word dit een probleem of niet

31-07-2014 12:59 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii ik heb al 3 weken een relatie met een meisje van 13. haar doen en later is van een 15 jarige. Ik ben 17 ik lijk 15-16 en heb aan de ene kant de kinderlijke kant nog en andere kant van volwassene kant . Mijn grootste zorg is zij word 11 december 14 ik 26 januari 18. Ik word al uitgescholden voor pedo maar ben ik dit en ben ik strafbaar. En over sex gesproken ja ik denk daar aan maar ik denk als een volwassen vent en ik kan wachten daarmee en zij ook wel. Haar ouders vinden het niet erg dat ze met een 17 jarige heeft . Kan iemand mij helpen
Hou het contact met haar ouders goed en luister naar wat zij te zeggen hebben. Laat haar het tempo bepalen maar wees ook niet bang om haar af te remmen. De ene 13/14 jarige is de andere niet, en dat geldt ook voor 17/18 jarigen.



Het is een lastige situatie, dat zonder meer. En je zult met haar heel veel voorzichtiger moeten zijn dan met een meisje van je eigen leeftijd. Gebruik je verstand.
Als je als 18-jarige seks hebt met een 14-jarige ben je inderdaad strafbaar.
Mbt sex zullen jullie moeten wachten totdat zij 16 jaar is. Voor die tijd is het strafbaar, oa omdat het leeftijdsverschil zo groot is en jij straks al juridisch volwassen bent.
Alle reacties Link kopieren
Over tien jaar zijn jullie 27-23, dan is het niet zo'n groot verschil meer, nu helaas nog wel, maar als het echt goed zit ontdek je dat vanzelf.



Zorg er vooral voor dat je haar het tempo laat bepalen, zet zelf absoluut geen stappen in de richting van seks, als zij daar aan toe is komt het vanzelf. Drie weken verkering is natuurlijk nog niks, heb het gezellig samen, zorg dat je ook een goede band houd met haar ouders en accepteer dat het misschien het eerste jaar bij zoenen en knuffelen blijft.



En pedo? Dat vind ik helemaal niet hoor, de meiden van nu zien er soms al veel ouder uit en gedragen zich ook zo, maar houd wel in gedachten dat ze geestelijk misschien nog lang niet zover is. Als je daar respect voor hebt, is er geen probleem.
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
quote:bij_zonder schreef op 31 juli 2014 @ 13:05:

Hou het contact met haar ouders goed en luister naar wat zij te zeggen hebben. Laat haar het tempo bepalen maar wees ook niet bang om haar af te remmen. De ene 13/14 jarige is de andere niet, en dat geldt ook voor 17/18 jarigen.



Het is een lastige situatie, dat zonder meer. En je zult met haar heel veel voorzichtiger moeten zijn dan met een meisje van je eigen leeftijd. Gebruik je verstand.+1
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wat ik doe ze is een weekje weg ze zegt zelf dat ze me mist en soms huilt. Ik bescherm haar en doe er alles voor om te laten zien dat onze leeftijd geen probleem is. Zondag zal ik met haar ouders erover praten
Alle reacties Link kopieren
quote:cello1987 schreef op 31 juli 2014 @ 13:15:

Over tien jaar zijn jullie 27-23, dan is het niet zo'n groot verschil meer, nu helaas nog wel, maar als het echt goed zit ontdek je dat vanzelf.



Zorg er vooral voor dat je haar het tempo laat bepalen, zet zelf absoluut geen stappen in de richting van seks, als zij daar aan toe is komt het vanzelf. Drie weken verkering is natuurlijk nog niks, heb het gezellig samen, zorg dat je ook een goede band houd met haar ouders en accepteer dat het misschien het eerste jaar bij zoenen en knuffelen blijft.



En pedo? Dat vind ik helemaal niet hoor, de meiden van nu zien er soms al veel ouder uit en gedragen zich ook zo, maar houd wel in gedachten dat ze geestelijk misschien nog lang niet zover is. Als je daar respect voor hebt, is er geen probleem.ik begrijp het en mensen maken problemen van ja hij doet vast dingen die je niet wilt enzo . Maar zo ben ik niiet ik ben voorzichtig en ik zie een goeie toekomst met haar en dat zal ik zo late houde.
Alle reacties Link kopieren
Helpen waarmee????
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nogmaals,seks is strafbaar. Haar ouders vinden het nu misschien prima, maar wat als jullie een keer bonje krijgen? Zij kunnen ten alle tijden aangifte doen!
quote:cello1987 schreef op 31 juli 2014 @ 13:15:

Over tien jaar zijn jullie 27-23, dan is het niet zo'n groot verschil meer, nu helaas nog wel, maar als het echt goed zit ontdek je dat vanzelf.



Zorg er vooral voor dat je haar het tempo laat bepalen, zet zelf absoluut geen stappen in de richting van seks, als zij daar aan toe is komt het vanzelf. Drie weken verkering is natuurlijk nog niks, heb het gezellig samen, zorg dat je ook een goede band houd met haar ouders en accepteer dat het misschien het eerste jaar bij zoenen en knuffelen blijft.



En pedo? Dat vind ik helemaal niet hoor, de meiden van nu zien er soms al veel ouder uit en gedragen zich ook zo, maar houd wel in gedachten dat ze geestelijk misschien nog lang niet zover is. Als je daar respect voor hebt, is er geen probleem.



Helemaal mee eens.

Als je haar met genoeg respect behandelt en het rustig aan doet kan het best.

Zelf was ik net 15 en mijn vriendje bijna 20 toen we een relatie kregen, ging prima en we zijn een paar jaar bij elkaar gebleven.
Alle reacties Link kopieren
quote:devlin97 schreef op 31 juli 2014 @ 13:17:

Ik bescherm haar ...Waartegen?
quote:tof schreef op 31 juli 2014 @ 13:47:

[...]



Waartegen?+1
Alle reacties Link kopieren
Ik was zelf 14, en heb er nooit spijt van gehad. Het ene meisje is er eerder aan toe dan de ander, ik kreeg ook al vroeg borsten (10jr) en was mijn lichaam ook al vroeg aan het ontdekken.

Zolang je rekening houd met haar wensen en geduld op kunt brengen is er toch niets aan de hand?
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
quote:tof schreef op donderdag 31 juli 2014 13:47 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="devlin97 in "word dit een probleem of niet"" class="messagelink">devlin97 schreef op 31 juli 2014 @ 13:17</a>:</b>

Ik bescherm haar ...</div></blockquote>Waartegen? Als hij daarmee bedoelt tegen haarzelf, zoals haar een beetje afremmen zodat ze niet over haar eigen grenzen gaat om hem te pleasen is dat toch alleen maar mooi? Deed mijn vriendje toen ook, weet je zeker dat je dit wilt? Zeg meteen stop als het niet goed voelt, dat soort dingen, vond en vind ik alleen maar lief.
Erger je niet, maar verbaas je!
Ik zou mijn dochter willen beschermen, er is nu een te groot leeftijdsverschil en seks op je13/14e vind ik een slecht plan. Ik zou je niet toelaten in mijn huis en haar proberen te overtuigen dat ze met je moet kappen. Al dan niet gedwongen.
Alle reacties Link kopieren
Als ze het echt willen doen ze het toch wel, mijn moeder had liever dat ze de jongen kende en zag dat het goed was, dan dat ik ergens stiekem in de bosjes ontmaagd zou worden, en dat was dan ook zeker gebeurd, want ik wilde het zelf echt.
Erger je niet, maar verbaas je!
En 3 weken een relatie? Dat is verkering en nog heel erg kort, kom TO zoek een meisje van je eigen leeftijd zeg.
Ik zal ongetwijfeld een slettebak zijn; maar toen ik 14 was "scharrelde" ik ook met 17 en 18 jarigen hoor. En echt niet tegen m'n zin. Beetje zoenen, beetje friemelen.
quote:StoraHuntur schreef op 31 juli 2014 @ 14:14:

Ik zal ongetwijfeld een slettebak zijn; maar toen ik 14 was "scharrelde" ik ook met 17 en 18 jarigen hoor. En echt niet tegen m'n zin. Beetje zoenen, beetje friemelen.Same here, en ik vind dat nog steeds nier belachelijk jong
quote:NummerZoveel schreef op 31 juli 2014 @ 13:08:

Mbt sex zullen jullie moeten wachten totdat zij 16 jaar is. Voor die tijd is het strafbaar, oa omdat het leeftijdsverschil zo groot is en jij straks al juridisch volwassen bent.Dit dus. En steeds rekening houden dat zij in een andere fase zit dan jij. Zij zit in haar puberteit en jij bent zo meteen volwassen.
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat mensen ouder worden en kinderen krijgen, vergeten ze volgens mij soms hoe ze zelf waren op die leeftijd..
Erger je niet, maar verbaas je!
quote:cello1987 schreef op 31 juli 2014 @ 14:27:

Op het moment dat mensen ouder worden en kinderen krijgen, vergeten ze volgens mij soms hoe ze zelf waren op die leeftijd..



Nee hoor, je krijgt alleen een verantwoording naar je kind erbij en als ouder is het niet verkeerd om dan juist er rekening mee te houden dat een 13 jarig meisje nog niet alles kan overzien.

Je kan misschien dingen moeilijk verbieden maar ik zal er alles aan doen om haar te beschermen en dingen mee te geven die ik wel weet en zij nog niet.

Lijkt me juist waar ouders voor zijn. Sturing is een goed iets.
Alle reacties Link kopieren
Zolang jij niet te ver gaat met haar (echt nog geen seks) en haar genzen respecteert, hoeft het geen probleem te zijn. Mijn neef kreeg op zijn 19e verkering met een meisje van 14 (bijna 15) en dat was natuurlijk wel even slikken voor haar ouders. Maar ze hebben het haar nooit verboden of zo. Nu zijn ze in de 30, getrouwd en hebben een kind. Kan dus zeker goed gaan!
Alle reacties Link kopieren
Annapalona, dus als jij ziet dat je dochter er op haar veertiende wél aan toe is, zoals ik en nog een paar vrouwen die reageerden, dan zou je het wel prima vinden?
Erger je niet, maar verbaas je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven