single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Whaa, Zwolle in de finale!! Dolphine, nu nog ff ervoor zorgen dat Ajax morgen wint, dan tegen elkaar! En als Ajax dan ook nog even landskampioen wordt, gaan we nog Europa in ook!! Hoeven ze niet eens de KNVB beker voor te winnen...hahaha, niet te geloven!
Goed gedaan Zwolle

Ze draaien sowieso een super goed seizoen natuurlijk.

Alleen Europa?? Ik denk dat dat toch een stapje te hoog is. Maar goed wie weet.

Ik gelukkig vandaag een redelijk rustige dag. Vanmorgen vergadering met alleen ons eigen team, en daarna werkbegeleiding gehad. Ik heb even lekker kunnen spuien en merk dan toch wel dat het me allemaal een beetje te veel is. Alle spanningen op het werk, de onzekerheid wat er met ons gaat gebeuren maar ook het werken op 3 verschillende lokaties, in 3 verschillende teams, breekt me een beetje op. Tel daarbij de spanningen van thuis, een kind dat zo dwars en druk is en een man met de beste bedoelingen, maar die geen idee heeft wat te doen en daardoor net het verkeerde doet, waardoor alles op mijn bordje komt.

Ik trok het vanmorgen even niet meer, maar heb alles kunnen delen in mijn team en dat geeft toch weer een beetje rust.

Ondertussen gaan we gewoon verder en pakken we de draad maar weer op.

Als het goed is heeft mijn knul vandaag zijn rapport, ik ben benieuwd hoe hij er nu voor staat.

Verder komt het verkeersexamen er voor hem aan, waarvoor hij thuis toch wel moet oefenen, zijn boekbespreking komt er aan, kortom, werk aan de winkel!



Ik kijk ook uit naar het weekend scarlet. Zoonlief gaat een weekendje extra naar zijn vader, omdat volgend weekend pleegzoon hier is. Dus ik hoop echt even bij te kunnen tanken en te genieten van het mooie weer.
Ja, de vooruitzichten zijn echt lekker he! Heerlijk hoor.

Geen wonder dat het je soms te veel is Dolphine, het is ook nogal niet wat wat er op je bordje ligt. Fijn dat je in elk geval erover hebt kunnen praten en dat er begrip is, tenminste, dat neem ik aan.

Hoe was het rapport? Spannende én drukke tijden dus, waarbij je weer extra alert moet zijn en in de gaten moet houden dat je knul aan het (huis)werk is. Zo'n weekendje zónder is dan wel even lekker denk ik..:)

Whaaaa, ik denk ook dat ze niet klaar zijn voor Europa hoor. Maar gewoon het idee alleen al, dat de kans er is dat het gaat gebeuren, wie had dat nou kunnen denken? Dat alleen is eigenlijk te gek.

Hopen dat Ajax wint vanavond, dan heeft Zwolle de meeste kans denk ik. Niet dat ze dan de finale zomaar gaan winnen, haha, maar dat andere scenario, dat Ajax landskampioen wordt en Zwolle om die reden dan Europa in gaat. Want winnen van AZ is ook moeilijk en als ze dan verliezen hebben ze niets.

Mijn knul zou vandaag de laatste fysio hebben, maar hij moest eerder op school zijn en heeft fysio moeten afbellen. Is dus weer een week uitgesteld. Ach, zo rekt hij het toch een beetje

En nu maar braaf zijn oefeningen blijven doen.

Ik denk dat jij straks ook wel gaat kijken? Haha, hup Ajax hup!
WEEKEND!! Lekker genieten van het mooie weer!

Vanmiddag naar de kapper geweest, helemaal happy weer.

Hoe was het intake gesprek?

Haha, 20 april is de dag he! Ik ben blij dat Ajax gisteren heeft gewonnen

Komende dinsdag hebben we overleg met de managers over de plannen die ze met ons hebben. Brr, krijg er de kriebels van.

Het meest bang zijn we voor een verplaatsing dus zijn mijn collega en ik vandaag aan het lobbyen geweest bij de artsen en arbeidsdeskundigen en overige collega's, die het gelukkig allemaal net zo onpraktisch zouden vinden als wij, wanneer we uit elkaar zouden moeten en een aantal van hen willen het overleg ook bijwonen. Da's alleen maar goed. Vooral de mening van de artsen telt bij ons management altijd heel erg zwaar.

Behoorlijk spannend dus. En behalve dat eventuele verplaatsen zal er op het werkvlak ook iets gaan veranderen, dus je begrijpt, het houdt de gemoederen behoorlijk bezig..Maar eerst genieten van een heerlijk zonnig weekend!
Ja weekend, ik ben er wel heel erg aan toe deze keer. Mijn knul is naar een feestje, die verwacht ik ieder moment thuis. Die zal wel gesloopt zijn, hij is disco zwemmen! Helemaal leuk dus.

Intake gesprek was positief, ze willen opnieuw een IQ test bij hem doen. Dat is voor hem fijn, omdat hij bij de vorige test zo laag uitkwam en zij en wij inschatten dat er veel meer inzit. Daarnaast wil ze met hem werken aan zijn zelfbeeld.

Ook moet waarschijnlijk zijn medicatie opgehoogd worden, of overstappen op concerta, dan hoeft hij nog maar 1x per dag een pil. Dat wil hij zelfs het liefst, maar dat moet natuurlijk wel in overleg met de kinderarts. Dus die ga ik maandag even bellen. Hij slikt nu ritaline, wat 4 uur werkt. Concerta werkt 12 uur. Dat is een groot verschil natuurlijk. Het belangrijkste is dat hij weer lekker in zijn vel zit en get. Laatste jaar basisschool goed door komt.

Ik heb dinsdag een gesprek op school, om te kijken hoe hij zijn Cito toetsen beter kan maken. Nu sluit voor hem de lesstof niet voldoende aan op de cito's en dat is ook frustrerend natuurlijk.



Mijn knul komt net binnen. Hij heeft een leuk feestje gehad en heeft nu honger, natuurlijk ?.

Haha, ik ben blij dat we gegaan zijn vanmiddag, en ik hoop dat we weer even een positieve boost krijgen.



Voor jou volgt een spannende week dus. Vervelend die onzekerheid.
Ha fijn zeg, dat je zo'n goed gevoel aan de intake hebt overgehouden. Het zou fijn zijn als hij kan overstappen op Concerta. Wordt dat wel net zo vergoed als Ritaline? Veel fijner natuurlijk, als ie nog maar 1 pil hoeft. Willen ze de nieuwe IQ test al snel doen?

Wat een heerlijk weertje he! Vanmorgen het balkon goed geschrobd, is weer netjes. Ik heb alleen nog geen nieuwe plantjes, ik vind het eigenlijk nog wat te vroeg. Lekker buiten gezeten en morgen nog zo'n dag he. Volgende week ook nog trouwens, maar ja, dan zijn we weer aan het werk..Ja, die onzekerheid is vervelend. Maar ook dat we nu weten dat er een door hen bedacht plan ligt wat we te horen krijgen dinsdag. Zolang je niets hoorde viel het nog wel mee. Nu we weten dat er een beslissing is genomen is het eigenlijk pas "eng".
Waarschijnlijk wordt die andere medicatie niet vergoed door de zorgverzekeraar, maar als mijn knul er echt baat bij heeft dan moet het toch maar. Gelukkig zit ik in de positie dat het financieel kan. Op mijn werk zie ik kinderen die door geldgebrek niet de juiste medicatie krijgen. Vreselijk!



Wat een heerlijke dag vandaag he. Heb je er nog van kunnen genieten? Ik ben natuurlijk naar Ajax geweest met mijn broer. We zouden gaan bbq-en daarna. Hebben we ook gedaan, maar er kwam spontaan nog een vriend van me mee met zijn vriendin. Erg gezellig dus.

Morgen weer zo'n dag qua weer he! Alleen jammer dat er dan weer gewerkt moet worden.

Ik ga maar voor je duimen komende week. Hopen op goed nieuws.
Jaaa, heerlijk he, dit weer! Alleen was hier gisteren echt behoorlijk wat bewolking, dat was wel een beetje jammer..Vandaag ook nog heel lang, tot vanmiddag een uur or half 4, toen kwam eindelijk een vaag zonnetje te voorschijn.. Maar ik klaag niet hoor, zo lekker dit.

Gezellig, jij alweer gebbqued. Dat is het echte zomer/lente gevoel.

Gelukkig zeg, dat jullie je die medicatie wel zouden kunnen veroorloven. Maar het is eigenlijk toch te gek voor woorden, dat er mensen zijn die dat gewoon niet kunnen betalen. Ik heb toch echt het idee dat dit soort dingen vroeger, toen er nog een "gewoon" ziekenfonds was, niet voorkwamen. Maar nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik toen eigenlijk te jong was om me daar echt in te verdiepen. Zou best kunnen dat toen ook al bepaalde medicijnen via het ziekenfonds niet voor vergoeding in aanmerking kwamen. Maar triest blijft het. Iedereen heeft toch recht op de beste zorg, ongeacht inkomen/afkomst etc..

Morgen is DE dag. Brrr. Wij hadden liever van te voren de plannen gehoord, zodat we er een nachtje over hadden kunnen slapen en dan erover praten. Helaas, we hebben er nog om gevraagd, maar nee. Morgen dus pas..
Hmm, heel veel sterkte morgen, ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt morgen.

Als het meegedeeld wordt, valt er dan nog over te praten, of moeten jullie dat dan accepteren?



Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld om een telefonisch consult met de kinderarts af te spreken. 6 mei zou hier plek voor zijn, voor een telefonisch consult???? Belachelijk

Ik heb aangegeven dat ik zolang niet kan wachten.....

Nu wordt ik uiteindelijk 9 april gebeld door hem.



Morgen even naar school voor gesprek en de lijsten inleveren, zodat de juf en de meester deze kunnen invullen.
We zijn niet blij. Ook al hebben een aantal van ons het werk gekregen waarvoor gekozen is (zoals ik, ik blijf doen wat ik nu doe), heel naaste collega's van mij hebben juist datgene gekregen wat ze niet wilden. Ook worden wij als teampje van 4 (laatste tijd 5) uit elkaar gehaald, wat wij natuurlijk ook helemaal niet leuk vinden.

1 van mijn collega's en ik moeten verkassen, wel een stukje verderop, maar gelukkig niet helemaal uit zicht. Nou ja, kortom zijn er keuzes gemaakt die wij niet snappen, zijn ze helemaal voorbij gegaan aan ons voorstel en zijn we ons nu aan het bezinnen op stappen. We hebben nog tijd om er op te schieten, maar misschien ken je dat, het lijkt alsof we nog iets in te brengen hebben, maar uit de opstelling en reacties van het management tijdens het overleg bleek gewoon heel duidelijk dat zij vinden dat wij niet moeten zeuren en dat dit het gewoon is.

Ze zijn gewoon niet eerlijk. Zij willen deze veranderingen omdat wij al team heel goed draaien, maar het andere team niet. Door de boel uit elkaar te halen hopen ze dat wij, de sterken, de zwakkeren omhoog trekken. Hetzelfde verhaaltje als tijdens elk functioneringsgesprek dus. Met het gevaar natuurlijk dat in plaats van de zwakkeren omhoog, wij natuurlijk ook mee naar beneden gezogen kunnen worden, door frustraties, ongemotiveerde collega's etc. Wat een gezeik zeg.



Wat idioot, dat je zo lang zou moeten wachten op een telefonisch consult..Goed dat je je poot stijf hebt gehouden.
Kun je nog iets via de OR of de vakbond Scarlet? Ik zou in ieder geval de OR eens laten kijken of ze dit wel kunnen maken op deze manier. Jammer dat het zo moet he en dat er weer eens voorbij gegaan wordt aan de mensen die het werk moeten doen.



Gesprek op school was ook positief. Ze zijn in ieder geval voor een nieuwe IQ test en ook aan het verhogen van de medicatie. Ook zagen ze wel een positieve lijn de afgelopen 3 weken. Zoonlief lijkt weer wat meer gemotiveerd en doet beter zijn best. Dat is fijn om te horen.

Zijn Cito scores kunnen ze niet zo veel aan veranderen, ze denken dat het een combinatie is van de vraagstelling en de zenuwen. Dat de psycholoog dus naar zijn zelfbeeld wil kijken is ook positief.

De verwachting van school is ook dat met verhoging/ andere medicatie dit verbetering moet geven hierin.



We wachten wederom af dus
Fijn, dat school ook meedenkt op een positieve manier.

Jammer, dat je dan nu weer moet afwachten he, maar in ieder geval is het "in beweging". (haha).

Vanmorgen was onze manager speciaal even gekomen om te vragen hoe het met ons ging. Het valt ons in elk geval mee dat hij dus wel in de gaten had hoe wij ons voelen onder het hele gebeuren. Niet dat hij ons ook maar enigszins tegemoet komt, helaas. Het ergst vinden wij eigenlijk nog dat wij uit elkaar gehaald worden. Wij werken al zoveel jaren samen, delen lief en leed en kunnen op elkaar vertrouwen (wanneer een collega overloopt qua werk zal er altijd iemand bijspringen) Klinkt heel mutserig misschien, maar het ís nu eenmaal zo. We zullen alles in het werk stellen om te proberen bij elkaar te blijven. Dit zijn dingetjes waar een OR of OC ook niet veel in kan betekenen, denk ik..Maar dingen zoals taakuitholling, dat natuurlijk weer wel. Dus ook dat traject gaan we zeker onderzoeken.

En het werd wederom duidelijk, hij zei het zelfs letterlijk, men wil dat elk team zo werkt zoals wij. Dus de boel op de schop. Hij kan niet verwachten dat wij 18 mensen op sleeptouw nemen, dat is toch te gek voor woorden. Wel erg vermoeiend dit hoor en het werk staat momenteel op een laag pitje, want dit houd de gemoederen zo bezig..Bah. Wat een onrust.

AARGH, mijn knul heeft sap op zijn (dure, nieuwe, voor school) laptop geknoeid en nu doet het toetsenbord het niet meer. Wat een ramp zeg, omdat ie m dus nodig heeft voor school. Nu is ie wel verzekerd en zaterdag wordt ie opgehaald voor reparatie, maar hij kan m zo maar 2 weken kwijt zijn. Kl*te. Ook superstom natuurlijk van m, dat sowieso, maar balen dit hoor. Ik hoop maar dat school het een beetje snapt. Maandag moet ie een game inleveren, dat kan ie nog af maken voor dat ding opgehaald wordt, maar daarna...Die laptop is zo geavanceerd, programma's die daar op staan draaien niet op mijn laptop of op zijn pc. Het gaat fijn allemaal....:(

Maar....het weer is super he! Wat een heerlijk middagje was het.

Ondanks al het gezeik toch nog wel lekker relaxed buiten gezeten, dat viel me eigenlijk nog mee..
Ik vind eigenlijk dat school wat meer kan meedenken in de manier van les geven enzo. Er zijn meer kinderen met tegenvallende Cito resultaten. Dus misschien moeten ze eens naar de leesmethodes kijken ofzo.



Wel balen op je werk, maar ik denk dat het geen kwaad kan om de OR in te schakelen. Met name om de redenen die ze geven om jullie uit elkaar te halen. Bizar gewoon.



Ik had een rustig dagje vandaag. Lekker gesport en boodschappen enzo gedaan, maar wel bewust de laptop en werktelefoon uit gelaten vandaag.

Heerlijk de was buiten opgehangen en zelf ook nog een poosje in de zon gezeten.
Hoe was het vandaag op het werk scarlet?

Was het een beetje te doen, of hing er een rot sfeer?

Bij mij was het zeer rustig, ik bijna de hele dag alleen op kantoor gezeten, geen collega gezien vandaag.

Mijn eerste huisbezoek werd afgebeld dus dat gaf mooi de gelegenheid om wat administratie bij te werken.

Verder wel lekker gewerkt en veel kunnen doen.



Pff zoonlief is nu met C met rekenen bezig. Breuken.... Ik snap er zelf helemaal niks van, ben blij dat C het snapt, al doet zoonlief wel erg eigenwijs hoor.
Later op de dag ging het wel, maar 's morgens..je komt niet aan gewoon werken toe omdat er elke x wel weer iemand komt praten en ideeen uitwisselen. Gisteren is het verhaal op papier gekomen (laat in de midag) en er stond bij dat we tot vrijdag hadden om opmerking te maken. Terwijl er in het overleg afgelopen dinsdag was gezegd dat we anderhalve week de tijd hadden. Wij hebben dus manager een mail gestuurd dat wij nu niet reageren en dat hij volgende week een reactie van ons krijgt. Je ziet het management nu ook niet (ze kijken wel uit), het voelt echt als een "wij" tegen "zij". Er is gewoon zoveel boosheid bij ons en het voelt als 1 groot onrecht. Want nu blijkt dat die andere club, daar waar het dus niet draait, gewoon zijn ding kan blijven doen en wij, daar waar het loopt als een trein, daar moet de hele boel op de kop. Voor de zoveelste x de omgekeerde wereld. We gaan nu eerst volgende week onze reacties op papier naar management sturen en mocht dat niets uithalen, dan toch verder kijken waar we hulp of steun kunnen halen. En dat gevoel van onrecht vreet zoveel energie..bah.

Saaie boel bij jou op kantoor dus, maar dan kun je vaak wel lekker doorwerken he..

Fijn dat C. breuken snapt! Tenminste een "naar" klusje wat je aan hem kunt overlaten..haha
Het was een productief dagje vandaag.

Gesport, boodschappen gedaan,was opgehangen, bedden verschoont, badkamer gesopt. Morgen alleen nog even stofzuigen en dan is het lekker klaar voor het weekend.

Ook nog 2 huisbezoeken gehad vanmiddag, mijn paspoort opgehaald en naar de bieb geweest voor mijn knul.

Ik zeg goed bezig....... hahaha



Ook nog een beetje gewerkt vandaag, ben bezig om voor 2 broertjes een weekje vakantie aan te vragen via een fonds.

Voor hun zusje zwemles, en zo blijf je bezig he.



Nu lekker weekend houden. Mijn pleegzoon is net gebracht, gezellig dus.
Pfoe, jij was zeker goed bezig zeg! Wat een energie!

Fijn, hoef je nu niet meer zoveel te doen en lekker genieten van het weekend. Ik ben ook erg blij dat het weekend is zeg..even afstand van het hele gedoe. Al blijft het natuurlijk toch door je kop spoken.

Gisteren hebben mijn collega en ik nog een gesprek gehad met de andere mananger, wat een verschil zeg, in vergelijking met onze manager. Je kunt gewoon veel beter met hém praten en hij legt het ook anders uit. Het is net alsof onze manager, in elk geval wanneer hij met meer dan 1 persoon in gesprek is, gelijk in de verdediging schiet ofzo. Hij kan dat niet in een groep. Wij maken ons nl gewoon ook ernstig zorgen over het werk. Straks bestaat mijn team uit 2 ervaren en 'bevlogen" collega's en 3 mensen die het eigenlijk niet interesseert, waarvan 1 totaal geen ervaring heeft in ons werk., dus wij voorzien overbelasting voor de ervaren mensen en een puinhoop met het werk. Maar ja, in hoeverre praat een manager je op zo'n moment naar de mond he..Voor dat het allemaal gaat gebeuren zouden de mensen moeten worden opgeleid, vinden er nog veel gesprekken plaats met iedereen, staat er nog niets vast etc etc. Ideeën blijven welkom (wat aan de ene kant fijn is, maar aan de andere kant blijf je dus proberen om een andere oplossing te vinden, waardoor je het toch niet los laat).

Nou ja, nu weekend!! jammer dat het weer is veranderd, hier tenminste erg grijs..Mijn knul heeft zijn laatste fysio gehad, helaas raadde de fysio hem af om al wedstrijden te gaan spelen (dat hadden we al wel gedacht), maar het kon nog wel 2 maanden duren eer hij zijn eerste wedstrijd spelen kan. Dat is wel een flinke tegenvaller. Hij mag wel weer voorzichtig beginnen met trainen, maar mag nog niet alles doen. Omdat hij langzaam de boel weer moet opbouwen was het eigenlijk jammer dat hij maar 1x honkbaltraining in de week heeft. Anders zou de opbouw sneller gaan. Zelf oefeningen doen heeft hierin geen zin, omdat het die specifieke honkbalbewegingen zijn waar hij dan zijn knie sterker in moet maken. Nu begint ook juist komende week sport op school. Daar hebben ze een sport moeten kiezen, vorig jaar al. Heeft ie basketbal...pfff, dat mag hij juist helemaal niet. Hij baalt dus behoorlijk. Misschien kan hij nog wat regelen met die docent. Sowieso, want dit sporten telt mee voor je cijferlijst. (al heeft ie het bij die vorige opleiding al afgesloten natuurlijk). Het is natuurlijk ook erg spannend hoe zijn knie het houdt bij de eerste training..Vandaag is er een oefenwedstrijd en gaat ie dus niet mee. Jammer hoor. Maar het belangrijkst is natuurlijk dat het goed komt. Vanmiddag wordt ook zijn laptop opgehaald voor reparatie en deze heeft ie nodig voor school, kon gelukkig nog wel net een opdracht afmaken die maandag ingeleverd moet worden. Betekent dus dat ie een poosje geen laptop heeft, terwijl ze alles doen op dat ding. Nu heb ik er ook 1, desnoods neemt hij die mee, maar die van hem is zo geavanceerd, die programma's van school draaien hier niet op.

Dus het gaat erg fijn hier...:(
Soms heb je van die momenten dat alles tegen zit he. En al zijn de kinderen dan volwassen, het blijft als moeder zijnde toch jouw zorg.

Tja dat op je werk, ik ben bang dat jullie er weinig aan kunnen veranderen en dat je hier druk om maken alleen maar energie gaat kosten. IK hoop dat je een beetje van je weekend kan genieten en het ook echt los kan laten.

Mijn knul moest om 9 uur al weer voetballen. Nu staan ze strak laatste, dus het gaat niet zo goed. Ze zouden vandaag precies 11 man hebben, maar gisterenavond werd er dus nog 1 afgemeld. 1 jongens hadden ze woensdag al aan de D1 toegezegd, dus uiteindelijk waren ze met z'n 10en.

En op vrijdagavond is het lastig om er nog een speler bij te regelen.

Er kwam er 1 uit de D4. Dit was nogal een dik jochie, dus het zette niet veel zoden aan de dijk. Jammer hoor.

Ze hebben weer dik verloren.

Ik breng straks de jongens naar de forel vijver, die willen graag gaan vissen. Moet boven nog even stofzuigen en dan even lekker rustig aan vandaag.

Morgen gaan we naar het museum voor beeld en geluid. Leuk denk ik. De jongens hebben er in ieder geval zin in.

Morgen kan ook ajax kampioen worden.... Als zij gewoon winnen en feijnoord verliest dan is het morgen beslist.
Leuke dag gehad vandaag. Beeld en geluid experience was leuk voor ons allemaal. Het wordt daar heel persoonlijk gemaakt, omdat je moet inloggen via een ring. Je hebt er 1 voor kinderen en 1 voor volwassenen. Je registreert je eenmalig en dan moet je bij verschillende zuilen je ring voor een schermpje houden, je krijgt dan filmpjes, vragen etc voor je eigen leeftijd. Kinderen kunnen veel doen, een dj studio waar je achter de mengpaneel kan. Je eigen jeugdjournaal maken, spelen in een soap, noem maar op, echt heel leuk.

Ook nog een stuk Ajax gezien, omdat we vanmorgen al op tijd weg waren.
Nog even geen kampioenschap voor Ajax he..maar ach, het komt sowieso wel.

Klinkt echt leuk, dat Beeld en geluid. Vonden de jongens zeker ook wel? Wat jammer dat het met voetbal niet zo lekker gaat. Hoe vind je knul dat? Werkt het demotiverend voor hem?

De jongens hebben gisteren de oefenwedstrijd verloren en er schijnt nog veel te moeten gebeuren in het team. Mijn knul deed niet mee, haha, vandaar natuurlijk..;)

Ik heb voor hem een patellabandje besteld, dat is een smal bandje die je om je knie moet dragen bij het sporten. Zou goed moeten helpen bij wat hij heeft (jumpersknee), omdat dat dan precies op de goede plek druk geeft en ook zou de pees minder belast worden. Ik ben benieuwd.

Verder is het een lui weekend, wel was en strijk, maar verder eigenlijk niks.
Brr, het wordt erg donker hier ineens..Tot nu toe is het droog en warm, beetje benauwd was het vandaag. Ik ben benieuwd of er hier nog onweer komt. Geen nieuws verder, geen manager in da house vandaag, dus op dat gebied was het rustig. Straks The Blacklist, ontzettend spannend!
Hier ook erg donker, maar nog steeds droog. Ik ben vanmorgen erg druk geweest. Met een client samen gaan soppen, 3 uur bezig geweest en nu de keuken en woonkamer redelijk op orde. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat ze het zelf gaat oppakken, hulp op maat noemen we dat geloof ik...

Vanmiddag een inspiratiemiddag gehad die helaas niet zo inspirerend was. Weinig nieuws gehoord, maar plicht weer gedaan zeg maar.



Net nog met zoonlief zijn geschiedenis overhoord, morgen heeft hij een toets. Woensdag boekbespreking en donderdag schriftelijk verkeersexamen. Drukke week dus voor mijn knul en daarbij dus ook voor mij, want wie moet hem aan zijn werk krijgen hier? Precies, moeders......
En toen zat deze werkdag er ook weer op.

Vergadering na vergadering gehad vandaag en eind van de dag nog een huisbezoek.

Donderdag komt steeds dichterbij en ik krijg toch wel een beetje de bibbers. Ik ga donderdag spreken op een symposium. Samen met mijn projectleider. Gaat over de transitie in de jeugdzorg. Hij is gevraagd een presentatie te geven over onze werkwijze en ik ga dat aanvullen met praktijkvoorbeelden.

Nu komen er wel ruim 100 man, dus dat vind ik best eng.

Ook moeten we er een hele dag voor naar Eindhoven, terwijl we pas als laatste aan de beurt zijn, eind van de middag. Nadeel kan zijn dat mensen al verzadigd zijn van een hele dag luisteren en er weinig interesse is.

Maar goed, we gaan er voor.

Morgenochtend een huisbezoek en daarna ga ik me voorbereiden.

Het is toch allemaal wat hè........



Hier thuis druk met de boekbespreking van zoonlief., Die is een dag uitgesteld omdat de juf ziek is geweest en morgen iemand anders moet.
Pfoe, dat kost veel energie, je knul aan het werk zetten en houden!

Hoe was het vandaag met de toets gegaan?

haha, je bent ook echt van alle markten thuis, als hulpverlener?

druk aan het soppen geweest met een cliënt, het is weer ff wat anders he..Wat vreselijk spannend (en eng) zeg, dat symposium!

Brr, daar zou ik echt slapeloze nachten van hebben. Voor ik ooit zoiets zou kunnen moet ik waarschijnlijk eerst een cursus spreken in het openbaar ofzo volgen..Dapper hoor!

Helaas werd de honkbaltraining vandaag afgelast, mijn knul heeft dus nog niet kunnen "testen" hoe het staat met zijn knie. Echt jammer. Ook weer onrust op het werk..collega van mij gaat solliciteren op een andere functie, terwijl zij natuurlijk ook geplaatst was in de nieuwe plannen van het management. Daardoor klopt de bezetting niet meer en houden wij natuurlijk ons hart weer vast of er opnieuw met de poppetjes geschoven gaat worden..het zou eigenlijk te gek voor woorden zijn, dat gesol met ons. De OR komt voor ons steeds dichterbij!
Mijn knul had een 9,2 voor zijn toets vandaag! Inspanningen waren dus niet voor niks en ik toch ook weer trots dat ik hem dan uiteindelijk zo ver krijg.

C heeft nu zo'n bandje om zijn arm als jouw knul om zijn knie moet dragen.

Hij heeft overbelasting van spier in de onderarm en moet nu zo'n ding dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven