20 Jaar jong en nog maagd (man)

15-07-2014 23:53 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mede forum genoten,



Ik ben nieuw hier en hoop dat jullie mij met onderbouwende kritiek of tips kunnen helpen.



Ben een jongen van 20 jaar oud. Alles gaat prima, ben goed bezig met mijn opleiding, werk gaat prima net als het sociale leven. Nu flirt ik vaak zat met meiden en het komt wel eens voor dat tijdens uitgaan het op zoenen uitdraait.



Nu ben ik nogal negatief over mijn zelfbeeld (komt door vroeger). Ben hierdoor veel gaan trainen en 23 kilo afgevallen (67 kilo) (gespierder geworden), maar kan nog steeds de stap niet zetten om mij zelf letterlijk bloot te geven. Heb wel eens relaties gehad (wat stellen die zoal voor op deze leeftijd of jonger?) Maar ben nog nooit zover gekomen dat ik echte sex heb gehad. Wel voorspel en oraal maar nooit verder.



Verder heb ik ook nog eens het pech door dat ik kwart italiaan ben meer haar groei heb dan gemiddeld. Dit houd ik wel in bedwang met de nodige scheer acrobatiek :P



Ben op moment zo beu dat ik nog maagd ben, want wat nou als ik een relatie zou krijgen en bijna 21 ben, maar moet zeggen dat ik nog bijna geen ervaring heb?



Zou dit dan erg gevonden worden?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind van niet.

Waarom zou het erg zijn? Het is toch niet dat je geen ervaring hebt? En wacht gewoon af tegen wie je wat wilt zeggen. Ik denk dat je bij diegene een veilig en vertrouwd gevoel moet hebben
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Welnee, dat is niet erg.



Niet zo druk maken, komt vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Betaalde prostitutie geen optie.?

U doet ervaring op en het is bovendien ook nog goedkoper dan het houden van reguliere vrouwspersonen.
Alle reacties Link kopieren
Ik (vrouw) was een stuk ouder dan jij. Is helemaal goedgekomen.

Los daarvan zijn er zat vrouwen die wat borsthaar best kunnen waarderen. Niet zo onzeker. Gewoon verder gaan waarmee je bezig bent.
Daarbij, stel dat je komt binnen een minuut, heb je een fantastisch excuus!



Er zijn genoeg mannen die jaren ervaring hebben en een flater slaan, dat is vele malen erger!



Met het juiste meisje komt het echt wel goed.
Ik zou er niet op afknappen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga deze zomer wel met vrienden en vriendinnen naar albufeira waar wij een grote privé villa tot onze beschikking te hebben. Uitgaan en feesten ben ik zeker voor in. Maar om gelijk zoals mijn vrienden het zeggen: Elk wijf neuken die je kan neuken. Zo zit ik niet in elkaar. Op dit gebied ben ik erg soft blijkt wel weer. Hahaha, gewoon gênant
Alle reacties Link kopieren
Voor een wijze geef je domme adviezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mr-italian schreef op 16 juli 2014 @ 00:00:

Elk wijf neuken die je kan neuken. Zo zit ik niet in elkaar. Op dit gebied ben ik erg soft blijkt wel weer. Hahaha, gewoon gênant

Nah, weet niet of dat soft is.

En anders ben je dus een zacht ei... so what?

Jij moet jezelf leuk vinden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noah_ schreef op 16 juli 2014 @ 00:01:

Voor een wijze geef je domme adviezen.Ik HINT nu naar je dat de wijzen uit Noorwegen komen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mijn vriend en ik waren allebei ouder dan 20. Hij had iets meer ervaring met voorspel/oraal, maar dat maakte voor ons niks uit.

Zolang je eerlijk bent over hoeveel ervaring je hebt, of dat je misschien zenuwachtig ergens over bent, is dat toch niet erg?



Ik denk dat het meer gewaardeerd wordt als je zegt hoeveel ervaring je wel/niet hebt dan dat je er over liegt en het komt later uit.
quote:mr-italian schreef op 16 juli 2014 @ 00:00:

Ik ga deze zomer wel met vrienden en vriendinnen naar albufeira waar wij een grote privé villa tot onze beschikking te hebben. Uitgaan en feesten ben ik zeker voor in. Maar om gelijk zoals mijn vrienden het zeggen: Elk wijf neuken die je kan neuken. Zo zit ik niet in elkaar. Op dit gebied ben ik erg soft blijkt wel weer. Hahaha, gewoon gênantWat jammer dat je er zo over denkt! Laat die vrienden lekker neuken (en soa's oplopen, er in de ochtend achter komen dat dat meisje toen je dronken was toch 20 kilo lichter leek en minder puisten had) en feest zelf en houd je bedje lekker voor jou alleen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 16 juli 2014 @ 00:03:

[...]



Nah, weet niet of dat soft is.

En anders ben je dus een zacht ei... so what?

Jij moet jezelf leuk vinden.Dat is zeker waar. Het is niet zo dat mijn zelfbeeld zover beneden peil ligt dat ik geen vrouwen aanspreek of in die richting. Juist het tegenover gestelde, maar echt serieus de liefde bedrijven. Dat moet nog komen. Aan 1 kant wel bijzonder, want het had al meerdere malen gekund.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamavk schreef op 16 juli 2014 @ 00:09:

[...]





Wat jammer dat je er zo over denkt! Laat die vrienden lekker neuken (en soa's oplopen, er in de ochtend achter komen dat dat meisje toen je dronken was toch 20 kilo lichter leek en minder puisten had) en feest zelf en houd je bedje lekker voor jou alleen!



Daar heb je zeker een punt !!



Ik zeg ook wel eens als we een "Chill" avond hebben met een groep en het gaat over seks dat ik maagd ben. Dan hoor je gelijk van "Ja geloof je het zelf". Dit omdat ik veel met vrouwen/meiden om ga. Nogal lachwekkend voor mij zelf dan.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet forceren. Ik ben 23 en maagd (man). Zelf heb ik er geen problemen mee omdat ik genoeg aandacht krijg, maar nog nooit bij iemand het idee gehad van: die is leuk genoeg. Of niet wederzijds in ieder geval. En dat komt dan weer door het gebrek aan ervaring, waardoor je in een vicieuze cirkel terugkomt.



Zelf merk ik dat vrouwen dat an sich niet zo erg zeggen te vinden, maar euhm... de onwetendheid is dan wel weer een afknapper. Ook al zeggen ze hier van niet, maagd zijn op die leeftijd is uiteindelijk dus wel gewoon een afknapper. Maar ja, wat maakt het uit? Je vind ongetwijfeld wel iemand die daar geen problemen mee heeft.



Enige wat daar vervelend aan is is dat je omdat dit punt zo belangrijk is onzeker lijkt terwijl je dat misschien helemaal niet bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:lolmutsen schreef op 16 juli 2014 @ 00:19:

Gewoon niet forceren. Ik ben 23 en maagd (man). Zelf heb ik er geen problemen mee omdat ik genoeg aandacht krijg, maar nog nooit bij iemand het idee gehad van: die is leuk genoeg. Of niet wederzijds in ieder geval. En dat komt dan weer door het gebrek aan ervaring, waardoor je in een vicieuze cirkel terugkomt.



Zelf merk ik dat vrouwen dat an sich niet zo erg zeggen te vinden, maar euhm... de onwetendheid is dan wel weer een afknapper. Ook al zeggen ze hier van niet, maagd zijn op die leeftijd is uiteindelijk dus wel gewoon een afknapper. Maar ja, wat maakt het uit? Je vind ongetwijfeld wel iemand die daar geen problemen mee heeft.



Enige wat daar vervelend aan is is dat je omdat dit punt zo belangrijk is onzeker lijkt terwijl je dat misschien helemaal niet bent.





Nog een man welke eerlijk zegt dat hij maagd is. We zitten dus in hetzelfde schuitje. Zoals jij het bekijkt zo dwaalt het ook door mijn hoofd!



Alle andere Vrouwen/mannen Super bedankt voor de reacties. Had niet zoveel en zo snel response verwacht :P !! Toppie #me like
quote:mr-italian schreef op 16 juli 2014 @ 00:16:

[...]





Ik zeg ook wel eens als we een "Chill" avond hebben met een groep en het gaat over seks dat ik maagd ben. Dan hoor je gelijk van "Ja geloof je het zelf". Dit omdat ik veel met vrouwen/meiden om ga. Nogal lachwekkend voor mij zelf dan.Het daar over gaan hebben in een groep, daar zou ik wél weer op af knappen eigenlijk . T'komt over als interessant doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 16 juli 2014 @ 00:27:

[...]





Het daar over gaan hebben in een groep, daar zou ik wél weer op af knappen eigenlijk . T'komt over als interessant doen.Dat zeg ik alleen als het ter sprake komt natuurlijk. Als ze vragen heb je er nog 1 gehad van het weekend? Ga ik geen lul verhaal verzinnen ;)
Sorry lolmuts, maar ik moet elke nieuwe vent tóch weer opnieuw leren wat ik lekker vind. Elke vrouw verschilt namelijk. Als er genoeg enthousiasme is en een klik qua wensen (bijv. een wat dominantere man, of juist niet, das heel persoonlijk), dan komt dat echt wel goed hoor.



Elke man is de eerste keer bij een nieuwe vrouw semi onwetend. Ja, tuurlijk; piemel dr in piemel dr uit. Beffen is likken aan een foef.. De basics zijn er. Maar die kennen jullie ook. Dus in dat opzicht hoeft het weinig verschil te maken. Ligt er aan heo je er zelf in staat.
quote:mr-italian schreef op 16 juli 2014 @ 00:30:

[...]





Dat zeg ik alleen als het ter sprake komt natuurlijk. Als ze vragen heb je er nog 1 gehad van het weekend? Ga ik geen lul verhaal verzinnen ;)



Dan aan jou de keuze om te zeggen: Nope... Of Nee, ik ben maagd. Het is aan jou hoeveel info je weg geeft.



Als je het zou vertellen als je eenmaal met iemand aan't rommelen bent; ja.. Maar toch niet aan een groep waarmee je alleen maar praat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 16 juli 2014 @ 00:31:

Sorry lolmuts, maar ik moet elke nieuwe vent tóch weer opnieuw leren wat ik lekker vind. Elke vrouw verschilt namelijk. Als er genoeg enthousiasme is en een klik qua wensen (bijv. een wat dominantere man, of juist niet, das heel persoonlijk), dan komt dat echt wel goed hoor.Daar heb ik het niet zozeer over. Ik bedoel meer de shit als (intieme) aanraking etc. Wanneer je dat niet hebt gedaan in een experimentele fase in je puberteit is dat behoorlijk awkward om dat ineens te doen als je 23 bent. Dat voelt totaal onnatuurlijk aan, dus doe je het niet. Daardoor lijk je ineens onzeker, terwijl het pure onwetendheid is. Daardoor ben je ineens niet meer spannend. En zo ga je dat de keer daarna en daarna ook niet meer doen. Dat is de cirkel die ik bedoel. In tegenstelling tot die gasten die op jonge leeftijd dat al deden en nu weten wat ze moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 16 juli 2014 @ 00:32:

[...]





Dan aan jou de keuze om te zeggen: Nope... Of Nee, ik ben maagd. Het is aan jou hoeveel info je weg geeft.



Als je het zou vertellen als je eenmaal met iemand aan't rommelen bent; ja.. Maar toch niet aan een groep waarmee je alleen maar praat?





Zoals ik het hier gezegd heb is natuurlijk heel simpel. Het is niet zo wanneer ik met vrienden/vriendinnen ben en we het toevallig over sex dat ik gelijk zeg van: ja, ik ben maagd. Tuurlijk niet. Als het er op aan komt maak ik er grappen over. Die gesprekken komen meestal pas als er een paar glazen drank op zijn gegaan. Dus zo diepgaand zijn ze ook niet,hahaha.



Maar begrijp je helemaal hoor. Moet niet de aandachts-trekker of zielenpoot uit gaan hangen natuurlijk.
Ah zo, ja dat zou ik best begrijpen, als TO niet al wél een beetje ervaring had. Als je tot aan orale seks bent gekomen, ligt het probleem dus niet in het versieren van een meisje.



En aangezien jij ook weet te vertellen dat je wel genoeg aandacht krijgt, lijkt dat me in jouw geval ook niet een probleem. Als je zo sociaal incapabel was, zou je die aandacht niet krijgen. Je vind ze tot nu toe gewoon niet leuk genoeg.



Edit: Excuseer, ik vind namelijk helemaal niet dat er een probleem ís. Ik vind gewoon dat het argument over intieme aanraking niet correct is .
quote:mr-italian schreef op 16 juli 2014 @ 00:41:

[...]





Zoals ik het hier gezegd heb is natuurlijk heel simpel. Het is niet zo wanneer ik met vrienden/vriendinnen ben en we het toevallig over sex dat ik gelijk zeg van: ja, ik ben maagd. Tuurlijk niet. Als het er op aan komt maak ik er grappen over. Die gesprekken komen meestal pas als er een paar glazen drank op zijn gegaan pas. Dus zo diepgaand zijn ze ook niet,hahaha.



Maar begrijp je helemaal hoor. Moet niet de aandachts-trekker of zielenpoot uit gaan hangen natuurlijk.



Ik zou dat de volgende keer gewoon eens vermijden . Je hebt vast nog wel andere leuke grappen in petto, right?



Trouwens, mocht je echt een probleem hebben met overbeharing. Er zijn genoeg waxsalons die bijv. je rughaar kunnen harsen. Benen en oksels niet doen hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven