verjaardag-alarm aanzetten of niet

04-07-2011 20:18 195 berichten
Het ziet er naar uit dat mijn verjaardag morgen enorm wordt vergeten.

Op zich geen enorm drama, maar als ik eerlijk ben wel echt heel erg jammer.

Vorig jaar kreeg ik ook al zo'n op het laatste moment geschreven kaartje met : gefeliciteerd en je mag voor 150¤ leuke kleding gaan kopen... zoiets was het.

Nu komt hij net thuis, en hij is erg druk met zn werk. Moet morgen om 05:00 weg naar verweg dus hij zal ook heel laat thuiskomen.

Vorig jaar was hij ook s'avonds in het buitenland voor zijn werk.

Tja ik weet dat ik het niet mag verwachten, maar eens een keer een verrassing voor mn verjaardag zou ik toch best leuk vinden.



Maar goed, ik zemel te ver door. Mijn vraag is: moet ik hem nu gaan zeggen dat ik morgen jarig ben, of moet ik gewoon mn mond houden en maar zien wat er gebeurd en blij zijn dat hij zo hard werkt voor z'n gezinnetje?
Alle reacties Link kopieren
Je mag best verwachten dat je partner aan je verjaardag denkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:_lente_ schreef op 04 juli 2011 @ 20:18:

Het ziet er naar uit dat mijn verjaardag morgen enorm wordt vergeten.

Op zich geen enorm drama, maar als ik eerlijk ben wel echt heel erg jammer.

Vorig jaar kreeg ik ook al zo'n op het laatste moment geschreven kaartje met : gefeliciteerd en je mag voor 150¤ leuke kleding gaan kopen... zoiets was het.

Nu komt hij net thuis, en hij is erg druk met zn werk. Moet morgen om 05:00 weg naar verweg dus hij zal ook heel laat thuiskomen.

Vorig jaar was hij ook s'avonds in het buitenland voor zijn werk.

Tja ik weet dat ik het niet mag verwachten, maar eens een keer een verrassing voor mn verjaardag zou ik toch best leuk vinden.



Maar goed, ik zemel te ver door. Mijn vraag is: moet ik hem nu gaan zeggen dat ik morgen jarig ben, of moet ik gewoon mn mond houden en maar zien wat er gebeurd en blij zijn dat hij zo hard werkt voor z'n gezinnetje?Waarom niet? Wat is er in zijn leven zo belangrijk dat hij dat vergeet? Vind dat eigenlijk behoorlijk lomp.
Alle reacties Link kopieren
Een bos bloemen naar jezelf laten sturen van een geheime aanbidder? Met chocola natuurlijk!

Misschien dat een beetje jaloezie wel werkt....
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen: Weet je dat het morgen een bijzondere dag is?? Kijken wat hij zegt...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen dat je morgen jarig bent. Kan hij nog snel iets bedenken om je blij mee te maken. Anders zit je morgen de hele dag teleurgesteld te wezen dat hij het vergeten is.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zou het wel zeggen maar ik zou me er ook weer rot over voelen dat hij er zelf niet aan denkt. Ik snap het heel goed dat je dat niet leuk vindt.. dus ik zou geloof ik gewoon hints laten vallen inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Zelfs al zeg je het zelf, teleurgesteld ben je toch hoor. Feit blijft dat hij het is vergeten.
We hebben het er gister nog over gehad dat ik morgen jarig ben, maar hij vergeet altijd dit soort dingen.

Vast een echte man... zucht. Maar goed, kijk als ik het nu zeg dan denk ik dat ik weer een kaartje krijg met: ga maar wat kopen.

Dus wat er ook gaat gebeuren... ik ben bang dat ik het niet zo leuk ga vinden. ( ik vind het nu al niet leuk :-) )

Enniewee, ja hij is lomp met dit soort dingen. Werk werk werk is wat de klok slaat helaas.... en als we dan eens om zouden komen in het geld...



Hmm, na 4 rosé wordt het een beetje een klaagzang, maar ik ben er nog niet uit of ik nu (weer) moet gaan hinten of niet. Ik vind eerlijk gezegd beide opties een beetje sneu
Alle reacties Link kopieren
Dus ik zou morgen op zijn kosten vanalle leuke dingen gaan doen voor jezelf, en hem dan savonds de rekening geven. Jij hebt leuke dingen gedaan en hij heeft een cadeau gegeven. Neem eventueel een vriendin mee. Ga naar beauty center, krijg massage en gelaatsverzorging, ga smiddags ergens over the top eten met chocoladefontein en trakteer jezelf daarna op die mooie schoenen die hij te duur vond. En dan gewoon alle kasticketjes bijhouden.
Gheghe, ik zie dat ik niet de enige ben! En dat maakt deze avond alweer goed. ( we zitten nu allebei achter de computer... wat triest!)
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar kreeg ik ook al zo'n op het laatste moment geschreven kaartje met : gefeliciteerd en je mag voor 150¤ leuke kleding gaan kopen



Nou, daar kan toch geen bloemetje of attent verjaarskusje tegenop?
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zou doen: het hem voor eens en altijd goed aanleren door niets te zeggen en hem voor schut te laten staan als hij morgenavond thuis komt terwijl er visite zit voor jouw verjaardag.

Is voor jou niet leuk, maar hopenlijk wel een goede leer voor hem. En ná jouw verjaardag eens een goed gesprek met hem aangaan over het feit dat het denken aan een verjaardag niet meer dan nromaal is bij je eigen partner (er zijn genoeg manieren tegenwoordig om hieraan herinnerd te worden als hij het zelf niet kan onthouden).



Alvast een fijne verjaardag morgen!!!
quote:nephthys schreef op 04 juli 2011 @ 20:33:

Dus ik zou morgen op zijn kosten vanalle leuke dingen gaan doen voor jezelf, en hem dan savonds de rekening geven. Jij hebt leuke dingen gedaan en hij heeft een cadeau gegeven. Neem eventueel een vriendin mee. Ga naar beauty center, krijg massage en gelaatsverzorging, ga smiddags ergens over the top eten met chocoladefontein en trakteer jezelf daarna op die mooie schoenen die hij te duur vond. En dan gewoon alle kasticketjes bijhouden.Eigenlijk is dit best een heel erg goed idee! Ik ga sowieso morgen naar Parijs, dus ik kan best iets leuk vinden daar. Ben daar met dochter van 6 dus we gaan iig lekker uit lunchen!
Alle reacties Link kopieren
En ik vind dat je gerust teleurgesteld mag zijn. Als hij dan toch weet dat hij het gaat vergeten, er zijn genoeg technische middellen tegenwoordig om er aan herinnerd te worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 04 juli 2011 @ 20:33:

Dus ik zou morgen op zijn kosten vanalle leuke dingen gaan doen voor jezelf, en hem dan savonds de rekening geven. Jij hebt leuke dingen gedaan en hij heeft een cadeau gegeven. Neem eventueel een vriendin mee. Ga naar beauty center, krijg massage en gelaatsverzorging, ga smiddags ergens over the top eten met chocoladefontein en trakteer jezelf daarna op die mooie schoenen die hij te duur vond. En dan gewoon alle kasticketjes bijhouden.Dat is wel een heel goed plan!
quote:kirsten77 schreef op 04 juli 2011 @ 20:28:

Ik zou zeggen dat je morgen jarig bent. Kan hij nog snel iets bedenken om je blij mee te maken. Anders zit je morgen de hele dag teleurgesteld te wezen dat hij het vergeten is.



Dit dus.



En gefeliciteerd alvast trouwens!
quote:batwom schreef op 04 juli 2011 @ 20:33:

Vorig jaar kreeg ik ook al zo'n op het laatste moment geschreven kaartje met : gefeliciteerd en je mag voor 150¤ leuke kleding gaan kopen



Nou, daar kan toch geen bloemetje of attent verjaarskusje tegenop?



Daar zat wel een bloemetje bij... het was zo'n plat wit bouquet met van die grafbloemen... het was ook het eerste wat ik zei; zo die kan gelijk op mn kist!

(eerlijk gezegd weet ik niet meer of ik die nou de avond vtv kreeg of op de vroege ochtend)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je verjaardag alvast, mijn dochter is morgen ook jarig. En zijn net druk geweest met versieren van het huis en cadeau-tjes inpakken enzo... Daar helpt man fijn aan mee maar mijn verjaardag vergeet hij ook, ach ja mannen.
quote:lely schreef op 04 juli 2011 @ 20:36:

Gefeliciteerd met je verjaardag alvast, mijn dochter is morgen ook jarig. En zijn net druk geweest met versieren van het huis en cadeau-tjes inpakken enzo... Daar helpt man fijn aan mee maar mijn verjaardag vergeet hij ook, ach ja mannen.Hee wat leuk, jullie ook een fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou m'n mond houden.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Vorig jaar kreeg ik ook al zo'n op het laatste moment geschreven kaartje met : gefeliciteerd en je mag voor 150¤ leuke kleding gaan kopenHeb je hem toen wel heel duidelijk gemaakt wat jij daar van vond? Of hem je het toen geslikt en laten gaan omdat hij zo hard werkt en dus jou verjaardag mag vergeten omdat het niet belangrijk is.....
Alle reacties Link kopieren
ga nu slingers voor jezelf ophangen.. hahaha kijken of ie de hint snapt.
Alle reacties Link kopieren
en je hebt toch wel over je verjaardag? zo van: dan en dan neem ik taart mee naar het werk, dan en dan komt de visite, jeetje moeder doet weer moeilijk dat tante Truus ook wil komen maar die kan weer niet samen met oom pIET.. ENZ?
Alle reacties Link kopieren
De mijne is ook een echte vent hoor, maar was wel al weken vantevoren bezig met wat hij voor mijn verjaardag zou kopen en wat ik graag zou willen hebben. Hard werken vind ik écht geen excuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven