wat nu ?

01-09-2014 01:34 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen, dit is niet iets wat ik snel doe maar ik heb nuchtere meningen nodig dus reacties zijn welkom!



Ongeveer een maand geleden ben ik met vriendinnen op vakantie geweest in portugal. Op de enerlaatste dag kwam ik een ontzettend leuke jongen tegen en het klikte meteen. Die avond met hem gepraat en ja hij is bij mij blijven slapen (geen seks gehad). Hij is tot smiddags gebleven en het was erg gezellig. Savonds wad er een feest en hij zou daar ook zijn, ik heb hem toen niet gezien maar ik kreeg een sms waar ik wad en dat hij me graag nog zou zien. We hebben toen afgesproken. Hele leuke avond gehad en ook nog goed gepraat. Daatna naar apartement gegaan en verder niets gedaan. De volgende morgen ging ik vroeg weer weg omdat we savonds zouden vertrekken. Ik heb toen nog een berichtje van hem gekregen. Hij was daar nog 3 dagen en hij heeft die tijd nog gesmst ook toen ik nog op vakantie ging. Daarna heb ik hem gevraagt om misschien nog eens af te spreken maar hij reageerde op zon manier met andere woorden dan hij momenteel weinig tijd had en toen praatte hij erover heen. Daarna id hij nog wel tegen mij beginnen te praten maar nu sinds 4 dagen niet meer. Wat moet ik nu ? Hem zeggen waar het op staat ? Ik hou namelijk absoluut niet van zielig doen. Het komt bij mij niet snel voor dat ik echt in iemand geinteresseerd ben en als dat voorkomt gebeurt dit altijd, ik snap dat niet..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niks meer doen, noch iets sturen. Vakantie hè, daarin zeggen mensen wel vaker dat ze nog wel contact willen blijven houden terwijl daar in de praktijk niets van komt of geen interesse verder meer is.



Lekker laten gaan deze jongen. Wat ga je aan hem precies missen?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je gelijk hebt, ik snap alleen niet waarom het zo moeilijk is en om even eerlijk te zijn. Hij reageerde in eerste instantie enthousiast op mijn verzoek om nog eens iets af te spreken, hij had beter op dat moment kunnen zeggen dat hij t hierbij wilde laten. Nu zit ik vol met vraagtekens
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij bezet. Lekker laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:cookiemeisje schreef op 01 september 2014 @ 01:44:

Ik denk dat je gelijk hebt, ik snap alleen niet waarom het zo moeilijk is en om even eerlijk te zijn. Hij reageerde in eerste instantie enthousiast op mijn verzoek om nog eens iets af te spreken, hij had beter op dat moment kunnen zeggen dat hij t hierbij wilde laten. Nu zit ik vol met vraagtekensVandaar mijn vraag ook: wat ga je precies aan hem missen?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Kan best zijn dat hij dacht dat er seks van zou komen en dat dat het enige was waar zijn interesse lag. Dus al met al beter dit dan dat hij je dumpte na de seks. Nu weet je dat zijn intenties niet dezelfde zijn.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wilde hij alleen een vakantie-avontuurtje, misschien is hij een andere meid tegengekomen daarna... hij is in ieder geval niet meer zo geinteresseerd.



Als jongens (en wij vrouwen doen dat ook wel hoor) ineens het contact laten verwateren dan zijn ze gewoon niet meer geinteresserd. Dat is heel jammer als je iemand echt leuk vindt



Ik had ook altijd de neiging om het te willen 'snappen' of uitleg te horen maar eigenlijk moet je gewoon de eer aan jezelf houden. Je verandert er niets mee en het komt wanhopig over. Als hij echt meer wilt dan onderneemt ie wel actie hoor!



Chocola kopen, tegen vriendinnen aanzeuren ...en verder!
Het leven is gewoon eigenlijk best wel leuk :)
Tip voor de toekomst: het is een-na-laatste dag, niet enerlaatst.



Ik moet altijd wel een beetje glimlachen om dit soort verhalen waarin dan benadrukt wordt dat er vooral heel veel goede gesprekken zijn geweest. Dikke kans dat de jongen in kwestie dat niet vindt of daar in ieder geval totáál niet mee bezig is geweest.



Dikke kans ook dat 'ie in Nederland gewoon bezet is. Jammerdebammer. Wees blij dat het bij goede gesprekken gebleven is.
Hoezo hem zeggen waar het op staat?

Wat is hij jou verplicht?

Niets. Een erg korte vakantieliefde die op niets uitloopt.

Je hebt een leuke herinnering en gaat weer door met je eigen leven, dat is wat je moet doen.
Het puntje goed praten dat hierboven al is genoemd: het houdt meestal in dat de man erg geïnteresseerd doet in de hoop er seks voor te krijgen. 'Als ze zich begrepen voelt, dan krijg ik haar wel zo ver'. De vrouw zit dan te vertellen hoe rot ze is behandeld door haar ex, wat voor een moeilijke jeugd ze heeft gehad, hoe onzeker ze is over haar lichaam. De man denkt dan 'mijn hemel, moet ik dit allemaal aanhoren? Ik moet wel veel afzien voor een potje seks'.
Er had wel wat moeten gebeuren in die hotelkamer. Zo'n jongen gaat echt niet vrijwillig zijn avonden slijten aan goede gesprekken. Op vakantie!!



Lekker laten gaan dus..
Alle reacties Link kopieren
Ik zal niks aan hem missen verder het had alleen nog best leuk kunnen worden denk ik maargoed het is niet anders. Heb alle gesprekken gewist, graag of niet..
Goed zo! Next
Alle reacties Link kopieren
Ja, vakantie. Dan sta je veel sneller open voor andere mensen. Maar vaak is het zo dat als iedereen weer gewoon thuis is en de gevoelens weer 'normaal' zijn geworden en bedenkt: 'wat moet ik nu eigenlijk met hem / haar.



Gewoon doorgaan met 'ademhalen'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven