verliefd op baas

27-08-2010 02:32 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi, sinds 1,5 jaar ben ik heel erg verliefd op mijn hoogste baas in de organisatie waar ik werk. Die verliefdheid begon eigenijk al op het moment dat hij werd voorgesteld voor een grote groep op de kerstborrel. Puur staaltje verliefdheid op het eerste gezicht dus van mijn kant. Sinds een paar maanden werk ik nu direct voor hem en blijkt hij niet alleen fysiek erg aantrekkelijk maar ook nog eens een heel leuk persoon. Verder blijken we een beetje dezelfde achtergrond te hebben qua afkomst (we zijn allebei halfbloed), opvoeding en studie en ook gevoel voor humor en stijl enzo.



Tot nu toe was ons contact vrij zakelijk vooral van zijn kant maar hij begint nu steeds vaker flirterige opmerkingen te maken, complimenten over mijn uiterlijk, te knipogen tijdens een vergadering en af en toe krijg ik een ontzettende broeierige blik. Kortom ik vermoed dat er van zijn kant ook wel iets van aantrekking is. Maar omdat hij mijn baas is en we allebei getrouwd zijn en kinderen hebben, kan ik natuurlijk niet iets amoureus met hem beginnen en hem verleiden ofzo.\



En toch denk ik bijna constant aan hem en wil ik gewoon veel bij hem in de buurt zijn al is het dan maar op zakelijke basis (dan fantaseer ik wel over de rest). En dat is dus iets wat gewoon niet gaat omdat hij het altijd heel druk heeft en hij hierarchisch gezien ver boven mij staat (ik ben zijn juridisch adviseur) en het not done is om zomaar bij hem binnen te lopen voor een praatje. Hoewel ik het wel een paar keer heb gedaan en hij dat toch leuk vond. We hebben nu bijna elke week een uurtje bilateraal werkbespreking met elkaar en dan zitten we gewoon de hele tijd enorm te glimlachen naar elkaar, maken we plagerige grapjes over en weer. Als ik daarna dan weer buiten zijn kantoor sta maken vlinders in mijn buik overuren en verlang ik alweer intens naar mijn volgende werkbespreking die week daarop of dat ik hem toevallig ergens in het gebouw tegenkom. Ook zoekt hij mij weleens op mijn werkkamer op weliswaar altijd met een zakelijk excuus maar het is dan ondertussen wel gezellig met hem.



Punt is nu dat het direct voor hem werken binnenkort stopt en ik dan geen zakelijke excuses meer heb om hem te zien en bang ben dat omdat hij het zo druk heeft het inmiddels langzaam gegroeide contact afsterft. Zeker als ik van mijn kant geen initiatief neem.

Wat kan ik nou toch doen om toch op een of andere manier contact met hem te houden en zelfs onze relatie te verdiepen (op vriendschappelijke basis bedoel ik dan) zonder dat het meteen opvalt dat ik vreselijk verliefd op hem ben. Heeft er iemand een goeie tip?
Je wil je relatie met hem verdiepen?????





Jullie hebben beiden een gezin met partner en kinderen, je zou dus god op je blote knieën moeten danken dat je binnenkort niet meer met hen hoeft te werken en contact met hem kan vermijden.



Met mensen waarop je verliefd bent, kun je geen vriendschap erop nahouden. Zeker als er geen relatie uit voort kan komen zoals bij jullie.





Zet hem uit je hoofd!





(Serieus, dacht je echt dat vriendschap een optie was?)
Nog een tip: bespreek dit met je partner. Echt waar, zo gek is het niet om eens verliefd te worden in een relatie. wel is het een teken dat je daar meer in moet investeren om het thuis ook weer leuk en spannend te maken.
Eens met wintermuts. Wees blij dat het contact straks verwaterd. Ik neem tenminste aan dat je gezin je erg lief is. Dit scheelt moeilijke gesprekken: je hoeft de confrontatie niet aan te gaan. Richt je op je eigen leven en doe eens gek. Verdiep de relatie met je eigen vent.
Alle reacties Link kopieren
ik zou er ook blij mee zijn om hem minder vaak te zien, uit het oog uit het hart.... keert de rust tenminste weer terug. Je kan (en wil naar ik aanneem) toch niks mee...
Alle reacties Link kopieren
quote:Wintermuts schreef op 27 augustus 2010 @ 02:36:

Je wil je relatie met hem verdiepen?????





Jullie hebben beiden een gezin met partner en kinderen, je zou dus god op je blote knieën moeten danken dat je binnenkort niet meer met hen hoeft te werken en contact met hem kan vermijden.



Met mensen waarop je verliefd bent, kun je geen vriendschap erop nahouden. Zeker als er geen relatie uit voort kan komen zoals bij jullie.





Zet hem uit je hoofd!





(Serieus, dacht je echt dat vriendschap een optie was?)Je hebt geen relatie met hem,maar met je man!De relatie met je baas,die bestaat puur in je hoofd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Indiangirl schreef op 27 augustus 2010 @ 02:32:



Wat kan ik nou toch doen om toch op een of andere manier contact met hem te houden en zelfs onze relatie te verdiepen (op vriendschappelijke basis bedoel ik dan) zonder dat het meteen opvalt dat ik vreselijk verliefd op hem ben. Heeft er iemand een goeie tip?







Nee, jij wil helemaal niet op een vriendschappelijke basis je relatie verdiepen. Jij bent verliefd op hem, en hij misschien op jou. Maar wat jij wil doen is die verliefdheid verder voeden.

Jij bent getrouwd en hij ook. Is het helemaal eerlijk tegenover je man om nou koste wat kost bij je baas in de buurt te blijven zodat hij lekker naar jou kan gaan zitten knipogen onder werktijd?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Als ik jou was, zou ik bovenstaande adviezen opvolgen.



Jaren geleden, ik was notabene net getrouwd, werd ik verliefd op een collega (niet eens baas-personeel-verhouding). Maar wij waren ook beide getrouwd. Wij hebben de gevoelens van verliefdheid wél uitgesproken naar elkaar, maar wisten beiden dat dit onmogelijk was. Toen hij de kans kreeg een andere baan (elders) aan te nemen, deed hij dat dus ook.



De verliefdheid ging toen ook vanzelf weg...ik weet niet eens zijn naam meer!
Alle reacties Link kopieren
Nadat je melden dat hij en jij getrouwd bent, ben ik gestopt met lezen. Waarom het leven moeilijker maken terwijl je een leuke vent thuis hebt. Gras lijkt altijd groener bij de buren. Dus zet je eroverheen en wees blij met wat je thuis heb en zorg dat daar nog meer pit in komt ipv je als een verliefde puber te gedragen.
Alle reacties Link kopieren
Spring er gewoon bovenop, vertel het niet thuis en geniet! Dat is toch wat je wilt?

*en ja, dit is sarcastisch*
Alle reacties Link kopieren
Indiangirl, dat hij binnenkort weg moet lijkt me een zegen, zowel voor jou als voor hem, voor jullie partners maar ook voor jullie kinderen. Het is nu de kat op het spek binden en het gras is groener...enzovoorts. Ik denk dat je dit straks rustig kunt verwerken en dan komen die gevoelens wel weer tot rust.
Alle reacties Link kopieren
1x is genoeg
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic om de ochtend mee te beginnen
Alle reacties Link kopieren
quote:Indiangirl schreef op 27 augustus 2010 @ 02:32:



Wat kan ik nou toch doen om toch op een of andere manier contact met hem te houden en zelfs onze relatie te verdiepen (op vriendschappelijke basis bedoel ik dan) zonder dat het meteen opvalt dat ik vreselijk verliefd op hem ben. Heeft er iemand een goeie tip?

Nodig hem, zijn vrouw en hun kinderen uit voor een BBQ oid bij jullie thuis. Wie weet klikt het aan alle kanten zo goed dat jullie uiteindelijk met twee gezinnen op vakantie gaan en zo.





Bedoel je dit soort tips?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Laat dit verhaal even aan je man lezen.





Niet? Mag hij het niet lezen? Mag hij dit niet weten?

Dan ga je dus duidelijk te ver. Afkappen dat gezellige contact, alleen nog het zakelijke netjes afhandelen, en hopen dat hij snel bij zijn andere baan kan beginnen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2010 @ 08:06:

[...]



Nodig hem, zijn vrouw en hun kinderen uit voor een BBQ oid bij jullie thuis. Wie weet klikt het aan alle kanten zo goed dat jullie uiteindelijk met twee gezinnen op vakantie gaan en zo.





Bedoel je dit soort tips?







Je kan ook hem en je man en zijn vrouw meenemen naar een parenclub. Dan kun je het eerst even rustig uitproberen en als het lekker was dan zou ik ook om overplaatsing vragen.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt de relatie verdiepen???

Dat gaat niet!

Jullie hebben een zakelijke relatie en die stopt!



Dus er is niets om te verdiepen...



Zo das snel opgelost hè?

Je hoeft jezelf dus ook helemaal niet in allemaal ingewikkelde bochten te wringen want het is uit...om het maar even relationeel te zeggen.



Misschien is hij wel zo flirterig naar je geweest omdat hij in de gaten had dat jij als een bakvis naar hem zat te loeren

En hij dacht...das handig dan loopt ze vast een stapje harder voor me...



Nee hoor, ik voorzie geen diepgaande vriendschap tussen jullie twee.

Want als ik heel eerlijk ben....dan denk ik dat het met zijn geflirt ook wel meevalt

Tis natuurlijk maar net wat je in een bepaalde blik WIL zien...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Huh? Wat wil je nou verdiepen? Gesprekken over je werk waar jij meer achter zoekt én voelt én beleeft en dat al anderhalfjaar lang?



Hoog tijd dat deze zakelijke relatie voor jou gaat stoppen lijkt me.

Afkicken van de zelf opgebouwde ideeen en denkbeelden en verlliefdheid.



Welicht alle energie dit je dit kost in de relatie met je man steken? Die vindt dit misschien ook wel leuk nadat zijn vrouw anderhalf jaar lang met een ander is bezig geweest (in haar hoofd)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Als je je huwelijk wilt redden mag je juist blij zijn dat je binnenkort niet meer voor je baas werkt. De enige manier om die verliefdheid uit je hoofd/hart te krijgen is geen contact meer. En een vriendschap met iemand op wie je verliefd bent, dat is wel heel naief.
Alle reacties Link kopieren
quote:

blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2010 @ 08:06:

[...]



Nodig hem, zijn vrouw en hun kinderen uit voor een BBQ oid bij jullie thuis. Wie weet klikt het aan alle kanten zo goed dat jullie uiteindelijk met twee gezinnen op vakantie gaan en zo.





Bedoel je dit soort tips?



Partnerruil.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Relatie verdiepen? Welke relatie?? Er is geen relatie. Hij is getrouwd, jij ook. Je wilt misschien een (seks)relatie met hem, das wat anders.

Vraag anders even of hij zijn stukje in jou wil verdiepen.
Alle reacties Link kopieren
TO durft niet meer terug te komen, vrees ik.... Moet wel lachen om alle reacties ook!



TO: voor een juridisch adviseur kom je erg simpel over, eigenlijk. Sorry....
Alle reacties Link kopieren
Het blijft leuker om op afstand er over te dromen. Het gaat wel weer over, neem afscheid, geef hem een kusje op de wang en ga door met het leven. Het lijkt leuk, de realiteit is minder leuk.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Alle reacties Link kopieren
quote:kaatje_85 schreef op 27 augustus 2010 @ 09:17:

Relatie verdiepen? Welke relatie?? Er is geen relatie. Hij is getrouwd, jij ook. Je wilt misschien een (seks)relatie met hem, das wat anders.

Vraag anders even of hij zijn stukje in jou wil verdiepen.Je bedoelt zijn TarZaN.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:kaatje_85 schreef op 27 augustus 2010 @ 09:17:



Vraag anders even of hij zijn stukje in jou wil verdiepen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven