singlehood

23-07-2014 21:40 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



deze vraag is totaal irrelevant op deze dag van nationale rouw, maar het houdt mij bezig.



.
Wederom: cursus Nederlands.
Alle reacties Link kopieren
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 23 juli 2014 @ 21:53:

Wederom: cursus Nederlands.Grappig, volgens mij ben ik de laatste die het nodig heeft. Maar autocorrectie is een hel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grappig, volgens mij ben ik de laatste die het nodig heeft. Maar autocorrectie is een hel.Als je dat weet lees je het toch na voor je op 'verzend' drukt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 23 juli 2014 @ 22:03:quote:Grappig, volgens mij ben ik de laatste die het nodig heeft. Maar autocorrectie is een hel.Als je dat weet lees je het toch na voor je op 'verzend' drukt.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er in hemelsnaam zo grappig aan dat goede advies??
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Die rust heb ik nooit hoeven creëeren maar heb ik altijd gehad. Volgens mij ben ik voor het single-zijn geboren.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaagirl, 30 minuten geleden

....Je bedoelde hier natuurlijk maarja, de autocorrectie he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 23 juli 2014 @ 22:53:quote:vivaagirl, 30 minuten geleden

....Je bedoelde hier natuurlijk maarja, de autocorrectie he?Haha onwijs grappig hoe je blijkbaar niet tegen een grapje kunt. Plus graag van achter een scherm anderen te kijk wilt zetten. De grootste ego's zijn het minst zelfverzekerd.. something to remember.
Alle reacties Link kopieren
quote:De grootste ego's zijn het minst zelfverzekerd.. something to rememberIk zal je eigen opmerking maar even quoten:quote:vivaagirl, 1 uur geleden

Grappig, volgens mij ben ik de laatste die het [een cursus nedelands] nodig heeft. Je zet jezelf weer zo ontzettend te kakken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 23 juli 2014 @ 23:17:quote:De grootste ego's zijn het minst zelfverzekerd.. something to rememberIk zal je eigen opmerking maar even quoten:quote:vivaagirl, 1 uur geleden

Grappig, volgens mij ben ik de laatste die het [een cursus nedelands] nodig heeft. Je zet jezelf weer zo ontzettend te kakken.



Wat ik jou te zeggen heb is het volgende;

Wil iedereen applaudisseren voor Himalaya a.k.a heethoofd?



Is je portie ego weer binnen?

Good for you. Oh and get a life, you'll need it! Distantieer je alsjeblieft van een discussie waarbij je als topic-vuller dient en niets zinnigs te melden hebt.
Deze heethoofd?



Dat is geen autocorrectie fout hoor
Alle reacties Link kopieren
Dit heethoofd.



Get a life, you need it.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Zegt toch weer iets; niet ingaan op de materie maar wel de oppervlakkige zaken aan de orde stellen.



Materie?

Slap gezwets eerder...
Alle reacties Link kopieren
Hier moet ik even vaker komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamavk schreef op 23 juli 2014 @ 23:52:

Materie?

Slap gezwets eerder...





Dankje, ik voel mij weer een stuk beter! Bedankt dat je ook even aangeeft dat het hier allemaal slap gezwets is.

Duty is calling in the morning. Goodbye



P.s; het staat vrij om jullie dagelijkse frustatie verder te uiten. Ik zal er toch niet naar omkijken.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig lieverd, de dag van (on)nationale rouw is weer over, nu kan iedereen weer gewoon aan het werk (geld scheppen op de Zuid-as in Amsterdam/Londen). En je hebt gelijk dat je niet verder reageert op een topic zonder eerste bericht/vraag...

[einde cynische mode]
?????? Confused. ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven