Mommyvloggers - deel 8

25-03-2024 12:56 1505 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben alweer 7 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoop echt dat iemand Debbie duidelijk kan maken dat ze patronen dient te doorbreken. Ik begrijp echt wel dat ze in een neerwaartse spiraal zich bevind.
Vreemd vind ik ook dat ze eigenlijk niet heeft uitgelegd wat er met de bakfiets was, en ook niet of piercing werkte, denk het niet anders was het nu wel beter gegaan.
Met Liam gaat het denk ik ook veel beter, hoor je weinig tot niks meer over.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar lees je dat Jipp zoenend met een ander is gespot? Ik kan nergens iets vinden.
En tja, over die migraine. Ze heeft chronisch migraine, dat haar man veel doet thuis is heel logisch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvptje!
Alle reacties Link kopieren Quote
Assiral schreef:
25-03-2024 13:31
Waar lees je dat Jipp zoenend met een ander is gespot? Ik kan nergens iets vinden.
En tja, over die migraine. Ze heeft chronisch migraine, dat haar man veel doet thuis is heel logisch.
Realityfbi op instagram
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp!
Alle reacties Link kopieren Quote
Assiral schreef:
25-03-2024 13:31
Waar lees je dat Jipp zoenend met een ander is gespot? Ik kan nergens iets vinden.
En tja, over die migraine. Ze heeft chronisch migraine, dat haar man veel doet thuis is heel logisch.
Fbi insta postte dit. Ja dat snap ik helemaal, ik heb zelf ook ernstige migraine. Dat haar man (veel) in huis doet is ook alleen maar mooi en normaal in die zin.. maar dat je er dan naast 3 kinderen ook nog zoveel paarden bij neemt terwijl je al amper zelf voor je kids kan zorgen snap ik dan niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ik ook vreemd vind dat zij zich kan concentreren op lezen, als ze zo moe is, en volgens mij heeft ze ook aangegeven dat concentratie minder is.
Nu mag ze van Roy niet meer zoveel lezen en moet ze samen met hem naar een film kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
TVP
Alle reacties Link kopieren Quote
Benieuwd of en wanneer D kan beginnen bij de vermoeidheidskliniek.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
25-03-2024 13:36
Realityfbi op instagram
Wat sneu… en ook zo gauw alweer een ander.
Vreemd dat ze dan de schijn ophouden op social media en gewoon nog dingen samen posten over hun huwelijk alsof er niks aan de hand is🤷‍♀️. Waarom zou je dat doen?
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
25-03-2024 14:58
Benieuwd of en wanneer D kan beginnen bij de vermoeidheidskliniek.
En vooral de vraag hoe lang ze dit volhoud.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
25-03-2024 14:58
Benieuwd of en wanneer D kan beginnen bij de vermoeidheidskliniek.
En wat t kost… ik lees overigens in de reviews van die kliniek een hoop ontevreden patiënten en reacties v die kliniek waarin t nooit aan de kliniek ligt. Ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren Quote
Delphinia schreef:
25-03-2024 15:20
En wat t kost… ik lees overigens in de reviews van die kliniek een hoop ontevreden patiënten en reacties v die kliniek waarin t nooit aan de kliniek ligt. Ben benieuwd
Dan is het daarin iig een match! Het ligt ook nooit aan Debbie 👌
Alle reacties Link kopieren Quote
miep schreef:
25-03-2024 14:27
Wat ik ook vreemd vind dat zij zich kan concentreren op lezen, als ze zo moe is, en volgens mij heeft ze ook aangegeven dat concentratie minder is.
Nu mag ze van Roy niet meer zoveel lezen en moet ze samen met hem naar een film kijken.
Vind het ook wel weer typerend dat iemand klaagt over te veel lezen en dat er tv/film gekeken moet worden 😂🤣 iets waarvan ik dus 100% zeker weet dat hier thuis nooit gezegd zal worden 🤣😂
Als iemand hier weer eens vast zit in een serie genieten we daar allemaal van 👌
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar ik me trouwens vandaag vooral over verwonder is dat ze nog steeds dat vieze pluizige onder de haren zittende shirt aan heeft sinds zaterdag
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp :daisy:
"Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire." -Voltaire
Alle reacties Link kopieren Quote
Raar verhaal van Jip
Alle reacties Link kopieren Quote
Plentyplenty schreef:
25-03-2024 17:03
Raar verhaal van Jip
onder welke naam kan ik dat vinden
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp :popcorn:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie bij die vermoeidsheidskliniek niets over een eigen bijdrage. Staat dat het volledig vergoed wordt.
Hoezo zou dat Debbie dan zoveel kosten?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven