwe ladekastjes. Morgen nog even zijn kledingkast opnieuw inruimen (die hing nl half uit elkaar, heeft hij zelf weer goed gemaakt) en dan heeft ie echt een lekker hok

Zijn "man cave", zoals hij zei..En de woonkamer is nu (eindelijk!) helemaal van mij! (geen pc meer hier!) Dat ging niet zo lekker met PEC gisteren, jammer. Ik vond het ook geen lekkere wedstrijd om naar te kijken en heb veel gezapt met honkbal. Kijk jij weer naar the Voice? Ook hier weer switchen tussen Patty en the Voice. Ben dan toch weer benieuwd naar de deelnemers..
We hebben de voice gekeken ja. Die Patty Brard kan me echt niet boeien, daar kijk ik niet naar.

Ik vandaag wel al mijn huishoudelijke klussen gedaan. En bedden verschoont, hoef morgen alleen nog maar te strijken.

In oktober hebben we een thema feestje. Oom van C wordt 60 en er wordt een rock en roll feest georganiseerd. Vandaag ff een passende outfit besteld. Kan ook weer voor de carnaval komend jaar.

Wij gaan proberen om 25 november naar psg- Ajax te gaan. Hoop dat het lukt om kaarten te krijgen.

Ik ga dan met mijn beste vriend, gewoon met de auto. Leuk, heb er zin in, alleen kaartje nog.

Jammer van pec gisteren, maar ja eerlijk gezegd had ik ook wel verwacht dat Europees voetbal een tandje te hoog is voor ze. Met alle respect verder hoor.

Thuiswedstrijden ga ik sowieso met mijn knul, daar hebben we al kaarten voor ook.

Lekker weekend.

Volgende week begint de voetbal weer van zoonlief. Maandag en woensdag oefenwedstrijden en volgende week zaterdag voor de beker. Meteen aan de bak dus weer.
Ach, ik kijk Patty meer voor de hilariteit, zeg maar..

Ik zag dat PEC ook vandaag verloren heeft. Het is te veel voor ze, het is maar goed dat de EL nu klaar is, kunnen ze helemaal niet aan..Uit met de rust qua voetbal dus. Hier nog 3 wedstrijden en dan zit het seizoen er alweer op. Waar hij dus een groot deel van gemist heeft, helaas. Het is niet zo dat hij helemaal pijnvrij is, zeker na een wedstrijd niet, dus hij moet wel doorgaan met zijn oefeningen. Gisteren jammer genoeg gelijk gespeeld, vlgs mijn knul oneerlijk en brachten de tegenstanders toen ze eenmaal achter stonden spelers in die vlgs mijn knul bij de senioren speelden.

Coach had ook nog iets gezegd in de trant van dat mijn knul een soort stimulerende factor voor het team is. Fijn om te horen natuurlijk! Volgend jaar schijnt er een 2e herenteam te worden gemaakt waar dan de huidige junioren die oud genoeg zijn met een aantal heren uit het 1e in komen. Bij ons doen ze eigenlijk niet aan selectie. Ze moeten wel een 2e team maken, omdat er anders te veel spelers zijn en stoppen nu de jongeren in elk geval bij elkaar.

net de strijk klaar, gelukkig. Rundvlees staat op mmm, we gaan bietjes eten vandaag.
Hmm, lees net dat "onze" keeper naar "jullie" gaat..hahahaha, dat is wat! Maar ja, met Cillessen als 1e keeper denk ik niet dat Boer veel aan spelen zal toekomen.. maar ja, wel de wereld in!

En onze 2e keeper is geblesseerd, pff, dat is wel even erg jammer zeg..
Boer wilde als 2e keeper op de bank, dus hij weet waar hij aan begint. Jammer dat Vermeer naar Feyenoord gaat, maar ik gun het hem wel om aan keepen toe te komen. Ajax ook weer verloren. Het vertrek van blind zal nog wel even nadreunen in Amsterdam.

Mijn knul heeft vandaag mee gedaan aan een skate event hier in het dorp. Hij zou eigenlijk alleen kijken en helpen, maar heeft zich uiteindelijk vanmiddag opgegeven om mee te doen met zijn bmx. Stoere knul. Zonder te oefenen.

Jammer van de buien tussendoor, maar het was een leuke middag.

Morgen moet hij weer naar school, dan is het uit met de vakantie pret.

Wanneer start het honkbal seizoen dan weer, als ze nu bijna klaar zijn?

Hopelijk is je knul dan fit genoeg om weer het hele seizoen mee te doen.
Misschien vindt ie het ook wel lekker, om niet meer elke wedstrijd te moeten keepen..., gezien zijn leeftijd..Nou ja, we zullen m sowieso gaan missen! Ik las dat wij nu die andere keeper die Feijenoord heeft gehaald gaan huren (Hahn), wat een gegoochel allemaal! Wat stoer van je knul zeg! Ging het goed? Hoe is zijn eerste schooldag bevallen?

De competitie begint dan pas weer in april. Trainen stopt dan straks (als het te donker is om 's avonds te trainen, nog geen verlichting) ook en daar begint dan de zaaltraining na de jaarwisseling.

Hij heeft dus volop tijd om zijn knie rust te geven en wel de oefeningen te blijven doen. Nog 1 maandje, dan gaat de verhuizing op het werk toch echt plaatsvinden. Bah. We zien erg erg tegenop allemaal. Nu moeten we ook nog weer gaan nadenken over hoe we denken het te gaan doen straks, pff en we hebben het al zo druk door onderbezetting en vakanties. Zitten we echt op te wachten.(vooral omdat het bij ons altijd dezelfden zijn die dat soort dingen doen).
Heb jij nog gekeken naar Under the Dome? Ik blijf het superspannend vinden! Het gaat mooi weer worden he, heeerlijk.

Hier was het helaas de hele dag grijs, ik las dat het elders wel zonnig is geweest (bij jou misschien Dolphine?) Ik hoop dat het in elk geval zaterdag nog zulk lekker weer is, thuiswedstrijd voor mijn knul, dus zou wel lekker zijn. Net nieuwe slaghandschoenen besteld, hopelijk komen ze nog op tijd.
Wij hebben al een paar dagen super zonnig weer. Helaas weinig van kunnen genieten omdat het mega druk op het werk is. Maar vandaag lekker vrij. Nou ja vrij, heb mijn telefoon aan staan en net een mailtje gestuurd. Voor de vakantie hebben we een meisje met een angststoornis aangemeld op een school en er is nog steeds geen duidelijkheid of ze geplaatst kan worden en dat is killing voor haar. Ik heb daar dus net weer over gemaild en nu maar weer wachten. Anders ga ik morgen eens informeren bij de leerplichtambtenaar.

Vanmorgen al met mijn knul naar de ortho geweest. Volgende maand mag zijn plaatje er uit en krijgt hij boven ook slotjes. Hoera. Ik moet wel elke dag elastiekjes gaan vervangen, hij heeft zakjes meegekregen, jaja......

Hij is niet razend enthousiast over school, helaas. Ik hoop dat het hem lukt om de knop om te zetten, anders wordt het een lang jaar.

Maandag heb ik niet gekeken naar under the dome, zoonlief had een oefen wedstrijd, dus ik had de helft al gemist. Wel opgenomen, dus misschien ga is straks even kijken.

Spannend ja die verhuizing.

Hier neemt de spanning ook weer toe hoor. Waarschijnlijk volgende maand duidelijkheid over de boventalligheid en in november over de project status van het jeugdteam. ben heel benieuwd wat ze allemaal gaan besluiten.
En zo is er overal wel wat he, qua werk bedoel ik dan..

Ik probeer het ook een beetje langs me heen te laten gaan allemaal hoor en "gewoon" met plezier mijn werk te blijven doen, maar soms is het wel lastig (frustraties). Hier nu eindelijk ook mooi weer! Genieten he...Ik heb eventjes buiten gezeten, pff, echt heel warm in de zon, zalig. Ik zou die aflevering nog wel gaan kijken als ik jou was (als je het tenminste een beetje wilt blijven volgen..), hahaha.

Wat een gedoe zeg, met die beugel? Elke dag die elastiekjes vervangen..heb je al enig idee voor hoe lang dat zal zijn?

Helaas worden zijn slaghandschoenen pas volgende week dinsdag verzonden, ivm vakantie. Dat is wel een nadeel met honkbal, de gewone sportwinkels verkopen bijna geen honkbalspullen, dat moet je allemaal online doen..Nou ja, niets aan te doen. Ik ga zo vis in zo'n braadstoomzak eten, pangafilet heb ik daarvoor gekocht en verse worteltjes..lekkerrrr!
Decatlon heeft wel honkbal spullen. Daar verkopen ze alles!

Die elastiekjes is totdat hij zijn slotjes krijgt boven. Dat is 6 oktober. Hij moet die 12 uur per dag in om te zorgen dat zijn kiezen beter op elkaar aansluiten.

Straks ben ik er ervaren in joh.

Mijn knul is nu trainen. Die heeft net al gegeten. Ik wacht even op C en dan gaan we ook eten.

Ik zit op werkgebied momenteel toch liever in jouw situatie. Voor het zelfde geld heb ik volgende maand geen baan meer... Dan liever een verhuizing.

Heb ik natuurlijk ook al min of meer meegemaakt. Officieel heb ik geen kantoor, werk ik vanuit huis, maar dan zie je maar weinig collega's. Dus af en toe ga ik een ochtendje op mijn oude kantoor zitten.
Pfoe ja Dolphine, liever een verhuizing dan de onzekerheid over het wel of niet hebben van een baan. Rotperiode voor je.

Declatlon ken ik niet, hier zit ie in elk geval niet.,

Geen goed begin van Nederland onder Hiddink he..pfoe, dat ging wel heel erg rap ineens. Hopelijk volgende week met de kwalificatie beter. Ben benieuwd of ze er nog iets van kunnen maken in de 2e helft. Had je nog gehoord over die liquidatie hier gisteren? Pff, niet te geloven zeg, het gaat hier steeds meer op een "grote" stad lijken. Ik ben wel benieuwd wat er achter zit. Ik kende de man trouwens niet, ook niet van verhalen oid.

Ik zou dat ook wel missen, wanneer ik uit huis zou werken, het contact met de collega's. Ik kan me voorstellen dat je af en toe dan even naar kantoor gaat, anders groei je helemaal zo uit elkaar (en hoor je weinig nieuwtjes), Gelukkig weer bijna weekend!
Ik heb het gehoord ja, 't is toch wat in Zwolle. Moest gelijk aan je denken.

Was het dicht in de buurt bij jou?

Wij hebben geen voetbal gekeken, zoonlief wilde expeditie robinson zien. Ach ja, ook leuk.

11 september is er een bijeenkomst over de toekomst van ambulant bij mijn huidige werkgever. Daar ga ik dan toch maar weer even naar toe.

Gisteren ben ik bloed wezen geven, maar het sporten ging vanmorgen niet zo goed daardoor. Normaal is bloedgeven op maandag, dan heb ik nergens last van. Nu wel, dus waarschijnlijk toch te weinig kunnen herstellen.

Ook niet zo'n goede nacht gehad. C is druk op het werk en daardoor 's nachts erg onrustig. Daar heb ik last van. Hele verhalen heeft hij ' s nachts.

Zoonlief heeft morgen zijn 1e officiële wedstrijd van dit seizoen. Voor de beker. Om 8:15 verzamelen.

Aansluitend kantine dienst. Ja hoor.. Het seizoen is weer begonnen.?
Oh hoera, wat een lekker begin van je weekend..vroeg op én kantinedienst..Ben je er dan ook vanaf voor dit seizoen?

O jee, dus C. praat in zijn slaap wanneer hij onrustig is..?

haha, misschien hoor je zo nog es wat..nee, lijkt mij erg vervelend, daardoor slaap jij ook slecht. Het was niet heel dichtbij, wel in een aangrenzende wijk. Ik geloof niet dat ze al iets opgeschoten zijn.

Maar dat van die flat in Diemen is ook verschrikkelijk, tjeez, je schrikt je toch helemaal rot zeg.. 2 doden, bah. Ben je ook "gewoon" je werk aan het doen. Robinson wilde ik eigenlijk ook gaan kijken dit seizoen, helemaal vergeten verder gisteren.

Morgen hier ook weer eens een thuiswedstrijd. Leuk.

Hopelijk winnen ze en zijn ze verlost van de gehate (eigenlijk onterechte, hihi) laatste plek..
Ben je de kantinedienst goed doorgekomen Dolphine?

Nog een paar jaar, dat kan je knul het ook zelf..haha.

Die van mij heeft volgende week zondag kantinedienst.

Ze hebben gewonnen gisteren en zijn inderdaad verlost van de laatste plek, haha. Met wat geluk kunnen ze geloof ik zelfs nog 3e worden. toch wel typisch, dat ze geen wedstrijd meer verloren hebben sinds mijn knul weer meespeelt..hihi.

Blijkbaar blijft hij toch nog een jaar junior (is t/m 21), tenzij ze m mee persé mee willen hebben. Hij vindt het helemaal niet erg, nog een jaar, omdat ze dan volgend jaar, ook met de nieuwe instroom vanuit de aspiranten, een grote kans op het kampioenschap hebben, gezien de spelers. Toch heeft hij na een wedstrijd nog steeds wat last van zijn knie. Gisteren had ie een of andere actie, waardoor hij juist last had van zijn ándere knie, waar hij sowieso altijd al een knieband om heeft..pff, echt zijn zwakke plek hoor, die knieën. Hopelijk zijn die sterk genoeg om gewoon de volledige wintertraining mee te doen. Op dit moment krijgt hij echt niet genoeg beweging, buiten de wedstrijden om dan en aangezien hij op mij lijkt moet hij echt oppassen dat ie niet in de breedte gaat groeien. Dus de snoeperij en snaaierij gaat hier weer in de ban, is ook beter voor mij, kom ik niet in de verleiding. Bah.

Ik zag op fb dat je knul gewonnen heeft met het nieuwe (toch?) team, top! Het zonnetje schijnt hier, gisteren was het raar weer, helemaal grijs maar toch best warm, beetje klef. Nog een paar wasjes te doen en natuurlijk strijken..Iets te vroeg op posten gedrukt, ik was nog niet klaar, haha.

Ik had L. nog gebeld, om te vragen waar ie was, misschien wel leuk als ie ook es naar zijn zoon zou komen kijken? Hij was in de stad, maar moest nog dit en moest nog dat..pfff, dan heb ik het alweer helemaal gehad he..Wat een belangstelling weer. Waarom probeer ik het eigenlijk nog? (dat ie wat meer belangstelling voor zijn zoon moet tonen, bedoel ik dan he..) Sukkel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven