Dasleuk, ben blij te lezen dat het goed met je gaat. Tenminste dat lees ik zo tussen de regels door.
Lapin, wat zal dat een moeilijke dag voor je geweest zijn de verjaardag van je vader. Wat lijkt me dat moeilijk. Iedereen zegt inderdaad dat je er mee zal leren leven en daar moet je misschien maar op vertrouwen. Het verdriet wordt er natuurlijk niet minder door, dat blijft denk ik wel.
Ekue, ik kan me voorstellen dat het raar voelde dat je vierde dat je moeder een jaar bij haar nieuwe vriend is. Wat een dubbel gevoel lijkt me dat. Enerzijds gun je je moeder het beste denk ik en aan de andere kant doet het pijn je moeder met een andere man te zien. Klopt dat een beetje?
Tjilla, hoe gaat het met jou? Heb je je angst om je moeder te verliezen onder controle of is dat hetzelfde gebleven? Mis jij je vader nog erg of denk je veel aan hem?
Kiwietje, heb jij er nog behoefte aan om je verdriet hier te delen? Het is bij jou nog zo ontzettend kort geleden.......
Ayra, weet je ook hoe het komt dat je de laatste tijd weer meer aan je ouders denkt?
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en ben benieuwd hoe het met jullie gaat.

Ik vind dit zo'n mooi plaatje.......