te lang?

23-08-2013 19:57 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai, ik ben gloedjenieuw hier, maar een vraagje voor eveneens lange meiden. Ik ben 1.86 cm en heb het idee dat mannen dat dit als "bedreigend" zien oftwel heel lastig om weer een leuke relatie op te bouwen...ik denk dat ik er wel redelijk uitzie, make-up e.d. Maar wordt er zo onzeker van....hoewel Doutzen ook groot is😉 iemand tips?
Ik zou best jouw lengte willen hebben. Vind lange vrouwen altijd zo mooi.

Mijn vriend is 1,96 maar ik ben veel kleiner.

Heel leuke man overigens, maar bezet dus
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Ik ben 4 centimeter langer, maar herken je verhaal niet, jammer dat je er zo over denkt. Blijf trots op jezelf en op je lengte, loop mooi rechtop, daar valt de juiste man voor jou op!
Er is niet een soort mannen die allemaal een bepaald iets helemaal geweldig of helemaal niks vinden.

Tips? Bedenk dat op potje meerdere dekseltjes passen.
Ik ben net zo lang, zie er niet redelijk uit ondanks make-up (en dit is geen minderwaardigheidscomplex, maar ben gewoon.. Nou ja, wél moeder's mooiste, want mijn broer is écht lelijk ... Maar omdat ik ondanks mijn lengte en niet-mooiheid een geweldige persoonlijkheid en een onweerstaanbaar gevoel voor humor heb, heb ik de allerleukste vent van 180 cm lang aan de haak geslagen die er maar is! En dié heeft weer zo'n geweldige persoonlijkheid, onweerstaanbaar gevoel voor humor en is daarnaast ook nog eens oogverblindend knap dat het hem geen drol kan schelen dat ik zo lang ben! Zélfs als ik hakken draag en dan bijna een kop groter ben!
Ik denk dat ik te weinig dekseltjes tegenkom
quote:kabinet schreef op vrijdag 23 augustus 2013 20:06 Ik ben net zo lang, zie er niet redelijk uit ondanks make-up (en dit is geen minderwaardigheidscomplex, maar ben gewoon.. Nou ja, wél moeder's mooiste, want mijn broer is écht lelijk ... Maar omdat ik ondanks mijn lengte en niet-mooiheid een geweldige persoonlijkheid en een onweerstaanbaar gevoel voor humor heb, heb ik de allerleukste vent van 180 cm lang aan de haak geslagen die er maar is! En dié heeft weer zo'n geweldige persoonlijkheid, onweerstaanbaar gevoel voor humor en is daarnaast ook nog eens oogverblindend knap dat het hem geen drol kan schelen dat ik zo lang ben! Zélfs als ik hakken draag en dan bijna een kop groter ben!(0;
quote:kabinet schreef op vrijdag 23 augustus 2013 20:06 Ik ben net zo lang, zie er niet redelijk uit ondanks make-up (en dit is geen minderwaardigheidscomplex, maar ben gewoon.. Nou ja, wél moeder's mooiste, want mijn broer is écht lelijk ... Maar omdat ik ondanks mijn lengte en niet-mooiheid een geweldige persoonlijkheid en een onweerstaanbaar gevoel voor humor heb, heb ik de allerleukste vent van 180 cm lang aan de haak geslagen die er maar is! En dié heeft weer zo'n geweldige persoonlijkheid, onweerstaanbaar gevoel voor humor en is daarnaast ook nog eens oogverblindend knap dat het hem geen drol kan schelen dat ik zo lang ben! Zélfs als ik hakken draag en dan bijna een kop groter ben!Pffff wees en blijf trots op jezelf!!! Ik 43.... Zoek echt alleen een date die langer is
Misschien dat lid worden van de plaatselijke basketbal- of volleybal vereniging iets is voor je? Ontmoet je doorgaans lange mensen, lange vrouwen waar je dus niet tussen op valt, en lange mannen.

Mijn zoon is ook lang, en speelt sinds een paar jaar basketbal een verademing voor hem, hij valt daar niet echt op..
Idd een goede tip, hoewel er in dit dorp niet gemend volleybal wordt gespeeld... Maar is toch een idee ook voor de xtra pondjes
quote:kabinet schreef op 23 augustus 2013 @ 20:06:

Ik ben net zo lang, zie er niet redelijk uit ondanks make-up (en dit is geen minderwaardigheidscomplex, maar ben gewoon.. Nou ja, wél moeder's mooiste, want mijn broer is écht lelijk ... Maar omdat ik ondanks mijn lengte en niet-mooiheid een geweldige persoonlijkheid en een onweerstaanbaar gevoel voor humor heb, heb ik de allerleukste vent van 180 cm lang aan de haak geslagen die er maar is! En dié heeft weer zo'n geweldige persoonlijkheid, onweerstaanbaar gevoel voor humor en is daarnaast ook nog eens oogverblindend knap dat het hem geen drol kan schelen dat ik zo lang ben! Zélfs als ik hakken draag en dan bijna een kop groter ben!

En besides: er zijn genoeg mannen die langer zijn dan 1.86. Dus al zou je vasthouden aan je 'eis' een langere man te willen, dan nog ben je niet veroordeeld tot het oudevrijsterschap. Je moet alleen de ware nog even tegenkomen, maar zoals ik het nu lees zie ik geen enkele reden dat dat jou nou net niet zou lukken .

Zelfs mij is het gelukt, en moet je eens naar mijn ava kijken .
Ik ben iets korter, 1,82, maar heb nog nooit dat gevoel gehad. Loop ook graag gewoon op hakken. Alle relaties die ik heb gehad waren met langere mannen (daar zijn er genoeg van dus blijkbaar haha), dat komt ook omdat ik niet op kleinere mannen val. Dat voelt voor mij dan weer ongemakkelijk.
Ik ben 1,85 lang (en bijna 50, toen ik 18 was was ik echt de langste van alle meisjes die ik kende). Nooit problemen mee gehad, ik had meestal vriendjes die toch iets kleiner waren (interesseerde me echt niks, en hun ook niet). Mijn man is ook een paar centimeter kleiner. Geen tips, maar wees er trots op, en loop rechtop! Ik loop dus ook nog op hakken meestal, trouwens. Dus ik ben met hakken minimaal 1,90. Het enige nadeel vind ik dat als ik jurken koop, het bij mij meestal lange t-shirts lijken .
Ja je hebt helemaal gelijk! 43 en nog steeds ongemakkelijk voelen in een kleiner gezelschap.... Hakken durf ik echt niet
Das toch ideaal...krijgt de man ook geen last van zijn rug als ie jou wil zoenen
quote:jacky0101 schreef op 23 augustus 2013 @ 20:24:

Ja je hebt helemaal gelijk! 43 en nog steeds ongemakkelijk voelen in een kleiner gezelschap.... Hakken durf ik echt niet

Ik ook niet. Dat komt overigens niet door mijn lengte (ik meet maar een luizige 1.72), maar doordat ik er altijd over struikel en dan breken ze en dan loop ik weer voor lul... dus ben ik maar liever een dwerg op Docs .

Maar als jij wel op hakken kunt lopen en je voelt je er prettig op zou ik me echt geen reet aantrekken van mijn lengte hoor. Ik heb wel een zwager gehad, die nu intussen een ex-schoonzus is, en die is wel 1.92 lang en loopt ook vrolijk op hakken rond. En die heeft ook een vrouw gevonden. Dus.
Ik ben 174 en voel me soms ook te lang dus kan het me wel voorstellen, ik ook ook langer dan ik ben. Doutzen Kroes is 178.
Ik ben bijna net zo lang als jij. Heb het jaren heel vervelend gevonden, maar nu ik 30 ben vind ik het juist leuk. Het maakt me wie ik ben.

Iemand heeft ooit tegen me gezegd: 'Jij hoeft niets te doen om op te vallen.' En zo is dat. Het maakt je ook (een beetje) uniek.

Accepteer het en gebruik het als iets positiefs! Dan ziet die ene leuke vent je vast en zeker een keer staan. Hij kan niet om je heen!
lieve woorden
Ik ben langer dan jij, maar draag rustig hakken. Mijn man vindt het alleen maar mooi, en hij voelt zich absoluut niet geïntimideerd door mijn lengte.
Lieve TO, ik ben niet zo lang als jij, maar toch ook vrij lang voor een vrouw. En soms vind ik dat balen, want mannen zijn altijd kleiner! Lange mannen zijn er nu eenmaal niet veel.

Maar denk maar zo: modellen zijn ook lang en die kunnen tig mannen krijgen. Dus als jij jezelf even laat uitstralen dat je vanochtend nog voor de Vogue stond te poseren en daarna een show liep voor Victoria's Secret, dan kijken mannen er misschien wel dwars doorheen. In elk geval niet jezelf kleiner gaan maken! Dat valt pas echt op (net zoals kleine mannetjes die maar heel hard gaan sporten om hun lengte te compenseren... daar worden ze nog vierkanter van).
En oja, hakken staan het mooiste bij lange vrouwen! Vreemd, maar waar. Net zoals ze meestal erg slecht staan bij korte vrouwen. Dus gewoon lekker doen.
quote:jacky0101 schreef op 23 augustus 2013 @ 20:08:

Ik denk dat ik te weinig dekseltjes tegenkom

Meid, je woont in het land met de langste mensen ter wereld! En zelfs voor kortere mannen hoeft het geen probleem te zijn, mijn vriendin (1.86m) is dit jaar ook getrouwd met een gozer die korter is.

Je deksel kom je vanzelf tegen! En niets zo aantrekkelijk als een zelfverzekerde vrouw! Wees trots op jezelf en je lichaam!
Je bent 6 cm groter dan ik, maar ik ken je gevoel ook wel een beetje. Vooral als ik bij 'kleinere' vrienden ben dan voel ik me al vrij snel lomp. Als ik daarentegen bij mn vriend ben dan voel ik me een kleine opdonder (hij is 1.98), en dat is toch wel echt een fijner gevoel eigenlijk :-)
Ik heb een vriendin van 1.83 en haar man is 2.03 Ik ben met mijn 1.75 niet direct een ukkie maar naast Vriendin voel ik me echt een kleuter.

En mijn eigen dochter van dertien is inmiddels ook al groter dan ik. Dat vind ik toch iets minder geslaagd .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven