uitgekotst na 8 jaar relatie,,zoveelverdriet

22-08-2014 13:43 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag

Ik ben nieuw hier en hoop wat handvaten of lotgenoten te treffen die mij kunnen helpen>



Na een latrelatie van 8 jaar heeft mijn partner gezegd niet meer verder te willen.

Hij heeft ook een affaire van een half jaar opgebiecht en ben er werkelijk zo ziek van dat ik kilos afval en me radeloos voel.



Problemen hadden wij totaal niet..alleen hij zoekt iets wat hij bij mij niet kan vinden?? maar weet niet wat..onze sexuele relatie was uitzonderlijk goed te noemen.



Wij zijn beiden de 50 gepasseerd en hij gaat gewoon nu al verder terwijl de breuk nog maar 2 weken is.



Hij zegt dat ook letterlijk ''ik blijf niet om jou treuren het leven gaat door""



Hebben a die jaren dan niets betekent??



Ik hoor gewoon helemaal niets meer van hem..maar mocht ik behoefte hebben aan een sv dan kan ik komen??



Is dit man eigen zo mij uit hele leven wissen alsof ik nooit bestaan heb?



Hoe kom ik over mijn verdriet heen ik mis hem zo intens dat het lijkt alsof er een stukje in mij is doodgegaan?
Alle reacties Link kopieren
Je moet afkicken en wat je nu voelt zijn de afkickverschijnselen. Heftig. Verrot. Machteloos. Radeloos. En je weet, bij afkicken is het ook beter dat je het niet in de buurt hebt. Dus... Zoek geen contact! Hoe moeilijk het ook is. Zoveel mensen hebben het overleeft. Dat gaat jou ook lukken!
Alle reacties Link kopieren
Liefdesverdriet is erg zwaar, maar je bent sterker dan je nu op dit moment denkt.

Laat het verdriet toe en weet dat er samen met jou op dit moment over de hele wereld nog ontelbaar veel mensen met jou mee huilen om dezelfde reden.

Je gaat hier uit geraken!
Ooh wat erg, even een virtuele knuffel dan maar!



Mannen gaan heel anders met dit soort dingen om. Hij heeft het niet van de ene op de andere dag uitgemaakt - niet voor zijn gevoel althans. Daarom stapt hij hier waarschijnlijk een stuk sneller overheen, hij heeft er al langer over na kunnen denken dan jij natuurlijk.



Neem je rust, zoek troost en dwing jezelf om leuke dingen te gaan doen, niet thuis blijven sippen maar jezelf omringen met vrienden en familie.
Alle reacties Link kopieren
Oh Juutje, wat erg voor je

Ik snap dat dit erg pijnlijk is...Maar ga vooral niet denken dat er iets mis met jou is, en ik denk dat het ook niet zo is dat al die jaren niets betekend hebben.

Zijn uitspraak over dat treuren vind ik ook erg hard voor jou,maar ik denk dat dat komt omdat hij al een tijd een affaire heeft, en dus al verder is in de verwerking dan jou.

Gigantische rotstreek trouwens, van die affaire.\

Geef je verdriet de ruimte, maar probeer ook af en toe wat te doen en te praten en/of uit te huilen bij vrienden of vriendinnen..
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk voor je.



Hij was al langer bezig met iemand on the side en had dus al emotioneel afstand genomen van jou. Voor jou komt alles boem bats out of the blue. Logisch dat je er kapot van bent, je wist immers niet beter of er was niks aan de hand.

Maar het is nu voorbij, voor jou gaan er processen in werking; woede, teleurstelling, verdriet, onmacht, ongeloof etc.

En toch, na een tijd (en dat is voor iedereen anders) gaat dit rouwproces omslaan in een stuk acceptatie van de situatie en berusting. En dan kun je echt weer verder, het heeft alleen veel tijd nodig. Bereid je voor dat je geen antwoorden gaat krijgen op je vragen aan hem.

Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat een nare dingen heeft hij gezegd. Respectloos ook om vreemd te gaan en nog te zeggen als je een Sv zoekt kom maar langs. Bah.



Neem de tijd om hier verdrietig over te zijn dat is niet raar. Hij is het eigenlijk niet waard maar als je al jaren samen bent doet dat wel veel pijn!
Ik denk niet dat het man eigen is om je zomaar uit zn leven te wissen. Hij was er alleen duidelijk al langer mee bezig dat hij de relatie wilde beeindigen. Het is altijd makkelijker voor degene die het uit maakt, of dat nou een man of een vrouw is.

enorm rot voor je, ik hoop dat je een goede vriendin/vriend hebt waar je met je verdriet terecht kunt? Want deze man is nu de laatste die je kan troosten.
Alle reacties Link kopieren
dankjullie



Ik hoef ook geen troost te verwachten van hem,,want in relaties met anderen bv familie is ie zwart of wit..er is geen tussenweg

Hij heeft geen contact met zn ouders niet met zn broer en niet met zijn kind.

En het ligt altijd aan een ander,volgens zijn visie.



Zijn nieuwe vlam zal nu alles voor hem zijn net als ik zijn alles was,,

Heel erg treurig word ik hiervan..heb ook altijd getracht om te bemiddellen in het contact met ""schoonfamilie""maar helaas..



Momenteel is mijn moeder ernstig ziek en hij leeft nogeeneens mee..gewoon gedelete uit zijn systeem



Hoe hard mag hopen dat hij ook gedumpt word..
quote:juutje100 schreef op 22 augustus 2014 @ 15:55:

dankjullie



Ik hoef ook geen troost te verwachten van hem,,want in relaties met anderen bv familie is ie zwart of wit..er is geen tussenweg

Hij heeft geen contact met zn ouders niet met zn broer en niet met zijn kind.

En het ligt altijd aan een ander,volgens zijn visie.



Zijn nieuwe vlam zal nu alles voor hem zijn net als ik zijn alles was,,

Heel erg treurig word ik hiervan..heb ook altijd getracht om te bemiddellen in het contact met ""schoonfamilie""maar helaas..



Momenteel is mijn moeder ernstig ziek en hij leeft nogeeneens mee..gewoon gedelete uit zijn systeem



Hoe hard mag hopen dat hij ook gedumpt word..Nou dat is dan een blessing in disguise heel vervelend dat je er vanaf bent, maar als het nou zo'n hork is en je moet alles zelf doen dan lijkt het me niet dat je er erg gelukkig van werd.
Naja wat een zak hooi. Sterkte en een dikke knuffel. Bah bah wat kan t soms raar lopen.
Wat kan je je rot voelen dan hè? Echt niet leuk gewoon.

Ik wens je veel sterkte! Hopelijk heb je lieve vrienden om je heen.
Alle reacties Link kopieren
quote:juutje100 schreef op 22 augustus 2014 @ 15:55:

dankjullie



Ik hoef ook geen troost te verwachten van hem,,want in relaties met anderen bv familie is ie zwart of wit..er is geen tussenweg

Hij heeft geen contact met zn ouders niet met zn broer en niet met zijn kind.

En het ligt altijd aan een ander,volgens zijn visie.



Zijn nieuwe vlam zal nu alles voor hem zijn net als ik zijn alles was,,

Heel erg treurig word ik hiervan..heb ook altijd getracht om te bemiddellen in het contact met ""schoonfamilie""maar helaas..



Momenteel is mijn moeder ernstig ziek en hij leeft nogeeneens mee..gewoon gedelete uit zijn systeem



Hoe hard mag hopen dat hij ook gedumpt word..Wat hard en harteloos, maar je bent beter af zonder die mafkees.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Alle reacties Link kopieren
God beware me maar ik heb ermee ingestemd om dan maar alleen sex te hebben..



Ik mis zijn lijf, zijn geur de sex mijn handen die door zijn haar woelen.

Volgende week afgesproken, is er iemand bij wie dit is gelukt om alleen sv te zijn??
Alle reacties Link kopieren
Nee natuurlijk niet. Vooral doen als je graag ongelukkig bent. Als je dit doet ben je gedegradeerd tot zijn zaadcontainer voetveeg
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Treurig, zo mag je niet met jezelf laten sollen.
Alle reacties Link kopieren
Tja had ook niet anders verwacht als antwoord..en ik weet het zelf ook wel maar ga het ""proberen"".



Niemand sex met ex gehad en dat het wel werkte?
Alle reacties Link kopieren
Voel me verscheurd van binnen,,hoe kunnen mannen n..ken met verschillende vrouwen tegelijkertijd ,,ben ik nu ouderwets,,



Het lijkt wel of alles tegenwoordig maar kapot gaat en vrouwen er ook niet om geven of een man bezet is. Is die vijver van vrouwen dan zo groot
quote:juutje100 schreef op 23 augustus 2014 @ 11:43:

God beware me maar ik heb ermee ingestemd om dan maar alleen sex te hebben..



Ik mis zijn lijf, zijn geur de sex mijn handen die door zijn haar woelen.

Volgende week afgesproken, is er iemand bij wie dit is gelukt om alleen sv te zijn??Dat gaat een paar keer goed en eindigt met ruzie. Niet doen de seks is ook niet meer hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb 2 jaar lang seks met m'n ex gehad. Geen aanrader. Je zit jezelf voor de gek te houden en je gaat niet verder met je leven. Die deur moet eerst dicht. Anders kan er geen andere deur open gaan. Zonde.

Ga leuke dingen doen. Misschien kom je sneller dan gedacht een andere SV tegen die 3 miljoen keer leuker is. Ze bestaan!!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij hetzelfde als mavipa. Toch blijven hopen dat het goed komt en geen oog voor andere mannen. Geen aanrader...

Voor mij is een SV nu een SV... zonder gevoelens, puur voor de seks.
Horen, zien en .... reageren
Wat een rare man. Geen contact met familie en zelfs niet met zijn kind?
Alle reacties Link kopieren
Seks met ex. Ik denk dat je alleen maar nog dieper wegzakt in je ellende en het zwarte gat. Je hoofd schreeuwt: beter iets dan niets! Je lijkt wel een junkie die naar de dealer op de grond kruipt van ellende om maar één shotje te mogen krijgen. De dealer is zelf helemaal naar de klote, maar zolang hij het idee heeft dat hij de macht heeft, kan hij nog een tijdje kicken dat jij zo loopt te kruipen, bedelen, kronkelen. Maar ontneem hem die kans en ook hij gaat ooit een keer tegen die betonnen plaat aan knallen. Iemand die zwart/wit denkt en geen empathie heeft voor zijn omgeving is van binnen zo dood als een pier.



Je bent verliefd op een lijk schat. Een dooie kille lijk. Maar als jij denkt dat seks je pijn verlicht dan zou ik het proberen. Als je twijfelt, dan heb je misschien een kans om sneller uit deze puinzooi te stappen. Hulp zoeken zou een goed begin zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het nog meer pijn gaat doen als je seks met hem blijft hebben. Maar mss is dat wat jij nodig hebt om het te kunnen afsluiten.



Doe het jezelf niet aan.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Om te beginnen moet je hem definitief uit jouw systeem zetten, heel bewust, telefoonnummers schrappen, uit FB en whatsap donderen en elke ander contact vermijden.



Je bent toch meer waard?



Vervolgens kun je je afvragen of hij iets anders wilde dan een LAT-relatie. Want de breuk heeft altijd meerdere oorzaken, en hij heeft al meer dan een half jaar geleden afstand van jou genomen...

Hield jij hem aan het lijntje? Wilde jij hem niet permanent in jouw leven, bijv. omdat je kinderen hebt die ook met hun echte vader moeten optrekken?



LET WEL, ik val je niet aan, heb gewoon allerlei vragen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven