teleurgesteld

26-07-2013 13:29 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan wel even wat feedback gebruiken. Ik twijfel over mijn relatie en ik kom er niet uit. Ik heb nu meer dan een half jaar een relatie die heel leuk loopt, we hebben beide kinderen uit een vorige relatie en ook dat loopt goed, hij heeft wat issues maar die heb ik geaccepteerd.



Nu hadden we de afgelopen week een week helemaal samen vakantie geen kinderen en allebei vrij kunnen krijgen van het werk. Dit is voor het eerst sinds we elkaar kennen. Ik heb hier veel moeite voor gedaan om dit te kunnen realiseren. Ik heb me er erg op verheugd om een hele week lekker met zijn tweetjes te zijn en te genieten. Er was geen budget om te reizen dus we konden niet samen weg, maar ik had me voorgesteld dat we er een leuke week van zouden maken. In deze week is er echter geen enkel initiatief van zijn kant gekomen om iets te ondernemen, het enige dat we hebben gedaan was dan ook op mijn nadrukkelijke initiatief. Ik had geen zin om elke dag de kar te trekken dat voelde ook niet goed want zoiets moet toch van beide kanten komen. Toen hij ook nog afspraken ging maken om online te gaan gamen en ik uren mezelf heb vermaakt had ik er op een gegeven moment zo genoeg van dat ik halverwege de week naar huis ben gegaan en nu sterk twijfel of ik met hem verder wil.



Ik voelde me niet welkom niet gewaardeerd en niet geliefd genoeg door zijn gedrag. Ik heb dit pas aangegeven toen ik wegging. Eerder heb ik niet aangegeven dat ik het niet leuk vond, ook omdat ik me wat afwachtend opstelde en mezelf prima kan vermaken. Ik weet niet of ik nu echt mijn conclusies moet trekken en er een punt achter moet zetten of dat ik met hem moet gaan praten en het nog een kans moet geven. Ik zit er mee dat ik niet eerder tegen hem had gezegd dat ik het niet leuk vond dat er geen initiatief kwam om leuke dingen te doen en dat ik me het grootste deel van de dag zelf moest vermaken, maar op het moment had ik ook zoiets dat als hij liever uren achter zijn pc zit is het toch duidelijk dat ik geen prioriteit ben. (Overigens kan ik me heel goed zelf vermaken en hoef ik niet de hele dag samen te zijn, maar dit was een beetje veel voor zo'n weekje samen) Als hij hetzelfde voelde voor mij als ik voor hem dan ben je toch blij dat je samen bent en dan ga je toch plannen maken wat je kunt gaan doen en dan maak je het toch leuk romantisch en gezellig samen? Gewoon heel eenvoudig wijntje bbqtje bezoekje aan vrienden, wandeling in het bos maakt niet uit hoeft geen geld te kosten. Hij deed verder heel lief zorgde goed voor me... vroeg steeds of ik nog wat wilde eten of drinken en zo...



Ik weet dus even niet wat redelijk is, heeft hij hiermee duidelijk laten zien hoe zijn gevoel voor mij is en waar zijn prioriteiten liggen en moet ik mijn conclusies trekken en kappen of waren mijn verwachtingen te hoog, had ik het eerder moeten zeggen en moet ik nu met hem gaan praten en kijken of we verder kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Ronnie, ik was gestopt, maar sommigen gaan maar door. Dom, dom.
Alle reacties Link kopieren
Stop jij ?

Stop ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Perezosa, we zijn niet tien jaar getrouwd of zo, we hebben nu voor het eerst sinds we elkaar kennen een weekje samen dan wil je toch bij elkaar zijn en dingen samen doen en niet de hele dag ieder voor zich? Dan ga je op zijn minst na een paar uur gamen toch weer naar de ander verlangen. en nogmaals dat hoeft echt niet de hele tijd vind het ook heerlijk om hele dag delen zelf wat te doen. Dat is toch wat 'gek op iemand zijn' en verliefdheid doet?
Alle reacties Link kopieren
Weer ontopic: is dit het enige gedrag ( initiatiefloosheid en gamen) waar je je aan ergert? Of gaat het hier om een ( nog) diepergaand probleem als b.v. afstemming op de ander en minder goed contact kunnen maken?



In ieder geval is het ook een tip aan jou om sneller en duidelijker te communiceren, dan kunnen jullie ( als hij dingen minder goed aanvoelt) misschien ook wat beter tot overeenstemming komen. Ik kan me voorstellen dat het zo niet leuk is.....



Of.... Hij is gewoon zo en jij kunt kiezen of je hiermee verder wilt....
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Afstemming op de ander en minder goed contact kunnen maken?



Wat bedoel je hiermee bij hem of bij mij
Alle reacties Link kopieren
quote:angelette schreef op 26 juli 2013 @ 15:33:

Ronnie, ik was gestopt, maar sommigen gaan maar door. Dom, dom.
Alle reacties Link kopieren
quote:angelette schreef op 26 juli 2013 @ 15:34:

Stop jij ?

Stop ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:maaike2012 schreef op 26 juli 2013 @ 15:37:

Afstemming op de ander en minder ged ontactisch kunnen maken?



Wat bedoel je hiermee



Ik heb mijn bericht gecorrigeerd, iPad doet soms vreemd qua woorden, sorry!



Met afstemming bedoel ik of hij anderen ( verbaal en nonverbaal) goed aanvoelt en zijn gedrag hierop afstemt.
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
quote:maaike2012 schreef op 26 juli 2013 @ 15:35:

Perezosa, we zijn niet tien jaar getrouwd of zo, we hebben nu voor het eerst sinds we elkaar kennen een weekje samen dan wil je toch bij elkaar zijn en dingen samen doen en niet de hele dag ieder voor zich? Dan ga je op zijn minst na een paar uur gamen toch weer naar de ander verlangen. en nogmaals dat hoeft echt niet de hele tijd vind het ook heerlijk om hele dag delen zelf wat te doen. Dat is toch wat 'gek op iemand zijn' en verliefdheid doet?Dat lijkt mij dus ook, net als dat je samen spontaan met ideeën komt om iets te doen,tenminste dat is wat ik ervaren heb in het verleden.
Alle reacties Link kopieren
voor Ronnie
Alle reacties Link kopieren
quote:maaike2012 schreef op 26 juli 2013 @ 15:35:

Perezosa, we zijn niet tien jaar getrouwd of zo, we hebben nu voor het eerst sinds we elkaar kennen een weekje samen dan wil je toch bij elkaar zijn en dingen samen doen en niet de hele dag ieder voor zich? Dan ga je op zijn minst na een paar uur gamen toch weer naar de ander verlangen. en nogmaals dat hoeft echt niet de hele tijd vind het ook heerlijk om hele dag delen zelf wat te doen. Dat is toch wat 'gek op iemand zijn' en verliefdheid doet?



Hmm, zou je verwachten, maar ik ken mensen die nu eenmaal niet zo zijn



Praat het zo snel mogelijk uit, voel jij je beter en hij ook. Kun je op basis van wat er uit het gesprek komt besluiten of je verder wilt of niet. Maar nu hangt het tussen jullie in, zonde toch?
Alle reacties Link kopieren
P.s. ziet hij de vele uren gamen zelf ook als probleem? En misschien heb ik eroverheen gelezen, maar wat vond hij zelf eigenlijk van de invulling van jullie vakantie?
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Ik had het idee van wel maar ben er na deze week niet meer zo zeker van
Alle reacties Link kopieren
quote:tjjjjjemig schreef op 26 juli 2013 @ 15:42:

P.s. ziet hij de vele uren gamen zelf ook als probleem? En misschien heb ik eroverheen gelezen, maar wat vond hij zelf eigenlijk van de invulling van jullie vakantie?Iemand die erg graag uren zit te gamen, zal dat niet snel als probleem zien
Alle reacties Link kopieren
quote:tjjjjjemig schreef op 26 juli 2013 @ 15:42:

P.s. ziet hij de vele uren gamen zelf ook als problem? En misschien heb ik eroverheen gelezen, maar wat vond hij zelf eigenlijk van de invulling van jullie vakantie?Hij vond dat het wel mee viel en dat ik er een verkeerd beeld van heb, en dat zo'n spel nou eenmaal niet meteen klaar is, ik heb hem toen de uren beschreven dat hij bezig was geweest en toen was hij stil. Hij vond het heerlijk en heel erg gezellig en fijn dat ik er was en hij vond dat als ik wat wilde doen dat ik dat had moeten zeggen en ook wat ik wilde doen. Maar mijn idee is zoiets doe je toch een beetje samen (zoals ik hierboven beschreef)
Alle reacties Link kopieren
quote:maaike2012 schreef op 26 juli 2013 @ 15:44:

[...]





Hij vond dat het wel mee viel en dat ik er een verkeerd beeld van heb, en dat zo'n spel nou eenmaal niet meteen klaar is, ik heb hem toen de uren beschreven dat hij bezig was geweest en toen was hij stil. Hij vond het heerlijk en heel erg gezellig dat ik er wasJij kwam zeker af en toe bij hem kijken,een kus en wat te drinken brengen?
Sommige mannen doen graag hun eigen ding en vinden het heerlijk als jij dan het gezellige behangetje opp de achtergrond bent. Niets mis mee, tenzij dat niet is wat jij zoekt in een relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:ronniemitchel schreef op 26 juli 2013 @ 15:46:

[...]





Jij kwam zeker af en toe bij hem kijken,een kus en wat te drinken brengen?nee andersom
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juli 2013 @ 15:48:

Sommige mannen doen graag hun eigen ding en vinden het heerlijk als jij dan het gezellige behangetje opp de achtergrond bent. Niets mis mee, tenzij dat niet is wat jij zoekt in een relatie.Ik doe heel graag mijn eigen ding en ben dan ook graag het behangetje op de achtergrond, maar zeker niet altijd en zeker niet tijdens een weekje met zijn tweeen
Alle reacties Link kopieren
quote:maaike2012 schreef op 26 juli 2013 @ 15:49:

[...]





ja



Hij vind het gamen veel te leuk,en je gevoel wat je in deze week hebt gekregen klopt echt wel.

Ik zou als ik jou was nog een keer een paar dagen achterelkaar afspreken,ik weet wel dat de kinderen er dan zijn, maar dan zie je ook of hij dan in die avonduren ook zit te gamen,en misschien ook wel overdag , dan weet je meer dan voldoende.
quote:maaike2012 schreef op 26 juli 2013 @ 15:50:

[...]





Ik doe heel graag mijn eigen ding en ben dan ook graag het behangetje op de achtergrond, maar zeker niet altijd en zeker niet tijdens een weekje met zijn tweeenKan ik me goed voorstellen. Overigens was ik al op dag 1 gaan steigeren .
Alle reacties Link kopieren
quote:maaike2012 schreef op 26 juli 2013 @ 15:49:

[...]





nee andersomNet zei je ja, wat is het nu ?
Alle reacties Link kopieren
Goed, nog een keer:

Ik lees, ik wil romantische dingen doen, ik wil uitjes maken, ik wil dit, en ik verwacht dat...

Maar je doet....precies niets!

Je wacht af tot hij in beweging komt.



Dat is toch raar?

Hij heeft geen geld, heeft (kennelijk) een soort van game verslaving en denk, hey....wat fijn, ik heb een vriendinnetje die ook niet zoveel hoeft, want ze geeft niets aan.

Blijkbaar is het voor haar genoeg om thuis te zitten.



Joch is zich van geen kwaad bewust, en jij zit je op te vreten.

Ik snap het echt niet hoor.



Komt misschien ook omdat ik een partner heb die zo ongeveer aan zijn hobby vastgeplakt zit, en nee, die hobby ben ik niet



Hij vind het hartstikke leuk om dingen samen te doen hoor, maar ik geloof niet dat het in hem opkomt om zelf iets te verzinnen.

Dus als ik zin heb in iets leuks roep ik dat.

En dan gaan we wat doen

En dat kan variëren van parachutespringen tot een dag in bed kamperen....



Toen hij een paar maanden geleden helemaal een uitje voor mijn 40ste verjaardag had verzonnen ben ik 3 dagen van de leg geweest...hij...iets verzinnen

Maar het geeft niet, ik ben de drukke, de regeltante, en hij gaat mee

Of niet als hij echt geen zin heeft.

We accepteren van elkaar dat we wat dat betreft niet verder uit elkaar hadden kunnen liggen dan dat.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 26 juli 2013 @ 15:53:





Komt misschien ook omdat ik een partner heb die zo ongeveer aan zijn hobby vastgeplakt zit, en nee, die hobby ben ik niet



.



Ik heb anders gehoord/gelezen dat je dan maar z'n hobby de trap af gooit.



verder helemaal eens met je post.
Summerdance bespaart mij bijna volledig om nog wat te reageren in dit topic



Maarre, TO, begrijp ik nou goed dat jullie dus helemaal NIKS samen hebben gedaan de afgelopen week? Geen een keer gezellig de stad in, een eindje fietsen/wandelen, in de tuin gelegen? Dat kun je toch echt niet alleen je vriend kwalijk nemen hoor, als dat echt zo is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven