20 Jaar jong en nog maagd (man)

15-07-2014 23:53 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mede forum genoten,



Ik ben nieuw hier en hoop dat jullie mij met onderbouwende kritiek of tips kunnen helpen.



Ben een jongen van 20 jaar oud. Alles gaat prima, ben goed bezig met mijn opleiding, werk gaat prima net als het sociale leven. Nu flirt ik vaak zat met meiden en het komt wel eens voor dat tijdens uitgaan het op zoenen uitdraait.



Nu ben ik nogal negatief over mijn zelfbeeld (komt door vroeger). Ben hierdoor veel gaan trainen en 23 kilo afgevallen (67 kilo) (gespierder geworden), maar kan nog steeds de stap niet zetten om mij zelf letterlijk bloot te geven. Heb wel eens relaties gehad (wat stellen die zoal voor op deze leeftijd of jonger?) Maar ben nog nooit zover gekomen dat ik echte sex heb gehad. Wel voorspel en oraal maar nooit verder.



Verder heb ik ook nog eens het pech door dat ik kwart italiaan ben meer haar groei heb dan gemiddeld. Dit houd ik wel in bedwang met de nodige scheer acrobatiek :P



Ben op moment zo beu dat ik nog maagd ben, want wat nou als ik een relatie zou krijgen en bijna 21 ben, maar moet zeggen dat ik nog bijna geen ervaring heb?



Zou dit dan erg gevonden worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 16 juli 2014 @ 00:41:

Ah zo, ja dat zou ik best begrijpen, als TO niet al wél een beetje ervaring had. Als je tot aan orale seks bent gekomen, ligt het probleem dus niet in het versieren van een meisje.



En aangezien jij ook weet te vertellen dat je wel genoeg aandacht krijgt, lijkt dat me in jouw geval ook niet een probleem. Als je zo sociaal incapabel was, zou je die aandacht niet krijgen. Je vind ze tot nu toe gewoon niet leuk genoeg.



Dat klopt helemaal!! Contact leggen en rommelen met elkaar heb ik meerdere keren gedaan, maar het echt penetreren niet. De echte sex zou ik het maar noemen.



Alleen word het langzamerhand wel tijd vind ik zelf.
Dan moet je het een keertje doen . Gewoon onthouden; doe het veilig, en ze hoeft niet perfect te zijn.



Zoek gewoon een leukerd uit ! Je hoeft er vooralsnog niet mee te trouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mr-italian schreef op 16 juli 2014 @ 00:00:

Ik ga deze zomer wel met vrienden en vriendinnen naar albufeira waar wij een grote privé villa tot onze beschikking te hebben. Uitgaan en feesten ben ik zeker voor in. Maar om gelijk zoals mijn vrienden het zeggen: Elk wijf neuken die je kan neuken. Zo zit ik niet in elkaar. Op dit gebied ben ik erg soft blijkt wel weer. Hahaha, gewoon gênant



Da's helemaal niet gênant! Zoveel mogelijk wijven neuken is in mijn ogen echt niet zo stoer hoor, en ik ben toch ook net als jij een man.

Maar je moet je niet druk maken, het is blijkbaar gewoon nog niet jouw tijd.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 16 juli 2014 @ 00:41:

Ah zo, ja dat zou ik best begrijpen, als TO niet al wél een beetje ervaring had. Als je tot aan orale seks bent gekomen, ligt het probleem dus niet in het versieren van een meisje.



En aangezien jij ook weet te vertellen dat je wel genoeg aandacht krijgt, lijkt dat me in jouw geval ook niet een probleem. Als je zo sociaal incapabel was, zou je die aandacht niet krijgen. Je vind ze tot nu toe gewoon niet leuk genoeg.



Edit: Excuseer, ik vind namelijk helemaal niet dat er een probleem ís. Ik vind gewoon dat het argument over intieme aanraking niet correct is .

Nou, ik ben in dan ook een uitzonderlijk geval aangezien mijn ervaring echt 0 is en ik ook niet heb gezoend oid. Dan heb je waarschijnlijk een soort van übernerd voor je met flink wat overgewicht, maar dat ben ik dus niet. Dat maakt voor mij alles alleen wel extra beladen. Die aandacht is prima om te hebben, maar niet als je niet weet wat je ermee moet.



En als ik dan eens in ga op die aandacht, dan verpest ik het doordat ik onervaren ben en niet weet wat ik moet doen.



Schitterend toch?
Vooral heel zonde dat je er zo over denkt lolmuts. Misschien is een assertiviteitscursus iets voor je? Dan sta je sowieso wat steviger in je schoenen.



En anders, t'is vast een straf voor een man , romantische comedy gaan kijken.. Dan kun je het iig een beetje af kijken.



Of vraag het eens aan een goede vriend in een 1 op 1 gesprek.
Vooral heel zonde dat je er zo over denkt lolmuts. Misschien is een assertiviteitscursus iets voor je? Dan sta je sowieso wat steviger in je schoenen.



En anders, t'is vast een straf voor een man , romantische comedy gaan kijken.. Dan kun je het iig een beetje af kijken.



Of vraag het eens aan een goede vriend in een 1 op 1 gesprek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 16 juli 2014 @ 01:00:

Vooral heel zonde dat je er zo over denkt lolmuts. Misschien is een assertiviteitscursus iets voor je? Dan sta je sowieso wat steviger in je schoenen.



En anders, t'is vast een straf voor een man , romantische comedy gaan kijken.. Dan kun je het iig een beetje af kijken.



Of vraag het eens aan een goede vriend in een 1 op 1 gesprek.Ik kom uit een vrouwengezin en heb meer romantische komedies gezien dan actiefilms. Assertiviteit? Lol, waarvoor? Ik ben enorm zelfverzekerd. Zelfverzekerd genoeg om enkel genoegen te nemen met een heel select groepje. Alleen die onervarenheid kan op momenten iets anders laten zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 16 juli 2014 @ 00:51:

Dan moet je het een keertje doen . Gewoon onthouden; doe het veilig, en ze hoeft niet perfect te zijn.



Zoek gewoon een leukerd uit ! Je hoeft er vooralsnog niet mee te trouwen.Denk dat het wel goed gaat komen! Je hebt helemaal gelijk. Wachten op iemand die perfect is in mijn ogen zou nog eens vele jaren kunnen duren. Waardoor ik misschien een andere leuke dame links laat liggen. Ben zelf ook niet perfect :P Wat een forum en paar reacties wel niet los kunnen maken.
Je spreekt jezelf tegen. Je bent harstikke zelfverzekerd; behalve op dat punt. Tsjah, toch minder zelfverzekerd dan je dacht.



Overigens heb ik het idee dat jij geen oplossing zoekt, maar liever mijmert over redenen en blijft wachten tot de perfectie zelve voorbij komt lopen en op je springt.



Maar, jij hebt ook niet dit topic geopend, dus fair enough.
Alle reacties Link kopieren
quote:nbk schreef op 16 juli 2014 @ 00:52:

[...]





Da's helemaal niet gênant! Zoveel mogelijk wijven neuken is in mijn ogen echt niet zo stoer hoor, en ik ben toch ook net als jij een man.

Maar je moet je niet druk maken, het is blijkbaar gewoon nog niet jouw tijd.Dan denken wij hetzelfde! Want wat is er leuk aan rollen door de lakens met iemand die je niet eens leuk vind en de andere ochtend niet eens meer kent en de deur uit schopt omdat je rustig wilt kunnen ontbijten zonder "vreemden"". Bij wijze van spreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 16 juli 2014 @ 00:44:

[...]





Ik zou dat de volgende keer gewoon eens vermijden . Je hebt vast nog wel andere leuke grappen in petto, right?



Trouwens, mocht je echt een probleem hebben met overbeharing. Er zijn genoeg waxsalons die bijv. je rughaar kunnen harsen. Benen en oksels niet doen hoor!



Rug haar word dan ook al weggehaald. Binnenkort laten laseren die handel. Later een rug hebben die er uit ziet als een kiwi schil word niemand vrolijk van :D . Maar waarom zou ik mijn oksels niet doen ? Denk niet dat vrouwen een man met van die plukken onder hun armen aantrekkelijker vinden.



En vermijden ga ik zeker doen! Kom altijd krom uit de bocht dus zal wel loslopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar een paar reacties gelezen dus misschien dubbel:



Ik lees dat je wel in contact komt met vrouwen, weleens gezoend hebt en zelfs wel eens meer dan dat. Je hebt alleen nog geen "echte" seks gehad. Het is eigenlijk dus gewoon zo gelopen, kan gebeuren, dat is bij meer mensen zo dan je denkt en daar is niks mis mee. Het lijkt me dan dat dat ook vanzelf wel komt hoor en ik kan me echt niet voorstellen dat een meisje dat erg zou vinden. Ik in ieder geval niet. Luister vooral niet naar mensen die zeggen dat het dan maar met een prostituee moet gebeuren. Dat zou ik persoonlijk wel een enorme afknapper vinden (ik weet niet wat anderen daar van vinden natuurlijk). Het geeft je ook niet echt ervaring en het lijkt me ook gewoon een vervelende ervaring om seks te hebben met iemand die dat alleen doet voor het geld, al helemaal als dat je eerste keer is.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie Vivaaaa...5 ,



Ik zou nooit met een prostituee het bed induiken. Met inderdaad de gedachte van: Als die jongen zijn geld maar betaald en ik een paar minuten mijn best doe mag de volgende weer.



Misschien maak ik mij zorgen om iets wat eigenlijk niet hoeft. Inderdaad contact maken op beide fronten lukt maar het echte werk nog niet.



Ben blij dat je zegt dat het geen afknapper is
Alle reacties Link kopieren
Ik zie helemaal geen probleem. Ik vind het zelfs wel wat hebben!

Denk dat er weinig vrouwen zijn die het erg vinden als ze weten dat je maagd bent, ik zou het zelfs wel aantrekkelijk vinden. Het is namelijk alles behalve leuk om je als vrouw af te moeten vragen de 'hoeveelste' je bent en wat de seks dan nog voor hem betekent.



Komt wel goed, het gebeurt vanzelf en je moet er vooral niet teveel over nadenken.
20? Ik zou me echt niet druk maken hoor.

En ik vind haar juist heel erg sexy, schaam je nooit voor wie je bent. Juist dan ben je aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Jaimie en tzippa hartstikke bedankt!



Ik word bedolven onder mooie reacties, erg bedankt



Als het zo door gaat krijg ik kapsones. En loop ik als een Italiaanse gladjanus door albufeira rond deze zomer, hahaha.



Maar even serieus het voelt goed dat iedereen mee denkt en reageert.
20 is toch nog hartstikke jong?

Ik denk dat er heel veel meiden het juist wel leuk vinden, voelt toch speciaal! En ik vind mannen met haar sexy. Gewoon jezelf blijven en dan komt er vanzelf wel een leuke meid op je pad!
Kun je niet afspreken met je tweede nick?



Enne, italian: norwegian is gepaster.



Wel voorspel en oraal maar geen echte seks, haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er heel wat (misschien net iets oudere) vrouwen zijn die het leuk zouden vinden om je e.e.a. te leren
Okselhaar langer dan 2 cm zou ik wel knippen als man ja .
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 16 juli 2014 @ 01:14:

Je spreekt jezelf tegen. Je bent hartstikke zelfverzekerd; behalve op dat punt. Tsjah, toch minder zelfverzekerd dan je dacht.

Dat is een denkfout die dus heel vaak gemaakt wordt. Je kan toch zelfverzekerd zijn maar niet weten wat je moet doen en een heel specifieke situatie? Ik doe het dan ook niet, omdat het dan te beladen is en ik wil het niet verpesten. Ik denk niet van: oh, mijn uiterlijk of persoonlijkheid zullen wel die afknapper zijn. Wel dat ik niet weet wat ik moet doen en dat heeft puur te maken met proberen. Zo zijn al mijn dates snel geëindigd, lol.



quote:Overigens heb ik het idee dat jij geen oplossing zoekt, maar liever mijmert over redenen en blijft wachten tot de perfectie zelve voorbij komt lopen en op je springt.Klopt wel een beetje, ja. En ik snap zelf ook dat dat niet gaat gebeuren. Heb nu ook niet echt de tijd om naar oplossingen te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
mijn toenmalige vriend was al 40 toen hij voor het eerst sex had dus je kan nog even vooruit.

Ikzelf heb liever een maagd als vriend als eentje die er al minstens 10 tussen de lakens heeft gehad!!
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de reacties mensen!! Mij zelf druk maken hoeft helemaal niet als ik al die reacties zo door lees.



Zal mij zelf wat anders opstellen en wacht het gewoon af. Leuke vrouwen zat





Norwegian???
nou een goed getrainde 20 jarige met italiaanse looks en genoeg mannelijkheid zoals haar, maar ook jong en niet te arrogant, gretig om seks te hebben maar geen player... ik zou haast denken: kom maar binnen

als ik jou was zou ik zonder al te veel zorgen naar albufera gaan. je gaat vast met die groep vrienden met groepjes meiden praten. dat zijn ook verschillende typjes. als de een valt voor jouw player vrienden die hun pik overal in willen steken dan hebben ze misschien ook vriendinnen in het groepje die meer zoals jou zijn.

nog niet zo ervaren en wat serieuzer over seks.

daar kun jij eerst mee kletsen en uiteindelijk wordt dat jouw vakantie neukertje
quote:coralie76 schreef op 16 juli 2014 @ 11:31:

nou een goed getrainde 20 jarige met italiaanse looks en genoeg mannelijkheid zoals haar, maar ook jong en niet te arrogant, gretig om seks te hebben maar geen player... ik zou haast denken: kom maar binnen

als ik jou was zou ik zonder al te veel zorgen naar albufera gaan. je gaat vast met die groep vrienden met groepjes meiden praten. dat zijn ook verschillende typjes. als de een valt voor jouw player vrienden die hun pik overal in willen steken dan hebben ze misschien ook vriendinnen in het groepje die meer zoals jou zijn.

nog niet zo ervaren en wat serieuzer over seks.

daar kun jij eerst mee kletsen en uiteindelijk wordt dat jouw vakantie neukertjeCoralie doet ook aan ontwikkelingshulp mocht t op vakantie niet lukken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven