Logo: Vrouwen met een mening
  • Blog
    • Vandaag
    • Bloggers
    • Kortingscode
    • Testpanel
    • Winnen
    • Boekenclub
    • Volg ons
    • Archief
  • Forum
    • Start
    • Vandaag
    • Viva zoekt
    • Mededelingen
    • FAQ
    • Huisregels
  • Games
  • Mijn Viva
    • Mijn Viva
    • Leden vinden
    • Profiel wijzigen
    • Mijn laatste
    • Fotobeheer
    • Mijn vrienden
  • Magazine
    • Nu in Viva
    • Aanbiedingen
    • Deal van de week
    • Losse nummers
    • iPad
  • Abonneren
  • Viva Mama
Viva
  • Registreer
  • Actieve onderwerpen
  • Zoeken
  • Vragen?
Ga naar een onderdeel
Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Relaties
  4. verdriet

Welkom.
Je laatste bezoek was woensdag 22 mei 2013 21:46.
Dit onderwerp heeft 542 reacties, en bestaat uit 22 pagina's.
De laatste reactie is geplaatst op 15-05-2013 16:10.

Relatiesverdriet - Pagina 20

Ga naar een onderdeel
Pagina's:
Vorige 1 2 3 … 10 11 12 … 18 19 20 21 22 Laatste Volgende
  1. 19-05-2006, 22:33
    Bericht verborgen Toon bericht
    Herstel
    Afbeelding van Herstel
    • Profiel
    • 9245 berichten
    19-05-2006, 22:33

heej meiden,

ik wil zeker niet zielig doen of overkomen maar moest heel even me verhaal kwijt,

ik ben in november me beide ouders verloren door ongeluk, ze waren op vakantie en aangereden door een dronken man.
    Op 1 klap sta je dan op eigen benen en is er niemand die je zegt van dat moet je anders doen of je even moed in spreekt en dit heb je zeker wel nodig op je 20e. gelukkig heb ik nog 2 oudere broers waarvan er nog 1 thuis woont en nog een jonger broertje. Maar het is heel moeilijk om elke dag in het huis thuis te komen waar ook je ouders gewoont en geleefd hebben,

nou was me vraag hoe geven jullie verdriet een plekje?

alvast bedantk voor het lezen van me verhaal

1. 13-05-2007, 10:23
    mylenevalerie
    Afbeelding van mylenevalerie
    13-05-2007, 10:23

Hey lieve M_rieke,

Hoe is het met je? Wilde even een berichtje achterlaten omdat ik weet hoe moeilijk het voor jou is, weer een moederdag zonder je moeder. Ik hoop dat je wat afleiding vandaag hebt. Gaat het nog goed met Mark? Gaan jullie vandaag naar zijn moeder of is dat te pijnlijk?

Veel liefs en hoop snel weer wat van je te horen. xmv.

En uiteraard (logisch) hoop ik dat het ook goed gaat met alle andere forummers hier die hier schreven. xmv.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

2. 13-05-2007, 16:53
    dasleuk
    Afbeelding van dasleuk
    • Profiel
    • 211 berichten
    13-05-2007, 16:53

he mrieke,
    ben een tijdje niet op het forum geweest, maar fijn om te zien dat jouw topic nog steeds loopt. Sterkte vandaag.
    Met mij gaat het goed (zie wel al weer tegen vaderdag op, maar ja...) en ik ben daarom ook iets minder op het forum geweest.
    Hoe is het met de rest?
    dikke kus!

3. 13-05-2007, 18:05
    mylenevalerie
    13-05-2007, 18:05

Hey Dasleuk, ik moest eigenlijk al 20 min. geleden weg. Ik spreek je vanavond. xmv

4. 13-05-2007, 21:15
    mylenevalerie
    13-05-2007, 21:15

Hey Dasleuk,

Ja heb je gemist op het forum. Ik spotte je nog wel eens her en der dat ik altijd even snel ging lezen of het goed met je ging. Blijf hier of op een ander topic schrijven he als je met je gevoelens in de knoop zit. Je weet dat Shi en RA ook altijd er voor je zijn. Ik heb hun laatst bij leuters hier op relatie gesproken. Schroom niet he om ook daar te schrijven als je wilt. Kom op, samen zijn we sterk. Ik heb ook mijn rot momenten en dan trekken andere mij er ook uit.

Van Ekue, Tjilla en Kiwietje heb ik niets meer gelezen. Hoop dat het met jullie goed gaat. Kiwietje, van jou weet ik dat je eigenlijk iemand zocht om op msn mee te schrijven. Is dat gelukt? Hier staan we ook voor je open hoor.

Nou fijn weer even wat te horen. Hopelijk snel ook van de rest.

XXX

5. 22-05-2007, 23:06
    dasleuk
    Afbeelding van dasleuk
    • Profiel
    • 211 berichten
    22-05-2007, 23:06

He MV, beter even hier reageren, anders vervuil ik meteen mijn eigen topic, haha. Lief dat je aan me dacht! Ik denk ook vaak aan jullie allemaal.
    Gelukkig gaat het echt goed met me (behalve wat ongoing stuff, maar wie heeft dat niet...). Hoe is het met jou? Goed?
    Mijn verdriet wordt echt minder, maar inderdaad gaat het nooit weg. Ik droom af en toe over mijn vader en dat is heel fijn. Soms kan ik zelfs met hem 'praten' en ik kon hem een keer een knuffel geven. Ik mis hem vreselijk. Mijn diploma uitreiking komt eraan en dat gaat een moeilijke dag worden. Kan er al om janken... Ik weet wel dat hij erbij is en dat hij trots op zijn meisje is, maar ik kan hem niet een dikke kus geven die dag. He bah... zit ik net te zeggen dat het zo goed gaat... zit ik hier te janken... :(
    Nouja, dat hoort er ook bij...

Ik ben ook erg benieuwd naar mrieke. Meiske, hoe is het nu met je?? Praten jij en je broers met elkaar? Hoe is het met Marco? Hoe is het met je been? Alweer lekker sporten? Hoe voel je je? Zorg je goed voor jezelf? Allemaal vragen vragen vragen...

En RA? Hoe is het met jou? Je was een tijdje weg zei je. Ben je er weer, gaat het goed?

Iedereen heel veel sterkte en een dikke kus!

6. 23-05-2007, 09:20
    ekue
    Afbeelding van ekue
    • Profiel
    • 278 berichten
    23-05-2007, 09:20

Goedezonnigemorgen allemaal!

Mylenevalerie: bedankt voor het vragen.
    Dasleuk: kan me heel goed voorstellen hoe je, je voelt. Mijn diploma-uitreiking en het halen van mijn rijbewijs waren vrij kort naar het overlijden van mijn vader en oooeee wat miste ik hem toen.

Het gaat best goed met mij. Nieuwe baan bevalt prima, de zon schijnt, vriend is lief.

Mama en haar nieuwe vriend vierden afgelopen weekend dat ze een jaar bij elkaar zijn. Met zijn allen gaan uiteten. Het voelde een beetje raar. Maar het was eigenlijk wel heel gezellig.

Hoe is het met jullie? Dikke knuffel.

7. 23-05-2007, 18:14
    lapin
    Afbeelding van lapin
    • Profiel
    • 8058 berichten
    23-05-2007, 18:14

Mrieke, ik heb net je berichtje gelezen en ik huil met je mee. Het doet pijn en het blijft pijn doen, maar je vind wel een manier om er mee te leven. Ik ben mijn vader vorig jaar december verloren. Hij kreeg een hersenbloeding en overleed na 2 dagen coma.
    Ik praat heel veel met hem en er staan een aantal foto's van hem in huis. Vandaag is zijn verjaardag, de eerste verjaardag waarop hij er niet meer is. Ik heb 2 mooie grote oranje rozen bij zijn foto gezet. Je moet het vooral veel tijd geven. Iedereen zegt dat je er mee leert leven, dat zal dus wel zo zijn. Maar tot die tijd moet je er gewoon veel over praten. En schrijven hier helpt ook.

XXX

8. 23-05-2007, 19:49
    dasleuk
    Afbeelding van dasleuk
    • Profiel
    • 211 berichten
    23-05-2007, 19:49

voor lapin:
    sterkte vandaag...

9. 23-05-2007, 19:57
    lapin
    Afbeelding van lapin
    • Profiel
    • 8058 berichten
    23-05-2007, 19:57

Dasleuk,
    Dankjewel
    :R

10. 23-05-2007, 20:05
    dasleuk
    Afbeelding van dasleuk
    • Profiel
    • 211 berichten
    23-05-2007, 20:05

Graag gedaan
    Ik weet echt hoe rot die dag kan zijn. Ik ben vijf jaar met het verwerken van mijn vaders dood bezig (geweest). Fijn dat je goed kan praten. Blijven doen hoor! Dat is het beste advies wat ik je kan geven... blijven praten, ook als de aandacht van buitenaf verzwakt. Het kan dat het juist na een half jaar ofzo moeilijker gaat worden.
    Maar inderdaad, hier kun je altijd je ei kwijt! Soms zakt het topic wat naar onder, maar we komen altijd weer ff checken hoe het met eenieder gaat!
    lfs, dasleuk

11. 26-05-2007, 10:17
    __mrieke__
    Afbeelding van __mrieke__
    • Profiel
    • 94 berichten
    26-05-2007, 10:17

heeej allemaal,

is heel lang geleden inderdaar maar hier gaat alles goed, Moederdag was even slikken maar voor der rest gaan we gewoon verder. Heb het druk met allemaal leuke dingen, ben al bij musical tarzan en de wiz gweest en ja over 5 weken ga ik alweer op vakantie. en heb nog twee concerten er tussen dus kunt wel zeggen dat het goed gaat hier.

met me been ook alles prima, gelukkig nergens meer last van.

en jullie nog plannen zo met pinksteren?

12. 26-05-2007, 10:31
    mylenevalerie
    26-05-2007, 10:31

Hey lieve meiden,

Lapic, ben een beetje laat maar *; en :R, kan mij voorstellen hoe moeilijk het is de verjaardag van je vader.
    Ja hoelang het duurt voordat de pijn minder is ...... voor de een .. jaar en voor de ander korter of langer. Zelf zie ik het als een wond. Heel langzaam heelt het. En soms door omstandigheden gaat de wond weer een beetje open en begint het weer opnieuw. Zelfs als de wond dicht is dan blijft het litteken.
    Dasleuk, ik moet altijd even lezen als ik je ergens op het forum zie. O+
    Ekue, jou zie ik niet zoveel op het forum he? Of op pijlerts waar ik niet kom. Wat leuk dat je even laat weten hoe het met je gaat.
    M.rieke, lang niet gesproken, ik was al bang dat het niet helemaal lekker met je ging. Maar ja, het tegenovergestelde kan natuurlijk ook ;), met zoveel leuke dingen ondernemen dan blijft er ook weinig forumtijd over. Heerlijk binnenkort op vakantie, geniet er lekker van.
    RA en Shi komen nog wel eens leuteren op het leutertopic dus die spreek ik nog wel eens.

Ik heb een rustig Pinksteren. Maandag ga ik naar mijn moeder, gaan waarschijnlijk ergens wat doen, afhankelijk van het weer. Verder weinig plannen. Ik wil wel heel graag allemaal leuke dingen doen maar er is voorlopig even geen geld ervoor (schuld van ex van 11000 euro moeten ophoesten). Helaas moet ik mijn vriendschappen nu (tijdelijk) via internet onderhouden. Niet echt leuk maar het is niet anders. Voor mij komen ook weer goede tijden, dat weet ik zeker.

Leuk weer wat gehoord te hebben van jullie. Het topic moeten we af en toe maar eens omhoog trekken.

Heeft de rest nog leuke Pinkster plannen?

Iig prettige dagen en een dikke knuf van mij. xmv.

13. 26-05-2007, 10:33
    mylenevalerie
    26-05-2007, 10:33

Uiteraard ook voor alle andere meiden die hier soms schrijven. Ik hoop dat het bijv goed gaat met Kiwietje. Heb haar nergens meer gezien.

14. 26-05-2007, 18:49
    dasleuk
    Afbeelding van dasleuk
    • Profiel
    • 211 berichten
    26-05-2007, 18:49

Lieve MV, wat vervelend om over "je" schuld te horen. Nog vervelender dat jij niet zelf de schuld hebt gemaakt. Heel veel sterkte!
    x Dasleuk

15. 07-06-2007, 10:43
    __mrieke__
    • Profiel
    • 94 berichten
    07-06-2007, 10:43

heeej iedereen,

hoe is het met jullie allemaal?

hier goed, vanavond naar concert van de toppers ben benieuwd. en over 4 weekjes zit ik lekker in portugal dus goed vooruitzicht allemaal. lekker met 4 vriendinnen lol maken heb der zin in.

wat weertje he

16. 07-06-2007, 11:25
    mylenevalerie
    07-06-2007, 11:25

Hey Mrieke,

Wat leuk zeg dat concert. Hopelijk zit je niet in de 2e ring. Las op internet dat het geluid daar niet goed is. Ben benieuwd. Ik ben er nog nooit geweest maar van de vorige keer heeft iemand het voor mij opgenomen van internet. Ik kijk wel af en toe het programma over hun op tv. Gezellig. Heerlijk zeg nog een paar weekjes en dan op vakantie. Met wie ga je? Met Marco of met anderen?
    Hier alles rustig. Ik ben deze maand jarig, zie ik altijd wel tegenop. Bah, weer een jaar erbij. Verder is mijn ene kat 10 jaar geworden. Oh klinkt ook zo oud (raskatten worden niet zo oud als gewone katten). Verder alles vrij rustig hier. Nog geen kerel aan de haak geslagen dus we zoeken nog even verder .

17. 08-06-2007, 00:03
    ReinaAzura
    Afbeelding van ReinaAzura
    • Profiel
    • 819 berichten
    08-06-2007, 00:03

Ha die Mariek
    Leuk dat je weer even langskomt en goeie berichten meis, die horen we graag :)

Nu ik dit typ, zit jij bij de Toppers en ik hoop dat het ook echt een TOP-avond mag worden! Lekker meezingen en swingen en veel lol!

En daarna dus aftellen tot de vakantie naar de Portugese zon. Lekker hoor!
    In Portugal ben ik nog nooit geweest, dus je moet me na afloop maar even uitgebreid vertellen hoe het was....;)

Gaat het ook goed met Marco?
    En volgens mij ben jij ook al (of bijna) tante toch?

Hiero alles ook ok hoor. Beetje werken, beetje sporten, beetje uitgaan en beetje relaxen...van die dingen. En lekker veel buiten zijn, want ik geniet altijd zo in deze tijd van het jaar!

Ook nog even liefs en de groetjes aan de andere meiden: MV, Dasleuk, Shine en andere meeschrijfsters!

Liefs Reina

18. 14-06-2007, 15:20
    __mrieke__
    • Profiel
    • 94 berichten
    14-06-2007, 15:20

heeej

beetje late reactie, maar met marco gaat alles heel goed hebben nu eindelijk rust zeg maar met elkaar en gaat ontzettend goed. Jammer dat de vakantie geboekt was terwijl wij net uit elkaar waren dus moet hem dadelijk 12 dagen missen. maar is ook wel leuk hoor zo met 4 meiden op stap heb er echt zin in, wij hebben dan echt eeen strand en stap vakantie dus komt goed

zondag weer even rot moment maarja slaan we ons weer door heen

hoe is het met jullie allemaal?

19. 14-06-2007, 16:11
    dutchie1976
    Afbeelding van dutchie1976
    • Profiel
    • 6293 berichten
    14-06-2007, 16:11

Vandaag begraaf ik jou in mij
    Niet in de aarde, niet in die kist
    Niet bij die bomen in de ochtend mist
    Daar ben jij niet, jij bent veilig in mij

Niet bij die steen daar, die lange rij
    Al die oude namen, daar hoor jij niet bij
    Nee vandaag begraaf ik jou in mij

Dan kan ik met je praten en antwoord geven
    Dan blijf je leven in mijn leven
    Neem mijn ogen en kijk met mij
    Neem mijn voeten en loop met mij
    We gaan naar huis toe, wij allebei
    Vanaf vandaag leef jij in mij

Zal je niet zoeken waar je nu bent
    Blijf maar bij ons hier waar je iedereen kent
    Jou plaats aan tafel hou ik voor je vrij

We zullen lachen en weer plannen maken
    Zal met je slapen en met jou ontwaken
    Neem mijn mond en lach met mij
    Neem mijn handen en voel met mij
    Wat je nog doen wou, doe ik erbij

Haal weg dat kruis en al die witte bloemen
    Verscheur de krant waar in ze jou naam noemen
    Neem mijn ogen en kijk met mij
    Neem mijn hart en leef met mij
    Want jou dood is nu voorbij

Zal twee levens leven
    Met jou in mij

kreeg dit van iemand toegestuurd toen ik mijn vader verloor vorig jaar... en het heef tme veel steun gegeven....

20. 23-06-2007, 18:18
    shining
    Afbeelding van shining
    • Profiel
    • 16324 berichten
    23-06-2007, 18:18

Wat een mooi gedicht dutchie.:) Hoe gaat het met jullie allemaal nu?

21. 23-06-2007, 18:36
    shining
    Afbeelding van shining
    • Profiel
    • 16324 berichten
    23-06-2007, 18:36

Dasleuk, ben blij te lezen dat het goed met je gaat. Tenminste dat lees ik zo tussen de regels door.

Lapin, wat zal dat een moeilijke dag voor je geweest zijn de verjaardag van je vader. Wat lijkt me dat moeilijk. Iedereen zegt inderdaad dat je er mee zal leren leven en daar moet je misschien maar op vertrouwen. Het verdriet wordt er natuurlijk niet minder door, dat blijft denk ik wel.

Ekue, ik kan me voorstellen dat het raar voelde dat je vierde dat je moeder een jaar bij haar nieuwe vriend is. Wat een dubbel gevoel lijkt me dat. Enerzijds gun je je moeder het beste denk ik en aan de andere kant doet het pijn je moeder met een andere man te zien. Klopt dat een beetje?

Tjilla, hoe gaat het met jou? Heb je je angst om je moeder te verliezen onder controle of is dat hetzelfde gebleven? Mis jij je vader nog erg of denk je veel aan hem?

Kiwietje, heb jij er nog behoefte aan om je verdriet hier te delen? Het is bij jou nog zo ontzettend kort geleden.......

Ayra, weet je ook hoe het komt dat je de laatste tijd weer meer aan je ouders denkt?

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en ben benieuwd hoe het met jullie gaat. :)

Ik vind dit zo'n mooi plaatje.......

22. 30-06-2007, 20:23
    __mrieke__
    • Profiel
    • 94 berichten
    30-06-2007, 20:23

hier gaat allemaal wel zijn gangetje, vertrek maandag naar portugal op vakantie dus ben benieuwd heb er zin in.

hoe gaat met jullie allemaal?

23. 30-06-2007, 20:39
    ReinaAzura
    Afbeelding van ReinaAzura
    • Profiel
    • 819 berichten
    30-06-2007, 20:39

Hey Mariek, leuk je hier weer es te zien.
    Oh, lekker maandag naar Portugal. Ik ben helemaal flauw van de kou en de regen. Zon wil ik, zwemmen in de zee, bakken aan het strand en m'n bikini aan! Dus je snapt dat ik héélemaal jaloers op je ben.....;)

Met mij gaat het goed hoor, ach, af en toe een dagje nietzo, maar dat hoort erbij hè?

Nou meis, ga heerlijk genieten daar, met je vriendinnen en ik hoop dat jullie een hele fijne vakantie hebben!
    Kom je hier, na afloop, even alle belevenissen vertellen?

Heb 't fijn!
    Liefs Reina

24. 01-07-2007, 19:05
    shining
    Afbeelding van shining
    • Profiel
    • 16324 berichten
    01-07-2007, 19:05

Fijne vakantie Reina! Geniet van de zon, zee en strand en de rest daarom heen. Veel plezier!

( jammer dat je geen forummer van de maand bent geworden :()

25. 01-07-2007, 19:07
    shining
    Afbeelding van shining
    • Profiel
    • 16324 berichten
    01-07-2007, 19:07

Oh, ja hoor, niet goed gelezen.......Zucht.....

Mrieke, jij een fijne vakantie, veel plezier, geniet van de zon, zee strand enzo. Fijne vakantie gewenst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's:
  1. Viva
  2. Forum
  3. Relaties
  4. verdriet

Welkom.
Je laatste bezoek was woensdag 22 mei 2013 21:46.
Dit onderwerp heeft 542 reacties, en bestaat uit 22 pagina's.
De laatste reactie is geplaatst op 15-05-2013 16:10.

Relatiesverdriet - Pagina 20

Ga naar een onderdeel
Pagina's:
Snel zoeken