wat is dit nou?

08-09-2014 22:37 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een oude vlam per toeval tegen het lijf gelopen en de vonk sloeg weer over. Gezoend en hij vroeg mijn nummer. Vannacht 1 appje en vanochtend. En nu is het dus stil..... terwijl die gisteren toch echt zei dat ie me snel weer hoopt te zien/spreken. Uhm, wat is hier de logica van? Ter info: het is een dertiger die al heel zijn leven single is en best verlegen is.
Dan stuur jij toch wat
Frankly my dear, I don"t give a damn
Jeetje... Hij heeft je toch geappt? Moet ie je meteen bombarderen?
Hij had je de hele dag moeten appen?
Wachten tot hij weer zin in jou heeft..
quote:bananenmilkshake schreef op maandag 08 september 2014 22:41 Wachten tot hij weer zin in jou heeft..
quote:calvijn1 schreef op 08 september 2014 @ 22:39:

Dan stuur jij toch watDit. En hij is nog verlegen ook zeg je
Ik snap het probleem niet.

Stomme whatsapp generaties. Wat is er zo moeilijk aan bellen of gewoon geduld hebben?
Ha scamp dat WhatsApp van tegenwoordig is niks aan
Ik vergeet wel eens expres een dag mijn mobieltje, heerlijk vind ik dat! Doe het minstens 1x per week...

Misschien doet hij dat ook wel...

Mens, wacht rustig af of stuur zelf wat.
Pak de telefoon en maak een afspraak. Uit een stem haal je veel meer dan uit een appie.
..
Jullie hebben wel weer gezoend na een lange tijd?Dus zo verlegen was hij niet op dat moment

Stuur gewoon zelf een appje grote kans dat hij gewoon iets leuks terug app
Als je zo graag wil afspreken doe je toch gewoon een voorstel voor een datum? Dan merk je vanzelf of hij nog wil.
Hij heeft je vanochtend al geappt, dat is toch genoeg. Hij zal vast wel aan het werk zijn. Ik krijg het al benauwd van je. Laat hem lekker werken. Hij hoeft je niet de hele dag te appen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven