vriend stuurt hartjes

01-08-2014 10:35 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lezeressen,



Ik heb een vraag want mijn vriend en ik komen er samen niet uit. Mijn vriend heeft al jaren een vriendin. Ze spreken niet samen af maar zien elkaar wanneer ze met hun vriendengroep zijn, zij is namelijk de vriendin van een vriend van mijn vriend. Ze hebben contact via whatsapp. Die vriendin mocht mij bij de eerste ontmoeting al niet. Ze deed geen enkele moeite me te leren kennen. Wanneer ik een gesprek wilde beginnen deed ze heel afstandelijk. Na een tijdje had ik ook geen zin meer er energie in te stoppen. We mogen elkaar blijkbaar niet. Nu appt mijn vriend dus wel met haar en dat is oke, maar ze sturen ook hartjes naar elkaar en dat vind ik niet oke. Ik vind dat wanneer je een relatie hebt je dat niet moet doen, behalve naar je moeder ofzo. Vooral niet omdat ze zo stom altijd tegen mij doet. Wat vinden jullie van deze situatie? Zouden jullie het wel oke vinden?

Bedankt voor het lezen.
Alle reacties Link kopieren
whatsapp maakt meer kapot dan je lief is ....... hahahha



succes met deze zware levenservaring ........
Ik vind hartjes niet echt een probleem. Maar wie moeilijk doet tegen mijn vrouw, heeft ook moeilijkheden met mij.



Ik ben rete-ouderwets, en sexistisch bovendien, dus het is geen maatstaf, maar ik vind dat je als partners elkaar niet kan afvallen op deze manier.
Niet ok, ik zou mijn man vragen daar mee op te houden. Van een vriend zou ik zelf geen hartjes willen krijgen. Ook omdat ik het een erg hoog ponyclubgehalte vind hebben.
Alle reacties Link kopieren
het sop is de kool niet waard. Ooit begonnen met een hartje sturen en dan wordt het een automatisme waar niet eens meer bij nagedacht wordt. Net als die XXX onder berichtjes.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik word echt te out voor dit forum. Ruzie om hartjes...
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet jouw vriend zo'n intensief app-contact onderhouden met de vriendin van een vriend dan?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 01 augustus 2014 @ 10:39:

Waarom moet jouw vriend zo'n intensief app-contact onderhouden met de vriendin van een vriend dan?Zij zijn ook vrienden... al spreken ze niet samen af. Dat vind haar vriend en tevens dus ook de vrirnd van mijn vriend niet goed. Mijn vriend woont nu een jaar bij mij en ze zijn nog nooit langsgekomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:wertje schreef op 01 augustus 2014 @ 10:43:

[...]





Zij zijn ook vrienden... al spreken ze niet samen af. Dat vind haar vriend en tevens dus ook de vrirnd van mijn vriend niet goed. Mijn vriend woont nu een jaar bij mij en ze zijn nog nooit langsgekomen.

Nee maar goed als jullie elkaar niet mogen dan heeft het ook geen zin om gezellig bij elkaar op de koffie te komen.



Ik weet het niet wat ik ervan moet vinden. Ik vind het persoonlijk al raar dat hij appt met een andere vrouw en dan ook nog hartjes stuurt. Het hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar klinkt een beetje als aandachtsgeil.
quote:boerderijgeit028 schreef op 01 augustus 2014 @ 10:46:

[...]



Nee maar goed als jullie elkaar niet mogen dan heeft het ook geen zin om gezellig bij elkaar op de koffie te komen.



Ik weet het niet wat ik ervan moet vinden. Ik vind het persoonlijk al raar dat hij appt met een andere vrouw en dan ook nog hartjes stuurt. Het hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar klinkt een beetje als aandachtsgeil.

App jij alleen met vrouwen dan?



Ik stuur sommige vrienden een kus over de app. Gewoon, omdat ik ze heel lief vindt, niet omdat ik een relatie met ze wil, anders dan vriendschap.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 01 augustus 2014 @ 10:39:

Ik word echt te out voor dit forum. Ruzie om hartjes...



Precies mijn gedachte!



Zeg TO, hoe weet jij trouwens dat ze elkaar hartjes sturen?

Viel je oog er "toevallig" op?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:wertje schreef op 01 augustus 2014 @ 10:43:

[...]





Zij zijn ook vrienden... al spreken ze niet samen af. Dat vind haar vriend en tevens dus ook de vrirnd van mijn vriend niet goed. Mijn vriend woont nu een jaar bij mij en ze zijn nog nooit langsgekomen.Sorry, ik vind het maar raar. Net zo raar als dat ik constant zou gaan zitten appen met de man van een vriendin van me, bijvoorbeeld.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:wertje schreef op 01 augustus 2014 @ 10:43:

[...]





Zij zijn ook vrienden... al spreken ze niet samen af. Dat vind haar vriend en tevens dus ook de vrirnd van mijn vriend niet goed. Mijn vriend woont nu een jaar bij mij en ze zijn nog nooit langsgekomen.

Dat is niet raar toch?

Ik ga ook niet langs bij mensen waar ik helemaal niets mee heb
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 01 augustus 2014 @ 10:47:

[...]



App jij alleen met vrouwen dan?



Ik stuur sommige vrienden een kus over de app. Gewoon, omdat ik ze heel lief vindt, niet omdat ik een relatie met ze wil, anders dan vriendschap.Ja, ik ben echt van de oude stempel. Ik heb sowieso geen mannelijke vrienden.
Alle reacties Link kopieren
Zo lang hij geen naakt foto's van zich zelf naar haar appt, zou ik me niet druk maken.
Alle reacties Link kopieren




Echt..... Waar gáát dit nou toch over? De man stuurt plaatjes en dat mag dus niet? Ik zou hem dat dan maar verbieden. Is ghij nou helemaal? Een beetje hartjes sturen.......
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die hartjes niet zo'n probleem, maar wel dat zij vanaf het begin al lullig tegen je doet en hij daar niet eens iets van zegt.
Alle reacties Link kopieren
Waarom schrijf je niet gewoon: ik voel me jaloers en vertrouw mijn vriend niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik app ook met de mannen van vriendinnen; dat zijn namelijk mijn vrienden. Zij komen ook gewoon bij ons thuis, alleen of met partner.



Wanneer ziet je vriend zijn vriend dan? En zijn vriend vindt dit dus ook maar raar?
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 01 augustus 2014 @ 10:52:

[...]



Ja, ik ben echt van de oude stempel. Ik heb sowieso geen mannelijke vrienden.

Dat is niet van de oude stempel hoor

Mijn moeder (en die is echt oud) heeft ook gewoon mannelijke vrienden

Gaat ze mee klaverjassen, wandelen, fietsen weet ik veel als mijn vader aan de waterkant zit te vissen



Geen mannelijke vrienden hebben vind ik..euh...raar eigenlijk

Jij selecteert vrienden dus op geslacht en niet op gemeenschappelijke interesse?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik selecteer de mijne op de hoeveelheid hartjes die ik op een dag krijg. Kom je niet aan je quota, word je direct ontvriend.
Als ik met een man app dan is dat familie of één van de vrienden van mijn man. Behalve bij apps met mijn familie betrek ik man er eigenlijk altijd snel bij, gewoon omdat ik mijn lol wil delen. Kusjes en hartjes.....het idee alleen al. Als ik ze dat zou sturen zouden ze vragen hoeveel borrels ik al achter de kiezen heb.
Ik zou dit ook absoluut niet nodig vinden.. Ik heb genoeg mannelijke vrienden, maar dat doe ik gewoon niet. Mijn vriend spreekt gerust af alleen met meiden uit onze groep - gewoon als vrienden.. Net zo makkelijk als ik met een vriend op het terras ga zitten. Maar ik ga hem geen kusjes of hartjes sturen.. Dat zou ik best ongemakkelijk vinden ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 01 augustus 2014 @ 10:55:

[...]

Geen mannelijke vrienden hebben vind ik..euh...raar eigenlijk

Jij selecteert vrienden dus op geslacht en niet op gemeenschappelijke interesse?

Ik ben een overdreven meisje-meisje dus weinig raakvlakken met mannen



En vriend en ik zijn met de heup vergroeid. Wij hebben een relatie (wat wij overigens als prettig ervaren) waar een overgroot gedeelte van de forummers gillend voor wegrennen.



Een relatie betekent voor ons "samen", wij hebben niet allebei "een eigen" leven. Dat vind ik namelijk weer raar.



Wij zijn ook zo'n walgelijk stel dat alleen maar in de "wij-vorm" spreekt.
quote:Summerdance schreef op 01 augustus 2014 @ 10:49:

[...]





Zeg TO, hoe weet jij trouwens dat ze elkaar hartjes sturen?

Viel je oog er "toevallig" op?Nou, ik denk dat d'r vriend er op lag te slapen en ze bang was voor oververhitting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven