zit hier toekomst in

22-07-2014 21:53 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
Jullie hebben een jaar een relatie en wonen wel 7 hele kilometers bij elkaar vandaan. Als je dan al zoveel shit hebt zou ik er een hele dikke punt achter zetten. Je hebt potverdikke kinderen!!
Alle reacties Link kopieren
Tja.

meermaals overwogen maar als j van iemand houdt..we hebben..en de problemen zijn geweest en kiezen nog altijd voor elkaar...en de kids hebben nooit weet van onze problemen gehad
Alle reacties Link kopieren
Een jaar een relatie (vlak nadat je je andere relatie had beëindigd), jullie zijn vanaf dan vrijwel constant bij elkaar , hebben veel ruzies gehad (en nu al 1,5 maand niet, al gebak gehaald?) en jij denkt over samen een huisje kopen?



Denk even goed na.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind hem heel verstandig dat hij een beetje gas terugneemt.

Je hebt je bijna direct van je vorige relatie in deze gestort en er zijn wel twee kinderen (die van jouw!) in het spel.



Geniet ervan zolang het samen leuk is, denk niet te ver vooruit en die zeven kilometer, tjonge jonge, je kunt lopen als het moet.
Alle reacties Link kopieren
Je mag ook kinderen zeggen ipv kids hoor.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Je hebt in mei besloten afstand van elkaar te doen. Dan zou ik zeker niet nadenken over samenwonen. Of een huis kopen.
Je bent net gescheiden en stort je weer in iets nieuws.

Waarom die haast? Waarom überhaupt samenwonen?

Blijf lekker met je kinderen wonen als de relatie nog niet geweldig gaat.
Je kunt ook prima samenwonen in een huurhuis, als je je onzalige plan perse door wilt laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
@guillaumette..bedankt voor je reactie



@alle anderen; jullie hebben onwijs gelijk

.weet ik...en t is ook niet dat ik nu..volgende maand etc wil samenwonen...ooit...

het is denk ik t feit dat hij heel wijs is nu...maar daarvoor enorm op t gas stampte en we veel over de toekomst praatte..waars door zn onzekerheid. En zoals hij zich nu opstelt...in t hier en nu ..niet meer uit zichzelf over de toekomst praten..maakt mij onzeker. Dat is dan denk ik ook mijn hulpvraag..hoe kan ik er net zo in staan als hij..weg met mijn onzekerheid.

heeft denk ik tijd nodig...plus dat we ontzettend op elkaar gericht zijn...

ik heb dus ook aangegeven dat ik meer mijn eigen dingem weer moet oppakken..niet meer teveel gefocust zijn op onze relatie..ik denk dat dat al een goeie stap in de juiste richting is.
Waarom maakt het je onzeker? Neem toch aan dat je ook prima voor jezelf en je kinderen kunt zorgen zonder man?
Nee, daarvoor is er al teveel gedoe binnen 1 jaar...je hoort nog smoorverliefd te zijn, plannen te maken, en vooral geen ruzie te hebben! Je kunt nu wel een stap terug doen, maar stel dat je gaat samenwonen. Dan nog blijft het probleem bestaan. Jullie zijn wie jullie zijn namelijk. Waarschijnlijk zit hij er minder diep in dan jij, hij vindt het wel best zo.
En ga aub geen huis kopen samen! Jullie relatie is niet stabiel. Nu al niet.
Alle reacties Link kopieren
Heel misschien is het nieuwtje er vanaf en beseft hij dat je toch niet degene bent waar hij oud mee wil worden.

En dat hij nog zoekt hoe hij je dat gaat vertellen, en ondertussen wat afstand neemt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook gevraagd of toekomst samen nog ziet zitten..samen oud worden..

we hebben paar dgn terug gesprek gehad.

heb k ook aangegeven dat ik t moeilijk vind..en wou er een punt achter zetten...op dat moment had hij zijn kans kunnen grijpen als hij t ook niet meer zag zitten. we hebben goed gepraat..en daarin is vooral duidelijk geworden dat hij geen twijfels heeft over de relatie..veel van me houdt..uiteindelijk t hele plaatje wilt.Maar nu gaat t goed..en wil hij zo houden..en ik ook

En op korte termijn samenwonen wil ik ook niet..maar gewoon de zekerheid dat onze blik mbt toekomst uiteindelijk wel op t zelfde gericht is...anders vind ik t "zonde" om in de relatie te investeren, bot gezegd. En hij blikft bevestigen dat dat zo is..echter lijkt t mij niet genoeg te kunnen overtuigen..

en dat komt door mijn eigen onzekerheid.

omdat k er zo mee bezig ben...en hij momenteel even niet..Hij is in dat opzichte 180gr gedraaid...

bij ons willen zijn..wil hij absoluut...we zijn net 2 weken op vakantie geweest met zn 4-en...en afgelopen weekend waren we bij hem. Maar van een onzekere man die zelf constant bevestiging vroeg aan mij...is bijna niks meer van over...en daar ben ik onwijs trots op!!!! Maar betekend voor mij wel even een omschakeling...

Hij bedoeld t allemaal.enorm goed...en is heel wijs..

en qua verstand weet ik dat dit ook goed is..maar gevoelsmatig nog even niet.

en tuurlijk kan ik voor mezelf en de kids zorgen..maar zorg ook graag voor hem (erbij) ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet dat je je kinderen al zo snel weer meetrekt in jouw hele relatiegebeuren. Ze zijn vijf(!) jaar en vanaf het begin van jullie verhouding zaten ze al elke dag met die man opgescheept?
Ik ben blij voor jullie allemaal dat hij tenminste verstandig is.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij een goed plan om een stapje terug te doen. Ga met je kinderen eens een leven opbouwen en ga daarna eens kijken of er plaats is voor iemand erbij. Je kinderen hebben je ook nodig. Doe gewoon rustig aan, leer alleen te leven.
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Nee welnee...we hebben dat in t begin heel rustig opgebouwd..zagen ze hem een enkele keer bv op een speeltuin...en was hij alleen s avonds als de kids sliepen bij mij..

en at hij af en toe mee.
Alle reacties Link kopieren
Amand en MichelleObama.



Dank jullie wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven