vriend verliefd op een ander

01-10-2014 11:03 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nu 21 en heb 2 jaar een relatie met mijn lieve vriend van 29. Toen onze relatie begon was het nogal heftig, aangezien mijn ouders en fam het er niet mee eens waren. Ik ben toen uit huis gezet en dus bij hen terecht gekomen. Nu hebben we als eindelijk voor elkaar. Eigen huisje beiden werk en lief hondje. Mijn ouders gaan het er nooit mee eens zijn en de rest van de fam ook niet maar daar heb ik mij bij neergelegd. Weer zouden gaan trouwen.. Maar opeens wad dat een ander nmeisje van 17!! En dat werd hij verliefd op. Hij zegt nu dat hij voor ons allebei evenveel voelt. Maar zij is ook verlegd op hem. Of dat denkt ze in elk geval. En ze komt elk weekeind. Ik durf dat niks van te zeggen omdat mijn vriend zelf al zei ik ga toch wel Door met haar en anders rot je maar op.. Een andere keer is hij dan weer heel lief dat hij het ook niet zo wil enz. Hij gaat ook met haar naar bed. Als ik dagje weg ben of zo. . Doet mij heel veel pijn. Maar ik moet het eigenlijk wel accepteren Ik zeg steeds dat ik het niet wil. Maar dan word er weer gezegt dat ik dan maar weg moet gaan. Ik wil zo graag weer gelukkig met hem worden maar op dit moment weet ik het gewoon even niet meer. Zijn fam snapt niks met van hem hij reageerde heel anders op als. De enige tip die ik van hun krijg is bij hem weg gaan, en dan kan en wil ik niet. Vorige 3 werken mocht ik hem niet eens aanraken. En sex lukte niet meer omdat hij niet opgewonden van mijn werd. Van de week nog wel x sex gehad en dat ging ook niet echt makkelijk. Hoop dat jullie advies hebben wat ik wat mee kan ipv alleen maar te zeggen dat ik bij hem weg moet gaan zoals zijn fam zegt.
Alle reacties Link kopieren
Jawel meisje...dat kun jij wel.

Schouders eronder.

Zet je schouders eronder!!

Rug recht.

En je kop omhoog.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:liesa21 schreef op 01 oktober 2014 @ 11:03:

Weer zouden gaan trouwen.. Maar opeens wad dat een ander nmeisje van 17!! En dat werd hij verliefd op. Hij zegt nu dat hij voor ons allebei evenveel voelt.



En ze komt elk weekeind. Ik durf dat niks van te zeggen omdat mijn vriend zelf al zei ik ga toch wel Door met haar en anders rot je maar op..



Hij gaat ook met haar naar bed. Als ik dagje weg ben of zo. . Doet mij heel veel pijn..



Wat denk je nu wat ik ga zeggen?

Stoppen met die loser en ga zo snel mogelijk weg bij hem.
Alle reacties Link kopieren
Er is geen ander advies dan bij hem weggaan. Laat je niet zo behandelen.
Alle reacties Link kopieren
Je MOET weg bij zo'n respectloos geval, anders doe je jezelf te kort. Je laat je nu gebruiken. Je bent meer waard dan dat.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Tja meid als je niet bij hem weg wilt dan zal je het idd moeten accepteren maar zeur er dan verder ook niet over.

Ik zou het trouwens wel weten ik schopte hem zonder pardon mijn leven uit.!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af op wat voor advies je nu zit te wachten? Weggaan wil je niet, en ik ga je niet adviseren bij hem te blijven. Google eens op bigami. Er zijn mannen die meerdere vrouwen tegelijk hebben, er zijn zelfs tv programma's over. Maar volgens mij is het uitgangspunt daar gelijkwaardigheid, en dat vind ik bij jouw vriend ver te zoeken.



Dus pak je koffer, je hondje en je laatste stukje zelfrespect en ga! Echt....een ander advies is er voor jou niet!
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt geen lieve vriend. Niet eens een vriend. Jij hoeft helemaal niet te accepteren dat hij met een ander meisje van 17 het bed in duikt. En zij komt elk weekend? En waar ben jij dan?

Verder wat Elle zegt, en je familie: weg bij deze kutjanus.
Alle reacties Link kopieren
quote:bazinga schreef op 01 oktober 2014 @ 11:07:

Er is geen ander advies dan bij hem weggaan. Laat je niet zo behandelen.



Mee eens.



Het zal zo nu niet voelen, maar er lopen echt leukere mannen rond dan hij die jou wel waarderen, wel lief voor je zijn en wel opgewonden van je raken.

Je wereld stort niet in als je weggaat. Het zal even heel moeilijk zijn, maar écht, er komt een moment dat je terugkijkt en denkt: Zo, goed dat ik niet bij hem ben gebleven toen.

Echt waar!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik kan bijna niet geloven dat dit echt is.

Als het wel echt is, meisje kom op zeg. Je laat hem alles van je afpakken! Wanneer stop je daarmee???
Alsjeblieft zeg. Dit ga je niet willen horen, maar ik denk dat je ouders al voorzien hadden dat deze vent zulke streken zou kunnen leveren. Ga alsjeblieft weg. Dit pik je toch niet?



Hij houdt niet van jou, anders DOET HIJ DIT NIET!

Kijk alsjebllieft uit dat je geen SOA ofzo oploopt. Hij is echt respectloos bezig. Ga alsjeblieft weg daar en werken aan je zelfvertrouwen. Er zijn zoveel leukere mannen!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat je ouders en familie niet zo blij waren & zijn met deze vriend. Wil jij je vriend met een ander delen en je zo laten behandelen? Je verdient beter.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
Best meisje...lopen en doorlopen, kijk niet meer achterom, loop de zon tegemoet...al zie je hem niet.

ook jij zal dit gaan lukken, en vele vrouwen gingen je al voor, ook jou lukt het!

Kin omhoog, rechte schouders, en lopen maar!!!

Stap voor stap...doe het...want anders blijf je passen achteruit maken. jij bent niet afhankelijk van hem...hij van jou!!...realiseer je je dat wel...?

Draai de rollen om , want hier ga je kapot aan.

Jij hebt jezelf...en dat is al heel wat.

Recht je schouders, en maak van jezelf de overtreffende trap!

Niet de traptree van 6...maar van tien.

.

En nu lopen maar.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Joh meid, waarom ga je er gewoon niet naast zitten als hij die andere meid neukt?



Is toch heel gewoon dat een man weleens wat anders wil. Zo laat je zien dat je zijn wensen respecteert en dat je hem vrij laat.

Wil hij vast wel door met jou, zolang je maar het huis goed bijhoudt en lekker blijft koken.
Alle reacties Link kopieren
Weggaan is de enig juiste oplossing...



ik snap dat je niet naar je ouders terug zou willen, maar heus alles beter dan bij dit stuk ongeluk blijven... wat is hij respectloos zeg.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent puur en zuiver.

Blijf alsjeblieft zo....want hij pakt dat van je af.

ooit op een dag realiseer je je deze woorden...
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Een relatie met zo'n vriend wil je toch niet? Hij walst helemaal over je heen en zijn reacties op jou zijn echt niet normaal. Het beste is dat jij de eer aan jezelf houdt en aangeeft dat hij het maar uit moet zoeken en dat jij zo niet behandeld wilt worden. Vervolgens al je spullen pakt en bij hem weggaat!



Ik vraag me nog wel af waarom jullie relatie zo heftig begonnen is, dat je dus niet meer welkom was bij je ouders en familie. Je bent zoals ik begrijp uit jouw OP uit huis gezet door je ouders en bij zijn familie eerst gaan wonen, totdat jullie gingen samenwonen?
Heb je geen zelfrespect dat je je zo door een man laat behandelen?
Alle reacties Link kopieren
Ben je al aan het lopen?..het begint in je hersens, dan doet je lijf als vanzelf mee.



Dus!...zet je hersens om!....de knop moet om.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 01 oktober 2014 @ 11:15:

Best meisje...lopen en doorlopen, kijk niet meer achterom, loop de zon tegemoet...al zie je hem niet.

ook jij zal dit gaan lukken, en vele vrouwen gingen je al voor, ook jou lukt het!

Kin omhoog, rechte schouders, en lopen maar!!!

Stap voor stap...doe het...want anders blijf je passen achteruit maken. jij bent niet afhankelijk van hem...hij van jou!!...realiseer je je dat wel...?

Draai de rollen om , want hier ga je kapot aan.

Jij hebt jezelf...en dat is al heel wat.

Recht je schouders, en maak van jezelf de overtreffende trap!

Niet de traptree van 6...maar van tien.

.

En nu lopen maar.Ha Elle. Ik moet zeggen dat je een speciale en afwijkende manier van schrijven hebt hier op het forum. Maar ik vind het wel wat hebben.
Alle reacties Link kopieren
Liesa, geef eens antwoord...want jij bent er, dus geef eens antwoord.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
En dit noem jij een lieve vriend?!? Wat is er zo lief aan hem dan? Het is een loser eersteklas!



Wegwezen!



Kom op, zeg, zo laat je je toch niet behandelen?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties al wel ik Veel van de reacties idd levert niet horen. Daar er naast liggen heb ik ook al paar kweet gedaan want ja ik ben niet elk weekeind weg. Dan doet het wel minder pijn. Maar hij wil juist graag als ik eet niet bij ben met haar naar bed. Ik weet dat hij zo heel gemeen over komt maar hiervoor wad hij echt heel lief, en dat wil ik terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op 01 oktober 2014 @ 11:24:

[...]





Ha Elle. Ik moet zeggen dat je een speciale en afwijkende manier van schrijven hebt hier op het forum. Maar ik vind het wel wat hebben.

Speciaal en afwijkend he..?...waarom afwijkend rob?

Ik schrijf zoals ik het voel, ervaar, beleef, en ben eerlijk.

Maar een compliment he?....thx rob.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Mijn God, waarom doen mensen dit hunzelf toch aan?
Ben je nou helemaal gek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven