wat wil deze jongen

12-07-2014 22:31 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ikben sinds 1week samen met mijn nieuwe vriend hij is echt lief en mega knap! Heel gespierd enzo.. Ik was bij zijn thuis en hij kuste en knuffelde me de hele tijd en wreef over mijn gezicht en plaagde me en zei lieve dingen. We waren de hele tijd heel passioneel aan het kussen want hij bleef maar kussen en knuffelen en het was zo passioneel dat hij met zijn hand achter mijn broek ging, toen ik dat bij gem wou doen duwde hij na 1min ofzo mijn hand weg en zei 'da komt nog wel' waarom deed hij dit? :( is hij niet zeker van ons? Of ben ik niet goed genoeg om zijn lichaam aan te raken dat zo perfect is? :(
Alle reacties Link kopieren
Twee topics is niet nodig.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Je eerste topic was voldoende hoor
Alle reacties Link kopieren
je nick zegt het al:hij heeft een kleintje
Alle reacties Link kopieren
Een hand achter je broek?
Alle reacties Link kopieren






Oh heremetietdantoch
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nee Enn.



Geen here met tiet.



Hij heeft een perfect lichaam.



Wel lezen hè. TO is al pissig.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 juli 2014 @ 22:59:

Nee Enn.



Geen here met tiet.



Hij heeft een perfect lichaam.



Wel lezen hè. TO is al pissig.
Alle reacties Link kopieren
Wat schattig, een hand achter je broek.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:kleintje0807 schreef op 12 juli 2014 @ 22:31:

Ikben sinds 1week samen met mijn nieuwe vriend hij is echt lief en mega knap! Heel gespierd enzo.. Ik was bij zijn thuis en hij kuste en knuffelde me de hele tijd en wreef over mijn gezicht en plaagde me en zei lieve dingen. We waren de hele tijd heel passioneel aan het kussen want hij bleef maar kussen en knuffelen en het was zo passioneel dat hij met zijn hand achter mijn broek ging, toen ik dat bij gem wou doen duwde hij na 1min ofzo mijn hand weg en zei 'da komt nog wel' waarom deed hij dit? :( is hij niet zeker van ons? Of ben ik niet goed genoeg om zijn lichaam aan te raken dat zo perfect is? :(Fantast! En je doet niet eens je best.
Alle reacties Link kopieren
En overduidelijk door een vent geschreven die helaas vakantie heeft!
Alle reacties Link kopieren
Het is wel een beetje raar dat als hij aan jou zit, jij niet aan hem mag zitten. Maar misschien is hij erg onzeker over zijn eigen lichaam. Wacht nog even af hoe het verder loopt, je kent hem nog maar net toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven